Jump to content
krissos

Triumph Motocykle - Właściciele I Sympatycy Marki

Recommended Posts

Mam gorąco chęć poznania Waszych opini o marce Triumph, pewnie nie wielu się znajdzie którzy mają coś w tym temacie do powiedzenia opórcz uwag o damskiej bieliźnie ( zresztą bardzo sexi) !Sam pomykam na Speedmasterku, choć marzy mi sie Rakieciontko 3 ( moze jak w totka wygram ?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za pozno dolaczyles i nie znasz historii Zygmuscia-naszego madrali. Teraz po awarii forum juz sie chyba tych watkow nie znajdzie.A nasz kolega Zygmusc plynie pontonem ze swoim Rocketem pod pacha. Moze sie odnajdzie jeszcze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy macie złe informację więc proszę się nie wypowiadac bo tak tworzą się ploty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KROKIET dopłynął tylko Zygmuś czeka w porcie aby statek podpłynął bliżej i mu rozładowali kontener - i czeka i czeka i czeka : ) POontonem juz był przy statku, a pod pache kontenera nie weźmie bo nie ma jak złapać - nie zrobili rączki LOLCo do Zygmusia i jego herbatek leczniczych to tyle zlotów było w zeszłym roku - a nikt jakoś nie widział nigdzie Krokieta a tyle ludzi na forum . . .Swoją drogą są jakieś Triumfy na forum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm, dzięi za obraz w sytuacji, tylko szkoda że przez jednego "pajaca" cała marka na forum cierpi.Wydaje mi się że na forum nie ma Triumphowców !!!! szkoda....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego tak myslisz?Ja na ten przyklad chetnie bym nabyl droga kupna Tigera 1050.Po jazdach probnych w "boosterze" nie mysle o innym motocyklu.Niestety kto nie ma miedzi ten na d... siedzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

..fakt bez kasy ciężko, tylko czemu rzucać się odrazu na nowy. Mojego ściągnąłem z niemiec jeszcze przy zarypistym niskim euro, na nowego nie było mnie stać...Swoją droga nowy Tajgerek - miodzik malina, ba w porównianiu z BMW F800GS czy 1200GS daleko się nie urwie ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

..chcecie powiedzieć że Speed Trypel albo Daytonka i Tajgerek a nie wspomnę o Rokecie to lipa! czy brak Wam zdania?
Krzychu , nie dramatyzuj . Zajebiste jest to ,że mamy teraz wybór z takiej ilości różnorodnych sprzętów ,że każdy coś pod siebie może dobrać . Pamiętasz jak było kiedyś ? zJAWA albo ETla , ewentualnie jakieś zabytki. A moje docinki o czopkach bierz przez przymrużone oko , bo ja tak tylko dla podgrzania atmosfery piszę czasami . KAŻDY motek jest ok , a to że jednemu się podoba , drugiemu nie to już taki jest świat . Miłośników Trampków na tym forum jest kilku , zapewniam cię , a jak ktoś ci posunie teksta innego niż twoje zdanie , to nie ma co jojczyć , gusta są różne . Ja np zostałem Naczelnym Emerytem tego forum tylko dla tego ,że kupiłem BMW .Stereotypy niestety działają . Ja to biorę z humorem i tyle . ps. A swoją drogą to jedynie Daytona z Triumpha do mnie trafia osobiście , reszta jakoś takoś mniej . Nie wiem jakie masz teraz doświadczenie , bo długo byłeś wuałtowany , a motorki się zmieniły i zanim kupisz następnego bika ( mam nadzieję) to wyrobisz sobie swoje zdanie i olejesz tego ROCKETA ,na korzyść czegoś bardziej do jeżdżenia niż lansowania . ( dostaniesz pojeżdzić na Beemce to ci przejdą gupoty )

Share this post


Link to post
Share on other sites

..fakt bez kasy ciężko, tylko czemu rzucać się odrazu na nowy. Mojego ściągnąłem z niemiec jeszcze przy zarypistym niskim euro, na nowego nie było mnie stać...Swoją droga nowy Tajgerek - miodzik malina, ba w porównianiu z BMW F800GS czy 1200GS daleko się nie urwie ?!
BMW 1200 GS zgadzam sie jako enduro turystyk to najleprzy sprzet jaki w tej klasie istnieje , ale do F 800GS to nie byl bym tak pewien nawet ze to BMW, nie wszystko zloto co sie swieci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 1200 GS zgadzam sie jako enduro turystyk to najleprzy sprzet jaki t tej klasie istnieje
no różne są zdania . Jak poczyta się forum AfrikaTwinów np , to tam zjeżdzają GSy od najgorszych . A już np całkiem nowe GSy to tak są naszpikowane elektroniką ( która szfankuje niestety) ,że szukać argumentów przeciw nie trzeba długo szukać , bo to motorki do jazdy po bezdrożach niby mają być. Ale miłośników GSów to i tak nie wzrusza i kochają swoje Beemki. Każdy lubi to co chce lubić , tak już jest .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do H.Afrika Twin to nie ma sie co czarowac w klasie do 750ccm w swoim czasie to byl najleprzy sprzet (Japony poprzez zaprzestania produkcji tego sprzeta "Zabili Kure ktora znosila Zlote JAJA") ale do GS z tamtych czasow to jej troche brakowalo.I do dzisiaj sie nic nie zmienilo.Moze male problemy z elektronika , ale ogolnie rzecz biorac BMW 1200GS np.Adventure to sprzet nie do zaj-----a. Zaden ze znanych mi sprzetow nie dorasta beemce gs do piet. Mam na mysli Endura Turystyki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do H.Afrika Twin to nie ma sie co czarowac w klasie do 750ccm w swoim czasie to byl najleprzy sprzet (Japony poprzez zaprzestania produkcji tego sprzeta "Zabili Kure ktora znosila Zlote JAJA") ale do GS z tamtych czasow to jej troche brakowalo.I do dzisiaj sie nic nie zmienilo.Moze male problemy z elektronika , ale ogolnie rzecz biorac BMW 1200GS np.Adventure to sprzet nie do zaj-----a. Zaden ze znanych mi sprzetow nie dorasta beemce gs do piet. Mam na mysli Endura Turystyki.
Ja myślę tak samo , zapodałem tylko pro-forma ,że są tacy którzy mają inne zdanie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

..mówisz wyautowany -fakt na moto nie siadałem ale prasę moto-bikerową czytałem i czytam namiętnie. co do rozeznania myśle że jakieś tam mam, wiesz nie chciałem kupowac japoni ;) jak ci pisałem bo to zabardzo plastikiem śmierdzi, Herlawe Dziadowsto - choć mnie namawiali - tez do mnie nie przemawia ( HD - to dla mnie sprzęt dla ginekologa albo dentysty z chciejką na lans po mieście, a im lepsze ciuchy i tym du.p.a wyżej - takich najbardziej mi żal!, włoszczyzna - jest Oki ale tylko młoda bo potem zaczyna się sypac a z serwisem jest różnie( myśle głownie o dukacie) z resztą z tą włoszczyzna jest jak z kobitkami ! , więc suma sumarum zostaje Bema albo Triumfik.. i koniec pieśni ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1200 Adventure - taki jak pisaliście daje rade w każdym calu - nie ma lepszego sprzętu w tej klasie jak narazieCo do Triumpha to mogę wyrazić moje zdanie o Daytonie - mam lekką słabośc do tego sprzęta bo poprostu wymiata - najlepsza 600tka - tylko ma jedną wadę - jedną wieeeeeeeeelką wadę taką sama jak wiekszośc triumfuf zresztą - wada numero 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat mam ten niefart że siedzę w Londynie(a Cebra w Polsce ) i tak zaszedłem sobie ostatnio do jednego sklepu motocyklowego gdzie mieli pare sprzętów na sprzedaż , a jako wystrój wnętrza stało kilka zabytkowych Triumphów PIĘKNE ! Ale jak zobaczyłem Triumpha Bonneville na ulicy szczęka mi opadła ... Ogólnie szanuje tą marke,szkoda że u nas to nadal egzotyka jakby nie patrzeć. Nie jeździłem nimi więc mogę się wypowiedzieć o estetyce

Share this post


Link to post
Share on other sites

..mówisz wyautowany -fakt na moto nie siadałem ale prasę moto-bikerową czytałem i czytam namiętnie. co do rozeznania myśle że jakieś tam mam, wiesz nie chciałem kupowac japoni ;) jak ci pisałem bo to zabardzo plastikiem śmierdzi, Herlawe Dziadowsto - choć mnie namawiali - tez do mnie nie przemawia ( HD - to dla mnie sprzęt dla ginekologa albo dentysty z chciejką na lans po mieście, a im lepsze ciuchy i tym du.p.a wyżej - takich najbardziej mi żal!, włoszczyzna - jest Oki ale tylko młoda bo potem zaczyna się sypac a z serwisem jest różnie( myśle głownie o dukacie) z resztą z tą włoszczyzna jest jak z kobitkami ! , więc suma sumarum zostaje Bema albo Triumfik.. i koniec pieśni ;)
Jezeli interesuje Ciebie Endura Turystyki z Najwyzszej Polki to polecil bym Tobie. Nr.1 BMW 1200 GS albo GS Adventure Nr.2 Triumpch Tiger 1050

Share this post


Link to post
Share on other sites

1200 Adventure - taki jak pisaliście daje rade w każdym calu - nie ma lepszego sprzętu w tej klasie jak narazieCo do Triumpha to mogę wyrazić moje zdanie o Daytonie - mam lekką słabośc do tego sprzęta bo poprostu wymiata - najlepsza 600tka - tylko ma jedną wadę - jedną wieeeeeeeeelką wadę taką sama jak wiekszośc triumfuf zresztą - wada numero 3
hm, może i to wada ale dla wielu zaleta - ilu jest z rzędową 3, na twinie pewnie tak by tak nie latała. a co powiesz na speed trypla ? albo może bliższego sercu Giemulowi Sprincie ST - bajka..., jakby Bema 1200rt miała taki piecyk jak sprincik st - nie ma lepszego sprzeta

Share this post


Link to post
Share on other sites

1200 Adventure - taki jak pisaliście daje rade w każdym calu - nie ma lepszego sprzętu w tej klasie jak narazieCo do Triumpha to mogę wyrazić moje zdanie o Daytonie - mam lekką słabośc do tego sprzęta bo poprostu wymiata - najlepsza 600tka - tylko ma jedną wadę - jedną wieeeeeeeeelką wadę taką sama jak wiekszośc triumfuf zresztą - wada numero 3
Masz na mysli te 3 Gary? Ja smigam od 5ciu ponad lat na 3ch garach i nie moge powiedziec ze jestem rozczarowany.Juz z dolnych obrotow idzie jak przecinak.Moj poprzedni sprzet mial 4 gary i zaczynalo sie cos dziac od 6tys. obr.Niech ktos nie mysli ze ja chwale to co mam , ale ja juz objezdzilem na paru 4ro cylindrowych i nie wiele idzie z dolu tak jak Triumph oprucz Hajki albo R1 ,ale to juz inny temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co powiecie o takim "zabytku" jak trophy 1200 albo 900 ? pewnie do st jest mu daleko co???
Tych dwoch nie mozna porownywac z racji tej ze st to taki sprzet do wszystkiego, mozna gonic po winklach , ale mozna tez zapjac kufry wziasc Lepsza Polowe i jechac bez problemu 800km. gdzies pod namioty.Znowu np.T Trophy 1200 to sprzet typowo turystyczny, kufry ,Slubna i w Przyrode Jezeli chodzi o sprawy techniczne typu awarje i problemy to ja z mojego st jestem bardzo zadowolony ,a na temat tropchy hmmm za malo kontaktu z tym sprzetem zeby co kolwiek powiedziec.Acha , ja bym nie powiedzial ze Trophy 900 albo 1200 to sa Zabytki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie temat jest o marce Triumph a Wy usilnie sprzeczacie się o AT z silnikiem V i rozdeptane V w GS to nie przystoi porównywać motocykli z różnych klas pojemności.750 contra 1200 ?Obecna wytwórnia Triumph produkuje bardzo dobre motocykle tylko w naszym kraju trafia na niedodupconych przedstawicieli którzy usilnie nazywają się Dealerami (z drobnymi wyjątkami).O ile z zakupem nowego motocykla nie ma żadnych problemów to zaczynają się olbrzymie podczas pierwszej wizyty w serwisie. Dostępność do części ŻADŃĄ(czytając po śląsku znaczy to samo). A znajomość mechaniki w serwisach jeszcze gorsza.Osobiście czekałem na tylne gmole do Rocket III ponad 3 miesiące a jak już zrobili w Angli i wysłali poprzez InterCars to z kartonu wyjąłem dwa jednakowe (lewe).Serwisy są na tym samym poziomie co Ducati i potem ludzie narzekają na markę zapominając o krajowych reprezentantach tych firm.Jedyna firma produkująca motocykle o klasycznym wyglądzie z najnowszą techniką wewnątrz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.