Jump to content
Forum Śląskich Motocyklistów

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Być może nie odczuwałem tego jako wibracje. Za to teraz mam je już od momentu odpalenia 🤣. Od 10-ciu lat jeżdżę BMW R1150 RT
  3. Egzemplarz kolegi mimo, że ma coś około 10k przebiegu wibruje jak zagęszczarka powyżej 110km/h. Nie jest to powypadkowy składak bo dokładnie go oglądałem. Kolega sprawdzał na różnych forach i w sumie teraz też zerknąłem, i dużo osób to potwierdza np. artykuł Auto Świat z 27 maja 2015 15:13: (https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/motocykle/uzywana-yamaha-xvs-650-drag-star-maly-wielki-cruiser/qwpehde) "Dokuczliwe są wibracje dwucylindrowca na wysokich obrotach, lepiej ich unikać. " więc chyba coś na rzeczy jest. Być może jak ktoś lubi V-ki to i jest bardziej tolerancyjny dla wszelkich wibracji a ja większość życia latałem na rzędówkach stąd np. mimo iż H-D mi się podobają to niestety nie jest to moto dla mnie.
  4. ooo super wagowo nie wygląda to tragicznie dzięki za przykłady trzeba będzie pojeździć po salonach czy komisach i się przymierzyć
  5. Ok. Na poczatek waga kogucia YAMAHA FZS 1000 FAZER 233 kg HONDA CB 1300/S 236 kg KAWASAKI Z 1000 SX 230 kg Tymi latalem i szczerze polecam.
  6. Wiadomo najlepiej żeby nie było wywrotek ale każdy może mieć taką sytuacje. Znam też swoje możliwości i takiego kolosa nawet z tymi technikami z filmów to by była ciężka sprawa a po drugie te techniki też nie są do końca takie proste i wspaniałe (11:53 - 16:10 ) Co do filmików mogę się założyć że jakbyś panią z 2 filmu postawił w sytuacji z filmu pierwszego czyli moto leży całkowicie na boku nie dotyka kołami podłoża to już by jej tak fajnie nie poszło Więc jadnak poproszę coś lżejszego
  7. Edytowalem moj post
  8. Fajne maszyny ale no niestety ich waga to już nie jest fajna więc lipa ... bo co mi po maszynie która przewróci się gdzieś a ja nie będę umiał jej podnieść pół biedy jak to będzie jakiś parking bo wtedy zawsze można kogoś poprosić o pomoc, gorzej jak na jakimś wygwizdowie ale dzięki za propozycje
  9. Skoro pojemnosc silnika nie ma wielkiego znaczenia , to ja dodam cos od siebie.Yamaha FJR 1300 albo Kawasaki GTR 1400. -miało w miarę niską wagę ( chudzielec ze mnie a wolę mieć maszynę którą po wywrotce uda mi sie samemu podnieść dlatego głownie też wybierałem ścigacze bo są w miarę lekkie) Moze sie przyda,ale lepiej zeby sie bez takich przypadkow obeszlo!!! Ps.Miesnie to nie wszystko
  10. Shadow-ką też nie jeździłem, za to Drag Stara szczerze polecam. Miałem obie wersje, customa i classica. Żadnych wibracji ( wspomnianych przez Miki75 ) nie miałem. Może ten egzemplarz był podrasowany 😄przez właściciela (handlarza) Moje kupowałem za zachodnią miedzą z małymi przebiegami, od pierwszego właściciela i w nienagannym stanie.
  11. Yesterday
  12. Nie jeździłem Shadow-em ale w Drag Star 650 występują wibracje zaczynające się powyżej 110km/h. Rzekomo ten typ tak ma chociaż dla mnie to trochę dziwne. Kolega kupił ale bał się tym wracać więc wracałem na Jego motocyklu około 100 km i zacząłem się zastanawiać czy coś w nim nie odpadnie.
  13. Hondy; Deauville 700 lub ST 1300.
  14. Witam. Niedługo mam zamiar zrobić prawo jazdy kategorii a2 i tu zaczyna się mój problem. Od zawsze podobały mi się motocykle typu chopper/cruiser. Nie wiem który motocykl wybrać:shadow 750 czy DS 650. Jak dla mnie Drag star wydaje się większy i ładniejszy że względu na chromy, ale mimo wszystko proszę o opinie na temat tego, który z nich byłby lepszy na początek przygody z motocyklami. Moto miałoby mi służyć głównie do turystyki i dłuższych tras. Teraz coś o mnie. 180cm, 90kg. 18lat
  15. Witam, chcę zakupić sobie 2 moto. Do tej pory latałem szlifierkami lecz czas na coś innego. Wypisałem sobie co bym chciał od 2 moto lecz ciężko mi znaleźć maszynę która by miała wszystkie te wymagania które sobie wypisałem ale może ktoś coś podpowie. Głównie zależy mi na tym by moto: - miało wygodną pozycje za kierownicą (fajnie jakby były jakieś uchwyty z tyłu dla pasażera) - miało w miarę niską wagę ( chudzielec ze mnie a wolę mieć maszynę którą po wywrotce uda mi sie samemu podnieść dlatego głownie też wybierałem ścigacze bo są w miarę lekkie) - ochrona przed wiatrem (nie chodzi tu o w pełni obudowany plastikami moto ale coś na wzór Bandit-a S czy Fazer-a S ) - pojemność nie ma wielkiego znaczenia ale fajnie jakby maszyna mogła się rozpędzić chociaż do 180 hehe - moto będzie raczej używany do wyjazdów na jakieś zwiedzanie albo wybrać się gdzieś na weekend pod namiot Z góry dzięki za wasze propozycje P.S. proszę na razie pisać propozycje nie patrząc na koszt ... jak cos mi wpadnie w oko to później będzie zbieranie kasy hehe
  16. Last week
  17. Tak jest, Danvield to dobry adres. P.S. Usiądź na obydwu motocyklach, pozycja jazdy i zwrotność jest w nich kompletnie różna. W skrócie, na CBF siedzisz bardziej na motocyklu, na DL - w motocyklu. To większe koło z przodu w DL robi różnicę na dziurach ale i na winklach.
  18. Ja ze swojej strony, jako posiadacz DLa dodam że maszyna jest wspaniała do codziennej jazdy jak i weekendowych wypadów ale to są nadal 2 cylindry w ukłdzie V więc jak nie masz tolerancji na wibracje to będziesz się męczył z tym.
  19. Bandita bym odrzucił, nie podoba mi się ten nalot na silniku. DL i CBF mają sporo plusów - gmole, grube kanapy, kufy i ABS. Honda nawet ma CBS czyli jak wciskasz przód to tył tez hamuje - bardzo fajna rzecz. Musiałbys pomacać osobiście oba sprzęty, przejechać się i zdecydować który Ci bardziej leży. Aha - ani jeden nie jest sportowy, żeby było jasne 😉 Ale raczej narzekać nie będziesz po przedsiadce ze 125.
  20. Skontaktuj sie z Denvieltem.Kompetentny Gosciu siedzacy w temacie. https://www.motocykle.slask.pl/profile/187680-danvield/
  21. Witam szanowne grono śląskich motocyklistów ! Proszę Was o poradę w wyborze pierwszego poważnego motocykla. Mam 34 lata, 184 cm wzrostu i na chwilę obecną 87 kg wagi (parametr mocno zmienny ). Rozglądam się za czymś do turystyczno-sportowej jazdy. Moje doświadczenie z motocyklami obejmuje 2 letnią jazdę (ok 6k km) na pojemności 125 ccm oraz 20h na 650 ccm na kursie kat. A. Modele o których myślałem : 1. Honda CBF 600 2. Suzuki DL 650 3. Suzuki Bandit 650s Udało mi się namierzyć kilka ofert. Czy ktoś z kolegów może był i oglądał wystawione do sprzedaży motocykle i mógłby się podzielić spostrzeżeniami : https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbf-cbf-600-pc43-abs-bez-wkladu-bezwypadek-dodatki-z-niemiec-raty-ID6DC7Q6.html https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-bandit-650-s-abs-raty-ID6DXbCg.html https://www.olx.pl/d/oferta/ladne-suzuki-dl-650-v-strom-abs-oryginal-2010r-lift-doposazony-raty-CID5-IDKwu25.html#e2014cbc77;promoted Czy może też posiadacie jakieś opinie o sprzedających ww. sztuki. Znalazłem kilka wątków na forum o sprzedawcy MP-MOTO i były różne.. Natomiast o pozostałych dwóch nic. Pozdrawiam !
  22. Taurus

    Cześć :)

    Czesc. Ps.Jak cos kupisz pochwal sie np. jakies fotki w odpowiednim dziale.
  23. Czaja43

    Cześć :)

    Zapomniałem dodać : mieszkam w okolicach Rybnika (Czerwionka-Leszczyny). Raz jeszcze pozdrawiam !
  24. Czaja43

    Cześć :)

    Witam szanowne grono ! Mam na imię Paweł, 34 wiosny na karku. W poniedziałek stałem się szczęśliwym posiadaczem kat. A Wcześniej 2 lata na 125 ccm.. teraz pora na coś większego Pozdrawiam, LWG !
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.