Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Triumph Motocykle - Właściciele I Sympatycy Marki


krissos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od pewnego czasu bardzo podoba mi się Trophy i powoli się do takowego modelu przymierzam.Pytanie który silnik wybrać?? 900 czy 1200 oraz jak patrzeć na stan licznika tzn. czy warty uwagi jest moto np z przebiegiem 50 - 70 tyś km? Takich jest w okolicy kilka, bo już na początku odrzuciłem maszynę z 98 roku ale z przebiegiem niecałe 4tyś, będę wdzięczny za opinie oraz ewentualne namiary na takież moto, Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam od pewnego czasu bardzo podoba mi się Trophy i powoli się do takowego modelu przymierzam.Pytanie który silnik wybrać?? 900 czy 1200 oraz jak patrzeć na stan licznika tzn. czy warty uwagi jest moto np z przebiegiem 50 - 70 tyś km? Takich jest w okolicy kilka, bo już na początku odrzuciłem maszynę z 98 roku ale z przebiegiem niecałe 4tyś, będę wdzięczny za opinie oraz ewentualne namiary na takież moto, Pozdrawiam.
witaj przybyszu co brytyjską markę chcesz dosiadać!a tak serio, mam Trophy 1200 i jest to kawałek maszyny (waga i moc), sam wiesz jak jest, przekręcenie licznika to dla większości ludzi nie sprawia problemu oprócz pzrebiegu ważne są inne rzeczy jak choc by stan poszczególnych podzespołów, ewentulane luzy albo czy moto miało jakiś ślizgróznica pomiędzy 900 a 1200 - moja opinia tylko 1200 - jedyny w historii Triumpha taki turystyk, rzędowa 4, 100KM- jak chcesz mogę ci mojego sprzedać model z 99r, 20 tys. przejechane, zarejestrowany w polsce 2009r. kufry boczne, wysoka szyba, cena 12 tys. zł. Ja planuje zmianę modelu na Sprinta ST cosik bardziej sportowego niż turystyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie koledzy, bracik kupił sobie Tigerka, jest zadowolony. Fakt, ostatnio siedzial na motorku jakies 15 lat temu, ale to byly inne morki, inny zapach benzyny i inna jej cena. Ja natomiast robie sobie A kat i sie zastanawiam nad mała japonia (650, Strom, Trans Alp) albo właśnie powielić bracika i postawić w garazu Tigera. Podoba mi się Bonneville, ale nie ma ABS. A dlaczego Bonneville? Bo jak się w garażu ma Opla z 1934, Merca z 1961, Fiata Spidera z 1977, to cos do klimatu by się wstawiło.Pozdrawiam, jak kupie Triumpha, to dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, ośmielam się tu pisać gdyż właśnie stałem się posiadaczem Triumpha Sprint RS z 2003r. Miał być Tiger, ale póki co jest po za zasięgiem finansowym. Narazie uczę się nim jeździć bo ostatnio miałem (i mam) enduro Co do Bonnevilla to miałem przyjemność prowadzić rocznik 2008 na wtrysku, łatwość prowadzenia i radość z jazdy ogromnaPozdrawiamAdam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przymierzam sie do kupna Triumpha Daytona 600 r.2003/2004. Pare razy przejechałem sie na tym sprzęcie i tyle ale ogólne wrażenia pozytywne. Może ktoś przybliżyć mi coś więcej o tym modelu, jego zalety, ewentualne wady i czy poprostu sie opłaca zainwestować w ten sprzęcik, z góry dziękuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja niedawno zmieniłem turystyka TDM 4TX na nakeda SPEED TRIPLE 2001.PORAŻAJĄCA RÓZNICA. PROBLEM TYLKO Z CZĘŚCIAMI JEST. A RACZEJ ICH BRAKIEM
To mnie zasmuciłeś, zdawałem sobie sprawę, że jest to motocykl mało popularny, jednak miałem nadzieję (i nadal mam ), że dostęp do części będzie łatwiejszy niż np do Aprilii którą miałem poprzednio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja niedawno zmieniłem turystyka TDM 4TX na nakeda SPEED TRIPLE 2001.PORAŻAJĄCA RÓZNICA. PROBLEM TYLKO Z CZĘŚCIAMI JEST. A RACZEJ ICH BRAKIEM
witamkto ci powiedzial ze jest problem z częściami do Triumpha? albo masz nikłą wiedzę albo nie jesteś w temacie bo z tego co ja wiem to niema żadnego problemu z częściami a info na ten temat mam z BOOSTER MOTOCYKLE z Katowic którzy są servisantami na Śląsku i to z prawdziwego zdarzenia nie jakiś tam warsztacik w garażu co wciska byle chińskie gówno by tylko moto jechało a znam takich mnóstwo,faktem jest że części do tanich nie należą ale masz pewnośc że ci kitu nie wcisną
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jorg, takie właśnie informacje uzyskałem w Boosterze co ostateczne przekonało mnie do zakupu (z resztą u nich). Nie jest dla mnie problemem poczekać kilka dni na oryginalną część, zobaczymy jak to będzie pozdrawiamPS: masz może jakiegoś manuala do Sprinta RS, cokolwiek ?
witaj w sumie nic nie mam ale to też zależy co Cię interesuje a co do Booster to sądosyć solidni i ale do tanich też nie należą no ale coś za coś byłem tam ostatnio 3-go sierpnia i stał tam RS 955 bodaj z 2003r czarny ,czy tego bedziesz brał?co do osiągów to ja osobiście jestem zadowolony jest mocny i solidny i osiągi też ma niezłe w końcu 120 Km robi swoje tylko jeśli bierzesz tego czarnego RS-a to ja bym proponował crasch pady zamontować jak bedziesz zainteresowany to dam ci linka gdzie robią na zamówienie koszt ok 200 pln czyli w rozsądnych granicach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ten czarny stoi u mnie w garażu co do chłopaków to przyjeżdżałem do nich z Pegaso, może troche drogawo w porównaniu do konkurecji, ale jeśli do regulacji gaźników potrzeba było 3 razy rozbierać motór i poprawiać (specyficzny gaźnik + brak dokumentacji) to bez marudzenia robili i nie wźieli nic dodatkowo, wszystko o co zapytasz wyjaśnią, generalnie mam dobre zdanie o nich. No i raz jak byłem i czekałem to nawet kawa była Pomyśle o crash padach, póki co śmigam wolniej niż endurakiem musze się przyzwyczaić do zupełnie innej pozycji.Litrażowałeś może swojego, ile mniej więcej spala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ten czarny stoi u mnie w garażu co do chłopaków to przyjeżdżałem do nich z Pegaso, może troche drogawo w porównaniu do konkurecji, ale jeśli do regulacji gaźników potrzeba było 3 razy rozbierać motór i poprawiać (specyficzny gaźnik + brak dokumentacji) to bez marudzenia robili i nie wźieli nic dodatkowo, wszystko o co zapytasz wyjaśnią, generalnie mam dobre zdanie o nich. No i raz jak byłem i czekałem to nawet kawa była Pomyśle o crash padach, póki co śmigam wolniej niż endurakiem musze się przyzwyczaić do zupełnie innej pozycji.Litrażowałeś może swojego, ile mniej więcej spala?
no to gratuluję wyboru ja też zmieniłem klimat z choppera na sporta a inspirował mnie Fazer 600 bo takim zacząłem ten sezon w zastepstwie mojego naprawianego choppera no i stało się stwierdziłem że ten klimat jest dla mnie, a co do litrażu to w zasadzie się zbyt tym nie przejmuję bo tu jest duży bak 19 litrów i z pewnością ponad 300km zrobisz na nim bo ja ostatnio jak zaświeciła się kontrolka rezerwy to wlałem 8 litrów i zrobiłem na tym 160 km do zaświecenia się ponownie kontrolkicieszę się że jest nas coraz to więcej użytkowników Triumph.ów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio robiłem regulacje, wymianę oleju i wymianę klocków w Boosterze. Zakładałem też gniazdko 12V. Nie było żadnego problemu z serwisem. Tak że wydaje mi się, że takimi rzeczami nie należy się przejmować. Chociaż ja mam przebieg moto jeszcze poniżej 10 tys km i żywię nadzieję, że serwis w sensie- naprawa jeszcze długo nie będzie mnie dotyczył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jorg, takie właśnie informacje uzyskałem w Boosterze co ostateczne przekonało mnie do zakupu (z resztą u nich). Nie jest dla mnie problemem poczekać kilka dni na oryginalną część, zobaczymy jak to będzie pozdrawiamPS: masz może jakiegoś manuala do Sprinta RS, cokolwiek ?
Wybacz kolego ale się z Tobą nijak nie zgodzę. Do sprinta czy do daytony jest części od groma. Mówię o częściach do speeda. Booster w tym temacie leży i kwiczy. Na uszczelkę pod miskę czekałem 2 miechy i nima. Lampy tylnej szukam drugie tyle mówię o oryginalnych częściach. Teraz inter cars ma funkcję importera i też do tego modelu nic nie ma. Po prostu speed triple z tych lat to unikat. Szukałem silnika kiedyś i musiałem w końcu kupić od sprinta. A ci co myślą że silnik 955 w każdym modelu triumpha jest taki sam to właśnie mają nikla wiedzę.Tak gwoli wyjaśnienia mój speed był w boosterze był ponad 2 miechy i nic.Speed jest niepowtarzalny i tyle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziekowania dla całej ekipy Boostera za naprawdę udanę niedzielę z Triumphem trafnie dobrana trasa , jazdy sprawnie prowadzone - sympatyczne, kontaktowe grono " testerów" a co za tym idzie możliwość ciekawych dyskusji. Jednym słowem - nikt się nie nudził Ale gwóżdz programu - to powozić rocketem- to jest coś - piękna sprawa! Pojawiające się tu i ówdzie zjadliwe opinie o tym sprzęcie są, łagodnie to ujmując, nieuzasadnione.B. ciekawą propozycją jest też sprint st, pierwszy raz miałem do czynienia z czymś usytuowanym pomiędzy sportem a turystykiem. Po drodze była jeszcze daytona i scrambler , ale zdecydowanie do gustu najbardziej przypadł mi sprint. Do następnego razu Booster !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj przybyszu co brytyjską markę chcesz dosiadać!a tak serio, mam Trophy 1200 i jest to kawałek maszyny (waga i moc), sam wiesz jak jest, przekręcenie licznika to dla większości ludzi nie sprawia problemu oprócz pzrebiegu ważne są inne rzeczy jak choc by stan poszczególnych podzespołów, ewentulane luzy albo czy moto miało jakiś ślizgróznica pomiędzy 900 a 1200 - moja opinia tylko 1200 - jedyny w historii Triumpha taki turystyk, rzędowa 4, 100KM- jak chcesz mogę ci mojego sprzedać model z 99r, 20 tys. przejechane, zarejestrowany w polsce 2009r. kufry boczne, wysoka szyba, cena 12 tys. zł. Ja planuje zmianę modelu na Sprinta ST cosik bardziej sportowego niż turystyk
20 tyś w 10 lat - to chyba ma jeszcze folie na siedzeniu moim super turystycznym speed four-em w tym roku zrobiłem już 12000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam od pewnego czasu bardzo podoba mi się Trophy i powoli się do takowego modelu przymierzam.Pytanie który silnik wybrać?? 900 czy 1200 oraz jak patrzeć na stan licznika tzn. czy warty uwagi jest moto np z przebiegiem 50 - 70 tyś km? Takich jest w okolicy kilka, bo już na początku odrzuciłem maszynę z 98 roku ale z przebiegiem niecałe 4tyś, będę wdzięczny za opinie oraz ewentualne namiary na takież moto, Pozdrawiam.
ja mam nawinięte ok.50000 na speed four rok 2003 i nawet grama oleju nie bierze ale wszystko zależy po kim kupisz i jak jeździsz bo o serwisowaniu nie będę się rozwodził. Owocnych poszukiwań
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 tyś w 10 lat - to chyba ma jeszcze folie na siedzeniu moim super turystycznym speed four-em w tym roku zrobiłem już 12000
fakt to moze się wydawać dziwne ale nawet chłopaki z serwisu robili dziwne miny, ba rozebrali to i tamto i jakoś zużycia potężnego nie zauważyli. Powiem więcej jak go kupowałem, to miał grubą warstwę kurzu bo stał w garażu ze 2 albo i 3 lata ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.