Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Ja Tam Z Autobany Raczej Nie Korzystam Ale Co Wy Sadzicie? *PRZYKLEJONY*


Spazz

Rekomendowane odpowiedzi

HalloWitam wszystkich na tym zacnym forum :-)Niestety w robocie poblokowali no to piszę z chaty.Ja tak generalnie z jednym strategicznym pytaniem:Gdzie do k... nędzy podziali się Panowie dosiadający jednoślady z różnego rodzaju kolorowymi naszywkami na swoich plecach oraz biało-czerwoną flagą z napisem "Congress Poland MC"??czy ktoś może odpowiedzieć czy to jakaś tajemnica??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Znaki sa stawiane zgodnie z prawem. Mozna kwestionowac zasadnosc ich postawienia ale tylko przed sadem. Natomiast samego faktu ich ustawienia kwestionowac juz nie mozna. Maja do tego prawo i juz.Trzeba przyznac ze tez mam zal do klubow szczegolnie do tych MC. Na pierwszym spotkaniu bylo kilka osob na drugim tylko trzy zauwazylem. Moze faktycznie maja powazniejsze rzeczy do roboty. tylko dlaczego to braterstwo zawarte ichnich code of conduct to takie na pokaz tylko.Wszystkie polskie kluby byly solidnie poinformowane i nawet pol odpowiedzi mailowej nie przyszlo.Przyjechala natomiast dwojka z Black Dogs MC z czech. Rozmawialismy dobre 20 minut i jesli bedzie jeszce okazja zjada wieksza grupa.zakladajac ze mogli przyjechac na spotkanie ludzie z SRC, SR, SG, SD, SO, SK, ST, SB, SCI, STA, SPI, itd itp ( jesli kogos pominolem to przepraszam) a ludzi jest od groma to powinno nas byc ok 2000 a nie 200 sztuk. wtedy nie trzeba by bylo placic bilonem. majac na uwadze takze to ze wiekszosc z nas jezdzi samochodami powinnismy walczyc o wszystko znaczy o remonty tez. Decyzje odnosnie dalszych poczynan zostana podjete niebawem po konsultacji z prawnikami. Na razie wiadomo ze bez zmian prawnych sie nie obejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W/g mnie ta odpowiedź to zwykłe ględzenie a nie oficjalne pismo. Zarząd powołuje się na jakiś Dziennik Ustaw tylko nie mogę się za cholerę doczytać z którego dnia i jaki to numer tego dziennika ? a może dopiero pośpiesznie piszą ?"Trzeba przyznac ze tez mam zal do klubow szczegolnie do tych MC"Poczekajmy na wypowiedzi innych klubów nie tylko MC ale także FG bo ich jest kilka na naszym terenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, poczytałam zaległości.. posmiałam się komentować ich nie bede Namawiam tylko do kulturalnej dyskusji na temat i myślenia o tym jak zadziałac by było skutecznie.Myśle ze 200 motocykli to lipa. Myśle ze musi byc to sporo większa liczba.Nie wspominajac już o tym, ze ten odcinek "autostrady" powinien byc bezpłatny.Co za różnica cyz jade, motocyklem,samochodem czy ciężarówka?To nie jest droga za która można płacic, wiec mysle ze trzeba wykombinowac cos na większa skale. ktos musi znieśc te opłaty, bo to śmiech na sali... dziury na tostradzie, przewężenia na tostradzie, ograniczenia prędkości na tostradzie,jeden pas ruchu na tostradzie... Kpina i nic więcejSkupmy sie wiec na kolejnych akcjach, na pomysłach..a nie na kimś kto wszedł do nas z brudnymi butami, nie przywitał sie i ma pretensje.Ina sprawa jest obecnośc klubów... Olać ich.Skupmy się wiec na tych pierwszych sprawach.Kolejne posty nie na temat AUT podobnie jak posty zawierające wulgaryzmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,Proszę o wyjaśnienie kogoś mądrzejszego ode mnie bo ja nie rozumiem...SE podpiera się rozporządzeniem ministra infrastruktury o wysokości stawek gdzie faktycznie jest napisane:§ 4. 1. W celu ustalania i pobierania opłat przyjmuje się następujący podział na kategorie:1) kategoria 1: motocykle i pojazdy samochodowe o dwóch osiach;W związku z powyższym ciągle mówią i piszą, że stawek zmienić nie mogą,Czytam to rozporządzenie dalej i widzę:§ 5. 1. Opłaty mogą być zmienione przez koncesjonariusza po ich uzgodnieniu z Generalnym Dyrektorem Dróg Krajowych i Autostrad, z uwzględnieniem warunków określonych w umowie koncesyjnej.i dalej,§ 6. 1. Opłaty nie mogą być zmieniane częściej niż co 6 miesięcy, z tym że pierwsza ich zmiana może nastąpić po upływie 30 dni od dnia rozpoczęcia eksploatacji autostrady lub jej odcinka.2. Opłaty mogą być zmieniane częściej, jeżeli poprzednia zmiana ma niekorzystny wpływ na poziom ruchu.na poziom ruchu wpłynęliśmy już 2 razy Samo rozporządzenie uogólnia parametry wagi pojazdu i nacisku na oś:§ 2. 1. Wysokość opłat ustalana jest z uwzględnieniem ilości przejechanych kilometrów, nacisku na oś lub ciężaru pojazdu oraz kategorii pojazdu.WNIOSKI:Myślę, że kluczowe są dwa zagadnienia. Rozporządzenie samo w sobie jest źle skonstruowane i kategoryzuje pojazdy o skrajnie różnej wadze i nacisku na oś do jednego przedziału.Należałoby zablokować bramę wjazdową Ministerstwa Infrastruktury Najciekawszą jednak lekturą mogłaby byś treść umowy koncesyjnej. Zapewne rozwiązanie problemu tkwi właśnie tam. To w tej umowie Ministerstwo gwarantuje SE zyski nawet jeżeli poziom ruchu na autostradzie ich nie zapewni. SE zawsze będzie się podpierać umową koncesyjną jako dokumentem nadrzędnym choć oficjalnie będą się powoływać na Rozporządzenie Ministra - rzecz w tym, że zyski mają zapewnione w cały okresie obowiązywania umowy koncesyjnej.W świetle powyższego zastanawiam się co da blokowanie A4?W krajach gdzie motocyklistom się udało, państwo zapewne nie gwarantowało zysków. Ma ktoś bliższe informacje na ten temat?PozdrawiamM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie rozmyślam w temacie tego zapędzenia nas na dwie tylko bramki. Zastanawiam sie czy sukces odniosła by tego typu akcja:Pierwszych 10, 20 ludzi płaci i jedzie, następni już lekko podirytowani pytają w budkach, czy skoro zostalismy zapędzeni na dwie bramki i jesteśmy traktowani jak margines i w zasadzie nie pozwala nam sie kożystać w pełni ze swobód obywatelskich (tu już chyba sie zapędziłem przesadnie) to czy w takim razie są dla nas jakieś zniżki z tego tytułu. Jeśłi nie to wykazujemy ogromne wzburzenie że kaze nam sie stac w sztucznie wytworzonym korku i nie chcemy kontunuowac jazdy autostrada. Domagamy sie mozliwości zawrócenia. Jęsli nas puszczą, cała watacha robi nawrót na węźle Mysłowickim i spowrotem na bramki....i tak do żygania. Nie wiem czy to ma szanse wypalic, ale podstawy do takiego zachowania chyba są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elemeledudek: czytajac twoj post wpadl mi do glowy pomysl reklamacji. Czy aby scisniecie "mnie" z "nimi" na jednym pasie i wydluzenie mojego czasu oczekiwania na przejazd nie jest podstawa do reklamacji. Poniewaz kazdy z nas jechal sam a nie z "nimi" moze napisac taka reklamacje. Oczywiscie ze SE to dorzuci ale wtedy mozna odwolac sie do UOiK-u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie rozmyślam w temacie tego zapędzenia nas na dwie tylko bramki. Zastanawiam sie czy sukces odniosła by tego typu akcja:Pierwszych 10, 20 ludzi płaci i jedzie, następni już lekko podirytowani pytają w budkach, czy skoro zostalismy zapędzeni na dwie bramki i jesteśmy traktowani jak margines i w zasadzie nie pozwala nam sie kożystać w pełni ze swobód obywatelskich (tu już chyba sie zapędziłem przesadnie) to czy w takim razie są dla nas jakieś zniżki z tego tytułu. Jeśłi nie to wykazujemy ogromne wzburzenie że kaze nam sie stac w sztucznie wytworzonym korku i nie chcemy kontunuowac jazdy autostrada. Domagamy sie mozliwości zawrócenia. Jęsli nas puszczą, cała watacha robi nawrót na węźle Mysłowickim i spowrotem na bramki....i tak do żygania. Nie wiem czy to ma szanse wypalic, ale podstawy do takiego zachowania chyba są.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A byłeś tam?Widziałeś czy tylko powtarzasz za innymi?Zapytaj konkretnie kluby z naszego okręgu i po uzyskaniu odpowiedzi możesz się na ten temat wypowiadać.Ja byłem na tych spotkaniach w Chrzanowie a inni niech odpowiedzą publicznie.Nie będę wymieniał tych klubów z nazwy bo sam możesz je znaleść na stronie kongresu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie klotnie nic nie wnosza.Temat tu jest po to zeby Nas jednoczyc a nie poroznic. Chcecie sobie cos udowodnic czy wyjasnic to sie umowcie na PW.A odnosnie predkosci minimalnej na polskich autostradach juz pisalem razem z podaniem podstaw prawnych i nie widze sensu powtarzac.Czytaja, czytaja maile. Szczerze mowiac w dupie to mam. I bez MC jest nas wystarczajaco duzo. Z cala jednak pewnoscia jakikolwiek bedzie rezultat naszych staran bedzie kilka reportazy w stacjach ogolnopolskich. Na ich lamach nie omieszkam podziekowac Wam wszystkim ktorym nie obce jest ludzkie zachowanie, podziekuje tez klubom MC FG i innych za ich "obecnosc" bo na ich "braterstwo" zawsze mozna liczyc.Fakt zapomnialem o SW a tez bylo ich duzo ;]Btw1. Edytuj posty Btw2. Takiego mandatu nie nalezy przyjmowac. Natomiast nalezy zrobic kilka zdjec z miejsca wreczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory za oftop, ale jak przeczytalem poniższy kawalem od razu pomyslalem o naszej akcji...pozatym co poniektorym to by sie troche rozluznienia przydaloJohnny miał ochotę na seks z koleżanką pracy, wiedział jednak, że ona jest związana z kimś innym... Johnny był coraz bardziej sfrustrowany, aż w końcu pewnego dnia podszedł do niej i powiedział: - Dam ci 100 dolarów, jeśli pozwolisz, żebym wziął cię od tyłu. Ale dziewczyna powiedziała NIE. Johnny odpowiedział: - Będę szybki, rzucę pieniądze na podłogę, ty się pochylisz, a ja skończę zanim zdążysz je podnieść! Ona pomyślała chwilę i w końcu stwierdziła, że musi skonsultować się ze swoim chłopakiem. Zadzwoniła do niego i opowiedziała mu, o co chodzi. Jej chłopak odpowiedział: - Zażądaj od niego 200 dolarów. Podnieś je szybko, on nawet nie zdąży ściągnąć spodni. Dziewczyna się zgodziła. Pół godziny później jej chłopak ciągle czekał na telefon. W końcu po 45 minutach sam do niej zadzwonił i spytał co się stało. - Ten sukinsyn użył monet!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najciekawszą jednak lekturą mogłaby byś treść umowy koncesyjnej. Zapewne rozwiązanie problemu tkwi właśnie tam. To w tej umowie Ministerstwo gwarantuje SE zyski nawet jeżeli poziom ruchu na autostradzie ich nie zapewni. SE zawsze będzie się podpierać umową koncesyjną jako dokumentem nadrzędnym choć oficjalnie będą się powoływać na Rozporządzenie Ministra - rzecz w tym, że zyski mają zapewnione w cały okresie obowiązywania umowy koncesyjnej.W świetle powyższego zastanawiam się co da blokowanie A4?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno przemyślenie.SE twierdzi że opłat zmienić nie można. A co gdyby motocykliści złożyli petycję o podniesieniu opłat do 10 PLN ze względu na uciążliwą dla pozostałych użytkowników wyrobu autostradopodobnego konieczność przeliczania kwoty 6,50 lub chowania reszty. A tak motonita szykuje 2 banknoty po 10 PLN i przy sprawnych paluszkach może uiścić opłatę bez zdejmowania kasku i rękawic wyciągając 10 PLN z jednej kieszeni na pierwszych bramkach i 10 PLN z drugiej na drugich bramkach.Z pewnością to przewrotne ale jestem pewien, że SE nie miałoby nic przeciwko temu i nie podpieraliby się żadnymi umowami koncesyjnymi czy rozporządzeniami....Jak myślicie?Pozdrawiam,M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toć w sumie jest w miare spokojnie o co Wam chodzi bywal wiekszy syf :>Potrzebne jest towarzystwo 3 lub 4 kobiet ktore nie boja sie wystepu przed kamerami (TVN, POLSAT), beda chetnie uczestniczyc w dyskusji i sa w stanie na swoich maszynach przejechac sie z nami do studia w krakowie pod koniec przyszlego tygodnia. Prosze o informacje na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi się nasunęło Kolejna akcja (akcje) powinny być chyba bardziej "spontaniczne". Następnych petycji do SE składać już chyba nie trzeba, bo wiedzą czego się domagamy. Służby porządkowe wymyślają coraz skuteczniejsze metody neutralizacji skutków protestu (kanalizacja ruchu itp.). Moim zdaniem skuteczniejszy będzie nalot z zaskoczenia - ot choćby decyzja na czwartkowym Chudowie, a realizacja w dniu następnym.No i chyba pora (przynajmniej w moim przypadku) skończyć z przygotowywaniem się na codzień do przejazdu płatnym odcinkiem, bo do tej pory planując przejazd pakowałem kasę w zewnętrzną kieszeń albo w rękawicę, żeby było szybko. Tylko jak się przygotować za czas jakiś gdy na A4 bramek będzie więcej? Kieszeni i rękawic braknie. Kierowcy samochodów powinni przywyknąć do tego, że uiszczający motocyklista musi się zatrzymać, rozkulbaczyć, bajtlik wyiskać, uiścić, bajtlik schować, okulbaczyć, dosiąść i dopiero ruszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt o takiej akcji sie nie dowie. A tylko pogorszysz antagonizm miedzy nami a puszkami.Tu chodzi o rozglos. Puszki maja sie bac i jechac inna droga.Zostawmy juz organizacje tej akcji "Panu Kleksowi". "Pan Kleks" przekaze Kosmie albo Tazzmanowi co wymyslil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.