Jaaktozbyinny Opublikowano 11 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2021 Witam wszystkich! Śmigam obecnie na FZ6N - dopiero 2gi sezon na tym motocyklu ale zdążyłem już przejechać jakieś 7tyś km i zastanawiam się co dalej. FZ6 to fajne moto - ale chyba nie do końca nadaje się do tego czego chciałbym od motocykla - nieco dalszej turystyki (Włochy, Chorwacja itp.). Brakuje mi w nim osłony przed wiatrem (tak wiem - czego wymagać od nakeda). Jednocześnie mocy mi w zupełności wystarcza i nie mam potrzeby szukać czegoś mocniejszego. Przy tym wszystkim uważam, że wciąż nie jestem zbyt doświadczonym motocyklistą więc nie chcę szukać dużego i ciężkiego sprzętu typu FJR1300. Zastanawiam się czy warto poszukać szyby i kufra do FZ6 i pojeździć jeszcze chwilę, czy lepiej dołożyć i kupić coś innego - pytanie wówczas co? W budżecie powiedzmy max 20tyś. Jest sporo sprzętów na rynku ale niespecjalnie podoba mi się klasa adventure - a w takim przypadku pozostaje tylko VFR800 (nie siedziałem ale wygląda na nieco za mocno pochyloną pozycję) i (jak dla mnie megasprzęt) Z1000SX - ale tutaj budżetu zabraknie. Co byście doradzili? Pojeździć jeszcze FZ6 i dozbierać na Z1000SX czy może są jakieś sprzęty, o których nie wiem? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 11 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2021 Bys stal na lokomotywy to powiedzial bym gtr 1400 albo FJR 1300 . turysty ze sportowym zacieciem .Jednak w Twoim przypadku sensowne byloby odczekac ,wypolerowac swoje umiejetnosci , dozbierac kasy i kupic cos konkretnego jak np.Z1000SX .Dokupywanie Pierdołów do obecnego to sa tylko polsrodki i wedlug mnie to strata kasy i czasu a wiele sie nie polepszysz , no ale Twoja kasa i Twoj wybor. Przyjdzie czas predzej aniżeli sie tobie wydaje ze zabraknie tobie w twoim motorku poj.silnika , Nm i KM.Tak kazdy mowi na poczatku ze mocy wystarczy , przynajmniej ja nie znam ani jednego motorcyklisty ktory by zostal przy pierwszej poj.sil KM i Nm. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaaktozbyinny Opublikowano 12 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2021 Dzięki wielkie za odpowiedź. Tak też podejrzewałem - pojeżdżę sobie póki co nieco krótsze traski na tym, co mam - a jak przyjdzie pora zmienię na coś pokroju Z1000SX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_73 Opublikowano 12 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2021 W dniu 11.05.2021 o 15:47, Taurus napisał: Dokupywanie pierdol Jo Cie ni znoł z tyj strony ? Teraz się wytłumacz (jak to dwie kreseczki zmieniają sens ) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza1995 Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 W budżecie do 20 tyś. jest w czym wybierać. Jeżeli chcesz przesiąść się na coś mocniejszego i większego mogę polecić np.: Tiger 1050, FZS 1000, Fz1, CBF 1000, Bandit, GSXF 1250. Wszystkie bardzo solidne i niezawodne, sprawdzają się w mieście i na długich trasach. Jak odpowiadają ci mniejsze pojemności to w 600-kach też jest sporo ciekawych maszyn. Można kupić to co masz w wersji z owiewką. Ja starszym modelem ( fzs 600 Fazer ) jeździłem pięć sezonów i objechałem m.in. Bałkany. Byłem z niego bardzo zadowolony. Wybór nie jest łatwy bo oferta rynku jest duża. Życzę powodzenia w zakupach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 W dniu 12.05.2021 o 23:04, grzesiek_73 napisał: Jo Cie ni znoł z tyj strony ? Teraz się wytłumacz (jak to dwie kreseczki zmieniają sens ) juz to poprawiam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W dniu 11.05.2021 o 15:47, Taurus napisał: Bys stal na lokomotywy to powiedzial bym gtr 1400 albo FJR 1300 . turysty ze sportowym zacieciem .Jednak w Twoim przypadku sensowne byloby odczekac ,wypolerowac swoje umiejetnosci , dozbierac kasy i kupic cos konkretnego jak np.Z1000SX .Dokupywanie Pierdołów do obecnego to sa tylko polsrodki i wedlug mnie to strata kasy i czasu a wiele sie nie polepszysz , no ale Twoja kasa i Twoj wybor. Przyjdzie czas predzej aniżeli sie tobie wydaje ze zabraknie tobie w twoim motorku poj.silnika , Nm i KM.Tak kazdy mowi na poczatku ze mocy wystarczy , przynajmniej ja nie znam ani jednego motorcyklisty ktory by zostal przy pierwszej poj.sil KM i Nm. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wosek Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Też stałem przed takim dylemacikien, zależało mi na czymś z wygodniejszą pozycją i oczywiście owiewką pozwalającą na bardziej komfortową jazdą w budżecie do 20 tys. Padło na suzuki gsx 1250 fa i po 3 latach mogę powiedzieć że raczej jestem zadowolony. Jeżeli mocy starcza Ci w fz to tu też spokojnie styknie, koni nie zadużo ale moment oki. Pozycja prosta nie męczy nadgarstków, kilka modyfikacji w postaci przeszycia siedzenia, montażu grzanych manetek, deflektora, olejarki i komforcik jak się patrzy. Wymiana wydechu dała lekki sportowy pazur, a po zrzuceniu kufrów można poszaleć. Jedyny minus to 258 kg wagi ale wiadomo to czuć tylko na postoju i manewrach parkingowych. Trwały bezawaryjny silnik i taki lekki sportowy kształt dzięki owiewce lampie i liczniku z gsxra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 16 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2021 Nie obraź się ale trochę przeczysz sam sobie - jeździsz sprzętem 600 ccm, 100 KM. Wystarcza Ci ta moc ale w nastepnym zdaniu zastanawiasz się nad smokiem pokroju Z1000SX ? No to o co chodzi? Podejrzewam, że "sportowość" dla Ciebie oznacza łatwość jazdy z wysokimi prędkościami po autostradach - zgadłem? A może jednak przejedź się adventurem. Może się okazać, że np. BMW F700GS ma wszystko, czego Ci potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekSHL Opublikowano 29 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2021 W dniu 11.05.2021 o 15:47, Taurus napisał: Tak kazdy mowi na poczatku ze mocy wystarczy , przynajmniej ja nie znam ani jednego motorcyklisty ktory by zostal przy pierwszej poj.sil KM i Nm. Tak, ale czasem sie świadomie schodzi w dół. U mnie było 9KM -> 16KM -> 80KM -> 140KM-> 45KM -> 120KM a teraz mam 70 i jak na razie ten ostatni daje mi najwięcej radochy z jazdy Bo Panie widlak to je to ? i kuń kuniowi nie równy ? Pozdrawiam TomekSHL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Semy Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 W dniu 11.05.2021 o 15:47, Taurus napisał: ak kazdy mowi na poczatku ze mocy wystarczy , przynajmniej ja nie znam ani jednego motorcyklisty ktory by zostal przy pierwszej poj.sil KM i Nm. Ja zmieniłem swoją GSke od suzuki nie dla tego że brakowało jej mocy tylko chciałem gdzieś dalej jechać a przy moim wzroście, prawie 190cm, pokonanie ciągiem 200km już było wyczynem bo tak dupsko bolało. A to tylko 500cm. 12 godzin temu, TomekSHL napisał: Bo Panie widlak to je to ? i kuń kuniowi nie równy ? Raz wsiadając na widlaka, już więcej nie chce się czegoś innego :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.