sumadax Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 całe szczęście ma się jeszcze znajomych w UK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krissos Posted May 9, 2011 Author Report Share Posted May 9, 2011 Cześć Fani Bielizny.Kurczaki chwile mnie tu nie było...zmieniłem robote i chilowy jest zapier..dula tak wogóle to stęskniłem się czy cuś P/s Thuxtronka moto super, tylko kombinuje jak by trza poleciec jakies 300km za jednym zamachem czy by dupeńka i kręgosłub nie przyrósł....co myślicie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czesław Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 myślę, że max co możesz za jednym zamachem to 250km...na więcej wachy w baniaku braknie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sumadax Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Kwestia przyzwyczajenia, jak miałeś do tej pory wysoką kierownice, to po przesiadce na niższą będzie bolało na początku. Mnie najbardziej bolały ręce po zamianie enduraka na sprinta. Machniesz pare setek i bedzie dobrze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czesław Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 zrobiliśmy bezpośrednie przekierowanie do działu triumph na forum cafe-racer.prosto z linku www.triumph-motocykle.com.pl otwiera się forum. jak narazie jest to jedyne miejsce ogólnokrajowe gdzie coś się dzieje w temacie marki.zapraszam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sumadax Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 gitmuszę się wreszcie zarejestrować na cafe, podglądam ich od lat ale jakoś nie zdobyłem się na rejestrację Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czesław Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 zupełnie bezciśnieniowe towarzystwo a i merytorycznie dość mocno trafia się podyskutować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
accord Posted July 10, 2011 Report Share Posted July 10, 2011 Witam,poszukuje istrukcji obsługi licznika do Daytony 2010jeżeli posiada ktoś jakiegoś linka i najlepiej jeszcze po polsku !!Będe wdzięczny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxoss Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 no i mam hameryke teraz z krótkimi wydechami.fajno jest,jakis taki żywszy jest teraz motorek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniek1700 Posted June 23, 2013 Report Share Posted June 23, 2013 Witam wszystkich.Pisze proszac o wasze zdanie: mam okazje kupic daytone 955i z 2002 roku z przebiegiem 15tys km w przeliczeniu, czerwony z czarnymi kolami w stanie zblizonym do nowki, ani rys nic. Facet okolo 50tki ma go od 2005 roku, moton w stanie oryginalnym, serwisowany ma tank protektor z zapinanym na niego bagiem w kolorze czerwonym, i zadupnik na miejsce plecaka tez w kolorze. Co myslicie o tym motorkuz gory dziekuje za porady, dodam ze na sporcie nie jezdzilem tylko nakedami a tera mam fz6 i mnie wpienia bo trza go krecic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
musashi28 Posted June 24, 2013 Report Share Posted June 24, 2013 Cześć, Posiadam Sprinta ST 955 z 1999 więc troszkę starszy i charakter turystyczno-sportowy, ale jednak jednostka napędowa niemalże ta sama - Twoja poprawiona o kilka koników. Wygląd rzecz gustu, jak Ci się podoba to bierz a jak Ci się nie podoba to też bierz bo sprzęt jest świetny, ciągnie od samego dołu na pewno nie będziesz narzekać - tylko sprawdź czy jego stan na pewno jest taki dobry jak opisujesz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniek1700 Posted June 24, 2013 Report Share Posted June 24, 2013 Facet kupil ja w 2005roku w tym czasie zrobil 5 tys mil byl w hiszpanii, on pracuje jako inzynier w oplu, motor stal u niego w garazu przez prawie dwa lata przykryty najpierw bawelniana szmata a potem przeciwdeszczowym kondonem na motor, odpalany regularnie co tydzien, w sobote pojechal na przeglad i przeszedl bez zadnych problemow a na przegladach jest roznie tutaj w uk w autoryzowanych salonach szukaja byle pretekstu co bys maszyne zostawil i dal im zarobic, przeglad byl robiony w salonie yamahy lokalnym i sami byli zaskoczeni co do stanu technicznego, jedynie co musieli zrobic to ustawic reflektory na nowo. Te motory w Polsce lataja tak w granicach 15-25tys zl. moze kupie go i wystawie na sprzedaz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
musashi28 Posted June 24, 2013 Report Share Posted June 24, 2013 Wszystko zależy od ceny, ale podejrzewam że jak już się zdecydujesz i trochę pojeździsz to nie sprzedasz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniek1700 Posted June 24, 2013 Report Share Posted June 24, 2013 Dzieki za komentarze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 20, 2013 Report Share Posted August 20, 2013 Czy ktoś z tutejszych sympatyków triumpha posiada może Tigera 1050? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł1 Posted April 10, 2019 Report Share Posted April 10, 2019 Ja swojego rocketa bym na nic innego nie zamienił chyba ze na nowy model ma wszystko co powinien miec duza moc fajny wyglad a jak sie dba to i jest bezobsługowy przez lata 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.