PiotRR Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Próbuję przemilczeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpion85 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Z oponami motocyklowymi było, jest i będzie odwieczny problem-każdy chwali co innego i każdemu inna opona będzie bardziej lub mniej pasowała-jeden jeździ turystycznie, inny sportowo i ostro, każdy z nas jeździ inaczej i debatowanie że ta jest zła a tamta jest fajna mija się trochę z celem.Zauważcie, że każdy temat o oponach praktycznie jest bardzo rozwinięty i są różne opinie.Znam kilku ludzi co na Pilot Powerach wyczyniają cuda nawet w deszczu i są zadowoleni a są tacy co im nie leży. Trzeba wypróbować co najmniej kilka-kilkanaście opon żeby coś dla siebie odpowiedniego wybrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Z oponami motocyklowymi było, jest i będzie odwieczny problem-każdy chwali co innego i każdemu inna opona będzie bardziej lub mniej pasowała-jeden jeździ turystycznie, inny sportowo i ostro, każdy z nas jeździ inaczej i debatowanie że ta jest zła a tamta jest fajna mija się trochę z celem.Zauważcie, że każdy temat o oponach praktycznie jest bardzo rozwinięty i są różne opinie.Znam kilku ludzi co na Pilot Powerach wyczyniają cuda nawet w deszczu i są zadowoleni a są tacy co im nie leży. Trzeba wypróbować co najmniej kilka-kilkanaście opon żeby coś dla siebie odpowiedniego wybrać.To jest bardzo fajne podsumowanie.Pod koniec sezonu leciałem z takim agregatem co ja hamuje do 160 na łuku a ten mija mnie jak szalony i dupą prawie dotyka asfaltu.A miał stare zajechane gumy z tylnej normalnie druty na wierzchu.Jak wracaliśmy z Hamrów to już i te linki mu się przetarły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaguś Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 pytanie: czy przód i tył musi być pod każdym względem taki sam? chodzi mi o rodzaj opony (np. producent, etc) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Niby powinien, ale gdzieś spotkałem już informacje z rynku niemieckiego (bardzo rygorystycznego) dopuszczenia różnych opon tej samej firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 pytanie: czy przód i tył musi być pod każdym względem taki sam? chodzi mi o rodzaj opony (np. producent, etc)Lepiej jeśli jest taki sam, bo motocykl się wtedy pewnie prowadzi, na dwóch różnych przy ostrzejszej jeździe może być różnie z powodu innych właściwości każdej opony.Jak jeździsz tylko turystycznie to nie będzie to aż tak odczuwalne. W Niemczech z tego co wiem nie można mieć dwóch różnych opon, u nas można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 http://www.mojekawasaki.pl/viewtopic.php?t=19729 Ciekawostka- przedni profil 65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek CBR Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Ja na Cbr 600 F4i przejeździłem dwa komplety Dunlop Roadsmart'ów i mogę polecić te oponki. Na suchym i na deszczu dobrze trzymają. Byłem z nich bardzo zadowolony. Na tylniej tak ok 10-11k km robiłem. W zakrętach na niej też można pośmigać. Tańszą opcją są Dunlopy Qualifier nie wiem jak teraz cena, ale kiedyś do 800zł komplet można było kupić nówek. Przy niższych temperaturach nie pamiętam dokładnie ale chyba poniżej 10 stopni trzeba było uważać z odkręcaniem manetki zwłaszcza na zakrętach. Do polatania na zakrętach są ok ale pierw trzeba naprawdę dobrze je rozgrzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Dziwi mnie, jeśli ktoś pozbył się opon, czy też sprzedaje towar zużyty za 200zł, a ktoś inny kupuje i się cieszy, że ma "opony", to ja czegoś nie rozumiem. Dlaczego nie ma handlu używanym olejem silnikowym dla przykładu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek CBR Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 I tutaj się z Tobą zgadzam Brojler. Nie jestem zwolennikiem kupywania używanych opon. Jakby nie patrzeć nasze moto ma styk z asfaltem tylko w dwóch punktach i na oponie są to niewielkie powierzchnie styku, więc nie wiem czy warto kosztem niżej ceny oszczędzać na przyczepności motocykla która jest bardzo ważna na nim.Jedyne zastosowanie opon używanych do motocykla to tylko i wyłącznie do latania w stuncie czy np. na jakąś okazję na której zamierzamy ją "spalić" do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Jeśli opona używana posiada jedną-trzecią bieżnika a kosztuje 100zł, a nowa 400zł, to czemu nie kupić? Będą trzy-trzecie bieżnika plus pełne właściwości przyczepne gumy za 100zł (tym sposobem wydajemy 400zł i oszczędzamy). Kupując oponę używaną kupujemy coś, co przeszło setki cykli nagrzewania i chłodzenia, a z każdym takim cyklem, z gumy robi się drewno. Na szkoleniu jakbym się pochwalił, że kupiłem do motocykla opony używane, to ludzie by nosem kręcili, ale jak swoja kasa, to mają to gdzieś (zdrowie z resztą też).Dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Rozumiem osoby kupujące używane opony do stuntu czy spalenia. Co do opon do jazdy po drogach to jestem zdania że używanej części a tym jest przecież opona nikt nie sprzedaje po okazyjnej cenie jeśli jest dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słoma Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Hej siema wszystkim ... chciałem się prosić o poradę - razem z Madjack'iem odwiedziliśmy wczoraj moją nową Hornetkę to położył się ze śmiechu, że opona z tyłu jest kwadratowa ... spędziłem dzisiaj trochę czasu na czytaniu opinii, przeglądałem oferty i doszedłem do wniosku, że zaryzykuję i zakupię komplet Pilot Road 2 120/180 z tym, że nie wiem gdzie. Obejrzałem parę aukcji od tej ekipy PHU Hornet, którą zapodał DANVIELD i muszę powiedzieć, że ceny mnie zaskakują jednak zastanawiam się czy FAKTYCZNIE są warte swojej ceny bo jak dorwałbym komplet jakiś przeleżakowanych prezerwatyw i zaczne się nimi ślizgać to będzie kiepsko . Niektórzy napiszą, że kup nowe blablabla - jestem teraz w kropce finansowej bo tu nowy garnek tam nowa zbroja tu znowu rękawice ... a poza gumami mam jeszczę crash pady rejestrację blachy ubezpieczenia przeglądy tarcze płyny do kupienia bla bla bla bla ... halp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadi Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 ja mam pytanie odnoście moich Dunlopów D211 GP kupiłem je i się zastanawiam ile barów w nie nabić ,niby mówią przód 2.2 albo 2.1 i tył na 1,5 ,bo posiadają system NTEC ,a teraz pytanie do ilu je faktycznie nabić i czy będę musiał zmieniać ciśnienie na przejażdżkę z pasażerem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinRR. Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 ja mam pytanie odnoście moich Dunlopów D211 GP kupiłem je i się zastanawiam ile barów w nie nabić ,niby mówią przód 2.2 albo 2.1 i tył na 1,5 ,bo posiadają system NTEC ,a teraz pytanie do ilu je faktycznie nabić i czy będę musiał zmieniać ciśnienie na przejażdżkę z pasażerem ?Pompujesz tyle ile mówi producent moto.Te parametry co podałeś to zbyt mało.Podaj jeszcze może marke moto?sam czy z pasażerem ciśnienie jednakowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 ja mam pytanie odnoście moich Dunlopów D211 GP kupiłem je i się zastanawiam ile barów w nie nabić ,niby mówią przód 2.2 albo 2.1 i tył na 1,5 ,bo posiadają system NTEC ,a teraz pytanie do ilu je faktycznie nabić i czy będę musiał zmieniać ciśnienie na przejażdżkę z pasażerem ? D211 są oponami niskociśnieniowymi, tył 1,4-1,5 na zimno, przód 2,1 na zimno. Opony raczej na tor, na drodze znikną w momencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Zna Ktos jakis porzadny serwis z oponami do moto ? Demontaz,montaz ,wywazanie itd. w Rudzie Slaskiej ?Z gory dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tatung Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Wirek przy straży pożarnej.To ta sama ekipa co kiedyś robiła na Goduli i byli chwaleni na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy954 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 śmigam na battlax-ach s20. Kupiłem je na próbę po okazyjnej cenie i jestem zaskoczony. Zero jakichkolwiek uślizgnięć, na winklach trzymają super. Nie wiem czy nie kupię następnych takich samych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.