Jump to content
krissos

Triumph Motocykle - Właściciele I Sympatycy Marki

Recommended Posts

Osobiście czekałem na tylne gmole do Rocket III ponad 3 miesiące a jak już zrobili w Angli i wysłali poprzez InterCars to z kartonu wyjąłem dwa jednakowe (lewe).
Czyli nie byłeś za bardzo zadowolony z zamówienia ?Hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

po otrzymaniu dwóch lewych gmolików.. lekko by się pewnie wkur..wił, najbardziej delikatnie to ujmując.. domyślam się że sprawa została załatwiona polubownie z dużym upustem?!..niestety z resztą twojej opini się zgadzam - niestety!jednak mam nadzieje że im wiecej ludzi będzie jęździło na Triumfkach to i poziom obsługi serwisowej sie polepszy,co by nie było jest to marka niszowa dla entuzjastów angielskiej moto i indywidualistów chcących odciąć się od pewnych sterotypów ;)post-13002-1238079327.ipb

Share this post


Link to post
Share on other sites

indywidualistów chcących odciąć się od pewnych sterotypów
te ........ Indywidualista ! Od kogo ty sie chcesz odcinać ?? he ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

..hm, indywidualista albo inaczej inny to ja zawsze byłem i tak mi troche zostało ;)a tak wogóle to może i to dziwnie zabrzmi ale mam plan na ten sezon trochę się po włóczyć po Polandii a na koniec sezonu zmienic moto na cosik innego.. może Trophy albo ST, choć co może dla paru bedzie szokiem biorę pod uwagę też na R1100rs lub R1100r, chociaz i Dukat St2 też nie źle zamiata.....indywidualizm zobowiązuje...hihihhahah ;)p/s jestem teraz miny kolegi "współczłonka" a propos ma pytako - masz jeszcze te 3 stówki na pół?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedyna firma produkująca motocykle o klasycznym wyglądzie z najnowszą techniką wewnątrz.
Np. taki Speed Triple produkowany już 15lat, ale jego linia wciąż pozostaje nie zmieniona, kosmetyka zewnętrzna oczywiście jest wprowadzana ale patrząc na stary model i nowy odrazu wiemy z jakim motocyklem mamy do czynienia i nie pomylimy go z żadnym innym.http://img228.imageshack.us/img228/3226/s3modelshir.th.jpgSam od dawna choruję na Triumpa i już miałem kupować w zeszłym sezonie Street Tripla, lecz jakoś plany się pokrzyżowały i kupiłem Horneta który tez jest świetnym motocyklem, ale w głowie pozostał cały czas Triumph i jak wszystko pójdzie po mojej myśli to zrobię przesiadkę na Speediego pod koniec sezonu

Share this post


Link to post
Share on other sites

tylko ma jedną wadę - jedną wieeeeeeeeelką wadę taką sama jak wiekszośc triumfuf zresztą - wada numero 3
póki co okazji do większego testu nie było,ale po małej jeździe moge stwierdzić że o wiele lepiej ciągnie z dołu niż 4-4.A jak będzie,to się okaże,mam nadzieje już niedługo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triumph to bardzo dobra marka, niestey w Polsce jescze slabo przyjeta.Osobiscie mam nieraz okazje latac Triumphamii moge stwierdzic tylko tyle, ze gdyby daytona bylaby w 1000 ( i nie chodzi o to ze 675 to za malo, ale jadac sportem w dalekie trasy i czasem z plecaczkiem to troche za mala pojemnosc) to bralbym w ciemno..SKolei rocket III to kultowy motocykl.. kto mial okazje sie przejechac tym SMOKIEM, to wie ze gdy wyrosnie z plastikow, turystykow itd kupi tylko i wylacznie ROCKETA Speed i street - kultowe sprzety i do miasta i w krotkie wypady w traski idealne..Speed triple to prawdziwy potwór. Na slasku wlasnie otworzyl sie kolejny dealer Triumpha (Inter motors Częstochowa) i jest dwoch - razem z Booster motocykle.Co do dostepnosci czesci to kiedys bylo slabo, potem troche lepiej, obecnie nie jest zle i o ile w Inter Carsie nie ma ich na stanie, zostaja zamawiane bezposrednio z UK i czeka sie ok 3-4 tyg...No ale tak to bywa.. obecnie np Suzuki nie ma czaszy srebrno czerwonej do gsxr 1000k7 w magazynie importera i trzeba czekac ok 6tyg...W czerwcu w dniach 03-07.06 ma byc zlot przyjaciół Triumpha niedaleko Szklarskiej Poręby wiec zapowiada sie jak co roku ciekawie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mialem daytone 955 i moge tylko pochwalic. jak na sporta na prawde wygodny, ciagnie od samego dolu do samego konca praktycznie tak samo co jest wielka zaleta tego motcykla, spalanie na prawde nie wielkie ale najlepsze jest prowadzenie- zajeb**e. ST pojezdzilem na testach i jak dla mnie to lepsza wersja VFRy czyli motocykl rewelacyjny. chetnie bym wszedl w posiadanie takiego. generalnie maja same dobre motocykle tylko z dilerką troche cienko

Share this post


Link to post
Share on other sites

p/s jestem teraz miny kolegi "współczłonka" a propos ma pytako - masz jeszcze te 3 stówki na pół?
ofkors że ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

1200 Adventure - taki jak pisaliście daje rade w każdym calu - nie ma lepszego sprzętu w tej klasie jak narazieCo do Triumpha to mogę wyrazić moje zdanie o Daytonie - mam lekką słabośc do tego sprzęta bo poprostu wymiata - najlepsza 600tka - tylko ma jedną wadę - jedną wieeeeeeeeelką wadę taką sama jak wiekszośc triumfuf zresztą - wada numero 3
GS moze i jest na pierwszym miejscu, niewatpliwie b. dobry motocykl. Pozostaje jedynie kwestia gustu i tolerancji dla pracy boksera - ktorej ja jakos nie trawie.
Co do Triumpha to ..... tylko ma jedną wadę - jedną wieeeeeeeeelką wadę taką sama jak wiekszośc triumfuf zresztą - wada numero 3
Widzisz dla Ciebie to wada dla innych zaleta, no chyba, ze nie lubisz jak silnik ciagnie od dolu
a co powiecie o takim "zabytku" jak trophy 1200 albo 900 ? pewnie do st jest mu daleko co???
Pala jak smoki. Mialem to szczescie zrobic jazde testowa na starym ST 955 i powiem, ze lepiej " skrojonego " motocykla nie dsiadalem do dzis. Ergonomia perfekcyjna, w zakretach kladlem ( wtedy ) jak zaden inny, gralo wszystko. testowalem Daytone 955i ( 2x ), Daytone 600, daytone 675 ( pierwszy model ), Strint ST 1050, wrazenia, same superlatywySpeed Triple, i Rocket III - niesamowity jednak na dzisiejsze warunki i potrzeby totalnie przeolvbrzymiony a spalanie po prostu wali na kolana.Pod kazdym wzgledem motocykle na najwyzszym poziomie. Dwa lata temu po oddaniu pierwszej " K " zastanawialem sie powaznie nad Tiger'em 1050 i gdyby nie fakt, ze dealer dawal o 1000 € mniej niz inni to dzis najprawdopodobniej jezdzil bym Tigerem 1050.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tylko ma jedną wadę - jedną wieeeeeeeeelką wadę taką sama jak wiekszośc triumfuf zresztą - wada numero 3
dlaczego uwazasz ze to wada? jezdziles kiedys takim sprzetem?To jakie rozwiazanie wg Ciebie jest lepsze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chcę szczegółowo czytać wszystkich postów bo zauważyłem że najwięcej do powiedzenia mają ci co nie mają nic do powiedzenia.Ze swej strony powiem że od dzieciństwa interesowały mnie angielskie motory takie jak Norton szczególnie z silnikiem wankla BSA czy omawiany tu min Triumph .Szczegółów nie będę opisywał bo to nie żurnal gdzie pisze się artykuły.Miałem okazję w tamtym sezonie jeżdzić na jazdach testowych w Booster Katowice na Speed Masterze i Street Trible sory ale nie wiem jak to się pisze ale każdy wie o co chodzi.Jeśli chodzi street'a to za wiele porównań nie mam z racji tego że śmigam na chopperze. Ale z wrażeń to mogę powiedzieć tyle że kopa ma zaje....o tylko brakowało mu owiewki więc walczyłem dodatkowo z wiatrem.Prowadzi się nie żle świetnie wchodzi w zakręty a moglem to sprawdzić bo prowadzący nas po takich winklach prowadziliNatomiast Speed master to bajka jeśli idzie o choppery pięknie zbiera się od dołu cudownie wchodzi w zakręty nie ma tam żadnych nie przewidzianych ruchów itp.Zawsze miałem pewne obiekcje co do prostych kierownic w chopperach, po tych jazdach zmieniłem zdanie innymi słowy jest dopieszczony jak angielska dama ma jeden tylko mankament........ nie stać mnie na niego a bynajmniej na nowego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu taki filmik zeby bylo wiadomo o co chodzi
O tym, ze jest najlepsza w klasie 600 pisalem juz conajmniej 2 lata temu Tylko, ze Polak zawsze wie lepiej

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tym, ze jest najlepsza w klasie 600 pisalem juz conajmniej 2 lata temu Tylko, ze Polak zawsze wie lepiej
ciezko to porównywać do klasy 600 4-4.. dzieki zabiegom importera w 2006 przepisy odnosnie mistrzost polski sie zmienily i 675 3ka jest klasyfikowany jako 600tka.. pierwotnie mialo byc jako 750 ale jednak ilosc kucyków zwyciezyla..napewno to co daytona ma zajebiste to:moc 600 (ze wzgledu na troche wieksza pojemnosc)dół z vki (dzieki 3garkom)poręczność 600 dzieki temu ze silnik nie musi byc az tak szeroki jak w 4-4ogolnie motocykl zajebisty i trzeba bedzie na nim troche polatac w tym sezonie ;)Informuje jednoczesnie wszystkich ze w dniach 04-07.06 odbędzie sie zlot przyjaciół Triumpha niedaleko Szklarskiej Poręby. Info na www.triumph.net.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stegna o ile kojarze jest kolo Szklarskiej Poreby ;)wlasnie o tym spotkaniu pisałem...
Stegna jest również nad morzem, niedaleko ujścia Wisły

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm, chciałem lecieć na te spotkanie koło szklarskiej poręby ALE ono jest nad morzem, zobaczcie sobie mojego linka wcześniej - info z stronki triumpha !!!więc lipka jeśli ktoś planował wyjazd do szklarskiej i okolic - fu.cken hell

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może jednak zebrać kilku śląskich Triumph'owców i strzelić sobie rajzę nad morze??
ja, mimo ze Triumpha nie mam i tak tam bede od wtorku i sorki za szklarska porebe pomylilo mi sie ))ja tam siedze od wtorku do soboty, a w sobote spadam na tor Poznan na Global Gathering

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwonili do mnie kolesie z Łodzi co śmigają na Tryplach , żeby zebrać ekipe i po drodze się dołączyć i od Łodzi razem lecieć nad morze. Więc jak ktoś jest chętny to trzeba coś poustalać i można śmignąć .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć.Triumph ST955i 2004 kupiłem w zeszłym roku. Zaliczyłem dwa ślizgi, na małych prędkościach, uczę się dopiero jeździć W tym roku, na razie jedna mała rundka (60 mil) trasa: Gostyń, Bielsko, Jasienica, Pszczyna, Gostyń.Jak dla mnie moto rewelacja, ale moje pierwsze i jedyne na jakim jeździłem, nie licząc egzaminu na prawko (jakaś WSK)i krótkiej przejażdżki kumpla Jawą 250 jakieś 15 lat wstecz.Dlatego, na razie, wolę się za dużo nie wypowiadać.Nad morze, latem, czemu nie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,Temat zmotywował mnie do przyłączenia się do forum także cześć wszystkim. Skoro o Triumphie to pozwolę sobie przekazać dwie informacje:18-19 Kwietnia (czyli mniej więcej tak, jak wypada msza na Jasnej Górze) są dni otwarte w częstochowskim salonie Triumpha.A teraz najlepsze (przynajmniej dla mnie) info:Nie jestem dokładnie pewien terminu, ale chyba tydzień później są jazdy testowe Thruxtonem Dziwię się że w tym temacie został wspomniany Trophy (teraz wiem że jeżdżę na "zabytku" ) a nikt nie wspomniał o Thruxtonie. IMHO "kultowość nie do opisania". Mam nadzieję że na jeździe testowej okaże się tak dobry na jakiego wygląda. Ktoś ma może jakieś doświadczenia z tym motorkiem??Co do wycieczki nad morze, to mam nadzieję że uda mi się do Was dołączyć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.