Jump to content

faza1995

Użytkownicy
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About faza1995

  • Rank
    Motostudent
  • Birthday 03/31/1972

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • From:
    Pawłowice

Recent Profile Visitors

923 profile views
  1. Witam. Do sprzedania mój Tiger 1050 z 2007r. Wersja z ABS. Motocykl bardzo zadbany, wyposażony w podgrzewane manetki, szybę turystyczną MRA z deflektorem, sportowe klamki w kolorze motocykla, stelaż pod centralny kufer z płytą Givi, stelaż pod boczne oryginalne kufry, tydzień temu założone nowe opony Metzeler Roadtec Z6, nowy akumulator. Przebieg ok. 62000 km. Do motocykla posiadam instrukcję obsługi, książkę serwisową, oryginalną zapasową wkładkę zamka którą można zamontować w oryginalnym kufrze. Cena 17700 do negocjacji. Polecam. Tel. 695737242
  2. Tak oznaczone reflektory rzeczywiście można stosować do ruchu prawo- i lewostronnego ale trzeba pamiętać, że konieczna jest ich regulacja.
  3. Dobrze Ci radzę kupując od znajomego, od kogoś z forum, od motocyklisty "MIEJ ZAWSZE OGRANICZONE ZAUFANIE". 😀
  4. Słusznie robisz. Jak znasz takiego człowieka to nic dobrego o nim nie pisz bo wyjdzie na opak. Posądzą Cię, że wziąłeś od niego kasę za reklamę albo on sam założył konto i się reklamuje. Ja już więcej na forum nie polecę nikogo, bo to tylko wywołuje niepotrzebną dyskusję nie na temat. Jak ktoś szukał sprawdzonego źródła to dałem namiar na PW. Wiem że gość skorzystał z namiarów i jest zadowolony.
  5. Nie rozumiem dlaczego kupowanie od osoby prywatnej ma być lepsze, pewniejsze niż od przedsiębiorcy. Miałem kilkanaście motocykli, większość z nich kupiłem u tzw. handlarza na którego niektórzy patrzą jak na oszusta i złodzieja. Nigdy nie miałem z nimi problemów. Za to miałem duży kłopot z motocyklem kupionym od osoby prywatnej. Nie widzę nic złego w tym, że ktoś kupuje taniej i sprzedaje drożej w końcu z tego się utrzymują wszyscy handlowcy. Jakoś nikt nie ma pretensji do sprzedawcy marchewki który też na tym zarabia. Nie pasuje cena nie kupuję. Co do przebiegów motocykli z zagranicy to opinia, że za granicą ludzie jeżdżą więcej niż w Polsce to bzdura. Jeżdżą tyle samo co Polacy. Jedni jeżdżą więcej inni mniej. Wystarczy wejść na ogłoszenia za granicą i sprawdzić. Nie wierzę, że Niemcy czy Szwajcarzy cofają liczniki wystawiając ogłoszenia, a motocykli z niewielkimi przebiegami jest całkiem sporo. Miałem takich kilka i wszystkie miały oryginalne książki serwisowe a czasem nawet faktury za serwisy. I w tym, że ktoś sprzedaje motocykl uszkodzony i sprzedaje go po naprawie też nie ma nic złego o ile naprawa została wykonana solidnie. A dlaczego sprowadzone motocykle wcale nie muszą być w Polsce drogie? Bo motocykl nawet po niewielkiej szkodzie za granicą traci sporo na wartości z powodu wysokich kosztów robocizny i można go kupić w dobrej cenie i w dobrej cenie później sprzedać nawet doliczając koszt naprawy. Nie można generalizować, wrzucać wszystkich do jednego worka i oceniać przez pryzmat zawodu jaki wykonuje. Każdego trzeba poznać i ocenić indywidualnie.
  6. Twoje wypowiedzi sugerują, że sprzedawca o którym mowa nieuczciwie zapewnia sobie reklamę a to nie w porządku skoro go nie znasz. Ja nie jestem "jednopostowcem" a robisz ze mnie naganiacza bo nie obrzuciłem go błotem. Nikt mi nie zapłacił za moją opinię. Nie znasz mnie to nie rób ze mnie kłamcy tylko dlatego, że jesteś nieufny.
  7. Coś z Tobą jest nie tak? Wszyscy wokół są w zmowie a każdy sprzedawca to oszust ? Nie chcesz nie wierz w opinie innych. Twoja sprawa. Po co te głupie uwagi.
  8. Cześć. Temat pierwszego motocykla był już poruszany i dyskutowany. Przejrzyj forum. Oba motocykle o które pytasz są ok na pierwszy motocykl. Jakbyś zdecydował się na Hondę to w kwietniu będę sprzedawał NC700X. Jak szukasz pewnego motocykla to znam sprawdzone żródło z którego sam od lat kupuję motocykle. Jakby co pisz na priw.
  9. Do rezerwacji noclegów mam podobne podejście i doświadczenia jak Wicher. Nie przemawia do mnie planowanie noclegów na całą trasę przed wyjazdem . Nie ma wtedy miejsca na zmianę planów. W drodze może być różnie: korki, złapana guma, niezaplanowane atrakcje które trzeba "zaliczyć" itp. Jak nie dojedziesz na noc na pierwszy planowany nocleg to automatycznie z następnymi jest jeszcze trudniej. Ja zawsze planuję z dnia na dzień i nigdy nie miałem problemów. Moi znajomi zaplanowali kiedyś wyjazd ze wszystkimi noclegami przed wyruszeniem z domu. Efekt był taki, że o 22.00 mimo zmęczenia i późnej pory musieli na siłę jechać dalej bo nocleg już był zarezerwowany 100 km dalej. Kolega stwierdził, że więcej na coś takiego się nie da namówić. Im większa grupa tym większa szansa, że trzeba będzie plany zmienić w czasie podróży.
  10. Słowenia jest przepiękna. 7 dni bedziesz miał co oglądać. Byłem z rodziną w zeszłym roku, a na motocyklu parę lat temu. Kraj do którego można wracać wiele razy. Niestety drogo. Zakupy wychodziły taniej we Włoszech. Hiszpania, Portugalia na moto to moje marzenie. Plan na emeryturę
  11. Miałem Metzelery Z8, Roadtec 01 i nie miałem do nich zastrzeżeń. Polecam też Roadtec Z6 które miałem założone m.in. na FZS600 czyli poprzedniku FZ6. Opony starsze modelowo ale bardzo dobre. Ponieważ to już model sprzed kilku lat to ceny są przystępne. Używałem też Pirelli Diablo Corsa i też spisywały się świetnie. Przy zakupie opon zwróć uwagę na przeznaczenie opony. Producenci takie same modele przeznaczają do motocykli mniejszych i ciężkich turystyków. Z zewnątrz niczym się nie różnią, ale konstrukcja jest nieco inna i te do turystyków mogą nieco gorzej sprawdzać się w lżejszych motocyklach jak FZ6. Metzeler opony do ciężkich motocykli oznacza dodatkowo literami HWM a Pirelli GT. Przed zakupem poczytaj sobie testy opon na internecie, to może być pomocne przy wyborze.
  12. Najważniejsze żebym ja wracał o własnych siłach a nie na "lawecie". Wicher. A Ty dokąd w tym roku się wybierasz jeśli to nie tajemnica ?
  13. Nie ma problemu. Na krótkich odcinkach nawet brak asfaltu da się ogarnąć. Zdarzało mi się nawet ciężkim turystykiem jeździć po górach poza asfaltem. Chociaż nie było to oczywiście planowane i raczej nie zjeżdżam z asfaltu. Na razie problemem nie jest nawierzchnia tylko odpowiednie towarzystwo. Kierunek zawsze można zmienić. Miejsc gdzie mnie jeszcze nie było znajdzie się niemało.
  14. Kurs na prawo jazdy kat. A można rozpocząć od małych pojemności przechodząc do większych i ostatecznie uczyć na dużych motocyklach ( czy jest na to czas w programie szkolenia ? kurs jest chyba za krótki). Nie można natomiast egzaminować kogoś kto zdaje egzamin na kat A motocyklem 125, 250 cm, bo sprawdzeniu podlegają umiejętności panowania nad większym motocyklem. Mniejszymi motocyklami egzaminuje się kandydatów na kat. A1 i A2, bo po kursie takimi właśnie będą jeździć. Ktoś kto zda egzamin na kat. A będzie mógł dosiąść nawet motocykla o poj. 2000 cm albo większej. To jaki kupi motocykl to już jego wybór i na to nikt nie ma wpływu. Rozsądku i myślenia nie nauczą przepisy. Może na egzaminie kat. A powinien być motocykl taki jak FJR 1300?. 290 kg masy, 140 KM. Jak ktoś zda egzamin to znaczy że coś potrafi i jest szansa, że przeżyje pierwszy sezon. 😏 Widzę, że ten temat nie będzie miał chyba końca a nasza dyskusja odbiega coraz bardziej od początkowego pytania: jakie moto dla żółtodzioba? Temat rzeka. Lepszy do rozmowy przy małym "co nieco" niż na forum. Zaraz zeszlibyśmy na tematy szkolenia, egzaminowania itp.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.