Skocz do zawartości
Mighty Eagle

300 KM w nowym H2R Czy to w ogóle jest możliwe?

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko da sie opanowac , tylko nie wolno wyłaczac rozumu ;)  

Jak nie wyskoczy BKZC to pojade na miedzynarodowe  targi motocyklowe do Kolonii.

Zobaczymy co i jak.Mnie interesuje glownie Basn o nowej 

Africa Twin, jestem ciekaw czy to Basn czy Rzeczywistosc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Może w końcu będzie jakiś przełom tej g.. epoki.Yamaha też zapowiada jakiegoś potwora w wersji bez dopuszczenia do ruchu.

Może rynek się zmieni i będą do kupienia  modele tylko na tor i na drogę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Może w końcu będzie jakiś przełom tej g.. epoki.Yamaha też zapowiada jakiegoś potwora w wersji bez dopuszczenia do ruchu.

Może rynek się zmieni i będą do kupienia  modele tylko na tor i na drogę.

 

Jest cholerny przełom, rzekłbym. nowe BMW R1200R ma z przodu zwykły widelec USD zamiast tego wahacza :) ładny jest.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jest cholerny przełom, rzekłbym. nowe BMW R1200R ma z przodu zwykły widelec USD zamiast tego wahacza :) ładny jest.

Mi to się wydaje że jednak  s1000rr dali po dupie konkurencji i nagle kawa i yamaha się budzi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy zaciekawieni i podjarani, bo seryjny.. ale przecież po wstawieniu turbo ludzie wyciągali i więcej mocy.. chociażby słynna turbobusa ghost ridera, mająca ponoć ~500 koni.. do ogarnięcia - wg mnie tak.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy zaciekawieni i podjarani, bo seryjny.. ale przecież po wstawieniu turbo ludzie wyciągali i więcej mocy.. chociażby słynna turbobusa ghost ridera, mająca ponoć ~500 koni.. do ogarnięcia - wg mnie tak.

Widzisz, dzielimy się na tych których cieszą takie konstrukcje bez względu na to czy są NAJ pod jakimkolwiek względem oraz na tych, którzy uznają tylko to, co jest NAJ.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mówicie tylko i wyłącznie o mocy... dla mnie najbardziej ważnym faktem jest umieszczony kompresor i sam fakt jego zastosowania. 
Jeżeli to wypali to zacznie się pogoń za rozwiązaniami. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, dzielimy się na tych których cieszą takie konstrukcje bez względu na to czy są NAJ pod jakimkolwiek względem oraz na tych, którzy uznają tylko to, co jest NAJ.

Nie zrozumiałeś - chodziło mi o to, że ludzie piszą, że 300koni to już pewna śmierć, a ja wspomniałem, że są na świecie motorki dysponujące większą mocą... ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie można porównywać nowego Kawasaki z S1000RR, bo te motocykle ze sobą nie będą rywalizować.

 

1000ccm i 180KM na publicznych drogach jest nie do wykorzystania, a co dopiero 250KM. Technologiczna masturbacja, ot co.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie można porównywać nowego Kawasaki z S1000RR, bo te motocykle ze sobą nie będą rywalizować.

 

1000ccm i 180KM na publicznych drogach jest nie do wykorzystania, a co dopiero 250KM. Technologiczna masturbacja, ot co.

 

A jak się korzysta z koni mechanicznych?  :blink:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość

Zapaśnik no nie wiesz jak? :D

 

Przypatrując się generalnie tym nowinkom technicznym i śrubowaniu tych parametrów to moim zdaniem, ktoś kto kupi taką maszynę to albo po to, żeby ją mieć w garażu, albo miasto stanie się dla niego za wolne i z musu pojedzie na tor :) Więc dywagacje, że w mieście się tego nie wykorzysta jest bez sensu, bo właściciel takiej maszyny prędzej czy później trafi na tor, a chyba na torze jest największa frajda z jazdy takim bydlakiem :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

 

 

Więc dywagacje, że w mieście się tego nie wykorzysta jest bez sensu, bo właściciel takiej maszyny prędzej czy później trafi na tor, a chyba na torze jest największa frajda z jazdy takim bydlakiem

 

Z osób, które znam, a posiadają motocykle sportowe, tylko jedna odwiedza tor wyścigowy i podnosi jazdę na coraz wyższy poziom. Reszta tam nie trafia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość

Patrząc tylko na forum można zauważyć, że spora liczba osób deklaruje często swoje wyjazdy na tor, więc wydaje mi się, że jednak jeśli ktoś kupuje sporotowy motocykl, to prędzej czy później trafia na tor, choćby tylko po to, żeby sprawdzić maksymalne możliwości motocykla. Jeśli ktoś to robi na drodze publicznej to prędzej czy później trafia do.. każdy wie gdzie.

 

Patrząc na polskie ulice można zauważyć nie tylko szybkie motocykle, ale też samochody jak porshe, lambo, jakieś pseudo WRC, czy subaru i jednak te właśnie szybkie maszyny najrzadziej ulegają wypadkom. Więc nie bardzo widzę tutaj zależności między sporotwymi maszynami, a ilością wypadków. Śledząc też dział "ku przestrodze" można zawuażyć, że tak samo często wypadkom podlegają sportowe lytry jak i turystyczne 600. Jeśli ktoś dysponuje jakimiś badaniami to z chęcią się zapoznam, bo możliwe że się mylę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tytuł jest mylący bo wersja cywilna ma mieć 200KM a tylko torowa 300KM.

2007 rok już miała 175KM więc nie ma jakiejś kolosalnej zmiany.Choć na pewno wielu z nas sprowadzi na ziemię.Po za tym max moc jest przy 13tys więc nie przesadzajmy.Sportowa 600 przy 8 tys nie ma ani 70KM

R1 też dosyć ciekawa wychodzi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja codziennie mam do dyspozycji 460 koni,ale w...ciągniku siodłowym.:-)Potwierdzam opinię,że to nie najmocniejsze pojazdy powodują najwięcej wypadków.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja codziennie mam do dyspozycji 460 koni,ale w...ciągniku siodłowym.:-)Potwierdzam opinię,że to nie najmocniejsze pojazdy powodują najwięcej wypadków.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wręcz przeciwnie-to bardzo dobry silnik.460 koni i 2300 niutonometrów,wystarczy do sprawnego wożenia towarów. :D Przepraszam.Wątek jest o motocyklach,a ja o ciężarówkach.Ale "zostałem wywołany do tablicy". ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×