Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/13/2021 in all areas

1. Po słońce, widoki i fajne drogi wybraliśmy się do Chorwacji. Trzeba było wykorzystać zaległy urlop. 7 dni, nieco ponad 3200km, ale tym razem bez przygód.......za wyjątkiem zaliczonego pobocza przy setce na liczniku 😁 Majowa Chorwacja, to dwie relacje. Chorwacja oczywista, czyli taka znana z folderów i przewodników, oraz Chorwacja nieoczywista. Mniej znane i nieco inne oblicze tego kraju. Dla nas jednak bardziej prawdziwe. To jest w/g nas autentyczna Chorwacja, reszta to Matrix.... Chorwacja oczywista/Facebook: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=3113902065544157&id=
    3 points
  2. Wczorajsza rajza po Opolszczyźnie i nie tylko. Startujemy ok. 10 w stronę Zabrza, A1 potem Średnicówka (902). Po załatwieniu spraw kierujemy się na Tarnowskie Góry drogą 78, następnie przez zakorkowane miasto (tak nas prowadziła nawigacja) na drogę 908 przez Miasteczko Śląskie do Kalet Zielonej - pierwszego punktu dzisiejszej rajzy. Po drodze dopadają nas pierwsze krople deszczu, których nie było w planie. Zwiedzając ośrodek i zalew przeczekujemy deszcz, i ruszamy dalej w stronę Kochcic, przez Koszęcin drogą 906. Tu dopada nas ponownie deszcz. Zwiedzanie terenu wokół starej gorzelni, ogranicz
    2 points
  3. 2 points
  4. ja rozważam czy by nie dać sobie to na dzwonek telefonu Tylko że mi sie też nie chce.
  5. Z powodu jakiejś awarii forum, dopiero dzisiaj wrzucam relację. Koledzy pisząc o Nysie, jakby wywołali mnie do napisania krótkiej relacji, i wrzuceniu kilku zdjęć, z ostatniej rajzy. Sobota 10-4-21, ruszamy ok. 11 w stronę Raciborza, następnie drogą 417 przez Prudnik do Nysy. Droga praktycznie pusta, głównie wśród pól, o dość dobrej nawierzchni. Pogoda dopisuje, dość ciepło, słonecznie, jedynie czasem silne podmuchy wiatru trochę denerwujące, widoczność dobra, w oddali widać Jeseniki. Docieramy do Nysy zwanej Śląskim Rzymem. Co do Rzymu to ciężko mi porównać (bo tam nie byłem), ale miasto bard
    2 points
  6. Troche z calkiem innej beczki
  7. Nie wiem czy się śmiać czy płakać https://kobieta.interia.pl/zycie-i-styl/news-panika-na-krakowskim-osiedlu-zabierzcie-tego-stwora,nId,5168770
  8. rock, jazz. i oczywiście radio. najchętniej trójeczkę. 🙃
    1 point
  9. Cześć Piotr. Co do sytuacji na granicach, to można powiedzieć, że nic szczególnego nie dzieje się. Jechaliśmy przez Słowację i Węgry. Na Słowackiej granicy tylko pytanie czy tranzyt i wio. Podobnie na granicy Słowacja-Węgry. Na granicy z Chorwacją już pytanie o test. Wypełniliśmy wcześniej formularz EnterCroatia, który rzekomo zalecany był w zeszłym roku. Nikt o niego nawet nie zapytał. Kontrola paszportów i tyle. Dubrovnik, to pas ziemi bośniackiej, ale też tylko standardowa kontrola paszportów. Powrót to tylko pytanie na węgierskiej granicy, dokąd jedziemy.Spróbowaliśmy powrot
  10. Dzięki za słowa uznania. Żadne to osiągnięcie, ale nam podoba się właściwie wszędzie gdzie wylądujemy, a każda wycieczka, nawet do Pcimia ma rangę wyprawy Zawsze znajdzie się w danym miejscu coś innego, czy nieoczywistego do zbadania, obmacania itd W 2020 roku natknęliśmy się w Chorwacji na bardzo dużo opuszczonych budowli. Domy, jakieś zakłady produkcyjne, warsztaty, gospodarstwa rolne, motele, zajazdy itp, itd. W większości te budowle, a zwłaszcza domy należały do Serbów, którzy musieli uciekać z terenów Chorwacji z powodu wojny domowej. Smutne to obrazki, bo dużo domów jest w naprawdę
  11. Wicher - ogromny szacun. Piękna wyprawa, super miejscówki szczególnie te "nieoczywiste" i ich historia. 👍 Super się to czyta i ogląda.
    1 point
  12. Bardzo ladnie sie patrzyło !!! Ps.Przypomnialy mi sie czasy jak ja swojego urala remontowalem
  13. Wymień przerywacz na taki dostosowany do led .
  14. Ja tak wybrałem. Szkoła z Mikołowa - i nie żałuję.
    1 point
  15. Jestem Marcel, mam blisko 20lat. Od małego pasjonowałem się motoryzacją a zwłaszcza jednym odłamem jakim są motocykle. Aktualnie ujeżdżam Aprilie rs125 2005r. z przebiegiem bliskim 30kkm. Chciałbym się rozwijać w świecie motocyklowym, próbowałem podejść do nauki prawa jazdy na kategorie a2 lecz szkoła którą wybrałem troszkę mnie zlała i straciłem tylko pieniądze. Chce przeczekać do możliwości zdania pełnej kategori A i wybrać jakąś szkole która nie zostawia ucznia samego na placu manewrowym i jedzie w miasto z innym kursantem (akurat na kat b). Nadmienię że prawojazdy na kategor
  16. Ja w maju zaczynam kurs w Pionierze z Żorach. Czytałem o nich dużo pozytywnych opinii.
  17. Pojedziemy na wycieczkę... Tam, nad rwącą nurtem rzeczkę I zwiedzimy także las Nie ma to jak wolny czas! Czy na pewno wszystko mamy? Ruszcie się! No już! Ruszamy! Pojedziemy i zwiedzimy Góry, lasy i doliny W rzece się kąpałem(am), na słońcu się suszę Ten, kto wymyślił wycieczki musiał być geniuszem! Dzisiejsza propozycja skromnej trasy po okolicy. Startując z Rudy Śląskiej wyszło nam nieco ponad 300km. Odwiedziliśmy kolejno: -Żródełko Jordan w Ściborzycach -Zamek Mirów w Książu Wielkim -Dwór w Janowiczkach koło Raclawic oraz pomn
    1 point
  18. Zaległa relacja, cyk... Nad Wartę pojechać warto. Przedstawiamy kolejną propozycję krótkiej trasy po okolicy. Tym razem wyjątkowo nie mieliśmy jakiegoś specjalnego pomysłu na wycieczkę. Na trasie nie ma zbyt dużo ciekawych obiektów oraz atrakcji. Mimo wszystko wydaje nam się, że to dobra opcja w przypadku, kiedy jesteśmy znudzeni, marudni i nie mamy weny na ekskluzywne włóczęgi po rewirze 😉 Okolice są spokojne, drogi mało ruchliwe, więc można trochę odstresować się za kierownicą motocykla. Odwiedzamy kolejno: Pałac Raczyńskich - dojazd do niego zajął mi tylko 21 lat, a
  19. A no są dobre przynajmniej jak dla mnie:-) dzieki dobrym duszą mam dobrą protezę, cały czas walczę o kolano i mimo że efekty są ledwo widoczne to jednak są:-) także oby tak dalej:-) Co prawda do powrotu na Moto jeszcze daleka droga ale na wszystko potrzeba czasu:-) Pozdrawiam
  20. To xenon . W lampie pozostał jeszcze adapter do reflektora H4 .
    1 point
  21. Kiedyś tak właśnie było i tez tam jeździłem w 3 niedziele kwietnia, aż do katastrofy Smoleńskiej, kiedy zaczęła się polityka i wykrzykiwanie podczas mszy o zamachu. A także odprawianie mszy w Gietrzwałdzie w następnym roku były dwie msze : jedna dla naszych motocyklistów druga za tydzień dla reszty. Starsi na pewno pamiętają.
  22. Jako już "stary ć..." mogę mieć własne zdanie i je wypowiedzieć . Nigdy nie powinno się z góry zakładać ,że coś jest idealne ,albo do dupy . Motocykliści w przeważającej większości ,to osobniki "stadne " i właśnie chyba tutaj był problem . Organizatorzy zakładali ,że ich ludzi będzie około 2000 tyś. i może tyle było ,ale była i reszta ,która przyjechała jak co roku spotkać się z kumplami ,pooglądać sprzęty , poczuć klimat pikniku ,być na mszy itp , itd . Dystans można było zachować ,jak ktoś chciał https://photos.app.goo.gl/BTh7WqnRJ7vHXKjp6 Smutne (dla mnie) było ,a raczej był wyp
  23. Ciężko to ocenić zawsze ta Częstochowa miała taki duchowy sens przynajmniej dla części osób ( sam jeździłem zawsze w intencji udanego i bezpiecznego sezonu ) z tym że lipa jest taka że ciągle się słyszy o wypadkach z udziałem motocyklistów i zawsze jest gadanie że zapierdzielał, że dawca, że napewno jego wina itp. A teraz kręcimy na siebie bat z tytułem w tle MOTOCYKLIŚCI ROZNOSZĄ COVID...już się w niedziele media średnio wypowiadały. Wiadomo że kusi ale można było sobie to odpuścić i poprostu gdzieś polatać...ani to po drodze kośiołowi ani nam...
    1 point
  24. Jak dasz na tace to cię wirus nie dopadnie.
  25. Trafna diagnoza Docierana była poprawnie. Myślę, że na serwisie trochę ją poobserwują, następnie delikatna jazda do domu a później tak jak pisałeś I będzie OK
  26. Dla tych którzy szukają ciekawych miejsc na niedzielne zwiedzanie coś z moich zeszłorocznych wypadów. Nysa. Miasto z bardzo bogatą historią i wieloma atrakcjami ( np. Jezioro Nyskie, Bazylika św. Jakuba I św. Agnieszki, Dom Wagi Miejskiej, obiekty obronne). "Twierdza Nysa to jeden z największych systemów fortyfikacyjnych w Europie. Nie jest tak dobrze znany jak chociażby Twierdza Kłodzko i Twierdza Srebrna Góra, jednak niczymi nie ustępuje tym dwóm perełkom Dolnego Śląska. Obiekty Twierdzy Nysa zachowały się w około 50-60% oryginalnych XIX wiecznych zabudowań i aktualnie zajmują powierzchnię
    1 point
  27. Buachacha jednymu szuzblez odlecioł drugi piżdzika niy poradzi łopucować a jo znom takich co im kufer3 razy poradził łodlecieć abo stator w tym NRDowskim pizdziku się zjaroł, melek a jo za tobom lotom i lotom i nic z takich atrakcji o co kaman ?
  28. Dzisioj mi sie udało piyrwszy roz w tym roku wyjechać motorkiym 😃 trasa dookoła zalewu Goczałkowickiego , wyszło ok 180 km . Jak to piyrwszo rajza zapomniołech maków z doma i jeździołech w starych co mom na garażu i wyglondajom już jak koronkowe 😔 telefonu tyż żech niy wzioł bo zostoł w kurtce na garażu . Ale rajza była udano i mom w końcu wypróbowany nowy zic 👍
  29. Ja tak mam jak wpadam na węzeł w Gliwicach
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.