Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Fazerowcy


Sławek_Czeladź

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 439
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

koledzy mam pytanko odnoscie filterka K&N do FZ6 s2....zakupilem sobie wydechy leovionce i zastanawiam sie czy dobrze by bylo do kompletu zaupc jeszcze w/w filterek....czy ktos ma jakies doswiadczenie w tym temacie ? kiedys mialem Horneta przerobilem go na 2 wydechy przelotowe i dokupilem tego typu filtr....niestety caly dol mi oslabl....i oprocz pieknego dzwieku niestety moto chodzil gorzej niz przed przerobkami....dlatego teraz zakupiulem wydechy do tego konkretnego modelu i mam nadzieje ze dol mi sie polepszy a nie pogorszy...tylko mysle czy danie filtra bedzie dobrym zakupem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

halooo haloo nikt nie ma wydechow leovince zalozonych ????
Sławek ma tylko coś mu się nie chce dupska ruszyć tutaj na forum Napisz mu na PW to na pewno Ci powie co i jak.Moim skromnym zdaniem nic złego się nie stanie bo mieszankę i tak dobiera za Ciebie komputer. Poczekaj na przyjście św. Mikołaja i dokup Power Commandera i wtedy będzie to będzie miało sens. Fazer nie ma airboxu także pewnie dźwięk silnika przy przyspieszaniu się delikatnie zmieni i tyle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no racja K&N nie mam i się zastanawiam czy warto. Nosi mnie na coś mocniejszego więc szkoda inwestować 250 zeta jak może za jaki rok się moto zmieni. Moim skromnym zdaniem po założeniu leo nie straciłem dołu a bynajmniej nie tyle abym to odczuł. Co do PC to się chyba nie pyli wywalać tyle kasiory żeby mieć raptem kilka koników więcej. Z modyfikacji zimowych - możliwe że wyświetlacz biegów będę montował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o - i to jest to - wyświetlacz biegów też rozważam. Natomiast jak jest mowa o ulepszaniu i dozbrajaniu Fazera to ja się pochwalę kuferm centralnym, bo wydechów ani filtra nie zamierzam zmieniać (bynajmniej na razie mnie nie nachodzi). Wybierałem długo wśród różnych producentów kufrów no i stelaży do nich i wnioski wyciągnąłem takie: najgorszy wybór to oryginalny kufer Yamahy a najlepszy GIVI. Wybrałem GIVI i słuchajcie - montaż stelaża chwilę zajmuje, ale jest to super solidna konstrukcja mocowana do ramy Fazera. Wszystko idealnie pasuje. Wybrałem nowy model Maxia 55 litrów z oparciem i światałami stopu. Niestety, prawie nie jeździłem jeszcze po zamontowaniu. Ale polecam - a co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kledzy polecam wyswietlacz biegow !!!! Rewelacja...ja juz pochwale sie biksenonem (rewelacja sztrzal w dziesiatke) wydechem leovicne carbon, wyswietlacz biegow i tuningowa profilowana kanapa....Wszystkie te dodatki z czystym sumieniem polecam w 100% !!!! Uwazajcie jaki wyswietlacz kupicie bo moj znajomy kupil takiej firmy ze nic nie widac co pokazuje...ten moj idealnie wywiazuje sie z powierzonego mu zadania i pieknie wkomponowuje sie do mojej S2 ....sprowadzalem go z Niemiec...jakby co na priva moge wyslac fotke....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie - co ile należy wymieniać olej? W instrukcji jest napisane że wymiana oleju co 10tys km, a mnie w Katowicach w YAMAHA w książce serwisowej wpisano następną wymianę za 6 tys km. Zaś w Motor Beskid w Czechowicach uświadomoli mnie właśnie, że co 10tys. Skąd wziął się ten interwał międzyprzeglądowy - 6tyś km???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd wziął się ten interwał międzyprzeglądowy - 6tyś km???
Sporo zależy od tego jak i w jakich warunkach jeździsz. Ten zakres pomiędzy 6-10 jest zwyczajnie najbardziej optymalny. Jak dzidujesz to skłaniaj się raczej w stronę 6-8, a jeśli latasz spokojnie to co 10 będzie w sam raz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od kwietnia 2009 jestem szczęśliwym i dumnym posiadaczem FZ6 Fazer z 2005 roku. Mam pytanie. Czy ktoś z Was ubierał już fazera w szaty GT? Chodzi mi o szybę i owiewki boczne. Zastanawiam się nad takim posunięciem i nie wiem czy będzie to dobrze chronić od wiatru. Wiem ze to nie FJR ale wybieram się w trasę na przełomie maja i czerwca w Alpy Niemieckie więc jest trochę czasu na majsterkowanie.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje fajne moto Też myślałem o bocznych owiewkach,tylko że ogyginalne są dość drogie ponad 2tyś.,a nie oryginalne nie wyglądają już tak fajnie i ciężko je dostać.Co do ochrony przed wiatrem;szyba turystyczna napewno poprawi komfort jazdy,co do owiewek;pownny spełnić swoją role,ale nie koniecznie,nie jeździłem z więc ciężko jest mi się wypowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jako, że warunki coraz gorsze, moto odstawione na zimowy sen. Chciałbym wymienić olej. Polecacie jakiś konkretny?? A druga sprawa jest taka, że kilku z Was/nas ma ksenony w swoich sprzętach. Czy możecie coś więcej o tym napisać?? Chciałbym w zimie również takowy założyć, bo jazda po zmroku przy oświetleniu fazera do najprzyjemniejszych nie należy. Co macie założone u siebie?? Gdzie upchnięte przetwornice?? Czy do wyboru tak jak w przypadku puszek sa kolory i które najlepiej świecą?? Z góry dzięki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kowal. Drogie to te owiewki są. U mnie w Holandii komplet pod kolor, orginał Yamaha 630 Euro!!! Dlatego wolałem zapytać zanim się szarpne na taki wydatek. Szyba się pojawi za jakieś 2-3 tygodnie (110 euro).

Witam.Jako, że warunki coraz gorsze, moto odstawione na zimowy sen. Chciałbym wymienić olej. Polecacie jakiś konkretny?? A druga sprawa jest taka, że kilku z Was/nas ma ksenony w swoich sprzętach. Czy możecie coś więcej o tym napisać?? Chciałbym w zimie również takowy założyć, bo jazda po zmroku przy oświetleniu fazera do najprzyjemniejszych nie należy. Co macie założone u siebie?? Gdzie upchnięte przetwornice?? Czy do wyboru tak jak w przypadku puszek sa kolory i które najlepiej świecą?? Z góry dzięki za odp.
Co do oleju to ja zalewam tylko Mobil 4T Racing. Przy wysokich obrotach łatwiej dociera do górnych partii silnika ze względu na rzadszą konsystencję przy zachowaniu dobrych właściwości smarujących. Jeśli chodzi o żarówki to polecam zespolenie 2 lamp i wymianę żarówek na Philips Vision Plus. Żadne niebieskie ani Xenon Blue. Biały żarnik wytwarza jaśniejsze światło co poprawia bardzo widoczność. U mnie się sprawdziły...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisze ktoś o klockach coś ciekawego?
Klocki hamulcowe mogą być wykonane z tworzyw sztucznych (w hamulcach obrabiarek), z mieszanki ciernej (w rowerach) lub z żeliwa (w zestawach kolejowych).Hamulce klockowe mogą być uruchamiane ręką operatora działającą bezpośrednio na dźwignię hamulca (w rowerze), za pośrednictwem korby (hamulce postojowe w wagonach), siłownikiem pneumatycznym podciśnieniowym (w pociągach) lub siłownikiem elektromagnetycznym (w obrabiarkach).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.