krzys1973 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 zalozylem deflektor na szybe , teraz jest poprostu rewelacja , przy 120km\h jade bez problemu z otwartym kaskiem przed max 80km\h deflektor kosztowal 70 zl kupilem na aukcji http://www.allegro.pl/item747008909_suzuki..._deflektor.htmltroche go poprawilem i efekt jest duzo lepszy niz wyzsza szyba i jeszcze zalozylem na kufer oparcie bo żonka narzekałahttp://www.allegro.pl/item754227215_givi_o...super_cena.htmlwymienie jeszcze naped i moto gotowe do smiganiaps. jak ktos chce mam pelna instrukcje servisowa aprili 650 ie 2002-2004 wrzuce na rapida i dam link jak cos14 mb ok 400 stron ze zdjeciami http://rapidshare.com/files/287457332/Pega...002_English.rar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azin Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 jesli ktos posiada bendix kolo jednokierunkowe , sprzeglo rozrusznika do Aprili Pegaso Taureg 600 lub 650 i jest juz to czesc nie przydatna POPSUTA i ma zamiar ja wyzucic to mam prozbe czy mogl by mi ja dac lub sprzedac(za rozsadne pieniadze) ?? bede wdzieczny za pomoc Ps czesc ta ma mi posluzc jako pomoc wzor do napraw chcem sprobowac zregenerowac ta czes ale potrzebuje starych do nauki i prob Wiec prosze o pomoc Kontakt ze mna tel 0 507 116 236 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek2006 Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Witam was potrzebuję serwis manual do pegaski ale ten co jest sam silnik tą całkowitą mam dajcie jakiegoś linka szukam i szukam i nie umie znaleśc kiedyś miałem ale gdześ mi wcieło a na necie jakoś nie umie znaleśc dziwne bo wcześniej z neciora właśnie zassałem .Bo chyba będe trenował uszczelkę pod głowicą i jeszcze jak ktoś wie gdzie takową zakupic w kraju bo wrazie W to szfager z englanda mi przyśle ale nic pewnego narazie testuje układ chłodzenia okaże się czy będzie potrzebna ale wszystko wskazuje ze tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Witam,potrzebne mi są wszystkie dane dotyczące luzów zaworowych,jakie mają być na ssacych i wydechowych?Jak ktoś ma to proszę dać linka.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Witam was potrzebuję serwis manual do pegaski ale ten co jest sam silnik tą całkowitą mam dajcie jakiegoś linka szukam i szukam i nie umie znaleśc kiedyś miałem ale gdześ mi wcieło a na necie jakoś nie umie znaleśc dziwne bo wcześniej z neciora właśnie zassałem .Bo chyba będe trenował uszczelkę pod głowicą i jeszcze jak ktoś wie gdzie takową zakupic w kraju bo wrazie W to szfager z englanda mi przyśle ale nic pewnego narazie testuje układ chłodzenia okaże się czy będzie potrzebna ale wszystko wskazuje ze tak.wymienialem uszczelke pod glowica. mam model z 95 przysli mi do modelu 2001-4 i napisali ze to ta sama. najlepiej zamowic z anglii ze sklepu internetowego pewnie wyjdzie taniej niz w polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekr998 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Witam wszystkich, Jestem nowym na tym forum, oraz nowym posiadaczem pegasa zakupiłem motocykl niedawno, a wiec niewiele będę miał okazji polatać , ale pozostawię sobie za cel najpierw pooglądać posprawdzać wszystko dokładnie po woli. Już po bliższej obserwacji zauważyłem brak lub wyciek płynu hamulcowego tylnego oraz brak stopu ze stopki tylnego hamulca. Co za tym idzie wniosek nasuwa się jednoznaczny, należy najpierw powymieniać płyny najpierw hamulcowe, potem chłodnicze i na koniec oleje i filtryPomimo że mieszkam w północnej polsce(mazury) dowiedziałem się wiele cennych informacji o tym jak sądzę wspaniałym motocyklu. Zakupiłem model z roku 1999 i jest to model Pegaso Cube 650. Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadario Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 No to gratuluję...Co do światła stopu...problem mam ten sam ale ominąłem system i zrobiłem sam system zapalania światła(kilka drutów, trochę taśmy-na razie wytrzymuje). Problemem najczęściej jest przekaźnik z racji że nie jest uruchamiany mechanicznie tylko pod wpływem ciśnienia w układzie. No ale usterka może gdzieś być po drodze na przewodach. Warto sprawdzić...Mam nadzieję że sprzęt da duuużo frajdy i przyjemności...pozdrawiam serdecznie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek2006 Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Te światło stopu na tylnym hamulcu to chyba norma mi się zapala jak mocno depnę więc niema co się przejmowac zbytnio zresztą jak poczytasz cały temat już poruszaliśmy tę sprawę nie jesteś pierwszy jak widac jacekr998 i witam cię przedewszystkim w naszym skromnym gronie .Pytaj co potrzebujesz i wmiarę możliwości napewno ci pomożemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Ten przekaźnik stopu jest jedną z najczęściej występujących w Pegasie usterek (wg moich obserwacji). Na szczęście nie kosztuje majątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekr998 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Czy ktoś z użytkowników pegasso próbował rozebrać tylny czujnik stopu w celu naprawy tego elementu. ,,Człowiek wymyślił - człowiek naprawi". Czy to powiedzenie ma sens. Wydaje mi się że trochę samozaparcia i ............ właśnie i co dalej. Zabieram się za robotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 W tym czujniku jest membrana i przełącznik elektroniczny. Membrana pęka i płyn hamulcowy zalewa część elektryczną - na tym polega psucie się tego elementu. Wątpię, żeby udało się naprawić. Tym bardziej, że z tego co pamiętam, czujnik jest nierozbieralny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 znacie moze nr i cene tej czesci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Witam,mam pytanie,w mojej pegsce 2002r. i.e. na pokrywce filtra powietrza od spodu piszę 25kw,jest to moc motocykla,czyżby był on zablokowany?Ile takie pegaso zablokowane może pojechać maksymalnie?Nie wiem czy jest zablokowana czy napisali tylko 25kw żeby policja u niemca się nie czepiała?A w Polskim dowodzie mam 36Kw czyli normalnie,a nie wiem czy jest zablokowana bo nigdy nie jeździłem drugą pegaską?Co może oprócz tej pokrywki zablokowane?Mi się wydaje że chyba nic bo na wtrysku jak poczyje że nie może więcej powietrza zassać to zmniejsza mu dawkę paliwa no i nie pojedzie?Proszę o odpowiedzi bo nie wiem czy się czepiać tej pokrywki?Moe ktos zmierzyc w swojej pegasce jaka jest srednica otworu w tej pokrywce filtra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Berdus:Wg kataogu Aprilii: "Genuine Aprilia Brake light switch 8124479". U krakowskiego importera płaciłem 95 zł, a na rachunku mam numer CM102204 (?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys1973 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 orientuje sie ktos czy siedzenie w 650 ie z 2001-2004 jest takie samo jak w modelach do roku 1998? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 orientuje sie ktos czy siedzenie w 650 ie z 2001-2004 jest takie samo jak w modelach do roku 1998?Nie ma modelu "do 1998". Jest np 1997-2000 i on ma chyba (podkreślam słowo CHYBA) tę samą kanapę. Za to modele sprzed 1997 mają na 100% inne siedzisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Berdus:Wg kataogu Aprilii: "Genuine Aprilia Brake light switch 8124479". U krakowskiego importera płaciłem 95 zł, a na rachunku mam numer CM102204 (?).dzieki. pewnie na nowy sezon zamowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baneck Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Witam wszystkich!Ponieważ jazda moją Aprilką ('97 - nowe lampy) zaczęła przypominać jazdę amerykańskim krążownikiem szos - na wprost super, na zakrętach gorzej, na wybojach jak pontonem na fali - szukam tylnego amortyzatora. Znalazłem na alledrogo coś takiego:http://moto.allegro.pl/item798649116_april...ator_tylny.html tylko czy to podejdzie? Zmian w zawieszeniu między 1997 a 2001 chyba nie było... czy były?Trochę ten amorek drogi, dlatego znalazłem takie cóś:http://moto.allegro.pl/item774193844_bmw_f...ator_tylni.html stan powiedziałbym średni, dlatego szukam dalej. Czy tylne amorki są takie same w Pegaso i GS 650? A może ktoś ma jakieś sprawny, używany tylny amorek na zbyciu?Jak Wam zawadzają sprężyny do przodu, to też chętnie przygarnę pzdr Uriel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Bliźniacze BMW ma stalową ramę, Pegaso aluminiową - pewnie o innym kształcie. Amortyzator będzie się w takim razie prawdopodobnie różnił. Ale głowy nie dam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Witam,jaki masz swój amortyzator,z regulacją twardości czy nie?Jak z regulacją to podejdzie ten pierwszy co pan podał jak bez regulacji to nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baneck Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Witam,jaki masz swój amortyzator,z regulacją twardości czy nie?Jak z regulacją to podejdzie ten pierwszy co pan podał jak bez regulacji to nie.Nie mam regulacji poza tą, która jest bezpośrednio na amorku - ściskająca sprężynę. "Wężyk" z regulacją zawsze mogę gdzieś przykręcić, więc to nie problem. Są jakieś różnice w wymiarach czy mocowaniach między wersjamiz regulacją i bez regulacji?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Witam,wydaje mi się że podejdzie bo z regulacją jest cały grubszy a reszta chyba ta sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadario Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 hej...dawno nie zaglądałem ale jak już jestem to pozwolę sobie zająć głos w dyskusji na temat amorka :-)specjalistą nie jestem ale wiem(słyszałem) że są ludzie którzy dopasowują amorki do swoich maszyn z zupełnie innych jednostek. W zasadzie nie jest to produkt aprili oryginalnie więc wydaje mi się że powinno się raczej opierać na wymiarach (maks długość, min długość, średnice otworów na mocowania itp) samą sprężynę wiem że można przełożyć. a kupując inny amor ale na przykład z nowszej aprilki lub z tej bmk chyba wystarczy się oprzeć na samych wymiarach. Oczywiście nie ma sensu wkładać amora z 250ccm bo masa maszyny zupełnie inna no ale jeśli klasa, masa no i budowa są podobne to chyba warto spróbować coś dopasować innego. Lub alternatywą ale nie sprawdzoną jest możliwość regeneracji takiego amora... są specjalistyczne firmy(nie mówię o warsztatach w garażach) które tym się zajmują no ale ma to swoją cenę. I podobno nie każdy da się doprowadzić do stanu prawie znów nowego.Jednym słowem warto szukać :-)pozdrowienia i wytrwałości w oczekiwaniu na cieplejsze dni :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys1973 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 jesli ktos mialby problem z szyba polecam http://www.mgg.com.pl/index.php ceny od 100-130 zl za mala - duza szybe rozne kolory i maja pod wszsytkie modele aprili pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżola Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam. Jak dobrze pójdzie to juz dziś stanę sie dumną posiadaczką Aprilki 97'. Jest śliczna i wogóle - mój konik. Mam jednak pytanie. W sumie niska nie jestem, ale pewniej czułabym sie, np na światłach jakby była dyćko niższa.. Wiem że można go trochę obniżyć.. W necie znalazłam nawet akcesoria do obniżania, jednak nie do Pegaso. Wiecie moze coś na ten temat? Jak pisze głupoty to tez mi powiedzcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.