brutus333 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Moto wypróbowane na długiej trasie, ale coś mu dolega. Przy np. starcie z miejsca jak dam minimalnie gazu to się rozbuja do może 2,5 tyś.obr. a później go strasznie muli, trzeba mu w tedy odkręcić więcej gazu. Przy zchodzeniu z obrotów strzela w kominki, albo przy redukcji z wyższego na niższy bieg też strzela. Nie wiem co by to mogło być, przecież silniki na wtrysku nie powinny strzelać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybkar Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Ja tam mechanikiem nie jestem, ale wydaje mi się, że zawory dzwonią niezależnie od prędkości. Może to być zupełnie coś innego, u mnie np przy ok 4000 obr któraś część owiewki wpada w drgania i sobie dzwoni. Spróbuj na postoju sprawdzić czy coś słychać przy zwiększaniu obrotów.PzdrAdam Sprawdziłem na postoju i nic się nie dzieje, silnik wkręca się spokojnie do 7000 obr, podejrzewam że to raczej coś przy kole, jutro będę uszczelniacze na lagach wymieniał i posprawdzam dokładnie wszystko przy kole.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Kurcze, niepokoi mnie praca mojej pegazi. Na jutro mam do odbioru świecę irydową, może coś się poprawi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Kurcze, niepokoi mnie praca mojej pegazi. Na jutro mam do odbioru świecę irydową, może coś się poprawi?Nie wiem jak to jest przy wtrysku, ale wcześniej już ktoś pisał, że przy dużym singlu całkiem normalnym zjawiskiem jest, że czasem sobie z wydechu strzeli przy schodzeniu z obrotów.Co do świecy irydowej to podobno poprawia prace w dolnym zakresie obrotów, ja nigdy nie sprawdzałem, ale są tacy co sobie chwalą. Generalnie Pegaso z silnikiem rotaxa zaczyna żyć po 3tyś obrotów i do tego trzeba się przyzwyczaić, ale może z silnikiem yamahy powinno być inaczej Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek2006 Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Mi też dziwnie silnik pracuje poniżej 3 tyś obrotów ale już wcześniej pisano że to normalka .UWAGA!! miałem awaryjne hamowanie ale bardzo mocno fest depłem hamulec tylny bo piz.. wyjechała mi wymuszając po tym hamowanku zablokowało mi tylni zacisk i po klockach, nie kapłem się bo pojechałem za nią by ją opier.... ujechałem ze 2 kilometry a tu moplik niema mocy hm ?więc stanołem by obadać co jest a z koła się kopci zablokowało hampel luknijcie po takim hamowanku by was to nie spotkało ja mam do wymiany klocuszki dobrze że tylko tyle że tarczy nie wygieło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Na poniedziałek jestem umuwiony na diagnostykę, jak dzwoniłem to mi gość mówił że harakterystyka silnika gaźnikowego jest inna niż na wtrysku i może to jest powód. W każdym razie po wizycie w serwisie dam znać co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybkar Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 A ja dzisiaj wymieniłem uszczelniacze na lagach, łatwa robótka, ale nie doszedłem co mi dzwoni . Na pewno dźwięki nie pochodza od koła przedniego tak jak podejrzewałem. Dziwek zaczyna sie na 2 biegu przy prędkości 70km/h powyżej 80 dzwieki cichną, jest to chwila, i nic poza tym sie nie dzieje, tylko tyle że mnie to niepokoi (mam nadzieje że to nic poważnego w skrzyni) Jakieś pomysły?? Na wyższych biegach już wszystko jest ok. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 A ja dzisiaj wymieniłem uszczelniacze na lagach, łatwa robótka, ale nie doszedłem co mi dzwoni . Na pewno dźwięki nie pochodza od koła przedniego tak jak podejrzewałem. Dziwek zaczyna sie na 2 biegu przy prędkości 70km/h powyżej 80 dzwieki cichną, jest to chwila, i nic poza tym sie nie dzieje, tylko tyle że mnie to niepokoi (mam nadzieje że to nic poważnego w skrzyni) Jakieś pomysły?? Na wyższych biegach już wszystko jest ok. PzdrJa bym proponował ustawić moto na stojaku i włączać poszczególne biegi. Poza tym Pegaso to singiel, i jak to singiel ma większe drgania niż wielocylindrowe jednostki. Może to tylko jakaś pierdoła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek2006 Opublikowano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 A ja dzisiaj wymieniłem uszczelniacze na lagach, łatwa robótka, ale nie doszedłem co mi dzwoni . Na pewno dźwięki nie pochodza od koła przedniego tak jak podejrzewałem. Dziwek zaczyna sie na 2 biegu przy prędkości 70km/h powyżej 80 dzwieki cichną, jest to chwila, i nic poza tym sie nie dzieje, tylko tyle że mnie to niepokoi (mam nadzieje że to nic poważnego w skrzyni) Jakieś pomysły?? Na wyższych biegach już wszystko jest ok. PzdrJa sądzę że wina siedzi w oponie lub w nie wyważeniu kółeczka akurat w tym przedziale prędkości koliduje to z tym niewyważeniem i wichruje .A przy 70 km/h na powiedzmy 3 biegu jak jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybkar Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Ja sądzę że wina siedzi w oponie lub w nie wyważeniu kółeczka akurat w tym przedziale prędkości koliduje to z tym niewyważeniem i wichruje .A przy 70 km/h na powiedzmy 3 biegu jak jest ?Spróbuje jeszcze na stojaku postawić i poobserwować z boku motoru, może coś sie wyjaśni. Z tego co zauważyłem to na 3 nic nie słychać, ostatnio sprawdzałem tak że jechałem na 2 i gdy wystąpił ten dźwięk to wcisnąłem sprzęgło i dźwięk ustał, stąd mam trochę obawy że to może coś być ze skrzynią a wtedy jak coś padnie to przypuszczam że koszty naprawy są też nie małe no i maszyna będzie musiała w odstawkę iść Wie ktoś jak działa taka skrzynia w naszych Pegaso? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Witam,ja mam ten sam problem bardzo długo to szukałem i cieknie mi z czujnika ciśnienia oleju,nie z pod czujnika tylko z góry,poprostu padł czujnik,myślałem że to z pod pokrywy zaworów uszczelniłem,że z pod pokrywy filtra oleju też nie,aż w końcu znalazłem,cieknie z czujnika po obudowie później po przewodzie do dołu i na korek spustu oleju,może u pana też tak jest?Ja czujnik będę zamawiał w stanach i za 4 tygodnie mi przyjdzie bo w polsce nigdzie nie mogę dostać.Chciałbym zapytać może wiecie gdzie kupić szybę turystyczną do pegaso może być urzywana i ten czujnik.A ten drugi filtr oleju to go się wymienia czy czyści jak go się odkręca?Jakiej firmy lejecie olej do silnika i jakiej klasyfikacji 5w/40 czy 10w/40?Może byśmy spotkali się gdzieś na koniec sezonu (pegazisty)?czekam na propozycje?Proszę o odpowiedź.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys1973 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Witam spostrzegłem na śląskich drogach kilka Pegasek jeśli ją posiadacie to pewno wiecie że trudno o rady porady a z każdym pytaniem zakładać nowy temat hm ? zaglądajmy np. tu i pytajmy ja zawsze doradzę jak tylko temat dotyczył kiedyś mnie i będe wstanie doradzić i wy na pewno coś wniesiecie sam bym porozmawiał z kimś i wymienił się doświadczeniami . Pozdrawiammam zamiar nabyc model 650 i.e 2004 produkcja , przebieg 10k pierwszy wlasciciel salon polska wacham sie ostro bo w cenie mam tez do wyboru 650gs, transalp pytanie czy wtryski daja w kosc i czy jest wrazliwa na paliwoczy jest bardzo wrazliwa na temerature i niski stan plynow i jak czesto trzeba wymienac dogladac czy elektryka jest ok czy plastiki i inne elementy nie klekotaja przy wyzszych przebiegach po naszych dziurachi ogolnie czemu pegasus a nie w/w jesli roczniki i ceny podobne nie biore pod uwage wygladu i mozliwosci terenowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Witam,sam miesiąc temu kupiłem pegaso 2002r. i.e. garda z 19tyś. przebiegiem zrobiłem 2 tyś i nic się nie dzieje zobaczymy co będzie dalej ale myślę że nie powinno,niektórzy przejeżdżają na pegaskach 100000km bez rzadnego remontu.Polecam ten motorek na polskie drogi.Którego chce pan kupić tego co jest na allegro za 12500zł?Prosze podać link to zerknę na ten motorek.Wtryski są bezawaryjne i chodzą bdb,nie mogą być bardzo wrażliwe na paliwo,bo zalał by pan paliwo złej jakości i by było po wtryskach a tak nie jest.Plastiki nic nie klekotają bo zawieszenie jest dobre na dziury i dobrze wybiera dziury,jest też regulacja tylnego zawieszenia twarde średnie i miękki, świetnie się podużuje. A z kąd pan jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Byłem w serwisie, trafiłem na bardzo fajnych ludzi którzy mi wszystko wytłumaczyli. Podpięli pod komputer, nie wykazał żadnych błędów i zaktualizowali mapy zapłonu i wtrysku. Teraz jeździ tak jak powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Blokowanie klocków hamulcowych jest wynikiem niepoprawnego serwisu. Przy każdej zmianie klocków czy płynu hamulcowego należy wyczyścić ten układ. A teraz trochę off-topicu. Właśnie wróciłem z północnych Włoch. Doznałem szoku - królują tam... ogromne BMW 1200GS. Dopiero na drugim miejscu Ducati, ze swoim modelem Monster. Wyjątki stanowią tylko ciasne centra, gdzie rządzą skutery Yamaha (Majesty, TMax, XMax), Piaggio Beverly, Honda Silver Wing i kilka innych. Bardzo mało typowych plastikowych ścigaczy. A jeśli chodzi o Aprilię Pegaso... widziałem kilka, w tym jedną z malowaniem "POLIZIA" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys1973 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Witam,sam miesiąc temu kupiłem pegaso 2002r. i.e. garda z 19tyś. przebiegiem zrobiłem 2 tyś i nic się nie dzieje zobaczymy co będzie dalej ale myślę że nie powinno,niektórzy przejeżdżają na pegaskach 100000km bez rzadnego remontu.Polecam ten motorek na polskie drogi.Którego chce pan kupić tego co jest na allegro za 12500zł?Prosze podać link to zerknę na ten motorek.Wtryski są bezawaryjne i chodzą bdb,nie mogą być bardzo wrażliwe na paliwo,bo zalał by pan paliwo złej jakości i by było po wtryskach a tak nie jest.Plastiki nic nie klekotają bo zawieszenie jest dobre na dziury i dobrze wybiera dziury,jest też regulacja tylnego zawieszenia twarde średnie i miękki, świetnie się podużuje. A z kąd pan jest?krakow pegaso jest od znajomego nie wystawia narazie ofert ale chce sprzedac , wyglada jak nowy wiec nie ma co sie doktoryzowac tymbardziej ze servisowany itpraczej jestem zdecydowany chce sie tylko upewnic ze nie kupie moto ktorego nie ma gdzie naprawic i na czesci czeka sie 3 mce bo marka jest jak najbardziej okjak narazie wiem ze przeglad z wymiana plynow co 6kkm jest najwazniejszy , kontrola plynow to podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Jak importer był jeszcze w Krakowie, to części przychodziły na następny dzień od złożenia zamówienia (kurierem). Nie wiem jak sytuacja wygląda teraz, gdy oficjalnym importerem jest Piaggio z Warszawy. Ważne jest, aby nie zamawiać u pośredników, bo wtedy czekasz. Trzeba dzwonić bezpośrednio do głównej siedziby importera. Przy kupnie droższych rzeczy opłaca się zamawiać w Anglii (ja z tej opcji nigdy nie musiałem korzystać, ale inni forumowicze przetarli te szlaki). Części do silnika są typowe, bo to jest sprzęt wyprodukowany przez austriackiego Rotax'a - w tej kwestii importer jest nie potrzebny. Uszczelki, łańcuch napędowy, zębatki i wiele innych części jest produkowanych przez niezależne firmy.Pozdrawiam, Radek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 http://www.bravados.pl/To jest salon i serwis Aprilii w Krakowie. Bardzo mili ludzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys1973 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 i stalo sie wynegocjowalem i kupuje moto 2006.09 pierwsza rej. krajowka od 1 wl. serwisowana 2004 produkcja 9kkm , zero uszkodzen , dolozony ksenon , nowa zebatka przod i tyl , stopka centralna , kufer givi, po przegladzie przy 8 kkm duza szyba turystyczna cena adekwatna do realiow rynkowych 11k przegryzajac temat doszedlem do wniosku ze nie mam czasu na warsztat w przypadku starych hond , kawasaki , niezbyt fajnego i niskiego 650gs bmw , spalanie przezyje a czesci moze nie bedzie trzeba przez jakis czas , serwis w krakowie na miejscujesli ktos ma gmole na sprzedaz lub namiar na kogos kto robi cos fajnego tego typu jestem chetny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadario Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Buba...polska to dziwny kraj a w sprawach motocykli dopiero raczkuje...tutaj motor głównie się kupuje dla lansu i taka prawda(dlatego coraz więcej niestety ginie młodych ludzi na plastikach)...tam przede wszystkim jest to rewelacyjny sposób na podróżowanie na krótkie dystanse do pracy jak i na wycieczki kilkudniowe...potrzeba czasu aby ludzie się przestawili...a nowym posiadaczom Pegi czy starszej czy młodszej życzę samej frajdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Witam,po pierwsze dlaczego były zmieniane zębatki?Po przebiegu 9tyś. km nie maja być prawa zużyte zębatki,ja mam 22tyś przebiegu i zębatki mam oryginalne,są na pół naciągu i jeszcze z 10tyś wytrzymają.po drugie to czemu spalanie pan przeżyje mój pali 5,5l. w mieście w trasie do 120 5l. a powyżej 140 6l to maksimum.Po trzecie może wie pan gdzie kupić dużą szybę turystyczną,może pan chce sprzedać z tego nowego pana motorku?Po czwarte jak ma oryginalne 9tyś.km to co 6 tyś wymiana oleju i fitrów i 16 tyś nic pan nie powinien robić,po 25tyś ustawianie zaworów.Po piąte ja części takie jak filtry i czujnik ciśnienia oleju będę zamawiał w stanach cena o pół razy niższa,jak ktoś będzie potrzebował jakieś części to pisać Jak ktoś chce sprzedać lub wie gdzie kupić szybę turytyczną do pegaso to proszę dać znać,jestem chętny.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Witam,a gdzie był pan w serwisie?Czy świeca irydowa coś pomaga?Pomogła panu?Co u pana wyszłow serwisie co było źle?Ile ma pan przebiegu na swojej pegasce?Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Jak ktoś chce sprzedać lub wie gdzie kupić szybę turytyczną do pegaso to proszę dać znać,jestem chętny.Pozdrawiam. WitamJa kupiłem do swojej (650 '95r) rok temu w MGG kosztowała jakieś 120 pln, 40cm wysokości. Nie ma tego w katalogu, ale trzeba zadzwonić i dopytaćPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys1973 Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Witam,po pierwsze dlaczego były zmieniane zębatki?Po przebiegu 9tyś. km nie maja być prawa zużyte zębatki,ja mam 22tyś przebiegu i zębatki mam oryginalne,są na pół naciągu i jeszcze z 10tyś wytrzymają.po drugie to czemu spalanie pan przeżyje mój pali 5,5l. w mieście w trasie do 120 5l. a powyżej 140 6l to maksimum.Po trzecie może wie pan gdzie kupić dużą szybę turystyczną,może pan chce sprzedać z tego nowego pana motorku?Po czwarte jak ma oryginalne 9tyś.km to co 6 tyś wymiana oleju i fitrów i 16 tyś nic pan nie powinien robić,po 25tyś ustawianie zaworów.Po piąte ja części takie jak filtry i czujnik ciśnienia oleju będę zamawiał w stanach cena o pół razy niższa,jak ktoś będzie potrzebował jakieś części to pisać Jak ktoś chce sprzedać lub wie gdzie kupić szybę turytyczną do pegaso to proszę dać znać,jestem chętny.Pozdrawiam.zle sie wyrazilem nie byly wymieniane zebatki tylko dostalem nowy kpl. zapasowy gratis + stopke + filtr oleju spalanie z srednich podawanych przez wlascicieli servis byl w kraku u importera z tego co wiem wymiany oleju powinno sie robic co 6kkm w tego typu silniku co do szyby mam zestawie i nie sprzedaje bo mam 189cm wzrostu , mozna nabyc deflektor http://www.allegro.pl/item738320180_deflek...lka_gratis.html i tez powinno byc ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Witam,chciałbym zapytać o parę żeczy do pegaso takich jak:- czy drugi filtr olejowy przy ramie się czyści czy wymienia?Gdzie go można kupić?-co ile ustawiać powinno się luz zaworowy jaki powinien być na ssących i wydechowych?-gdzie można kupić płytki do ustawiania zaworów różne rozmiary?-może ktoś z was wie kto ma do sprzedania czujnik ciśnienia oleju?Prosze o te porady?Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.