Skocz do zawartości

faza1995

Użytkownicy
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O faza1995

  • Tytuł
    Podglądacz
  • Urodziny 31.03.1972

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    pawłowice

Ostatnie wizyty

662 wyświetleń profilu
  1. faza1995

    Tablica rejestracyjna jako błotnik - polskie prawo.

    Motocykl musi mieć błotnik przedni i tylny a tablica rej. to nie błotnik. Szczegółowe przepisy znajdziesz w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia par. 11 ust. 1 pkt. 10. Szukaj tekstu aktualnego bo rozporządzenie się zmieniało. Pozdrawiam
  2. faza1995

    AREK JAS Jastrzębie Zdrój

  3. faza1995

    AREK JAS Jastrzębie Zdrój

    Proszę bardzo. Cieszę się, że mogłem pomóc
  4. faza1995

    AREK JAS Jastrzębie Zdrój

    Kilka tzn. więcej niż jeden a mniej niż dziesięć. Wystarczająco dużo, żeby mieć do niego zaufanie.
  5. faza1995

    AREK JAS Jastrzębie Zdrój

    Jeżeli chodzi o sprzedawcę z Jastrzębia z ul. Cieszyńskiej to mogę go polecić. Znam go od lat i kupiłem od niego kilka motocykli, nigdy się nie zawiodłem. Nie cofa liczników i nie sprzedaje złomów. Moi znajomi tez od niego brali motocykle i nie słyszałem żeby ktoś narzekał.
  6. faza1995

    SKRADZIONO KAWASAKI Z1000SX

    Proszę wszystkich forumowiczów o pomoc w odnalezieniu motocykla Kawasaki Z 1000 SX nr VIN JKAZXT00GHA009502. Motocykl został skradziony z prywatnej posesji ok. 15.08. Był sprowadzony i nie był jeszcze zarejestrowany. Motocykl miał uszkodzenia po kolizyjne otarcia i pęknięcia owiewek. Mam nadzieję, że w trakcie wyjazdów, zlotów itp ktoś zauważy ten motor. Wszelkie informacje tel. 695737242
  7. faza1995

    Muzyka w kasku jest bezpieczna czy nie?

    Stosuję najzwyklejsze, najtańsze stopery z pianki do kupienia za grosze.
  8. faza1995

    Muzyka w kasku jest bezpieczna czy nie?

    Niezależnie od kasku na długiej trasie hałas jest męczący, powoduje zmęczenie i zmniejszenie koncentracji. Dlatego stosuję stopery zawsze jak mam w planie trasę dłuższą niż kilkadziesiąt kilometrów. Wiele razy robiłem trasy po 1000 km dziennie i nie wyobrażam sobie nie założyć stoperów na taką trasę. Po przejechaniu 200 km bez stoperów ( zapomniałem założyć po postoju na tankowanie ) szumiało mi w uszach jeszcze kilka godzin. Co do wyciszenia to stopery nie rozpraszają jak radio i nie odcinają od otoczenia wręcz przeciwnie, powodują, że męczące dźwięki są ograniczane ale jednoczesne słychać dobrze inne dźwięki np. syrenę karetki pogotowia itp. Jedynym mankamentem wg. mnie jest dyskomfort po długim czasie używania. Oczywiście każdy ma swoje racje i robi jak uważa za słuszne.
  9. Cześć. Byłem w Słowenii w 2015 r. i już zazdroszczę ci, że tam będziesz. W Słowenii każdy kierunek jest dobry na zwiedzanie, ale ja z powodu ograniczeń czasowych skupiłem się na części od Ljubljany na zachód. Jak chcesz zaplanować trasę i atrakcje do obejrzenia to przeczytaj np. na necie relacje z wyjazdów i wybierz co chcesz zobaczyć. Polecam relację na stronie motovoyager "Słowenia. Tam, gdzie surowe Alpy zapraszają nad ciepły Adriatyk" albo moto turysta "urocza Słowenia". Ja mogę napisać co sam widziałem i co polecam. Kwaterę mieliśmy w Bohinjskiej Bistricy, w najbliższej okolicy dużo atrakcji: jez. Bled, jez. Bohnijskie, wodospad Slavica, szczyt Vogel ( wyjazd na szczyt kolejką linową wspaniałe widoki ),wąwóz Vintgar. Poza tym Skocznia Planica i droga nr 206 na Bovec przez przełęcz Vrsić i dalej na południe droga nr 203, koniecznie trzeba w tej okolicy odbić na przełęcz Predil w kierunku Tarvisio we Włoszech ( niesamowite zakręty i widoki na obu przełęczach). Stolica jest bardzo ładna i warto ją zwiedzić, stamtąd warto pojechać drogą 409 ( świetna droga przez lasy pełna długich szybkich zakrętów) na południe tam można zwiedzić jaskinie Postojną albo Skocjańską ( ja zwiedzałem tą drugą- polecam), wykąpać się w morzu. Słowenia ma małe wybrzeże ale bardzo ładne. Mogę powiedzieć, że jeżeli wybierzesz sobie jakieś miejsce do zwiedzenia to po drodze do niego na pewno trafisz na inne atrakcje a droga i widoki nie rozczarują. Napisz po powrocie jakie wrażenia. Pozdrawiam
  10. faza1995

    Jaki motor wybrać? HELP!!! (Yamaha Tzr)

    Cześć. Na pierwsze moto szukaj czegoś co będzie mało trochę pojemności i będzie jeździło. Proponuję np Sv 650 jest lekki, silnik dynamiczny ale da się opanować, nie wiem jak ceny ale wybór na runku jest duży i można coś dla siebie znaleźć, albo suzuki GS 500, Fzs 600, bandit 600. Jak kupisz słaby motor to po miesiącu będziesz szukał "czegoś mocniejszego" a w dwie osoby słabym moto nie pojeździsz. Lepiej od razu kupić motor, którym pojeździsz dłużej. Wiem co mówię pamiętam swoje początki. Miałem sv i bardzo sobie go chwaliłem. Pochwal się jak coś kupisz. Pozdrawiam
  11. faza1995

    Witam

    Cześć. Na pierwszy motor, a może na długie lata możesz rozważyć Yamahę Fzs 600, motocykl lekki, niezawodny, silnik mocny i oszczędny. Wiem co mówię bo jeździłem takim 5 sezonów. W mieście sprawdza się w korkach a na długich trasach bez problemu daje radę. Jeździłem nim trasy blisko 1000 km dziennie. Produkowany od wielu lat dlatego masz duży wybór i można znaleźć egzemplarz na swoją kieszeń. Pozdrawiam
  12. faza1995

    Kierunkowskazy/Migacze FZS1000

    Proponuję założyć oryginalne kierunki od tego modelu albo od FZ1, R1. Od FZ1 powinny pasować pod otwory do twojego modelu, mają fajny nowocześniejszy kształt i nie zrujnują budżetu ( można znaleźć używki w dobrej cenie )
  13. faza1995

    ABS w FZ1

    Jak w temacie, mam od niedawna FZ1 rocznik 2007 wyposażoną w ABS. Niestety mam obawy, że nie działa prawidłowo. Podczas hamowania tylnym hamulcem blokuje się koło opona piszczy a ABS nie pracuje. Po przekręceniu kluczyka zapala się kontrolka ABS i zaraz gaśnie. Dla sprawdzenia czujnika wyjąłem go z gniazda przejechałem się, od razu włączyła się kontrolka ABS. Po włożeniu na miejsce kontrolka zgasła tzn, że czujnik wysyła sygnał. Może ktoś ma takie moto i może powiedzieć jak to działa u niego lub ma pomysł co jest nie tak. Motocykl nie jest kombinowany i nie miał spotkania z pociągiem, o historię wypadkową jestem spokojny.
  14. faza1995

    Fz1 warto czy nie ??

    Cześć. FZ1 to na pewno fajny motorek i sam byłem takim zainteresowany. Co do tego egzemplarza to nie wiem czy jest coś wart, trudno się wypowiadać na podstawie zdjęć ale mogę Ci doradzić żebyś zasięgnęła informacji co do egzemplarza i malowania u źródła tj. w salonie Yamahy. Ja zawsze dzwonię do salonu w Czechowicach (tel. 32 214 07 06 ), facet z serwisu jest bardzo przystępny i pomocny, nigdy nie odmówił mi udzielenia informacji. Na podstawie nr VIN ( uczciwy sprzedawca poda go bez problemu ) dowiesz się na jaki rynek ten egzemplarz był przeznaczony ( np. do Anglii ) oraz jakie było jego malowanie fabryczne. Po wpisaniu nr VIN pokazuje się w serwisie zdjęcie więc gość dokładnie może opisać wygląd motocykla w chwili opuszczenia fabryki. Może to nie rozwieje wszystkich wątpliwości ale zawsze to coś.
  15. faza1995

    Jazda na kolach ze Slaska do Holandi XVS1100

    Cześć. Trasę z Holandii do Polski zaliczyłem w zeszłym roku. 1250 km. Wyjazd 7.00 w domu 22.00 litrowym Fazerem. Generalnie podróż bardziej nudna niż męcząca, bo z uwagi na odległość drogi boczne i podziwianie widoków odpada ( cały dzień autostradą ). Ja osobiście nie wybrałbym się na taką trasę Drag Starem. Mam taki motor i wiem, że nie jest tak wygodny jak się wydaje, turystykami robiłem kilkukrotnie trasy ok. 1000 km dziennie i wiem, że są dużo lepsze na takie wypady. Co do postojów to zatrzymujesz się kiedy musisz. Biorąc pod uwagę zasięg motoru to co ok. 250 km. Jedno co mogę Ci doradzić to pamiętaj o tankowaniu, na autostradach odległości między stacjami czasami są duże w Niemczech w pewnym momencie nawet ok 100 km, jak zapomnisz zatankować to mogiła. Raz tak miałem, kumpel nie przewidział, że na autostradzie jego maszyna spali więcej i został na poboczu. Mieliśmy niemały kłopot. Co do prędkości to jedziesz tak, że by było wygodnie i bezpiecznie. Musisz pamiętać, że przed Tobą cały dzień jazdy a duża szybkość wymaga większej koncentracji i szybko męczy. Powodzenia
×

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.