Jump to content
Forum Śląskich Motocyklistów

TomekSHL

Użytkownicy
  • Posts

    248
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

TomekSHL last won the day on February 6 2018

TomekSHL had the most liked content!

1 Follower

About TomekSHL

  • Birthday 10/12/1979

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • From:
    Rybnik

Recent Profile Visitors

1,914 profile views

TomekSHL's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

31

Reputation

  1. Nie nie jestem ekspertem ani ten gość nie twierdzi że jest ekspertem. I mam już tyle lat, że nie muszę wszystkim dookola udowadniać, że mam rację. Zrobił 7 minutowy filmik przeladowany humorem na YouTubie, ja nie zamierzam o niego bić piany - mi się podoba i tyle. Idę pojeździć polecam i tobie Dla mnie EoT
  2. Nie oglądałem, ale się wypowiem. Ok, wszystko jasne 🙂 Pozdrówki! T.
  3. "Krytyk oraz eunuch z jednej są parafii... obaj wiedzą jak to zrobić, żaden nie potrafi" 🤣 Gość na końcu materiału sam stwierdza, że próbka jest zbyt mała aby wyciągać daleko idące wnioski, ale widać tam jakiś trend. Czyż nie wiemy, że chińskie są najmniej trwałe? Wiemy - I tak wyszło Czyż nie wiemy, że włoskie też nie najdoskonalsze? - też wiemy - I tak wyszło Czyż z japońskiej czwórki suzuki to stuki i puki - najgorsza w stawce, a "honda to honda panie..." - Czyż nie tak wyszło? gdzie tu zryty beret i czego się czepiacie? Zróbcie lepiej i dajcie lepsze wnioski, a znajdzie się krytyk co i tak wykaże, że nie macie racji... Autor wątku zadał ogólne pytanie i dostał odpowiedź. Jak jest zła, to dawajcie lepszą 😛
  4. Hej, Polecam obejrzenie filmu z linku (jeśli władasz językiem angielskim). Podejście nietypowe, bo gość zlewał próbki oleju po 1000km z nowych motocykli różnych marek i wysłał do laboratorium celem określenia czystości oleju. Tu miernikiem jakości jest staranność wykonania i czystość wnętrza silnika mierzona właśnie czystością oleju. Wynik dla mnie zaskakujący, bo Enfielda się na 1szym miejscu nie spodziewałem. Tak czy siak, dla mnie motocykl to nie rozsądek tylko emocje. I nie chciałbym zaczynać kariery z najlepszym motocyklem świata, bo jaki kupiłbym na drugi? I jak tu docenić jego walory, jeśli nie jeździłem gorszym? 😉 Ta historia musi trwać i jak z cygarami czy whisk(e)y, ta podróż w poszukiwaniu świętego Graala nie może się za szybko skończyć. Pozdrawiam T.
  5. Tak, ale czasem sie świadomie schodzi w dół. U mnie było 9KM -> 16KM -> 80KM -> 140KM-> 45KM -> 120KM a teraz mam 70 i jak na razie ten ostatni daje mi najwięcej radochy z jazdy Bo Panie widlak to je to 😄 i kuń kuniowi nie równy 😉 Pozdrawiam TomekSHL
  6. 1. Royal Enfield 2. BMW 3. KTM 4. Yamaha 5. Kawasaki 6. Honda 7. Triumph 8. Suzuki 9. Harley Davidson 10. Aprilia 11. Ducati 12. Yin Xiang, znaczy Chinczyki Źródło - youtube - FortNine. Polecam.
  7. Ja używam Interphone V8 z Aliexpress. Zestaw z pilotem na kierownice za śmieszne pieniądze. W trybie połączenia telefonicznego ma super wyciszanie szumów, ludzie nie mogą uwierzyć, że jadę na moto. Kask szczękowy zamkniety - do 150kmh można rozmawiac, do 120 spokojnie muzykę słucham. Na otwartej szczęce zbyt szybko nie próbowałem, bo mi wiatr oddech przytyka 🙂 - tak do 80kmh bez problemu mnie było słychać (na telefonie). Na full duplex z drugim motocyklem nie wycisza tak fajnie, w tle słychać silnik drugiego motocykla. Wszystko będzie jak pisze pod warunkiem jazdy w stoperach, które wyciszają wiatr, ponoc jak jeździsz bez to wiatr zagłusza interkom i musisz atakować uszy decybelami aby się dźwięk do uszu przebił. Ale ze ja nie chce ogluchnac, to nie próbowałem. Pozdrawiam
  8. Pewnie się da nauczyć, ale ja i tak zerkam odruchowo, trochę tych przycisków tam jest... https://www.fotosik.pl/zdjecie/b0ebadd29ab96774
  9. Nie dawałem go na rączkę kierownicy, tylko między przełącznik swiateł/kierunkowskazów a uchwyt dźwigni sprzęgła. Trzeba trochę dalej wychylic kciuk, ale za to nic mi nie blokuje ręki podczas normalnej jazdy. Kiepska fotka poniżej https://www.fotosik.pl/zdjecie/16a7bb20ba3f9d4c
  10. Na to możesz odpowiedzieć tylko jeśli jeździłeś na różnych ustawieniach przez dłuższy czas ew. na torze. Ale ja też się mogę mylić :-)
  11. Taurus, ząbkowanie opony jest ponoć połączone z niewłaściwym nastawami tłumienia na zawieszeniu. Bawiłeś się tym może? Nawet nie wiedziałem że są 2 typy ząbkowania przedniej.... Ja do tej pory ignorowałem te małe dziwne śrubki, ale w tym sezonie za punkt honoru postawiłem sobie zrozumieć które tłumienie za co odpowiada i ustawić zawieszenie pod siebie. Pierwsze koty za płoty -SAG ustawiony, teraz trzeba dobrej pogody aby regulować resztę.
  12. 1. To, że za jego pomocą koło się kręci? 2. No właśnie. Dzielić się swoimi spostrzezeniami a przekonywać do swojego to dwie różne rzeczy :-)
  13. Patrząc w tę stronę to przestaję jeździć autem, bo nie ma łańcucha, tylko przeguby ;-) Po dwóch moto z kardanem, teraz się męczę z łańcuchem i chyba sobie olejarkę sprawię, bo mnie wkurza ten spray. Kardan to super rzecz, niestety dają go tylko do ciężkich maszyn...
  14. Jak kto lubi, ale za dużo w tym dla mnie matematyki a za mało emocji. Motocykl to pasja, emocje i szaleństwo. Odejście od codziennego rozsądku. To nie żona na całe życie, jest tyle świetnych maszyn do objezdzenia.... Ja bym kupił to co mi się spodoba, a po dwóch latach kupił inny... potem jeszcze inny. I zapewne nie skończysz na cruiserach. Nie licząc zabytków od 2009 roku przez mój garaż przewinęło się 5 motocykli i to nie koniec... każdy z nich był świetny, ale potem przychodził czas na innny, potem jeszcze inny i o ile na dziś jestem zadowolony, to wiem że za rok lub dwa zechce inny. Nie lepszy, tylko inny. I pomyśleć, że na studiach marzyłem o Suzuki GS500 i myślałem, że to byłoby moje docelowe moto.... I nawet byłem o tym mocno przekonany! Pozdrawiam i życzę miłej zabawy :-)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.