ksiezyc42 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 witam grono jednosladowcow-mam takie pytanko doradzcie mi czym smarowac lancuch ,mam biale otoki na oponach i w zeszlym sezonie uzywalem co tylko sie pokazalo na rynku-zlote medale na wystawach smary spraye nie brudzace czy z castrola czy juz nie pamietam nazw-----wiadomo ze o lancuch trza dbac-ale czym w taki sposob zeby nie ufajdalo opony razem z felga,,,,za wszelkie doradztwo-spasiba...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_ Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 wiele dobrych opini krązy o oleju przekladniowy marki hipol wiadomo zajmie to troche wiece j czasu niz psik psik sprayem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśor Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Ja robię tak na przemian: spray i hipol, ale olej syfi jeszcze bardziej. Rozluźnia trochę gnój syfowo-smarowy i łatwiej zlata, więc jedynie ułatwi czyszczenie otoku. Estetyki się nie spodziewaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 myślę ze po kazdym sprayu bedzie cos uwalone, ja smaruje castrolem ale zostawiam moto potem przynajmniej na 12h do wyschniecia. gdy chowam moto do garazu po przejazdzce, i na drugi dzien dopiero jade. jesli chcesz miec estetycznie a i smarowanie dobre to tylko scottoiler. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_ Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 no tak, tylko oiler zajmuje troszkę miejsca, no ale coś za coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Motul, ewentualnie Bel-Ray. Tutaj masz parę opinii na temat smarów do łańcucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulkle Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 wystarczyło zakryć czymś oponkę Ipone jest dobry , jedni dawają tylne koło do góry wrzucają jedynke i rura a jedni kręcą....każda metoda bedzie dobra tylko trzeba odizolować gumę od naszego smarowidła.....Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulkle Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 zapomniałem tez dodać żeby nie przesadzać ze smarowaniem , możemy wtedy nieświadomie chlapać smarowidłem po oponce kiedy to smaru jest za dużo na naszym łańcuchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidosss Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Hmm, dopiero wczoraj kupiłem swoje pierwsze moto, i czytając ostatnią odpowiedź zastanawiam się, po czym poznać że łańcuch jest przesmarowany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinMRC Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Hmm, dopiero wczoraj kupiłem swoje pierwsze moto, i czytając ostatnią odpowiedź zastanawiam się, po czym poznać że łańcuch jest przesmarowany??Kolego nie inaczej jak tylko wizualnie.Trzeba zachować zdrowy rozsądek. Podczas smarowania sprayem (mają dodatek silikonu czy coś) widać gdzie już nasmarowałeś łańcuch bo robi sie tam biaława powłoka i tak po całej długości równomiernie.Nabierzesz wprawy i będzie git.Powodzenie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fish_79 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 A co to jest łańcuch mówicie o rozrządzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syku Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 A co to jest łańcuch mówicie o rozrządzie o takiej blokadzie co umożliwia przywiązanie motonga do drzewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiezyc42 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 DZIEKUJE WSZYSTKIM OBECNYM NA TEMACIE-smarowidla uzywalem ina zimna kiete jaki na ciepla-wkurzalo mnie ze zaraz ten smarowidelko wykazywalo sie na oponie jak i na feldze-wymienilem naped na did zrobilem teraz 800km i na feldze jak i oponie nie widac syfu---to ??????? jest temat tabu co oni uzywaja fabrycznie to smarowania ze nie syfi----wiem ze lancuch ma swoj urok-mnie az to az tak nie razi-no ALE-chodzi mi glownie o to zeby az tak nie syfic opony....za wszelkie wypowiedzi dziekuje- ze podjeliscie temat---lewa w gore... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Poprawne nasmarowanie łańcucha to sztuka.Jak brzmiał klasyk: Łańcuch ma być nasmarowany jak karabin; nie może się zacinać, ale i piach ma się nie przykleić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 motul chain lube road plus czy wurth hhs lube? co wybrac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulkle Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 motul jak i wurth to dobre firmy powinienes wybrac ten ktory bardziej bedzie Ci pasowac (styl jazdy) to zalezne czy to enduro czy sport lub cruiser lub inne h-d podobne ,czasem fajnie gdy smar dlugo trzyma ale jezeli chcemy go zmyc i zastapic zaczynaja sie schody (przypadek lepkich smarow) najlepiej trafic w srodek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckyluke28 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 A ja mam pytanie co sądzicie o tym preparacie do łańcuchów http://allegro.pl/sonax-professional-suchy-smar-z-teflonem-i2183629720.html, wydaje się to dość dobry specyfik no i ten teflon czyżby idealny na deszczowe warunki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Napewno jest dobry, ale ja po kupnie suchego teflonowego nigdy nie wiedziałem czy łańcuch jest nasmarowany czy nie. Nie widać go w ogóle na łańcuchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulkle Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 smar ciekawy...nie widac?...smarowac co ilesset kilometrow i powinno byc okej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 wracam do pytania. stosuje ktos wymienione przezemnie smary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snickers Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Ja jestem zadowolony z motul chain lube road plus :Psmar dobrze siedzi na napędzie a nie na feldze.Felga czysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snickers Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Ja jestem zadowolony z motul chain lube road plus :Psmar dobrze siedzi na napędzie a nie na feldze.Felga czysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumin Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 by smar nie brudził opony/felgi:- przed każdym smarowaniem dokładnie umyj łańcuch z całego brudu i wysusz- nasmaruj (tak by nic poza łańcuchem nie pobrudzić) i pozostaw na noc moto by smar wysechłJakikolwiek tłusty smar w nadmiarze (lub po kilku smarowaniach bez mycia łańcucha) łapie brud i to właśnie ten brud z powietrza/drogi odrywa się od łańcucha i brudzi co ma do pobrudzenia. Każdy smar ma nośnik (który jest rozpuszczalnikiem i rozrzedza smar by był rzadki i wszędzie dotarł) który rozpuszcza również ten stary smarobrud i jeśli pojedziesz z takim rozpuszczonym ustrojstwem (nie poczekasz aż wyschnie) to masz pewną przeróbkę wizualną okolic łańcucha i nie tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Mam zamiar kupic taki http://www.moto-akcesoria.pl/smar-do-lancucha-motocyklowego-castrol-400-ml,p,9005używał ktoś? może się wypowiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Używałem i zrezygnowałem. Nie dość że uwalone wszystko na biało, to łapał syfu co niemiara (bardzo lepki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.