zibim-ce Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Witam od pewnego czasu bardzo podoba mi się Trophy i powoli się do takowego modelu przymierzam.Pytanie który silnik wybrać?? 900 czy 1200 oraz jak patrzeć na stan licznika tzn. czy warty uwagi jest moto np z przebiegiem 50 - 70 tyś km? Takich jest w okolicy kilka, bo już na początku odrzuciłem maszynę z 98 roku ale z przebiegiem niecałe 4tyś, będę wdzięczny za opinie oraz ewentualne namiary na takież moto, Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krissos Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 jo teraz byda zaś we czwortek jak pogoda bydzie githm, bardzo chetnie bym byl ino jada do lublina i byda dopiero w przyszlym tydniu tak ze jak ino bydzie pogodna to w nastepny czwortek - na zicher byda no i moze w koncu zobocza te twoje cudo RSSS ;)pozdrówka krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krissos Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Witam od pewnego czasu bardzo podoba mi się Trophy i powoli się do takowego modelu przymierzam.Pytanie który silnik wybrać?? 900 czy 1200 oraz jak patrzeć na stan licznika tzn. czy warty uwagi jest moto np z przebiegiem 50 - 70 tyś km? Takich jest w okolicy kilka, bo już na początku odrzuciłem maszynę z 98 roku ale z przebiegiem niecałe 4tyś, będę wdzięczny za opinie oraz ewentualne namiary na takież moto, Pozdrawiam.witaj przybyszu co brytyjską markę chcesz dosiadać!a tak serio, mam Trophy 1200 i jest to kawałek maszyny (waga i moc), sam wiesz jak jest, przekręcenie licznika to dla większości ludzi nie sprawia problemu oprócz pzrebiegu ważne są inne rzeczy jak choc by stan poszczególnych podzespołów, ewentulane luzy albo czy moto miało jakiś ślizgróznica pomiędzy 900 a 1200 - moja opinia tylko 1200 - jedyny w historii Triumpha taki turystyk, rzędowa 4, 100KM- jak chcesz mogę ci mojego sprzedać model z 99r, 20 tys. przejechane, zarejestrowany w polsce 2009r. kufry boczne, wysoka szyba, cena 12 tys. zł. Ja planuje zmianę modelu na Sprinta ST cosik bardziej sportowego niż turystyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 moge was prosic o kilka słów w tym temacie ??http://forum.motocykle.slask.pl/index.php?showtopic=33377 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 No właśnie koledzy, bracik kupił sobie Tigerka, jest zadowolony. Fakt, ostatnio siedzial na motorku jakies 15 lat temu, ale to byly inne morki, inny zapach benzyny i inna jej cena. Ja natomiast robie sobie A kat i sie zastanawiam nad mała japonia (650, Strom, Trans Alp) albo właśnie powielić bracika i postawić w garazu Tigera. Podoba mi się Bonneville, ale nie ma ABS. A dlaczego Bonneville? Bo jak się w garażu ma Opla z 1934, Merca z 1961, Fiata Spidera z 1977, to cos do klimatu by się wstawiło.Pozdrawiam, jak kupie Triumpha, to dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Podoba mi się Bonneville, ale nie ma ABS. A dlaczego Bonneville? Bo jak się w garażu ma Opla z 1934, Merca z 1961, Fiata Spidera z 1977, to cos do klimatu by się wstawiło.kupuj bonneville'a.sraj na abs. spider ani skrzydlok też nie mają abs'u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krissos Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 dokładnie - na cholere komu w Bonnevilku Abs, to moim zdaniem lekka profanacja, rozumiem w STku albo w Daytonce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Witam wszystkich, ośmielam się tu pisać gdyż właśnie stałem się posiadaczem Triumpha Sprint RS z 2003r. Miał być Tiger, ale póki co jest po za zasięgiem finansowym. Narazie uczę się nim jeździć bo ostatnio miałem (i mam) enduro Co do Bonnevilla to miałem przyjemność prowadzić rocznik 2008 na wtrysku, łatwość prowadzenia i radość z jazdy ogromnaPozdrawiamAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoplaza Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 ja niedawno zmieniłem turystyka TDM 4TX na nakeda SPEED TRIPLE 2001.PORAŻAJĄCA RÓZNICA. PROBLEM TYLKO Z CZĘŚCIAMI JEST. A RACZEJ ICH BRAKIEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTEK Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Witam, przymierzam sie do kupna Triumpha Daytona 600 r.2003/2004. Pare razy przejechałem sie na tym sprzęcie i tyle ale ogólne wrażenia pozytywne. Może ktoś przybliżyć mi coś więcej o tym modelu, jego zalety, ewentualne wady i czy poprostu sie opłaca zainwestować w ten sprzęcik, z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 ja niedawno zmieniłem turystyka TDM 4TX na nakeda SPEED TRIPLE 2001.PORAŻAJĄCA RÓZNICA. PROBLEM TYLKO Z CZĘŚCIAMI JEST. A RACZEJ ICH BRAKIEMTo mnie zasmuciłeś, zdawałem sobie sprawę, że jest to motocykl mało popularny, jednak miałem nadzieję (i nadal mam ), że dostęp do części będzie łatwiejszy niż np do Aprilii którą miałem poprzednio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jorg emeryt Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 ja niedawno zmieniłem turystyka TDM 4TX na nakeda SPEED TRIPLE 2001.PORAŻAJĄCA RÓZNICA. PROBLEM TYLKO Z CZĘŚCIAMI JEST. A RACZEJ ICH BRAKIEMwitamkto ci powiedzial ze jest problem z częściami do Triumpha? albo masz nikłą wiedzę albo nie jesteś w temacie bo z tego co ja wiem to niema żadnego problemu z częściami a info na ten temat mam z BOOSTER MOTOCYKLE z Katowic którzy są servisantami na Śląsku i to z prawdziwego zdarzenia nie jakiś tam warsztacik w garażu co wciska byle chińskie gówno by tylko moto jechało a znam takich mnóstwo,faktem jest że części do tanich nie należą ale masz pewnośc że ci kitu nie wcisną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Jorg, takie właśnie informacje uzyskałem w Boosterze co ostateczne przekonało mnie do zakupu (z resztą u nich). Nie jest dla mnie problemem poczekać kilka dni na oryginalną część, zobaczymy jak to będzie pozdrawiamPS: masz może jakiegoś manuala do Sprinta RS, cokolwiek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jorg emeryt Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Jorg, takie właśnie informacje uzyskałem w Boosterze co ostateczne przekonało mnie do zakupu (z resztą u nich). Nie jest dla mnie problemem poczekać kilka dni na oryginalną część, zobaczymy jak to będzie pozdrawiamPS: masz może jakiegoś manuala do Sprinta RS, cokolwiek ?witaj w sumie nic nie mam ale to też zależy co Cię interesuje a co do Booster to sądosyć solidni i ale do tanich też nie należą no ale coś za coś byłem tam ostatnio 3-go sierpnia i stał tam RS 955 bodaj z 2003r czarny ,czy tego bedziesz brał?co do osiągów to ja osobiście jestem zadowolony jest mocny i solidny i osiągi też ma niezłe w końcu 120 Km robi swoje tylko jeśli bierzesz tego czarnego RS-a to ja bym proponował crasch pady zamontować jak bedziesz zainteresowany to dam ci linka gdzie robią na zamówienie koszt ok 200 pln czyli w rozsądnych granicach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Dokładnie ten czarny stoi u mnie w garażu co do chłopaków to przyjeżdżałem do nich z Pegaso, może troche drogawo w porównaniu do konkurecji, ale jeśli do regulacji gaźników potrzeba było 3 razy rozbierać motór i poprawiać (specyficzny gaźnik + brak dokumentacji) to bez marudzenia robili i nie wźieli nic dodatkowo, wszystko o co zapytasz wyjaśnią, generalnie mam dobre zdanie o nich. No i raz jak byłem i czekałem to nawet kawa była Pomyśle o crash padach, póki co śmigam wolniej niż endurakiem musze się przyzwyczaić do zupełnie innej pozycji.Litrażowałeś może swojego, ile mniej więcej spala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jorg emeryt Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Dokładnie ten czarny stoi u mnie w garażu co do chłopaków to przyjeżdżałem do nich z Pegaso, może troche drogawo w porównaniu do konkurecji, ale jeśli do regulacji gaźników potrzeba było 3 razy rozbierać motór i poprawiać (specyficzny gaźnik + brak dokumentacji) to bez marudzenia robili i nie wźieli nic dodatkowo, wszystko o co zapytasz wyjaśnią, generalnie mam dobre zdanie o nich. No i raz jak byłem i czekałem to nawet kawa była Pomyśle o crash padach, póki co śmigam wolniej niż endurakiem musze się przyzwyczaić do zupełnie innej pozycji.Litrażowałeś może swojego, ile mniej więcej spala?no to gratuluję wyboru ja też zmieniłem klimat z choppera na sporta a inspirował mnie Fazer 600 bo takim zacząłem ten sezon w zastepstwie mojego naprawianego choppera no i stało się stwierdziłem że ten klimat jest dla mnie, a co do litrażu to w zasadzie się zbyt tym nie przejmuję bo tu jest duży bak 19 litrów i z pewnością ponad 300km zrobisz na nim bo ja ostatnio jak zaświeciła się kontrolka rezerwy to wlałem 8 litrów i zrobiłem na tym 160 km do zaświecenia się ponownie kontrolkicieszę się że jest nas coraz to więcej użytkowników Triumph.ów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Ostatnio robiłem regulacje, wymianę oleju i wymianę klocków w Boosterze. Zakładałem też gniazdko 12V. Nie było żadnego problemu z serwisem. Tak że wydaje mi się, że takimi rzeczami nie należy się przejmować. Chociaż ja mam przebieg moto jeszcze poniżej 10 tys km i żywię nadzieję, że serwis w sensie- naprawa jeszcze długo nie będzie mnie dotyczył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 noo...jak tam...był kto na dniach otwartych dzisiaj?ja se pojezdziłem i jestem kontent. z ciekawostek to rocketem jedzie sie lepiej niż speedmasterem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoplaza Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Jorg, takie właśnie informacje uzyskałem w Boosterze co ostateczne przekonało mnie do zakupu (z resztą u nich). Nie jest dla mnie problemem poczekać kilka dni na oryginalną część, zobaczymy jak to będzie pozdrawiamPS: masz może jakiegoś manuala do Sprinta RS, cokolwiek ?Wybacz kolego ale się z Tobą nijak nie zgodzę. Do sprinta czy do daytony jest części od groma. Mówię o częściach do speeda. Booster w tym temacie leży i kwiczy. Na uszczelkę pod miskę czekałem 2 miechy i nima. Lampy tylnej szukam drugie tyle mówię o oryginalnych częściach. Teraz inter cars ma funkcję importera i też do tego modelu nic nie ma. Po prostu speed triple z tych lat to unikat. Szukałem silnika kiedyś i musiałem w końcu kupić od sprinta. A ci co myślą że silnik 955 w każdym modelu triumpha jest taki sam to właśnie mają nikla wiedzę.Tak gwoli wyjaśnienia mój speed był w boosterze był ponad 2 miechy i nic.Speed jest niepowtarzalny i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Nie jestem ekspertem i dla tego piszę - zobaczymy jak to będzieJak się nie chce jeździć tym co większość to trzeba się pogodzić z pewnymi utrudnieniami. Widziałem, że chcesz sprzedać speeda, pewnie też nie jest łatwo?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marsal Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Podziekowania dla całej ekipy Boostera za naprawdę udanę niedzielę z Triumphem trafnie dobrana trasa , jazdy sprawnie prowadzone - sympatyczne, kontaktowe grono " testerów" a co za tym idzie możliwość ciekawych dyskusji. Jednym słowem - nikt się nie nudził Ale gwóżdz programu - to powozić rocketem- to jest coś - piękna sprawa! Pojawiające się tu i ówdzie zjadliwe opinie o tym sprzęcie są, łagodnie to ujmując, nieuzasadnione.B. ciekawą propozycją jest też sprint st, pierwszy raz miałem do czynienia z czymś usytuowanym pomiędzy sportem a turystykiem. Po drodze była jeszcze daytona i scrambler , ale zdecydowanie do gustu najbardziej przypadł mi sprint. Do następnego razu Booster ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaaaaaa Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 witaj przybyszu co brytyjską markę chcesz dosiadać!a tak serio, mam Trophy 1200 i jest to kawałek maszyny (waga i moc), sam wiesz jak jest, przekręcenie licznika to dla większości ludzi nie sprawia problemu oprócz pzrebiegu ważne są inne rzeczy jak choc by stan poszczególnych podzespołów, ewentulane luzy albo czy moto miało jakiś ślizgróznica pomiędzy 900 a 1200 - moja opinia tylko 1200 - jedyny w historii Triumpha taki turystyk, rzędowa 4, 100KM- jak chcesz mogę ci mojego sprzedać model z 99r, 20 tys. przejechane, zarejestrowany w polsce 2009r. kufry boczne, wysoka szyba, cena 12 tys. zł. Ja planuje zmianę modelu na Sprinta ST cosik bardziej sportowego niż turystyk20 tyś w 10 lat - to chyba ma jeszcze folie na siedzeniu moim super turystycznym speed four-em w tym roku zrobiłem już 12000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaaaaaa Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Witam od pewnego czasu bardzo podoba mi się Trophy i powoli się do takowego modelu przymierzam.Pytanie który silnik wybrać?? 900 czy 1200 oraz jak patrzeć na stan licznika tzn. czy warty uwagi jest moto np z przebiegiem 50 - 70 tyś km? Takich jest w okolicy kilka, bo już na początku odrzuciłem maszynę z 98 roku ale z przebiegiem niecałe 4tyś, będę wdzięczny za opinie oraz ewentualne namiary na takież moto, Pozdrawiam.ja mam nawinięte ok.50000 na speed four rok 2003 i nawet grama oleju nie bierze ale wszystko zależy po kim kupisz i jak jeździsz bo o serwisowaniu nie będę się rozwodził. Owocnych poszukiwań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Nie wiem, jak inne Triumphy, ale mój też nie pali w ogóle oleju. Byłem ostatnio na wymianie, ale od poprzedniej wymiany nie dolałem ani kropli... Olej wylany z silnika był... zielony Czyli motul 300v w ogóle nie zmienił koloru na czarny, co mnie też ucieszyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krissos Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 20 tyś w 10 lat - to chyba ma jeszcze folie na siedzeniu moim super turystycznym speed four-em w tym roku zrobiłem już 12000fakt to moze się wydawać dziwne ale nawet chłopaki z serwisu robili dziwne miny, ba rozebrali to i tamto i jakoś zużycia potężnego nie zauważyli. Powiem więcej jak go kupowałem, to miał grubą warstwę kurzu bo stał w garażu ze 2 albo i 3 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.