Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Ja Tam Z Autobany Raczej Nie Korzystam Ale Co Wy Sadzicie? *PRZYKLEJONY*


Spazz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pozwolę sobie wkleić post kolegi Ayo z grupy południe. Każdy niech sobie przeczyta i porówna zachowanie GTC i Stalexportu.

Czesc, poproszono mnie, zebym opisal nasze porozuminie z GTC ws protestu na A1. dziennikarze powiadomili mnie, ze rzecznik prasowy GTC szuka ze mna kontaktu, wiec sam z ciekawosci zadzwonilem. Pani rzecznik zapytala czy mamy w ogole chec rozmiawiac, odpowiedzialem, ze oczywiscie i umowilismy sie na nastepny dzien na spotkanie. Spotkanie rozpoczelo sie od slow przedstawiciela GTC, ze czy im sie to podoba czy nie ten protest i tak sie odbedzie, a GTC zalezy aby wszystko odbylo sie bezpiecznie bez zbednych incydentow, nam tez na tym zalezalo. Zaproponowalismy, ze zajmiemy 5 z 8 bramek (tak zeby bylo wiecej niz polowa) GTC sie zgodzilo, my zapewnilismy, ze z naszej strony bedzie pelna kultura, bez palenia gum, jazd na kole etc. Byla tez mowa o Policji, nie chcielismy, zeby robili nam pod gore szczegolowymi kontrolami i uzgodnilismy, ze poki sami nie rozrabiamy Policja stoi z boku, i tak faktycznie bylo. Po naszej rozmowie GTC mialo jeszcze spotkanie z Policja i operatorem gdzie zatwierdzono nasze wczesniejsze ustalenia. Od miejsca spotkanie nasza kolumne zamykal jeden radiowoz, za bramkami czekal drugi i tyle naszych przygod z Policja. Przez autostrade (ostatni odcinek 25 km) przejechalismy ladna kolumna 50 km/h prawym pasem, a pod bramkami juz czekali pracownicy autostrady ktorzy skierowali nas na nasze 5 bramek, bramki byly oddzielone od pozostalych 3 pasow. reasumujac pelna kulturka i calkowite dotrzymanie wczesniejszych ustalen. calosc trwala 3 godziny, w protescie uczestniczylo ok 200 motocykli. Podczas protestu przekazalismy petycje do ministerstwa, w poniedzialek dostalem info od GTC ze petycja juz w drodze do wawy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyniki ankiety z interii, ale dokładnego adresu nie podam bo nie umie znaleść, ale gdzieś przy artykule o drugiej akcji na A4 była.znalazłem: http://motoryzacja.interia.pl/na_luzie/ank...ow/wyniki,16682 , chociaż to też nie ta ankieta co umieścił kosma, ale wynik podobny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby SE odczul ubytek na kaskie to na kazde 100 motocykli stojacych przed bramkami z przejazdu musi zrezygnowac 200 puszek. Bez wczesniejszego "nastraszenia" nie uzyskamy takiego wyniku. Pomysl z transparentem wg mnie OK. Mozna jeszcze rozdawac mapki objazdu (wydrukowane wczesniej).To pomysly i uwagi. Reszte zalatwi "Pan Kleks".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po trzech godzinach , do bramek dojada ostatni z korka i kasa bedzie na plusie o wszystkie puszki + 200 moto. Zaobserowalem ze wszyscy ciesza sie, jakie to korki powodujemy... wiekszym powodem do radosci bylby brak korka.Obliczenia ktore przytaczasz sa oczywiscie prawdziwe. Bramka zamiast zarobic 10tys w godzine zarobi 1tysiac. Ale przez nastepne godziny odbije sobie straty bo nadjada ci ktorych zablokowalismy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ominąć bramki w Mysłowicach można łatwo i szybko kierując się na S1 w kierunku Łodzi, a następnie zjeżdżając na Jaworzno (DK 79) i na węźle w Jaworznie wrócić na A4. Objazd jest banalnie prosty! Jeśli faktycznie udałoby się skierować tamtędy puszkarzy, możnaby mówić o jakichś stratach Stalexportu. Nie wiem tylko, czy tak łatwo namówić kierowców na taki manewr, ale to może się udać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ominąć bramki w Mysłowicach można łatwo i szybko kierując się na S1 w kierunku Łodzi, a następnie zjeżdżając na Jaworzno (DK 79) i na węźle w Jaworznie wrócić na A4. Objazd jest banalnie prosty! Jeśli faktycznie udałoby się skierować tamtędy puszkarzy, możnaby mówić o jakichś stratach Stalexportu. Nie wiem tylko, czy tak łatwo namówić kierowców na taki manewr, ale to może się udać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

transparent o mozliwych utrudnieniach na A-4 mozna powiesić w Czeladzi, przy Realu na wiadukcie przed BP, trasa w stronę Katowic, za ok. 1 km za Shellem jest zjazd na Olkusz, kto przeczyta ten zjedzie wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu i ja zabiorę głos, bo śledzę temat od początku i z pewnością na następnej blokadzie się pojawię. Mój pomysł do rozważenia przez organizatorów gdyby tacy byli byłby taki aby opracować tekst ulotki z ostrzeżeniem i przeprosinami wraz z jakąś mapką objazdów i uwzględnić o co walczymy, jakie mamy poparcie itd, itp. Następnie podać to do pobrania w formie pliku i każdy kto zechce wydrukuje sobie w domu ile zechce np. na formacie A4 do pocięcia na 4 ulotki. Takie ulotki można by rozdawać w korku lub za szyby samochodów lub rozłożyć na stacjach benzynowych przy dystrybutorach albo jeszcze gdzie popadnie wcześniej na kilka dni przed protestem. Można by taką ulotkę w powiększeniu wozić za szybą swojego samochodu np. tylko z informacją, że w dniu tym i tym cała A4 będzie zablokowana bez podania godziny blokady no, bo tego oczywiście organizatorzy widmo nie podają. Myślę, że to z pewnością obniży wpływy do SE nie narażając wielu kierowców na korki, którzy wezmą to pod uwagę i jeszcze na przyklaszczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje również pod rozwagę akcję typu "fake". mocno nagłośnioną. niech się SE przygotuje, a motocykliści po prostu nie przyjeżdżają. właściciele samochodów, którzy przeczytają o akcji autostradę ominą i SE straci na przychodach. a kto nie przeczyta i przyjedzie nie będzie miał na co psioczyć.pani rzecznik GTC wypowiedziała się również po proteście na A1, że miesięcznie przejeżdżą tam 650 tys aut i około 1,5-2,5 tys moto. jak widać skala porównania ilości różnych pojazdów jest bardzo rozpięta. może SE również ma takie statystyki i warto poddać im ten argument pod rozwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o stowarzyszenie tylko o zrzeszenie jako forma prawna ktora moze udzielic pelnomocnictwa kencelarii prawnej zeby ta mogla wystapic w naszym imieniu na ewentualnych rozprawach czy przy podpisywaniu pozwow itd. itp.Sprawa nie jest jeszcze przesadzona.Zrzeszenie nie bedzie mialo zadnych prezesow tylko sam zarzad.btw Fakty RMF FM godz 7:00 20-08-2009https://sites.google.com/site/marekkosma/Fa...-20-08-2009.mp3btw.jakby nie patrzes poparcie dla nas stale rosniehttp://motoryzacja.interia.pl/na_luzie/ank...ow/wyniki,16682

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba jak najmocniej nagłośnić następną blokadę*... każdy z nas zapewne ma gadu-gadu a tam często gęsto masę znajomych... Może warto zrobić tak, że każdy z nas da sobie opis "A4 - na Dniach kolejna blokada - pseudostrady, radzę omijać" albo coś w ten deseń zawsze to kilku kierowców pomyśli zanim wjedzie na bane ;p*Edyta mowi, że nie blokadę a colę w Chrzanowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.