Mighty Eagle Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Przeraża was taka moc w motocyklu? Myślicie że da sie ją ogarnąć?Mnie ciekawi czy wejdzie co produkcji, oraz jaką moc będzie miała cywilna wersja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anasazi Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Znajac zycie i tak znajdasie tacy, co stwierdza, ze to 'nie jedzie' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolajmoto Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Piękny sprzęt warty uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Wszystko da sie opanowac , tylko nie wolno wyłaczac rozumu Jak nie wyskoczy BKZC to pojade na miedzynarodowe targi motocyklowe do Kolonii.Zobaczymy co i jak.Mnie interesuje glownie Basn o nowej Africa Twin, jestem ciekaw czy to Basn czy Rzeczywistosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Może w końcu będzie jakiś przełom tej g.. epoki.Yamaha też zapowiada jakiegoś potwora w wersji bez dopuszczenia do ruchu.Może rynek się zmieni i będą do kupienia modele tylko na tor i na drogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grybljan18 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 ta 300 konna ma być bez homologacji,na drogę mają wypuścić 250 konną.Podobno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Może w końcu będzie jakiś przełom tej g.. epoki.Yamaha też zapowiada jakiegoś potwora w wersji bez dopuszczenia do ruchu.Może rynek się zmieni i będą do kupienia modele tylko na tor i na drogę. Jest cholerny przełom, rzekłbym. nowe BMW R1200R ma z przodu zwykły widelec USD zamiast tego wahacza ładny jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Jest cholerny przełom, rzekłbym. nowe BMW R1200R ma z przodu zwykły widelec USD zamiast tego wahacza ładny jest.Mi to się wydaje że jednak s1000rr dali po dupie konkurencji i nagle kawa i yamaha się budzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Bez wątpienia. Przez kilka lat Japonia nie umiała się pozbierać po tym ciosie. Zobaczmy jak teraz będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jalo Kim Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Wszyscy zaciekawieni i podjarani, bo seryjny.. ale przecież po wstawieniu turbo ludzie wyciągali i więcej mocy.. chociażby słynna turbobusa ghost ridera, mająca ponoć ~500 koni.. do ogarnięcia - wg mnie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Ale 10-ka nie waży tyle co busa.Ciekawe jaki jest stosunek masy do mocy jednego i drugiego moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Wszyscy zaciekawieni i podjarani, bo seryjny.. ale przecież po wstawieniu turbo ludzie wyciągali i więcej mocy.. chociażby słynna turbobusa ghost ridera, mająca ponoć ~500 koni.. do ogarnięcia - wg mnie tak.Widzisz, dzielimy się na tych których cieszą takie konstrukcje bez względu na to czy są NAJ pod jakimkolwiek względem oraz na tych, którzy uznają tylko to, co jest NAJ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Mówicie tylko i wyłącznie o mocy... dla mnie najbardziej ważnym faktem jest umieszczony kompresor i sam fakt jego zastosowania. Jeżeli to wypali to zacznie się pogoń za rozwiązaniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jalo Kim Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Widzisz, dzielimy się na tych których cieszą takie konstrukcje bez względu na to czy są NAJ pod jakimkolwiek względem oraz na tych, którzy uznają tylko to, co jest NAJ.Nie zrozumiałeś - chodziło mi o to, że ludzie piszą, że 300koni to już pewna śmierć, a ja wspomniałem, że są na świecie motorki dysponujące większą mocą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Nie można porównywać nowego Kawasaki z S1000RR, bo te motocykle ze sobą nie będą rywalizować. 1000ccm i 180KM na publicznych drogach jest nie do wykorzystania, a co dopiero 250KM. Technologiczna masturbacja, ot co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapaśnik Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Nie można porównywać nowego Kawasaki z S1000RR, bo te motocykle ze sobą nie będą rywalizować. 1000ccm i 180KM na publicznych drogach jest nie do wykorzystania, a co dopiero 250KM. Technologiczna masturbacja, ot co. A jak się korzysta z koni mechanicznych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Zapaśnik no nie wiesz jak? Przypatrując się generalnie tym nowinkom technicznym i śrubowaniu tych parametrów to moim zdaniem, ktoś kto kupi taką maszynę to albo po to, żeby ją mieć w garażu, albo miasto stanie się dla niego za wolne i z musu pojedzie na tor Więc dywagacje, że w mieście się tego nie wykorzysta jest bez sensu, bo właściciel takiej maszyny prędzej czy później trafi na tor, a chyba na torze jest największa frajda z jazdy takim bydlakiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Więc dywagacje, że w mieście się tego nie wykorzysta jest bez sensu, bo właściciel takiej maszyny prędzej czy później trafi na tor, a chyba na torze jest największa frajda z jazdy takim bydlakiem Z osób, które znam, a posiadają motocykle sportowe, tylko jedna odwiedza tor wyścigowy i podnosi jazdę na coraz wyższy poziom. Reszta tam nie trafia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Patrząc tylko na forum można zauważyć, że spora liczba osób deklaruje często swoje wyjazdy na tor, więc wydaje mi się, że jednak jeśli ktoś kupuje sporotowy motocykl, to prędzej czy później trafia na tor, choćby tylko po to, żeby sprawdzić maksymalne możliwości motocykla. Jeśli ktoś to robi na drodze publicznej to prędzej czy później trafia do.. każdy wie gdzie. Patrząc na polskie ulice można zauważyć nie tylko szybkie motocykle, ale też samochody jak porshe, lambo, jakieś pseudo WRC, czy subaru i jednak te właśnie szybkie maszyny najrzadziej ulegają wypadkom. Więc nie bardzo widzę tutaj zależności między sporotwymi maszynami, a ilością wypadków. Śledząc też dział "ku przestrodze" można zawuażyć, że tak samo często wypadkom podlegają sportowe lytry jak i turystyczne 600. Jeśli ktoś dysponuje jakimiś badaniami to z chęcią się zapoznam, bo możliwe że się mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Tytuł jest mylący bo wersja cywilna ma mieć 200KM a tylko torowa 300KM.2007 rok już miała 175KM więc nie ma jakiejś kolosalnej zmiany.Choć na pewno wielu z nas sprowadzi na ziemię.Po za tym max moc jest przy 13tys więc nie przesadzajmy.Sportowa 600 przy 8 tys nie ma ani 70KMR1 też dosyć ciekawa wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barracuda Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Ja codziennie mam do dyspozycji 460 koni,ale w...ciągniku siodłowym.:-)Potwierdzam opinię,że to nie najmocniejsze pojazdy powodują najwięcej wypadków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapaśnik Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Ja codziennie mam do dyspozycji 460 koni,ale w...ciągniku siodłowym.:-)Potwierdzam opinię,że to nie najmocniejsze pojazdy powodują najwięcej wypadków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barracuda Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Wręcz przeciwnie-to bardzo dobry silnik.460 koni i 2300 niutonometrów,wystarczy do sprawnego wożenia towarów. Przepraszam.Wątek jest o motocyklach,a ja o ciężarówkach.Ale "zostałem wywołany do tablicy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArU Ninja Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 http://otomoto.pl/kawasaki-inny-ninja-h2-gliwice-kompressor-210km-M4182570.html chyba kogoś poniosło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 http://www.kawasaki-ninjah2.eu/pl-PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.