Jump to content

Burst

Użytkownicy
  • Content Count

    317
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Burst

  • Rank
    Polerant felg

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Zapisz się na jazdy testowe Suzuki i wybierz Hayabuse.
  2. Tazz kilka postów wyżej wyjaśniłem w jakim celu założyłem ten temat więc nie będę się powtarzał. Post edytowany: 01.09.2010 00:47Z czystej ciekawości wypróbowałem ten olej i okazało się, że przynajmniej o klasę przebił oleum które do tej pory stosowałem (Bel ray). Silnik pracuje wyraźnie ciszej i równiej na zimnym silniku a biegi wchodzą bardziej gładko. . Nie wiem czy to komuś coś pomoże, ale z czystym sumieniem mogę polecić zarówno ten olej jak i Piotrka, który sprowadza wszystkie specyfiki produkowane przez Amsoil. Jest rzeczowy i jest z nim bardzo dobry kontakt a do tego w
  3. Jeżeli kogoś jeszcze by ten temat interesował to tutaj podaję namiar na osobę, która może oleje tej marki sprowadzić. GG 2205900 - Piotr
  4. I tylko to się liczy. Będziemy! A to czy ksiądz pozawala nasza obecność czy nie podejrzewam, że nie tylko ja mam w dupie....
  5. I pomyśleć, że ostatni raz przybiliśmy piątkę w Częstochowie.... Ciągle nie mogę w to uwierzyć :/Najszersze kondolencje. Czekam na datę i miejsce pogrzebu.Przy takiej informacji wszystko blednie.... :/ Post edytowany: 15.07.2010 01:35
  6. To swoją drogą, ale ciekawy jestem ile może wynosić cena tego oleju i czy w ogóle można go bez specjalnego zamawiania dostać w Polandi
  7. Jak w temacie chciałem zapytać czy nie wiecie gdzie i za ile można dostać olej AMSOIL ?
  8. Burst

    Bo się Pani zapali!

    Abstrakcja. Ich tłumaczenie ładnie brzmi, ale nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością. Przykra sprawa, ale na szczęście stacji nie brakuje i można bez problemu jeździć na taką, gdzie potrafią się zachować.
  9. Smoku jak dzisiaj posmakował winkli na S1 to nie chciał do domu wracać Post edytowany: 09.06.2010 20:31Z tym, że filtr K&N stwarza jakąś dziurę w gazie to bujda. Ja złożyłem i jedyne co zauważyłem to trochę inny dźwięk przy przyspieszaniu jak przytulicie brodę do baku i lepsza reakcja motocykla na gaz.Od 2 dni śmigam też na zębatce 15T z przodu. Moto idzie na gumę pod gaz z 6 tys. i w jeździe takiej miejskiej jest wrażenie jakby był z 15 koni mocniejszy i miał z 15Nm więcej. Minusem są krótsze biegi i przekłamanie licznika. Różnica w przyspieszeniu na wyjściu z zakrętu jest naprawdę spora
  10. Service manuale do FZ1 i FZ6. Enjoy...http://cid-e7148364279f4fe4.skydrive.live.com/browse.aspx/.Public
  11. Gratulujemy zakupu i witamy w rodzinie Dbaj o niego a na pewno się nie zawiedziesz. Do zobaczenia na trasie w takim razie przy pierwszych promykach czerwcowego słońca. Tylko opij dobrze
  12. Regulacje zaworów robi się w fz6 co 40 tys. jeśli nie ma problemów więc w serwisie przy 10 raczej tego nie tykali. Nie wiem czy komputer się resetuje po odpięciu czy nie ale wychodzi na to, że po takiej operacji czyta dane i uczy się na nowo. Gdzieś czytałem, że facet wyjął akumulator (w fz6 właśnie) na chwile jak grzebał przy moto a po założeniu okazało się, że silnik jakby równiej pracuje i -0.5l na 100 km - dlatego zaproponowałem. Proste i nic nie kosztuje, a przy odrobinie szczęścia rozwiąże problem Co do świec to jeśli pali na dotyk to nie ma sensu. Wymiana po 20 tys. Ja po wymianie wyde
  13. Przy takim obciążeniu ciśnienia według producenta powinieneś mieć 2.5 przód 2.9 tył. Do takie zwiększenie napięcia wstępnego o 1 lub 2 "kliknięcia" nie zaszkodzi. Ja latam bez pasażera i mam ustawione na 4 także jeśli przy 2 dorosłych chłopach dasz na 5 to powinno być ok Więcej bym nie przykręcał bo jak kolega zsiądzie to tył motocykla skacze na nierównościach jak piłeczka pingpongowa.
  14. Typowy lewoskręt wykonywany w ślimaczym tempie i bez upewnienia się czy coś z naprzeciwka nie jedzie. Przykry "standard" polskich dróg. Poza tym na filmie wyraźnie widać, że kierowca obejrzał/a się w prawo dopiero jak usłyszała owiewki szlifujące asfalt.....
  15. Sprawdź dobrze ciśnienia w oponach i możesz zwiększyć napięcie wstępne sprężyny z tyłu jadąc z cięższym pasażerem. Nie wiem czy gumujesz, ale sprawdź czy nic nie cieknie po lagach bo się może uszczelniacze poddały i przy większych obciążeniach zawias zaczyna pływać.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.