Mighty Eagle Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Przeraża was taka moc w motocyklu? Myślicie że da sie ją ogarnąć?Mnie ciekawi czy wejdzie co produkcji, oraz jaką moc będzie miała cywilna wersja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anasazi Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Znajac zycie i tak znajdasie tacy, co stwierdza, ze to 'nie jedzie' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikolajmoto Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Piękny sprzęt warty uwagi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taurus Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Wszystko da sie opanowac , tylko nie wolno wyłaczac rozumu Jak nie wyskoczy BKZC to pojade na miedzynarodowe targi motocyklowe do Kolonii.Zobaczymy co i jak.Mnie interesuje glownie Basn o nowej Africa Twin, jestem ciekaw czy to Basn czy Rzeczywistosc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Może w końcu będzie jakiś przełom tej g.. epoki.Yamaha też zapowiada jakiegoś potwora w wersji bez dopuszczenia do ruchu.Może rynek się zmieni i będą do kupienia modele tylko na tor i na drogę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grybljan18 Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 ta 300 konna ma być bez homologacji,na drogę mają wypuścić 250 konną.Podobno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
onkel pyjter Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Może w końcu będzie jakiś przełom tej g.. epoki.Yamaha też zapowiada jakiegoś potwora w wersji bez dopuszczenia do ruchu.Może rynek się zmieni i będą do kupienia modele tylko na tor i na drogę. Jest cholerny przełom, rzekłbym. nowe BMW R1200R ma z przodu zwykły widelec USD zamiast tego wahacza ładny jest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Jest cholerny przełom, rzekłbym. nowe BMW R1200R ma z przodu zwykły widelec USD zamiast tego wahacza ładny jest.Mi to się wydaje że jednak s1000rr dali po dupie konkurencji i nagle kawa i yamaha się budzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
onkel pyjter Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Bez wątpienia. Przez kilka lat Japonia nie umiała się pozbierać po tym ciosie. Zobaczmy jak teraz będzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jalo Kim Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Wszyscy zaciekawieni i podjarani, bo seryjny.. ale przecież po wstawieniu turbo ludzie wyciągali i więcej mocy.. chociażby słynna turbobusa ghost ridera, mająca ponoć ~500 koni.. do ogarnięcia - wg mnie tak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Ale 10-ka nie waży tyle co busa.Ciekawe jaki jest stosunek masy do mocy jednego i drugiego moto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
onkel pyjter Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Wszyscy zaciekawieni i podjarani, bo seryjny.. ale przecież po wstawieniu turbo ludzie wyciągali i więcej mocy.. chociażby słynna turbobusa ghost ridera, mająca ponoć ~500 koni.. do ogarnięcia - wg mnie tak.Widzisz, dzielimy się na tych których cieszą takie konstrukcje bez względu na to czy są NAJ pod jakimkolwiek względem oraz na tych, którzy uznają tylko to, co jest NAJ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norsen Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Mówicie tylko i wyłącznie o mocy... dla mnie najbardziej ważnym faktem jest umieszczony kompresor i sam fakt jego zastosowania. Jeżeli to wypali to zacznie się pogoń za rozwiązaniami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jalo Kim Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Widzisz, dzielimy się na tych których cieszą takie konstrukcje bez względu na to czy są NAJ pod jakimkolwiek względem oraz na tych, którzy uznają tylko to, co jest NAJ.Nie zrozumiałeś - chodziło mi o to, że ludzie piszą, że 300koni to już pewna śmierć, a ja wspomniałem, że są na świecie motorki dysponujące większą mocą... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brojler Posted November 22, 2014 Share Posted November 22, 2014 Nie można porównywać nowego Kawasaki z S1000RR, bo te motocykle ze sobą nie będą rywalizować. 1000ccm i 180KM na publicznych drogach jest nie do wykorzystania, a co dopiero 250KM. Technologiczna masturbacja, ot co. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zapaśnik Posted November 22, 2014 Share Posted November 22, 2014 Nie można porównywać nowego Kawasaki z S1000RR, bo te motocykle ze sobą nie będą rywalizować. 1000ccm i 180KM na publicznych drogach jest nie do wykorzystania, a co dopiero 250KM. Technologiczna masturbacja, ot co. A jak się korzysta z koni mechanicznych? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 22, 2014 Share Posted November 22, 2014 Zapaśnik no nie wiesz jak? Przypatrując się generalnie tym nowinkom technicznym i śrubowaniu tych parametrów to moim zdaniem, ktoś kto kupi taką maszynę to albo po to, żeby ją mieć w garażu, albo miasto stanie się dla niego za wolne i z musu pojedzie na tor Więc dywagacje, że w mieście się tego nie wykorzysta jest bez sensu, bo właściciel takiej maszyny prędzej czy później trafi na tor, a chyba na torze jest największa frajda z jazdy takim bydlakiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brojler Posted November 23, 2014 Share Posted November 23, 2014 Więc dywagacje, że w mieście się tego nie wykorzysta jest bez sensu, bo właściciel takiej maszyny prędzej czy później trafi na tor, a chyba na torze jest największa frajda z jazdy takim bydlakiem Z osób, które znam, a posiadają motocykle sportowe, tylko jedna odwiedza tor wyścigowy i podnosi jazdę na coraz wyższy poziom. Reszta tam nie trafia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 23, 2014 Share Posted November 23, 2014 Patrząc tylko na forum można zauważyć, że spora liczba osób deklaruje często swoje wyjazdy na tor, więc wydaje mi się, że jednak jeśli ktoś kupuje sporotowy motocykl, to prędzej czy później trafia na tor, choćby tylko po to, żeby sprawdzić maksymalne możliwości motocykla. Jeśli ktoś to robi na drodze publicznej to prędzej czy później trafia do.. każdy wie gdzie. Patrząc na polskie ulice można zauważyć nie tylko szybkie motocykle, ale też samochody jak porshe, lambo, jakieś pseudo WRC, czy subaru i jednak te właśnie szybkie maszyny najrzadziej ulegają wypadkom. Więc nie bardzo widzę tutaj zależności między sporotwymi maszynami, a ilością wypadków. Śledząc też dział "ku przestrodze" można zawuażyć, że tak samo często wypadkom podlegają sportowe lytry jak i turystyczne 600. Jeśli ktoś dysponuje jakimiś badaniami to z chęcią się zapoznam, bo możliwe że się mylę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted November 23, 2014 Share Posted November 23, 2014 Tytuł jest mylący bo wersja cywilna ma mieć 200KM a tylko torowa 300KM.2007 rok już miała 175KM więc nie ma jakiejś kolosalnej zmiany.Choć na pewno wielu z nas sprowadzi na ziemię.Po za tym max moc jest przy 13tys więc nie przesadzajmy.Sportowa 600 przy 8 tys nie ma ani 70KMR1 też dosyć ciekawa wychodzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barracuda Posted November 25, 2014 Share Posted November 25, 2014 Ja codziennie mam do dyspozycji 460 koni,ale w...ciągniku siodłowym.:-)Potwierdzam opinię,że to nie najmocniejsze pojazdy powodują najwięcej wypadków. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zapaśnik Posted November 25, 2014 Share Posted November 25, 2014 Ja codziennie mam do dyspozycji 460 koni,ale w...ciągniku siodłowym.:-)Potwierdzam opinię,że to nie najmocniejsze pojazdy powodują najwięcej wypadków. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barracuda Posted November 25, 2014 Share Posted November 25, 2014 Wręcz przeciwnie-to bardzo dobry silnik.460 koni i 2300 niutonometrów,wystarczy do sprawnego wożenia towarów. Przepraszam.Wątek jest o motocyklach,a ja o ciężarówkach.Ale "zostałem wywołany do tablicy". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArU Ninja Posted November 26, 2014 Share Posted November 26, 2014 http://otomoto.pl/kawasaki-inny-ninja-h2-gliwice-kompressor-210km-M4182570.html chyba kogoś poniosło... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted November 26, 2014 Share Posted November 26, 2014 http://www.kawasaki-ninjah2.eu/pl-PL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.