Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Walgav

    CRF1000 - Nowa Afryka Twin

    Hehe pytanie retoryczne Przecież to BMW
  3. Wczoraj
  4. Wicher

    KTM 1290 super adventure S / T/ R

    Wertuję od dłuższego czasu zagraniczne fora,szukając opinii na temat Caponord 1200 Rally. Wielu użykowników skarży się na ogromne zużycie oleju silnikowego. Rzekomo te silniki bardzo długo "układają się" i nawet do przebiegu 30tkm spalają dużo oliwy. Podobno Aprilia stosuje jakieś dziwne pierścienie tłokowe. Niestety często objawy nadmiernego zużycia oleju nie ustępują. "Cykanie" w przednim cylindrze,to również usterka. Podobno dealer wymienia głowicę na nową. Uszkodzenia koła zębatego rozrządu przedniego cylindra..... Uszkodzenia zaworu,który znajduje się w kolektorze wydechowym. Kurna było tam jeszcze cosik, ale zdecydowanie za dużo jak dla mnie. Chyba Ktm wypadał lepiej pod tym względem,a silniki w testach długodystansowych otrzymują bardzo dobre noty. Ktm chyba też systematycznie usuwał bolączki modelu 1190 adventure,więc śmiem twierdzić,że to co jest na rynku,pozbawione jest ukrytych wad. Zawsze mogę to sprawdzić. Aprilia kuleje z dilerami i serwisami,to zjawisko ornitoligiczne,więc odpuszczam. Walka będzie się ticzyć pomiędzy 1190 adventure a tiger sport 1050
  5. Taurus

    Śmieszne zdjęcia

    Super Okazja !!!
  6. Taurus

    KTM 1290 super adventure S / T/ R

    Szkoda ze ktm nie zostal przy rotax
  7. Taurus

    CRF1000 - Nowa Afryka Twin

    Myslisz ze tylko masa poszla w gore ?
  8. Walgav

    HONDA PC800

    Wygląda czadowo 😍
  9. Walgav

    CRF1000 - Nowa Afryka Twin

    Dużo nie dodali a i masa też poszła do góry, więc raczej dużego przeskoku nie uświadczymy
  10. Wicher

    Pierwszy motocykl, 600

    A ja uważam,że warto iść drogą ewolucji, a nie rewolucji i tak jak ktoś napisał w tym wątku,motocykl zawsze możesz zmienić i to zazwyczaj szybciej niż babę. Stopniowo się szkolić na mniejszych i nieco słabszych maszynach, szlifować technikę jazdy i wraz ze wzrostem umiejętności,kupować lepsze trakcyjnie motocykle,a nawet jak ktoś lubi to mocniejsze. Co z tego, że będziesz miał 100-150 koni, jak sam będziesz osioł. Później widać np.na przełęczach górskich w różnych państwach, tych rewolucjonistów na mocnych maszynach. Już uj z tym,że nie potrafią jeździć szybko(nie każdy lubi),ale utrzymanie jednostajnego,miarowego tempa,czy prawidłowe nakreślanie toru przejazdu zakrętu,to już dla nich czelendżu nie do przeskoczenia,a o wylatywaniu z winkli nie wspomnę i o asekurowaniu się dolnymi kończynami itp;itd.... Śmiać mi się chce,jak ziomale na słabszych motocyklach, którzy potrafią wykorzystać ich potencjał, udowadniają, że to nie moc wygrywa na zakrętach, tylko umiejętności i zdolność wykorzystywania potencjału motocykla. Każdy tutaj myśli sobie, jaki to nie jest zajebisty, do momentu aż nie trafi na lepszego..... U nas jak jeździsz 400-500ccm,poniżej stu koni, toś pedał i ciota, ale jak rycerza na R6 na winklach kroi koleś na bandicie, to rycerzyk zawsze tłumaczy,że opona nie klei,kombik go uwiera,łańcuch słaby,problem z silnikiem tere fere,tere fere.....karwa śmiech na sali Oczywiście są przypadki,że ktoś wsiada na motocykl mocny i wybija się ponad przeciętną. Zapewne jakieś indywidualne predyspozycje powodują, że ogarnianie sprzętu niektórym przychodzi łatwiej i są w stanie wskoczyć na level ninja w krótkim czasie,inni dochidzą do tego nawet latami.... Ale są też tacy,którzy jeżdżą 5, 10 czy 20 lat i wynika z tego tylko tyle, że są osłami na mocnych sprzętach. Ty nie wiesz tak naprawdę jakie masz predyspozycje, więc kupno nawet czterysetki czy pięćsetki na sezon czy dwa, to żaden wstyd, no chyba że chcesz kolegom pokazać jaki jesteś jazzy
  11. Wicher

    Dominar 400 - jakieś opinie?

    Benelli ma jeszcze disyć ciekawą ofertę. Segment adventure to TRK 502 i TRK 502X. Mają fajnego nakeda Leoncino, ale to maszyny droższe od Dominara.
  12. Simon_84

    Pierwszy motocykl, 600

    Ja od siebie napiszę tak, kup to co ci się podoba ale, pierwsze moto nie jest na całe życie, patrz bardziej na techniczne sprawy niż wygląd i licz się z tym że nawet 500 przerasta cię wielokrotnie, wyglebisz z tych czy innych względów lub będziesz zdzierał tylko środek opony a nie o to w tym chodzi. Powiem ci jedno masz hajs na moto odejmij od tego kasę na ciuchy, pierwszą naprawę moto po glebie i najważniejsze wyjazd na tor, szkolenie lub po prostu jedź na track day, potem sam stwierdzisz co cię kręci i drugie moto kupisz świadomie. Kasę zaoszczędzisz i coś się nauczysz.
  13. Bebok.

    Pierwszy motocykl, 600

    No pewnie, ino powiedz, który "raptus" kupi 125 czy nawet 300, kiedy może mieć srada 600 czy 750 za te same piniondze? To tak nie działa. Nie wymusisz zdrowego rozsądku i włączenia myślenia. U niektórych to przyjdzie z czasem (bo będą mieć szczęście przy swojej agresywnej jeździe i z czasem właśnie ochłoną), a inni nauczą się na drzewie, albo już nigdy, jak wyżej przytoczony wypadek pokazuje.
  14. grzesiek_73

    Pierwszy motocykl, 600

    Ja to widzę tak... Jedni są rozsądni,przewidywalni a inni nieobliczalni, przez co niebezpieczni dla siebie i dla innych. Ci pierwsi powoli oswoją się z motocyklem, nie będą testować jego możliwości, wiedząc, że własne możliwości są niewielkie (tym się na ogół udaje przeżyć naukę na mocnym motocyklu) Ci drudzy, dla własnego bezpieczeństwa, powinni zaczynać od mniejszych (na których i tak się mogą zabić), które nie tak raptownie, reagują na odkręcenie manetki. Nie wiem, jakie miał umiejętności pechowiec z działu ku przestrodze, może gdyby kupił 125, to dziś siedziałby z dziewczyną w kinie.
  15. Gryf

    Dominar 400 - jakieś opinie?

    Jest ciekawiej, to Bajaj ma udziały w KTM, i to 49%. Mało tego, Hindusi robią KTM 390, Husqvarnę i chyba nawet (nie do końca jestem pewien) BMW g310 r/gs. Szkoda że dominar nie występuje (na razie?) w innych wersjach, naked nie do końca mnie interesuje. Jak tam testy?
  16. Taurus

    Pierwszy motocykl, 600

    Za moich czasow kazdy kupowal to naco bylo stac.Jeden kupil WSK 125 inny MZ 250 jeszcze inny CZ350 , a ten co mial wiecej miedzi sprawil sobie np. CBX 1000 albo Z1300.Nie trzeba miec litra zeby miec dzwona.Wszystko zalezy od sytuacji i od tego co sie ma pod deklem.Prawda jest taka ze kiedys nie bylo takiego ruchu jak dzisiaj , ale tez nie bylo porzadnych drog jak dzisiaj , nie wspomne o autostradach.Takie stopniowe spinanie jest dobre , ale jesli chodzi o kariere Ps.Sam zaczynalem na 750ce.
  17. Bebok.

    Pierwszy motocykl, 600

    Ja zaczynałem od gsx600f czyli 80-konnego olejaka. Po niedługim czasie przyzwyczaiłem się do mocy na tyle, że rok później nabyłem z1000sx, który ma prawie 140 koni i 110Nm. Nie widzę sensu męczenie się na małych pojemnościach, które po dwóch miesiącach chce się zmienić na większe.
  18. sjs

    Pierwszy motocykl, 600

    Wszyscy piszą w poradach kup sobie 125cc lub jakiegoś innego chrabąszcze jakby 500 600 i w górę nie wiadomo co to było jak banku np
  19. greg75

    80km/h

    tempo spacerowe raczej i frunę do cieszyna , mam do zrobienia zakupki 794 909 646 dzwoń
  20. Wicher

    80km/h

    Jakie tempo i gdzie planujesz się wybrać??
  21. greg75

    80km/h

    ok 11 frunę na szwędaczkę ktoś chętny ?
  22. Jak ładnie opisała... "dopieszczenia"😅 Mi sie uda wyrwac tylko na kilka godzin wiec wole na moto niż nad ziemią. Ale życze udanej przejażdżki ☺(ps uważaj na czeskie małpy)
  23. Ostatni tydzień
  24. no i tu się zaczyna problem... mój odkurzacz jest rozebrany do ramy i przechodzi dopieszczenia przed sprzedażą ...
  25. co za problem, pal maszynę i jedź z nami
  26. ja to chyba musze jakoś zablokować , żeby mi się ten temat nie wyświetlał , smaki robicie 😪
  27. no ja też nie dawno wróciłam , dojechałam generalnie na miejsce dopiero po 19 ;00 ale .... zakonczenie hmmm ,ogJeń🤣😂😂😂 klimat był 😂😂👌 20180922_211633_1_1.mp4
  28. Hejka, ja to bym pojechał do Czech zwiedzać las od góry, czyli pochodzić w koronach drzew 25m nad ziemią, koszt to 350 KC płatne gotówka lub kartą 🙂 W jedną stronę ok. 175km. Wyjazd o 9:00, w Rybniku lądujemy nie wcześniej jak o 18:00. Co Ty na to?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.