Gość shreeek Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Mam pytanie odnosnie zamykania opony, zauwazylem u siebie, ze z przodu jest praktycznie zamknieta do rantu, z tylu zostalo tak okolo 1 cm. Przod mam 130/60 tyl 130/70, wczesniej bylo z tylu 160/60. Nie ja wsadzilem takiego lacia z przodu.Jak to jest z tym zamknieciem nie powinna byc zamknieta jednakowo ? skoro taka sama szerokosc? 2 pyt. Czy dajac 110 na przod bedzie mi sie wygodniej prowadzilo moto ? 3. Cisnienie w oponach, nie smiejcie sie ale nie moge poprawnie dopompowac opony, co stacja to pokazuje mi inne cisnienie, 1 kompresor pokazuje 1.2 atmosfery, inny 2.2 .... 4 w GPZ 750 prawidlowe cisnienei to : 2.3 przod 2.9 tyl? nie wazne czy wysokosc jest zalozmy 60 czy 70 ? 5 Gdzie w GPZ 750 mozna obnizyc przod, tyl ? Troche za wysoko mi sie smiga.... ps Jest tu ktos kto pomoze mi nauczyc sie winklowac? pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulkle Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 jezeli dasz na przod wezsza opone to zamkniesz ja wczesniej co zakonczy sie raczej tragicznie jezeli pojedziesz ta sama predkoscia co normalnie, troche wyzsza opona bedzie trzymac dluzej w winklu(wiekszy styk).....co do zawieszenia to z tylu moga byc otwory do przestawienia tylnego amortyzatora ewentualnie dac inna sprezyne , przod mozna potraktowac po chamsku obcinajac sprezyny lub wymienic sprezyny jezeli to mozliwe...Winklowac mozesz nauczyc sie przy malych predkosciach np. na parkingu jezeli masz slidery to jezdzij w kolko z wyciagnietym kolanem i zaciesniaj kolo ,oczywiscie predkosc jest wskazana jedz tak abys zaczal trzec sliderem po nawierzchni reszta przyjdzie sama lecz duzo zalezy od naszej psychiki...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Jeżeli da na przód węższa nie zakończy sie tragicznie bo fabrycznie przód ma 110/90-18,tył 130/80 i tego bym sie trzymał,jak z przodu bedzie węzsza(a w sumie taka jak powinna być) powinno lżej skręcać.Co do zamknięcia nie koniecznie muszą być zamknięte równo,zależy od profilu opony,zresztą nawet ta sama bedzie miala inny jak bedzie naciągnieta na róznej szerokości obręcze.Co do ciśnienia-podjedź do pierwszego lepszego serwisu ogumienia,za darmo zmierzą i skorygują ciśnienie.Obniżyć możesz przez opuszczenie lag w pólkach,tył przez dluższe dog bones'y,ale geometria zawiechy sie zmieni i prowadzenie moze sie pogorszyc.Najprościej,najtaniej i nie ingerując w konstrukcje można podciąć siedzenie,tapicer wytnie ci troche gąbki i siedzisz niżej Obcinanie spręzyn se daruj,najwieksze zło ze wszystkich tu opisanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_ Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 swoja droga po czym poznać, że guma zamknięta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinMRC Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 swoja droga po czym poznać, że guma zamknięta ?Kolego zamykanie gumy to nic innego jak jechanie po winklach w ten spsób aby powierzchnia styku gumy do asfaltu dochodziła do krawędzi opony (jak dobrze położysz się w winklu to zamkniesz gumę bez problemu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 swoja droga po czym poznać, że guma zamknięta ?Jak niema już tzw pasków strachu po bokach opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 czy Wam tez luszcza sie oponki na krawedziach? mam d211 i tyl jest strasznie pomarszczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baartt2 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 kumplowi sie łuszczy opona tak i mowi ze to od tego ze torowa guma i pewnie powod taki ze nie zamykasz opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 czy Wam tez luszcza sie oponki na krawedziach? mam d211 i tyl jest strasznie pomarszczonyA wiesz o tym ze to opona niskociśnieniowa? i ciśnienie w okolicach 1,2 bara na ciepło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_ Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Jak niema już tzw pasków strachu po bokach opony.przepraszam, czego nie ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Pasków strachu.Trzeba mieć jaja żeby zamknąć oponę i pozdzierać paski gumy z boków...Ja tak nie potrafię:// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 A wiesz o tym ze to opona niskociśnieniowa? i ciśnienie w okolicach 1,2 bara na ciepło?rozwiniesz? kupilem, smigam, w zakrety wchodzi az milo jest sie polozyc, ale guma wyglada jak wyglada.https://picasaweb.google.com/112362960501139983843/240312PozegnanieBurejSukiZimyJastrzebieZdroj?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJntmIqcoL3pvwE&feat=directlink#5723488784327481682 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturr Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 przepraszam, czego nie ma ?Zobacz sobie" Twist of the wrist 2" ="Przyspieszenie" Taki śmieszny gość, który wygląda jak koza wszystko Ci wytłumaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_ Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 a mam wydanie papierowe ;p 1 i 2 ;p ale narazie czytam Motocykliste doskonalego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 rozwiniesz? kupilem, smigam, w zakrety wchodzi az milo jest sie polozyc, ale guma wyglada jak wyglada.https://picasaweb.go...488784327481682 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 ale pomarszczony papec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Tania taka przyjemność nie jest.Pozazdrościć! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Moim zdaniem masz za wysokie ciśnienie dlatego ją tak wytargało, mam podobnie wytargane ale z jazdy (też na za wysokim ciśnieniu) po torze ale to inna bajka.sprawdzales jak bedzie sie zachowywac na mniejszym cisnieniu? co radzisz, dac zalecane 1,2? wydaje mi sie, ze bedzie to za malo, ale tylko dlatego, ze jakos nie moge przemoc stereotypow 2,5 na przodzie, 2,7 na tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 sprawdzales jak bedzie sie zachowywac na mniejszym cisnieniu? co radzisz, dac zalecane 1,2? wydaje mi sie, ze bedzie to za malo, ale tylko dlatego, ze jakos nie moge przemoc stereotypow 2,5 na przodzie, 2,7 na tyle.Nawet na drodze to jest za dużo, jeśli chcesz poszaleć na serpentynach.Po pierwsze dowiedz się jakie ciśnienia min. i max. producent przewidział dla Twojej opony.Po drugie marszczenie opony to między innymi znak źle ustawionego zawieszenia. Od razu podam, że szczegółów nie znam, bo nie jeżdżę tak ostro, ale na jakimś forum amerykańskim temat był poruszany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 no to troche dziwne. predzej mialem na tyle metzeler sportec m3 i wszystko bylo ok. jak Ci sie jezdzi na tych k3? mam tyle nabite i idzie jezdzic po serpentynach. mierzone na cieplo. ile wbic Twoim zdaniem do szybkiej jazdy w miescie? cbr f4 i kierowca okolo 85kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Tak wygladają opony zawodników co latają np.w Radvanicach.W Terlicku specjalnie położyli inny asfalt przystosowany do wyścigów o innej przyczepności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTEK Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Tak wygladają opony zawodników co latają np.w Radvanicach.W Terlicku specjalnie położyli inny asfalt przystosowany do wyścigów o innej przyczepności.My też mamy "inny asfalt" Co do terlicka to mam nadzieje że znowu go potestujemy jak rok temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 D211 to 1,2 na ciepło, to opona niskociśnieniowa jak pisałem wcześniej. Na racetec'ach jeździ się rewelacyjnie, ta na zdjęciu to akurat K1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulkle Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 nierozumiem jednego....po co walicie wiecej niz na oponie jest napisane? Rozumiem agresywniejsza jazda....na oponie powinny byc podane odpowiednie cisnienia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abaddon Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 sprawdzales jak bedzie sie zachowywac na mniejszym cisnieniu? co radzisz, dac zalecane 1,2? wydaje mi sie, ze bedzie to za malo, ale tylko dlatego, ze jakos nie moge przemoc stereotypow 2,5 na przodzie, 2,7 na tyle.Czym się martwisz? Co prawda na torach nie śmigam, jedynie po mieście i weekendowe trasy- w obu kołach mam po 2,9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.