Jump to content
krissos

Triumph Motocykle - Właściciele I Sympatycy Marki

Recommended Posts

witamtemat skłonił mnie do rejestracji na forum.tak w skrócie...jezdze bonnevillem drugi rok i nadal, niezmiennie jestem zadowolony. ktoś z przedmówców już napisał, że to w tej chwili jedyna marka sprzedająca klasyczne motóry z nowoczesnym piecem. i to niezłym piecem.całość zresztą jest złożona z komponentów bardzo dobrej jakości. jedyną upierdliwą awarią która mnie póki co dotknęła to...wybuch badziewnego...niemieckiego przerywacza kierunkowskazówi niestety tej wiosny akumulatora fiamm.ale nie o tym chciałem...padło pytanie o truxtona.jezdziłem truxtonem. jest swietny. lżejszy od bonneville'a, mocniejszy wyraźnie, ma zdecydowanie lepsze hamulce, ma też ładniej brzmiące stock'owe wydechy.oczywiście porównuję tu wersje gaznikowe. szprycowym nie jezdziłem.ale najważniejsze...ma inny/lepszy kąt główki ramy co czyni go dużo zwrotniejszym i poręczniejszym od bonneville'a.z pozoru to ten sam typoszereg, a jednak zupełnie inne motory.jeśli ktoś lubi klimaty cafe racer to truxton jest fajnym pomysłem.z innych z którymi miałem do czynienia na tyle by się wypowiadać...tiger 955 jest ok. duże enduro w starym stylu.nowy tiger 1050 jest bardziej street niż enduro, ale pierwsze wrażenie też jest bardzo dobre. bardzo porządny, nowoczesny motocykl. i wygodny.street triple 675...well...jest karwa zajebisty. takiej "buły" mocy i momentu od samego dołu nie spotyka się codziennie. jest lekki, zgrabny i poręczny tak bardzo, że trzeba mieć naprawdę mocną psychę żeby nie przegiąć...co do serwisu w katowicach...przed pierwszym kontaktem nasłuchałem się różnych opinii...wielu negatywnych. i przyznam, że nie bardzo widzę powody.ceny robocizny rozsądne, terminy do przyjęcia, kontakt ok. ceny akcesoriów triumpha ustala intercars-nie booster i faktycznie są z dupy. terminy realizacji zamówień też. tyle, że trudno obwiniać serwis za gównianość importera. póki potas trzymał zagadnienie triumpha w łapie było jakby lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak dla mnie Bonneville to cud miód i orzeszki, ale niestety narazie postanowiłem kupić cos w stylu turystyka na bardzo lekkie enduro na długie wygodne wyprawy, ale bonnevilla napewno sobie kiedyś sprawie jako 2gi motocykl :-) jak wygram w totka

Share this post


Link to post
Share on other sites

podpinając sie do Bonniego, silniczek jest miodzio lodzio, miałem Speedmastera na gaźniorach, kurna ten silnik ma taką łyche że co niektórym kopara na glebe sie zawijała, o stylu nie piszę bo to Triumph !

Share this post


Link to post
Share on other sites

speedmaster wygląda spoko.natomiast bonneville america trochę już przekombinowany barokowo jest. za bardzo w stronę małych japońskich czopko-frędzlarzy no i silnikowo są drobne różnice. speedmaster i america mają zapłon przestawiony między cylindrami o 270 stopni żeby chodziły bardziej jak V-twin, a bonneville, t100 i truxton mają zapłon co 360 stopni w klasycznym systemie wasted spark jak nie przymierzając...kaszlak 126p

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tam nie znam sie tak na mechanice i silnikach tzn troche wiem ale podstawy tylko więc sie nie wypowiadam ale bonneville to napewno nie mały japoński czopkofrendzlarz

tak nawiązuąc do tematu hehewsumie evan ma gust prywatnie jeździ na triumphu bonneville i moto guzzi griso a kto widział long way down i long way round to wie na co stać bmw adventure tak by the way to polecam te 2 filmy bardzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie jeżdżący na Triumphach - nie ma ktoś z Was manuala do Triumph Sprint ST 1999 ?? Może być po angielsku w formie cyfrowej lub ksero - potrzebuję sobie posprawdzać kilka rzeczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

955i...proszzzz...http://cgi.ebay.co.uk/TRIUMPH-SPRINT-ST-RS...428135002r18462za jedyne pięć funciaków.jak chcesz instrukcję obsługi użytkownika to powinienieś szukać pod hasłem owner's manual.ale w nich nic nie ma ponad to co widzisz gołym okiem i wyciągniesz z manuala.wszystkie dane eksploatacyjne typu ciśnienie w oponach, pojemności układów, schemat przeglądów i takie tam ple ple znajdziesz w haynesie.a haynesa dla odmiany kupisz w firmie samter z poznania albo księgarni pelta w warsiawce. z czego samter jakby bardziejszy do handlu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

co fakt to fakt - sknera to moze i jestem ale do speedmasterka i americy o bonnym nie wspomnę - skanik książeczki Heynsa sciągłem ! Póki co do tropika nie umię znaleśćP/s Chłopaki z stelmacha - śmiało można polecać, serwis pierwy sort!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie Daytona 675i choć nie miałem okazji przetestować tego moto ale widze wypowiadacie się w samych superlatywach... wygram w totka wiem co kupie:Pps. a może szykują się jakieś dni testowe triumph'a?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jezdzilem chyba wszystkimi aktualnymi triumphami i jesli chcecie wiedziec to pytajcie:na razie napisze tak:zakochalem sie w speed triplu 1050 - wiem ze kiedys go kupie motocykl poreczny, swietnie sie trzyma i silnik chodzi jak marzeniestreet triple to mniejsza odmiana speeda - jest jescze bardziej poreczniejszy i jesli ktos szuka idealnego moto do krotkich wypraw i na miasto, polecaam.rocketIII - nie miluje sie w tego typu sprzetach ale ogolnie moto robi wrazenie - odpalasz silnik i gdy czujesz ze tloki zaczynaja sie ruszac, masz uczucie jakbys ciezarowke odpadal, przyspieszenie i monent 220 przy 2500 daje swietne odczucia tiger 1050- jak dla mnie duzo lepszy od v-stroma czy trampka - nie wiem jak sprawuje sie w terenie ale jako turysta moto idealne..sprint - pozycja jak na FJR1300 (no, moze troche bardziej sportowa), ale wg mnie duzo lepiej sie zbiera z dolu i daje lepszy fun z jazdy niz nawet FuJaRa z 2009 r (tez takowa mialem przyjemnosc dosiadac)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.