Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją od 18.06.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
  2. 1 punkt
    Nie chodziło tu o porównanie między różnymi krajami, a o przestawienie wysokości ceny motocykla w porównaniu do ceny samochodu w tym samym kraju, w sytuacji gdy nakłady materiałowe, technologiczne, ekologiczne, innowacyjne itd. są o wiele razy większe w przypadku produkcji i homologacji samochodów w porównaniu do motocykli. Różnice cen w różnych krajach to inna bajka (ale i tak wydaje mi sie że motocykle i samochody mają podobne ceny w Polsce i na zachodzie, a idąc przykładem chipsów powinny być 4-krotnie tańsze).
  3. 1 punkt
    Jak mówi stare indiańskie przysłowie: Nie ma drogich rzeczy, tylko takie, na które nas nie stać ;)
  4. 1 punkt
    Ano zaszalałem, miało być rajzowanie tylko po Parku Tematycznym i rondzie ale tak se myśla że raz się żyje to karna sie do Wodzisławia 😄
  5. 1 punkt
    Bzdury opowiadasz;) Poczytaj w necie o motocyklach i samochodach spoza sieci dealerskiej. Kilka lat temu mój kolega zakupił w ten sposób fjr1300,taniej o 8 tys.zł. Nie miał gwarancji producenta.Gwarantem była firma sprzedająca moticykl,a wszystkue serwisy gwarancyjne oraz naprawy,wykonywał w warsztatach wyznaczonych przez firmę sprzedającą motocykl.
  6. 1 punkt
    Oczywiście masz rację. Chęć zarobku dealera czy dystrybutora, to temat na osobną dyskusję;) Dużo osób decyduje się np.na zakup motocykla nowego poza siecią dealerską. Firma"X" kupuje np.10 nowych motocykli od producenta,ale z racji tego ze nie ma ona autoryzacji, to w dużym uproszczeniu, motocykl jest jakby kasowany z ewidencji producenta-można powiedzieć,że producenta już nie obchodzi ten sprzęt,nie obejmuje go żadna gwarancja. Jest tańszy w zakupie np.o 5 a nawet i 10 tysięcy,czyli można:)Zarabia producent, zarabia firma "X",klient się cieszy,bo kupił taniej. Teraz podstawowe pytanie, jaki jest koszt wyprodukowania taśmowo motocykla, który wart jest w salonie 50-60 tysięcy?? Obstawiam,że nie więcej niż 15-20.
  7. 1 punkt
    Nie generalizujmy, ale faktycznie ceny sprzętów mamy europejskie a wypłaty typowo polskie
  8. 1 punkt
    koszt nowej uszczelki zaczyna sie od 130zł - czyli przy usłudze regulacji/kontroli zaworów (200-400zł) dośc mocno zwiększa koszty nie to co tubka silikonu za 9zł oczywiscie może też to być niepoprawny demontaż/ montaż pokrywy i też będzie ciekło. o dokręcaniu kluczem dynamometrycznym juz nie wspomnę
  9. 1 punkt
    widać ze świece usyfione w oleju, to pewnie puszcza pokrywa zaworów. wyczyść świece, wkręć je, weź cienki drucik, przetkaj te dziurki, mając zakręcone świece mozesz delikatnie nalać np strzykawka benzyny ekstrakcyjnej (coś co wyparuje) do gniazd świec i zobaczysz czy wypłynie z tych otworów. jesli tak to sciagaj pokrywe zaworową, wymień uszczelkę lub przesmaruj silikonem
  10. 1 punkt
    Zajrzyj do gniazd, w ktore wkrecone sa swiece.Jezeli w gniazdach jest olej to moze byc tak jak mowisz.Olej spod pokrywy zaworow,saczy sie przrz uszczelki w/w gniazd i przez otwory leci nizej na silnik.Poki tam nie zajrzysz to sie nie przekonasz.Zeby o czymkolwiek rozmawiac,to musisz najpierw ustalic,czy uszczelka pokrywy zaworow,oraz uszczelki gniazd swiec nie puszczaja oleju.Jezeli puszczaja,to trzeba uszczelki wymienic,to co ponizej wymyc i obserwowac sytuacje. Jezeli uszczelki sa ok,to tak jak pisalem wczesniej,mize to byc uszczelka glowicy. Sprawdz czy masz w ogole plyn chlodniczy,a hak masz to sprawdz jaka ma barwe i czy nie jest tlusty,lub czy nie ma w nim tlustych oczek. Te swiece troche podejrzane.Jakis dziwnie obsyfione jakas mazia powyzej gwintow....
  11. 1 punkt
    Oprócz tego zauważ,że często producenci zwiększają interwały międzyserwisowe. Biorąc pod uwagę,że nowe motocykle nie są pozbawione chorób wieku dziecięcego i bywają awaryjne,to nie jest to robione dla twojego dobra. Przeciętny rider robi sezonowo 5-10tkm.Często zdarza się tak,że gwarancja mija zanim dobijesz np.do pierwszej regulacji zaworów:) Wtedy wychodzą różne awarie,których gwarancja nie obejmuje.Klient buli,dealer zarabia Dzisiaj opłaceni testerzy cieszą się,jakie to wybitnie trwałe są te motocykle po 30-50tkm:)To powinna być rozgrzewka,a nie powód do testu i rozbiórki silnika. Śmiech mnnie ogarnia,jak czytam test takiej hondy crosstourer,ktora po 50tkm,tuleje cylindrowe ma tak porysowane,ze silnik nadaje sie do remontu. Pan tester za to chwali szczelne gniazda zaworowe,komedia.
  12. 1 punkt
    Oprócz tego, co napisał thrillco, dodałbym jeszcze zachłanność producentów........
  13. 1 punkt
    Za 60k to może dacie logan 1.4 w benzynie
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
    Haha wystarczy że kobita się odezwie i od razu takie zainteresowanie
  16. 0 punktów
    wątpie że producent sprzedaje firmie X i pomija dealera po prostu dealer ma dość duże widełki co do ceny a przeważnie zarabia na przeglądach dlatego wydłuża się gwarancje i płaci po 2 tysie za przegląd
×

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.