Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Triumph Motocykle - Właściciele I Sympatycy Marki


krissos

Rekomendowane odpowiedzi

trza sie było ruszyć i na zlot triumph'a nad morze bujnąć. przy tej pogodzie to była sztuczka znacznie trudniejsza od puszczania bąków w dżakuzi. natomiast na miejscu pogoda była znośna i można było testować aktualne modele do woli. tylko rocketa i truxtona nie było chyba demo.a od nas z regionu to w sumie łącznie z naszymi aż pięć motórów naliczyłem + ekipa z boostera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak donosi "świat motocykli" a także "motocykl" w czerwcu czekają nas dni otwarte Triumph'a - Jazdy testowe "najnowszymi" modelami a także konkursy z nagrodami.13-14.06 - Wrocław20-21.06 - Poznań27-28.06 - ŁódźLipiec 03-04.07 - KielceJedzie ktoś do wrocka? ja bym się z chęcią wybrał - trzeb nad tym pomyśleć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jestem w posiadaniu książki (Haynes Triumph Triples & Fours) i jeżeli komuś się przyda mogę zrobić skan jakiś informacji co do serwisu...Ja jestem od roku szczekliwym posiadaczem Thunderbir-a ;)
czesc, jeśli dobrze pamiętam, to tak jest tez opisówka do Trophy 1200. Jeśli tak to mam wielgachną prośbę - o skanik, z Góry więlkie dzięki za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

fajny ten policyjny tiger widzialem go wczoraj na zywe oczy i prezentuje sie calkiem niezle podgrzewane manetki, gmole (wygladaja jak klatka stunterow), kufry givi itp...sam sprzet sie swietnie prowadzi i ma zajebiaszczy silnik....osobiscie zastanawiam sie nad zakupem na przyszly rok speed tripa 1050

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już jako nie właścicel, ale były właściciel trypla dołożę coś od siebie. To co oferuje daytona z pojemności 675 ccm, tego żadna japońska 4 w rzędzie Ci nie da. Moment obrotowy już od samego dołu taki jak w litrze. Elastyczność silnika świetna, a poręczność w prowadzeniu wręcz idealna. Gdyby nie czynnik finansowy to daytona została by ze mną chyba do końca życia. Dodam jeszcze coś o streecie bo na nim też troche kmów nawinąłem, silnik ten sam co w daytonie, troszke inaczej zestrojony, ale równie zrywny. Poręczność w mieście i korkach jeszcze lepsza niż w daytonie, szeroka kierownica i wyprstowana pozycja idealna do miasta, na trasie bez szyby niestety już słabo powyżej 130. Kiedy pierwszy raz wsiadłem na streeta z zamontowanym dedykowanym akrapovicem, ten dzwięk powodował ciarki na moich plecach. Kuźwa nigdy nie czułem się tak dobrze na motocyklu na który tyle co wsiadłem. Co do speeda to nie moge sie wypowiadać bo zrbiłem nim 100 metrów, na dodatek był to motocykl profesjonalnie przerobiony do stuntu przez Kevina Carmichaela, gwiazdy zeszłorocznego stunextreme

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie wszystko zostalo powiedziane , ja tylko dodam to ze trafiles na lepsza wersje RS poniewaz z tego co wiem RSy maja tylny zawiech tradycyjny.http://www.totalmotorcycle.com/photos/2002...h-SprintRSc.jpgw twoim przypadku jest Mono Zawiech takie samo jak w Daytonie 955i i Sprint 955 ST.Nie wiele RSow wyszlo z takim zawiechem ,w moim przypadku same plusy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sympatycy i Właściciela Triumph'a może by tak się spotkać np na Chudowie, celem bliżej integracji moto-fanatycznej. p/s znacie tą stronkę?http://www.hinckleytriumph.com/
Ja bardzo chętnie, ale niestety dopiero jak na nowo poskładam do kupy sprzęta bo miałem ostatnio małego niefarta i mój Sprint zamiast na kołach to na boku przejechał 80m po asfalcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.