Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Triumph Motocykle - Właściciele I Sympatycy Marki


krissos

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsze zdjęcia nowej odsłony Thunderbird'a. W standardzie fabrycznie zamonotowany kit zwiększający pojemność silnika do 1700. Ma być takim mniejszym Rocket'm Roadster. Nazywał się będzie Thunderbird Storm. Jak dla mnie pierwsze wrażenie całkiem pozytywne: Post edytowany: 05.10.2010 14:08 Nie wiem czemu teraz nie mogę dodać zdjęć. Niby wszystkie komunikaty pojawiają się prawidłowo, a zdjęć nie widać....----------Może teraz się uda:b59af47f6b488df1dc882702a75c9965.jpg1.jpgd0de1043f873046eaf98ff0475730d14.jpg2.jpg297e6d99202a672b30096b8644b824cb.jpg3.jpg04eea1a318e23a4fc5ea94d72aa42b12.jpg4.jpgf95032052021161d5660087f3dd050de.jpg5.jpg10a357fbfece5729680c567d6040850e.jpg6.jpg68266ef7e521c9bc4d55cb9cfbc60f35.jpg7.jpg1c301ffde35d5e1f8f79dfd67b501a71.jpg8.jpg5822059cae27864921e1fdd2761359a0.jpg9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, rozumiem wasze zainteresowanie egzotyką i śpieszę wyjaśnić, że panna jest nasza krajowa ino ojciec z importu z lądu czarnego.Niestety nie mam więcej fotek beze mnie, co byście mogli bardziej oczy nacieszyć :PA wracając do głównego tematu, to T-bird storm nawet wygląda, troche zmiksowany z Rocketem chyba.Ten wysyp modeli to chyba w związku z planem firmy wypuszczenia 7 nowych motocykli do 2012r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po mojemu to ten storm ma zaatakować bezpośrednio klientelę linii night rodów od h-d.----------

sumadax @ 05.10.2010 12:38Transalpiny już nie odważyłem się zaatakować z pasażerką i pełnym obciążeniem na szosowym motocyklu. Czytałem relację gościa, który był na transalpinie chyba tydzień po minie na CBF1000 i podobno niezły hardkor, błoto i śnieg. Z jednej strony fajnie, że ją asfaltują, a z drugiej szkoda, można by się kiedyś wybrać jakimś lekcejszym motocyklem poszutrować :P
szuter to był tylko kawałkami. w najciekawszej części to były w pytę wielkie kamienie które terenówą jechało się na zredukowanej dwójce. generalnie ciężka droga aczklowiek motórzystów z całej europy spotykało się dużo. nawet w lipcu pomiędzy maszynami budowlanymi przeciskała się ekipa z łodzi na trzech v-stormach.teraz trzeba odczekać aż ten burdel z budową się skończy żeby można było nacieszyć się widokami.bede na transalpinie w przyszłym tygodniu to zerknę jak postępy asfaltu względem lata.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to przednie koło w podwójnym tarczowym heblem robi wrażenie. wiem...wiem w speedmajtrze tez jest.....ale tutaj to aż bije po oczach----------a tak baj de łej..........dlaczego ta oficjalna strona triumpha w PL(www.triumph.net.pl) jest taka kulawa?jakieś forum niby jest ale ostanie wpisy z 2008, załorzyć konto, zalogowac sie itd....ni choleryw ogole wszystko wygląda tak jakby w 2007 ktos o tym przedsięwizięciu zapomniał i tylko wrzuca cenniki i jakiegos newsa tak na odwal się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czasie swojej premiery już był pokrakiem. jak wszystkie z teleleverem czy jak tam sie to barachło z przodu nazywa.t-bird to produkt mający zabrać klientów właśnie h-d. dlatego wygląda tak, a nie inaczej. różni się tylko jakością prowadzenia i koncepcją silnika.żeby nie było...poza triumphem mam trzydziestoletnie bmw i dwudziestoletnią chądę. wszystkie są w jakimś tam stopniu fajne. ale sam przyznasz, że wahacz z przodu wygląda jak paw po tanim winie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak się z tym wozi ? Zwykłe zawiecho " na rułach" to zwyczajnie nawet nie ma startu do tego . Żadnego kolebania przy zmianie obciążenia ( przyśpieszanie czy hamowanie) ,żadnego "zamykania" zawiecha , niezależność kierowania od amortyzowania ! Ja teraz jak włażę na "rury" to tylko się smieję w duchu i dziwię że takie "cuś " się w ogóle do motocykli wkłada jeszcze . Nie będę lał wody , dla zainteresowanych trochę teorii :http://www.bmw-motorrad.pl/Technologia/Podwozie/Telelever.htmlNo ale wracając do meritum . Masz rację , że ten Trampek chce być drugim Harusem , ale na chceniu się skończy niestety . Moim zdaniem technologicznie jest o niebo lepszym sprzętem od HD . Ale też raczej wątpię żeby stary klient HD przesiadł się na trzy cycki . Ni ma raczej takiej opcji ! Więc jednak pozostanie toto tylko namiastką czegoś Hamrykańskiego i czopkowatego . Będzie to nawet trochę kosztować ( żeby pokazać że nie jest to dla każdego ) , ale jednak będzie to tylko podróba . Problem w takich sprzętach jest taki, że hajs jakiś cza tam już wywalić a jednak dalej dostajesz namiastkę ( wazeliniarstwo dizajnerskie pod HD ) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie trzy tylko dwa. twin 1600ccm z zapłonami przestawionymi o 270stopni żeby trochę wibracji było.stara, śmierdząca europa się nie liczy. nie jest rynkiem. to co nam się podoba nikogo nie interesuje. firmy motoryzacyjne zarabiają pieniądze w ameryce. a tam triumph ma pozycję ugruntowaną od lat 50tych, rocket się sprzedaje w dużych ilościach, t-bird zebrał świetne recenzje więc też się będzie sprzedawał.i o to chodzi. nie jesteśmy targetem. targetem jest amerykański dentysta czy tam inny prawnik który nie kupi hd takiego jak mają żule z warsztatu w którym serwisuje swojego mercedesa, ani takiego hd jakimi jezdzi po okolicy lokalny gang czarnych motocyklistów dilujących dope.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maxoss @ 08.10.2010 10:38Witam kierownika rakiety.MarMro, który model rocketa posiadasz?PS może kiedy "dorosne? do classica?
Classic, rocznik 2007, pacific blue/white----------
Panas @ 08.10.2010 10:48
MarMro @ 07.10.2010 15:04Witam wszystkich właścicieli oraz sympatyków marki Triumph.Od czerwca 2009 jestem szczęśliwym właścicielem Rocketa.
Witamy,Jakieś zdjęcia pokaż, daj nacieszyć oczy...Prosze bardzo, mam nadzieje, że się załaduje fota----------
Panas @ 08.10.2010 10:48
MarMro @ 07.10.2010 15:04Witam wszystkich właścicieli oraz sympatyków marki Triumph.Od czerwca 2009 jestem szczęśliwym właścicielem Rocketa.
Witamy,Jakieś zdjęcia pokaż, daj nacieszyć oczy...No i nie udało się, więc może lepiej będzie tak:http://picasaweb.google.pl/Marmro23/ROCKETIII02?authkey=Gv1sRgCMT3i7DwzrjSPw&feat=directlink
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu mnie jeszcze nie było więc witam wszystkich. Jeżdżę Suzi DL 650 i powolutku zaczynam się rozglądać za nowym sprzętem bo leciwą damą się staje. I tak przetoczyłem się po tematach BMW GS 1200, 800 i Yamaha Super Tenere 1200, Honda CBF 1000,Varadero, Tiger 1000. Beemy skreśliłem po rozmowach z mechanikami, fajny sprzęt do jeżdżenia ale jak nie jedzie to siedź, płacz i płać a to wbrew obiegowym opiniom całkiem częsta sprawa, Yamaha przesadziła z ceną i masą, CBF super silnik i fajnie jeździ ale nie do końca ten kształt, Varadero tchnie myszką i tak dotarłem do Triumpha. Marketing ma jeden z najgorszych ale jak pogrzebałem w internecie to wiele rzeczy mi się spodobało. Pozycja jak w DLu, dla mnie idealna, silnik zbiera pochwały ze wszystkich stron, masa akceptowalna. Ale mam kilka pytań do was: jak z awaryjnością ( Suzi nigdy, powtarzam nigdy mnie nie zawiodła) Jak wygląda serwis w Krakowie? Dla mnie to ważne bo miałem kiedyś MotoGuzi i do żadnego włocha nigdy się więcej nie zbliżę. Ostatnio mówi się o Tigerze 800, z mojego punktu widzenia prawdopodobnie byłby ideałem ale brak szczegółów na jego temat.Jakie są koszty akcesoriów i czy jest się skazanym na oryginały i ich ceny? Mój ulubiony sposób spędzania czasu to 4000km w siodle w górach Rumuni z Transfagorowską i Transalpiną (w obie strony) włącznie+ przełom Dunaju, 2 tyg temu. Ale w życiu na co dzień to przez krakowskie korki się przeciskam i czasami weekendowe wypady do 500km max. O Suzi 650 złego słowa nigdy nie powiem i nie pozwolę. No może powinna być nieco mocarniejsza i mieć lepsze zawieszenie ale to nie takie łatwe bo DL 1000 to im nie wyszedł.Wg mnie ma najlepszy współczynnik użyteczność/cena w tej klasie. Każda wasza opinia jest dla mnie na wagę złota, w przenośni i dosłownie. Wiem,że jako posiadaczom Tygrysków będzie wam trudno, ale zwłaszcza zależy mi na wyłuskaniu minusów w posiadaniu tego sprzętu. Zdając sobie oczywiście sprawę,że "minusy nie mogą nam przesłonić plusów". Pzdr Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochu się źle zrozumieliśmy. Mam znajomych którzy jeżdżą GSami Adventure od nowości, lokalizacja Kraków. Jeden wysyłał sprzęt na przeglądy na lawecie z własnym pracownikiem do serwisu z wyżej opisanym standardem w Bielsku Białej, drugi na miejscu. Ostatnio poległ przy próbie podłączenia akcesoryjnych halogenów bo JW Elektronika mu tego odmówiła i chyba też odwiedzi BB. Zaliczyli też, jak to w życiu, kilka niegroźnych gleb i poczuli wizyty w sklepie serwisu. Za taką kasę to porażka. Dla mnie wzorem motocykla jeżdżącego po świecie jest nadal Africa, kilka typowych kluczy i możesz ją rozkręcić do tłoków włącznie.No ale to już chyba historia. Ww specyfika BMW polega na m.in na nietypowych narzędziach i rozwiązaniach. Wg mnie to jest do przyjęcia w pit stopie na torze a nie w drodze. W Rumunii jeździłem z Walijczykami obaj na GSach 1200, super sprzęt na te okolice ale po tym co napisałeś boję się myśleć o sytuacji w której któryś musiał by wymienić ww wentyl. Prawa Murphiego nie znają wyjątków i dotyczą również BMW.One też nawalają, może rzadziej ale bardziej boli i nie chodzi mi tu o kasę. Stąd moja opinia ,że to wspaniały motocykl na jeżdżenie po świecie ale tak na zachód od Łaby. Chciałem usłyszeć opinii o Tigerach a widzę,że tylko zadrażniłem instalację, przepraszam. Pzdr Marek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MK @ 11.10.2010 01:23Chciałem usłyszeć opinii o Tigerach a widzę,że tylko zadrażniłem instalację, przepraszam. Pzdr Marek.
Nie znam Tigera, nigdy nie jeździłem ani nawet nie dosiadałem, ale....... siedzę na kilku forach zagranicznych Triumpha i tam ludziska wyrażają się o nim w samych superlatywach, chociaż jako niezainteresowany czytałem pobieżnie. Myślę że nie bez znaczenia jest też fakt że polska policja wybrała Tigera.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)Witam nowych i starych znajomych fanatyków bielizny ( i nawet tych skrytych fetyszystów damskiej bielizny czyt. sympatyków marki !)Zakładając chwile temu tego poscika nie spodziewałem się że nasza rodzinka: a) bedzie się powiększać ;) będzie parę wspólnych temtówc) szanse na intergracje bractwa ?cieszy fakt że stanowimy tak aktywny dział tego szanownego forumco by nie było juz przeszło 400 odpowiedzi !a jeśli chodzi o stronkę triumpha w polsce i nie działającego forum - to żenada ! Pewnie połowa z Was podobnie jak ja jest zarejestrowana na RAT, tam się dużo dzieje, a importer Triumpha chyba nie odrobił lekcji z marketingua pro po bmw..swoją droga kiedysik póściłem posta o bemkach i.. tak zacne towarzycho emerytów czytaj bmwiarzy -ma głęboko wszyskich i wszystko w nosie. Miałem kiedyś małą chwile i myślałem o zakupie niebieskiego śmigła ale mi przeszło...co by nie gadać jest to nie zły sprzęt który trzyma długo swoją wartość, tyle że według mnie drogi w utrzymaniu ( za dużo elektroniki, powalone migacze !, nietypowe narzędzia do napraw, niezbędność podpinania się pod kompa żeby coś pomajstrować, no i szerokiego towarzystwa - brak)Ave Triumph !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.