Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Triumph Motocykle - Właściciele I Sympatycy Marki


krissos

Rekomendowane odpowiedzi

już jest.ta stopka w sensie.w maksiskuterze jakimś widziałem. sam staje na centralnej stopce elektrycznej;)w bonewilu starcza wachy na 250 maks. jak jezdziłem rakietą to też mi tak starczało. poniżej dwustu jak się straszyło społeczeństwo wolnym wydechem na mieście, powyżej dwustu na trasie i przy normalnym zachowaniu na drodze.nawet mi się przez chwilę wydawało, że rocket jest tak zajebiście wygodny że machnę trasę sulejówek-katowice bez postoju zupełnie. ale jeszcze przed częstochową-tam gdzie samolot i kobra-żółte mnie pozbawiło złudzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic to, jak miałem aprilke co miała zbiornik 14L a wciągnąć lubiła czasem z 8 to jeździłem od stacji do stacji, więc teraz jestem zadowolony, nawet mi nie przeszkadza brak lampki rezerwy, jedynie co mnie wkurwia to dioda od silnika, bo daje po oczach jak sie ciemno zrobibtw jakoś w kwietniu zamówiłem w boosterze czujnik poziomu paliwa i jakoś jeszcze nie dotarł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krissos @ 21.10.2010 18:02nowości.... www.youtube.com/watch?v=7_58RD79LhM&feature=related i coś z historii ( całej historii do dziś) ;-) www.youtube.com/watch?v=xXsipYE3jPo&feature=related ... ciekawe który z szanownych kolegów tak próbował.: www.youtube.com/watch?v=rla9KU0m808&feature=related aż dusza się raduje jak się ogląda takie scenki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, z ciekawych wieści nt TT800 to Hiszpanie napisali, że XC będzie bez ABS. To chyba efekt decyzji Jakiejś Tam Komisji Europejskiej, która odrzuciła wniosek producentów 2oo aby ABS był wyłączalny. Komisja stwierdziła, że tak nie nada i bezpieczniej dla kierującego będzie kupić druga maszynę bez ABS. W ten sposób chcą producentów zmusić do produkowania 2 wersji tego samego modelu a nabywców do ich zakupu. 2 TT800 w moim garażu = moje walizki na wycieraczce. Zima idzie, nie przejdzie.Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MK @ 24.10.2010 13:37Witam ponownie, z ciekawych wieści nt TT800 to Hiszpanie napisali, że XC będzie bez ABS. To chyba efekt decyzji Jakiejś Tam Komisji Europejskiej, która odrzuciła wniosek producentów 2oo aby ABS był wyłączalny. Komisja stwierdziła, że tak nie nada i bezpieczniej dla kierującego będzie kupić druga maszynę bez ABS. W ten sposób chcą producentów zmusić do produkowania 2 wersji tego samego modelu a nabywców do ich zakupu. 2 TT800 w moim garażu = moje walizki na wycieraczce. Zima idzie, nie przejdzie.Pzdr
a ktoś stosuje wyłączany abs?pytam bo nie mam pojęcia. może dwoma motorami z abs miałem okazję jezdzić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było coś o spalaniu...........niedawnojak u Was z tym jest?moja hameryka teoretycznie powinna brać około 5 litrów na setke.Komputerka nie mam ale organoleptycznie jest wiecej - bliżej 6.Po dotarciu powinno byc mniej..........ile? to się okażeale i tak przy 19.3 litrowym zbiorniku powinienm zrobic te 300-350, (moze 400?) teoretycznie......bo i tak zapalona kontrolka rezerwy wywołuje u mnie napad paniki i zaczynam szukać najbliższej stacji.a tak baj de łej......Podobno nowe royal enfieldy,zeby wpasowac się w europejskie normy czystości spalin zainwestwały we wtrysk i teraz ich jednocylindrowa 500, według danych producenta pali 3,5 na 100.Na przykład BulletChoc royal enfieldowy T-Bird jest jeszcze oszczędniejszy. ALuminiowy blok silnika mniejsza masa itd... Ale tego to widziałem jeno na zdjęciach więc mogę sie mylić.Kiedyś był też diesel, taurus chyba sie nazywał, ale właśnie ze względu na to, że PL wstąpiła do EU, normy się zaostrzyły i juz ich sprzedawać u nas w kraju nie wolno.Co prawda może znaleźć pasjonatów który sprowadzają te dieslowskie RE indywidualnie z Indii, ponoć papiery są tak skonstruowane, że można je zarejestrować u nas.Ja osobiscie nie miałem okazji przejechac się takim cudem. Ale mój dobry znajmowy twierdzi, zę " idź Pan w ch....j, z takim żartem".Moze i spali Ci 1,5l mniej na 100, ale nerki to ci napewno odbije.ale tam RE............ o triumphach mowatroche szukałem na ten temat w necie znalazłem to:http://hubpages.com/hub/Motorcycle-MPG-Guide-Triumphmozecie sprawdzić czy faktycznie odnosi sie to Waszych maszyn. Post edytowany: 27.10.2010 11:55

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choc royal enfieldowy T-Bird jest jeszcze oszczędniejszy. ALuminiowy blok silnika mniejsza masa itd... Ale tego to widziałem jeno na zdjęciach więc mogę sie mylić.troche szukałem na ten temat w necie znalazłem to:http://hubpages.com/hub/Motorcycle-MPG-Guide-Triumphmozecie sprawdzić czy faktycznie odnosi sie to Waszych maszyn.:) - dla mnie Royal end of field ( czytaj dosłownie) to zbyt hardcore..a co do stronki -sprawdziłem •Trophy 1200 (1995 - 2004) - Fuel Economy Range: 40 to 48 mpg - 17 to 20 km per litre - 5.9 to 4.9 litres per 100 kmhm, powiem raczej minimum 5 do jakiś 7 - horrorrale jak sie kocha to i wybacza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WitamJestem na etapie poszukiwania motocykla. Generalnie jestem swiezo upieczonym potencjalnym dawca narzadow. Szukalem i szukalem i znalezc nie moglem bo nie podobalo mi sie nic... az trafilem na triumpha, niestety tylko w necie. Nie widzialem na zywo ale zakochalem sie mozna powiedziec korespondencyjnie. Adventurer albo Legend, teoretycznie jeszcze America (te ceny). Taniosc to to nie jest ale jak dzieciak przez 2 lata na suchym chlebie pociagnie to nic mu nie bedzie.Jest tylko maly problem. Jak juz mowilem nie mialem mozliwosci usiasc na nim i nie wiem czy bedzie dla mnie wystarczajaco duzy. (siedzielm na Virago i dosc traumatyczne to bylo przezycie)Do rzeczy: mam 187 cm wzrostu i 83 kg czy ktos moglby mi powiedziec czy ten motocykl bedzie odpowiedni zeby bylo na nim wygodnie i czy nie bedzie za maly?bardzo prosze o pomoc bo zycie mi ucieaka przed komputerem na poszukiwaniach wymiarow i porownywaniach z innymi. A to tylko cyferki i tak naprawde nie wiem nic.A moze ktos jest podobnej postury i ma fotke na takim byloby super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za mały nie będzie, z virago chyba nie ma co porównywać (nie siedziałem, stwierdzam na podstawie obserwacji) jak czesław pisze, posadzić 4litery, przymierzyć się a najlepiej przejechać i już nie będziesz chciał oddać :)mnie po godzinie jazdy sprintem tak bolały ręce, że wiedziałem, że już będzie mój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Panowie... Tylko ze z tymi modelami to akurat problem jest bo nie produkuja od 2002 :) A jednego adventurera jakiego widzialem w ogloszeniach sprzedali tak szybko ze nie zdazylem zer policzyc :)zostaje bonneville ktory w salonach jest i pewnie bedzie trzeba na niego usiasc. I wlanie tego sie boje ze juz nie oddam, a zona sie ze mna rozwiedzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bonneville bonnevillowi nie równy.w sensie bonneville SE, ten na alumach ma już nowy typ ramy. niższa kanapa, odrobinę inny kąt główki i mniejsze koło powodują, że dla mnie jest za mały.stary typ ramy ma nadal T100 i zwykły bonneville. T100 jest dostępne, ale zwyklaka nie wiem czy w polsce sprzedają.poza tym jest bonneville america i speedmaster jak masz inklinacje armaturowo frędzlarskie;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wymiarów i przymierzania Triumphówmam 185cm wzrostu i 86kilo wagiZałożenie było takie.motór chce kupic nowy z salonu, 15 lat nie jeżdziłem na dwóch kołach i za tępy jestem zeby szukać sprzętu uzywanego i jeszce umiec się w tym orientować.Frycowe tsza zapłacic i tyle więc...Polzałem do salonu i piersze na co siadłem to Rocket classic.Zajebisty akurat taki mi pasił, wielki.... jak koń i wlot powietrza jak chrapy rekina...ale...Jak zobaczyłem cene to z niego spadłem....odzyskałem przytomność, wsiadłem drugi raz i znowu z niego spadłem jak zobaczyłem cene.......i tak ze dwadzieścia razy.porozmawiałem poważnie z moim portfelemi doszedłem do wnisku ze frycowe płacic bede ale juz nerki sobie na to wyciąć nie pozwole:zostały na placu boju:- America - (troche kulawa nazwa - takie lizodupstwo jankeskie)- Speedmaster- Bonnevillka - przez chwile myslalem tez o truxtonie - ale tylko przez chwileBonnie - klasyk, fajny, i w ogole złego słowa nie mozna powiedzieć ale jakoś tak WSK oczyma duszy widziałem - trauma z dziecinstwa chyba.Poza tym pozycja za kierownicą - wydaje mi sie ze implikowała by bóle w krzyżu. I chyba tez ciut za wysoki do nie byłemSpeddmaster - ooooo......tu poczułem miłe mrowienie w lędzwiach. Ale pozycja za kierownicą jak to mówią w katalogu "na strzelca wyborowego" coś mi nie spasowała. Ale za to przednie koło z podwójna tarczą hamulcowa....miodzio.Została mi hameryka..... tą wziąłem pomimo kulawej nazwy. Jakos tak najwygodniej mi sie na tym tyłek trzymało, oczywiscie zamówiłem sobie do niej z milon akcesoriów, i teraz wyglada nieco inaczej niz w katalogu ale to juz materiał na innego posta.I jestem z niej bardzo zadowolonyTak więc kolego rozumiem Cie doskonale, miałem podobnego dylemata. Ja wybrałem amerykęOczywiscie rocket dalej mi chodzi po głowie, za jakies 2-3 lata oddam Hameryke żonie a sam znowu siądę sobie na Rocketa i Bóg da tym razem nie spadnę ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa z salonu? Szwagier irona 833 z szalonu wzial... piekne zwierze. Ale ja umarlbym z glodu i nie mialby tym kto jezdzic. Salon odpada... a uzywke znalazlem jedna w lublinie 2003 za 12,5 tys. Cos mi ni gra z cena bo wszedzie gdzie nie spojrze to widze min 15. W lodowce tez... Panowie mam schize!!! od tygodnia we snie jezdze na motocyklach... to normalne? Dobrze ze idzie zima i jakos to przetrzymam ale na wiosne nerke chyba sprzedam. America (mimo nazwy jak zauwazyles) jest piekna. Moglby ja popsuc chyba tylko kolor slodkodziewczecorozowy.No i jeszcze jeden znajomy mi odradza ze wzgledu na awaryjnosc.To mi nie pasuje bo czytalem ze na przyklad adventurer i legend sa praktycznie bezawaryjne. I co nagle japoncy zaczeli robic choppery i sie nie psuja A Europa i reszta do bani? Wkurzaja mnie nalepki jak np. "nie kupuj auta na f" Tylko ze on ponoc fachowiec a ja lajkonik jestem :) Mowie ponoc bo jak pytalem to zaden jego znajomy nie jezdzi i nie jezdzil na bieliznie.W tym photoshopie probowalem ale pokaleczylem niemilosiernie... zreszta... troche dla jaj to robilem wiec tak wlasnie wyszlo.Niestety nie mam zdjecia w pozycji siedzacej na motocyklu bo nie mam qr... motocykla.----------pokazalbym Wam ale nie moge dodac zalcznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok Rozumiem.Zima to dobry okres na kupowanie motocykla ceny spdaja wiec może coś fajnego wypatrzysz.Na gieldzie motocyklowej we WRO widziałem T-birda z 1995sweitnie przerobiony na cofee racera(oryginalne części oczywiście w pudełku osobno)(ktos tu nawet linka do allegro kiedys wklejał, taki złóto czarny, po dwa wydechy na każdą stronę)moto to samo tylko ze na allegro stało po 20k pln (pewnie dlatego nikt nie kupił)A na giełdzie właściciel chciał 15k, i pewnie jeszce mozna bylo by sie dodadać.Wieć panie kolego do przyszłego sezonu masz kupe czasu, żeby wybierać przeglądać i wybrzydzać.PSJak kupujesz używane to zwróć uwagę, "skok technologiczny" od 2008 w w 900setkach jest wtrysk. O ile oczywiście to dla ciebie ważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zima to dobry czas na kupowanie.od lutego/marca ceny się usztywnią z tendencją wzrostową.awaryjność to bzdury. przez kilka lat awarie miałem jedną. przerywacz kierunków się zawieszał. niemiecki.nikomu ze znajomych też nic się w triumphach nie dzieje, a troszkę już tego jest w okolicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesław @ 04.11.2010 09:20...awaryjność to bzdury. przez kilka lat awarie miałem jedną. przerywacz kierunków się zawieszał. niemiecki.nikomu ze znajomych też nic się w triumphach nie dzieje, a troszkę już tego jest w okolicy.
Po jednym sezonie zero awarii, nawet drobnych usterek nie odnotowałem... no ale to dopiero jeden sezon, zobaczymy jak będzie dalej. Z tego co mi jednak wiadomo, to z Triumphami nie ma poważniejszych problemów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak, trzeba się przymierzyć do sprzęta, zeby nie wyglądać jak na przymałym rowerku dziecięcym...kolana powyżej zbiornika paliwa..;)a pro po nowosci, nowy speedmaster - hit czy kit ?http://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/range/cruisers/speedmaster lekko zmienili ale dzieki Bogu zostawili podwójną tarcze z przodu ! uf!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.