cathykgb Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 może to też będzie pomocne?tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 witamtemat skłonił mnie do rejestracji na forum.tak w skrócie...jezdze bonnevillem drugi rok i nadal, niezmiennie jestem zadowolony. ktoś z przedmówców już napisał, że to w tej chwili jedyna marka sprzedająca klasyczne motóry z nowoczesnym piecem. i to niezłym piecem.całość zresztą jest złożona z komponentów bardzo dobrej jakości. jedyną upierdliwą awarią która mnie póki co dotknęła to...wybuch badziewnego...niemieckiego przerywacza kierunkowskazówi niestety tej wiosny akumulatora fiamm.ale nie o tym chciałem...padło pytanie o truxtona.jezdziłem truxtonem. jest swietny. lżejszy od bonneville'a, mocniejszy wyraźnie, ma zdecydowanie lepsze hamulce, ma też ładniej brzmiące stock'owe wydechy.oczywiście porównuję tu wersje gaznikowe. szprycowym nie jezdziłem.ale najważniejsze...ma inny/lepszy kąt główki ramy co czyni go dużo zwrotniejszym i poręczniejszym od bonneville'a.z pozoru to ten sam typoszereg, a jednak zupełnie inne motory.jeśli ktoś lubi klimaty cafe racer to truxton jest fajnym pomysłem.z innych z którymi miałem do czynienia na tyle by się wypowiadać...tiger 955 jest ok. duże enduro w starym stylu.nowy tiger 1050 jest bardziej street niż enduro, ale pierwsze wrażenie też jest bardzo dobre. bardzo porządny, nowoczesny motocykl. i wygodny.street triple 675...well...jest karwa zajebisty. takiej "buły" mocy i momentu od samego dołu nie spotyka się codziennie. jest lekki, zgrabny i poręczny tak bardzo, że trzeba mieć naprawdę mocną psychę żeby nie przegiąć...co do serwisu w katowicach...przed pierwszym kontaktem nasłuchałem się różnych opinii...wielu negatywnych. i przyznam, że nie bardzo widzę powody.ceny robocizny rozsądne, terminy do przyjęcia, kontakt ok. ceny akcesoriów triumpha ustala intercars-nie booster i faktycznie są z dupy. terminy realizacji zamówień też. tyle, że trudno obwiniać serwis za gównianość importera. póki potas trzymał zagadnienie triumpha w łapie było jakby lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 a tak przy okazji...o dziwo znalazłem na tym forum fotę swojego motóra gdyby to kogoś interesowało...http://lh5.ggpht.com/_Zs8T19lS-fM/Sf9x1IXF...WY/IMG_1433.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hmersky Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 jak dla mnie Bonneville to cud miód i orzeszki, ale niestety narazie postanowiłem kupić cos w stylu turystyka na bardzo lekkie enduro na długie wygodne wyprawy, ale bonnevilla napewno sobie kiedyś sprawie jako 2gi motocykl :-) jak wygram w totka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 aż taki cud to nie jest...zawory klapią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krissos Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 podpinając sie do Bonniego, silniczek jest miodzio lodzio, miałem Speedmastera na gaźniorach, kurna ten silnik ma taką łyche że co niektórym kopara na glebe sie zawijała, o stylu nie piszę bo to Triumph ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 speedmaster wygląda spoko.natomiast bonneville america trochę już przekombinowany barokowo jest. za bardzo w stronę małych japońskich czopko-frędzlarzy no i silnikowo są drobne różnice. speedmaster i america mają zapłon przestawiony między cylindrami o 270 stopni żeby chodziły bardziej jak V-twin, a bonneville, t100 i truxton mają zapłon co 360 stopni w klasycznym systemie wasted spark jak nie przymierzając...kaszlak 126p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hmersky Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 ja tam nie znam sie tak na mechanice i silnikach tzn troche wiem ale podstawy tylko więc sie nie wypowiadam ale bonneville to napewno nie mały japoński czopkofrendzlarz tak nawiązuąc do tematu hehewsumie evan ma gust prywatnie jeździ na triumphu bonneville i moto guzzi griso a kto widział long way down i long way round to wie na co stać bmw adventure tak by the way to polecam te 2 filmy bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper_Tango4 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Panowie jeżdżący na Triumphach - nie ma ktoś z Was manuala do Triumph Sprint ST 1999 ?? Może być po angielsku w formie cyfrowej lub ksero - potrzebuję sobie posprawdzać kilka rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krissos Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 szukamy podobnego manaulam, chyba rzecz nie do wygrzebania.. ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Panowie jeżdżący na Triumphach - nie ma ktoś z Was manuala do Triumph Sprint ST 1999 ?? Może być po angielsku w formie cyfrowej lub ksero - potrzebuję sobie posprawdzać kilka rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 proszzzz...http://pdftown.com/PDF-Triumph-Sprint-ST-Service-Manual.htmlwygulganie tego zajmuje nie więcej niż siedem minut.a generalnie to manuale haynesa są warte polecenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Krys - serwisówa kosztuje 122 zyle , nie marudz tylko klikaj tu Sknerusie :http://cgi.ebay.pl/Triumph-Trident-Sprint-...93%3A1|294%3A50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper_Tango4 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 proszzzz...http://pdftown.com/PDF-Triumph-Sprint-ST-Service-Manual.htmlwygulganie tego zajmuje nie więcej niż siedem minut.a generalnie to manuale haynesa są warte polecenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 955i...proszzzz...http://cgi.ebay.co.uk/TRIUMPH-SPRINT-ST-RS...428135002r18462za jedyne pięć funciaków.jak chcesz instrukcję obsługi użytkownika to powinienieś szukać pod hasłem owner's manual.ale w nich nic nie ma ponad to co widzisz gołym okiem i wyciągniesz z manuala.wszystkie dane eksploatacyjne typu ciśnienie w oponach, pojemności układów, schemat przeglądów i takie tam ple ple znajdziesz w haynesie.a haynesa dla odmiany kupisz w firmie samter z poznania albo księgarni pelta w warsiawce. z czego samter jakby bardziejszy do handlu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krissos Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 co fakt to fakt - sknera to moze i jestem ale do speedmasterka i americy o bonnym nie wspomnę - skanik książeczki Heynsa sciągłem ! Póki co do tropika nie umię znaleśćP/s Chłopaki z stelmacha - śmiało można polecać, serwis pierwy sort! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Messjah Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie Daytona 675i choć nie miałem okazji przetestować tego moto ale widze wypowiadacie się w samych superlatywach... wygram w totka wiem co kupie:Pps. a może szykują się jakieś dni testowe triumph'a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 raz już były ale bez daytony.pewnie jeszcze będą jesienią wczesną raz.był street triple 675. też zajebiaszcza zabawka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krissos Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 prawdę mówiąc ciekawy jestem jak duże sa równice w speed triplu a street tryplu ?Możże ktoś miał okazje polatać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benzin Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 mnie strasznie bierze Street Triple 955 w kolorze lucifer greenrocznik tak ok2002dokladnie taki:http://www.thehubsa.co.za/uploads2/20090517_055052_StreetTrip.jpgale zeby tego zaszczytu dostapic musze jeszcze wiele sie nauczyc i nabrac doswiadczenia no i zebrac budzet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skotniol Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 na moje oko, to jest street triple 675 a produkcję rozpoczęto pod koniec 2007r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 jezdzilem chyba wszystkimi aktualnymi triumphami i jesli chcecie wiedziec to pytajcie:na razie napisze tak:zakochalem sie w speed triplu 1050 - wiem ze kiedys go kupie motocykl poreczny, swietnie sie trzyma i silnik chodzi jak marzeniestreet triple to mniejsza odmiana speeda - jest jescze bardziej poreczniejszy i jesli ktos szuka idealnego moto do krotkich wypraw i na miasto, polecaam.rocketIII - nie miluje sie w tego typu sprzetach ale ogolnie moto robi wrazenie - odpalasz silnik i gdy czujesz ze tloki zaczynaja sie ruszac, masz uczucie jakbys ciezarowke odpadal, przyspieszenie i monent 220 przy 2500 daje swietne odczucia tiger 1050- jak dla mnie duzo lepszy od v-stroma czy trampka - nie wiem jak sprawuje sie w terenie ale jako turysta moto idealne..sprint - pozycja jak na FJR1300 (no, moze troche bardziej sportowa), ale wg mnie duzo lepiej sie zbiera z dolu i daje lepszy fun z jazdy niz nawet FuJaRa z 2009 r (tez takowa mialem przyjemnosc dosiadac) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krissos Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 dizajnersko Sprint - jest bezkonkurencyjny, 3 lampiony 3 wydechy, bajka .., silnik - bez komentarza, daje z dołu jak mało co, jedynie co wkurza to małe kuferki. ale jak się kocha to i wady również.mój następny moto - Sprint, do tego momentu stanieją http://www.triumph.co.uk/images/sprintst_2009_popup_1.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Wczoraj widziałem Triumpha zdaje się Speed Triple w Chudowie. Był to ktoś z Was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Ja w Katowicach też jakiś czas tamu trypla widziałem Nawet swego czasu Buell Lightning śmigał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.