Jump to content
Forum Śląskich Motocyklistów

psmoku

Użytkownicy
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About psmoku

  • Rank
    Motostudent
  1. Jak oceniasz Sardynie i Korsyke ?
  2. Mamy tu jakis nowych uzytkownikow Triumpha Tigera 800 ?
  3. Naprawde nikt z Was nie dosiada tej maszyny ???
  4. Planuje zakup Tigera 800 ...czy ktos z Was posiada taki motorek....? Bede wdzieczny jak wypowiecie sie czy warto go zakupic i z jakimi ewentualnie minusami trzeba sie liczyc po jego zakupie....dzieki !
  5. Koledzy mam do Was pytanko, czy ktos z Was byl moze w alpach austriackich ale nie tak jak wiekszosc (zreszta ja tez) w okolicach Zell am See, Gerlos (niejako poludnie Austrii) ale w okolichach Solden, Isgchl, Lech ? Wlasnie w tym roku mam dylemat czy kierowac sie w kierunku Włoch (moze dojechac do przeleczy Stelvio, Bormio) czy uderzyc wyzej wlasnie w te tereny ? Dzieki za info
  6. Witam po przerwie ... juz madrzejszy o wiedze moge Wam napisac ze zdecydowanie polecam kwatery jak kolega Newbie...nie ma co sie pakowac w namioty bo ceny nie sa duze a wygoda i komfort nie do porownania....najlepiej wczesniej ustalic trase i miec ja na zwyklej mapie zaznaczona i gotowa do wbicia w GPS. W tym roku tez wyjezdzam wiec pewnie zowu zbiore rozumki to jakby co sie podziele z Wami....jak narazie wrocilem z nart z Austrii (lodowiec) i juz sie nie moge doczekac jak za miesiac tam wroce tym razem majac zamiast nart ze soba motorek
  7. Koledzy jak wpadnie Wam jakas ciekawa sugestia co jeszcze można by zmienić, udoskonalić na myjni piszcie śmiało! A od czerwca zapraszam serdecznie na Stację Kontroli Pojazdów!
  8. Koledzy motocyklisci na myjni dorzuciłem stojaczek, kompresor (do przedmuchania mokrego lancucha lub ewentualnego sprawdzenia,uzupelnienia cisnienia w ogumieniu) smar do nasmarowania lancucha.....pozdrawiam i zapraszam !!!!! PS. Warto wspomniec, że pierwszy program mycia dedykowany jest jednosladom - skutecznie rozpuszcza zanieczyszczenia znajdujace sie na silniku oraz na felgach....ponadto zmiekcza brud i odtluszcza nadwozie przed myciem zasadniczym. Sprawdźcie tez szczotke jest rewelacyjna - posiada konskie wlosie, ktore nie rysuje, ma wlasciwosci polerujace i nie przyjmuje brudu (poza tym c
  9. My chcemy smigac lipiec - srodek sierpnia...poniewaz mamy taka mozliwosc chcemy wlasciwie zdecydowac o terminie kilka dni przed ewentualnym wyjazdem zeby miec pewna pogode (mam nadzieje ze kilkudniowym prognozom mozna ufac). Nasze motorki to dwie niebieskie FZ6 S2 i moze Suzuki V-strom 650. Koledzy "z doswiadczeniem" czy jest jakis problem ze znalezieniem tanich kwater bez wczesniejszej rezerwacji ? Jaki jest to mniej wiecej koszt takiego pokoju wynajmowanego na jeden dzien ?
  10. Pozdrowienia dla chłopaków w Trójmiasta !!!! Mam nadzieje że Wasze motocykle udało sie domyć na naszej myjni !!!
  11. sorki...za dużo na głowie...miałem wrzucić to do OGÓLNYCH....
  12. Szanowni koledzy Motocykliści pragnę Was poinformować, iż w końcu udało mi się otworzyć myjnie bezdotykową, która mieści się w Tychach na ulicy Katowickiej 47 - firma Techcar. Ponieważ od małego jeżdżę na motocyklach i wiem jakie myjnie znajdują się na Śląsku chciałem, żeby myjnia ta była przyjazna także jednośladom, a przede wszystkim inna niż wszystkie mi znane do tej pory. Dlatego też wybrałem innowacyjny produkt niemieckiej firmy Washtec nieznany ze względu na cenę w Polsce, uważany za najlepszy w Europie zachodniej. Zeby nie zanudzać pragnę Was wszystkich zaprosić, żebyście wypróbowali ws
  13. Koledzy podzielcie sie ze mna informacjami dotyczacymi wyjazdu w Alpy Austriackie...zamierzam w tym roku tam sie udac na okolo 5 dni jak narazie w dwa motorki i nie wiem czy np. nastawic sie na pola namiotowe, czy jednak brac po drodze kwatery. Poza tym nie wiem czy jest sens od razu w jeden dzien robic trase Polska-Austra, czy jednak jest to troche sporo kilometrow dla takiej osoby jak ja (najdalej bylem w Pradze na weekend) Z gory wielkie dzieki za wskazowki...chcialbym tez w miare mozliwosci jechac poza autostradami ....
  14. koledzy szkoda ze nie mam teraz zbytnio czasu zeby podzielic sie z Wami wspomnieniami z wycieczki do Pragi....napisze jedynie ze naprawde warto, miasto jest piekne a omijajac autostrady mozna naprawde niezle posmigac. Mozna znalezc naprawde tanie noclegi i tanio zjesc i sie napic...a nawet cos zapalic na rozweselenie mysli W tym roku planuje z kuzynem Alpy....wiec jak juz bedzie tak daleko pewnie sie odezwe i podpytam osoby co juz taka wycieczke zaliczyly...pozdrawiam i jakby co służę pomoca. A ...i jeszcze jedno jakbyscie smigali w deszczu i zmarzli po drodze polecam kolegom cos naprawde g
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.