Krizi Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Witam jestem nowy na forum. Chciał bym kupić jakąś maszynę gdzieś do 8 no 9 tys. Wcześniej jeździłem na GSXF 600 brata on żadko na sprzęcie jeździł bo nie miał czasu no a szkoda żeby stał. No ale sprzedał motor a mi pozostał "głód". Czy mogli byście coś doradzić? I na co patrzeć przy zakupie? Z góry dzięki.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Kup to samo bo będziesz wiedział co w kupowanym moto odbiega od normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Kup to samo bo będziesz wiedział co w kupowanym moto odbiega od normy. Tu masz rację, ale chciał bym coś troszkę mocniejszego i bardziej ze sportowym zacięciem. Zastanawiałem się niedawno nad GSXR 600 lub 750 chodź nie wiem czy nie za wysoko mierzę z tym 750. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcepan Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 aa do czego ci ten motocykl będzie służył ale tak wiesz odpowiedz sobie sam na tor czy do turystyki czy do lansu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Hmm. do lansu raczej nie, na tor chętni bym gdzieś pojachał no ale blisko mnie nie ma żadnego pożądnego obiektu a szkoda. A co do tras to na razie nie robiłem jakichś dużych. Chcę coś w miarę "wygodnego" i z zapasem mocą no i żeby też popróbować składanie się w zakretach. Na poprzednim próbowałem ale stosunek waga moto/ja mi troszkę przeszkadzał (postura kościotrupa ) albo raczej nie mam jeszcze takich umiejętności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Futrzak Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Krizi - przepraszam za śmiałość, ale muszę zadać to pytanie... Masz prawo jazdy kat. A, a jesli tak to jak długo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Tu masz rację, ale chciał bym coś troszkę mocniejszego i bardziej ze sportowym zacięciem. Zastanawiałem się niedawno nad GSXR 600 lub 750 chodź nie wiem czy nie za wysoko mierzę z tym 750.wez pod uwage ze gsxr 750 ma 150 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Krizi - przepraszam za śmiałość, ale muszę zadać to pytanie... Masz prawo jazdy kat. A, a jesli tak to jak długo? Prawko mam od 4 lat więc nie długo. wez pod uwage ze gsxr 750 ma 150 KMZgadzam się ale od k4, a k4 nie kupię raczej za 8tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zastanawiałem też się nad Thundercat-em albo ZX6R ale dużo się naczytałem że w tym pierwszym lubi dwójka wypadać i naprawa nie jest tania bo trzeba cały moto rozbierać a w drugim podobno ramy lubią pękać. Czy to prawda to nie wiem ale tak czytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sc59 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Z tą dwójką to wiem że zazwyczaj bywa tak w CBR, gdy przełożysz na dwójkę z jedynki bez sprzęgła to świadczy że już ma około 50tys km i "ogarniali ją" tak dosyć ładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert79 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 w thundercatach padaja dwójki i trzeba ostrożnie ze skrzynia. Moto wygodne i dosyc szybki myśle ze na poczatek wystarczajaco szybkie. Dobrze sie prowadzi w miare dobrze hamuje jest troche ciężki ale da się wytrzymać. Forum thundercata jest dobrze rozbudowane wiec informacji o tym moto jest pod dostatkiem. Sam takiego miałem i bardzo fajnie sie na nim śmigało. To taki sportowy turystyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Krizi za tą kase bym polecał CBR 600tke, chociaż ich bardzo nie lubie Nie masz za dużo kasy na moto, to też pewnie nie chcesz dużo w serwis dawać. CBR jest najbardziej bezawaryjna i jej serwis jest najtańszy. W thundercatach padały dwójki poprzez gumowanie, więc jak wypada co tam jest częste bo te skrzynie nie były zbyt wytrzymałe, znaczy że moto był pałowany.Sama naprawa skrzyni jest bardzo droga. Ale oprócz tego moto mało awaryjne i chwalone przez ludzi. Co prawda przy innych ciężkie i troszke wolniejsze, ale nadrabia wygodą ZX6R rama pękała tylko w rocznikach 98-99!!! i to też nie jakoś masowo, bo pełno ludzi ma te roczniki i sobie chwalą i nic im się nie dzieje. Możesz pooglądać też R6 starsze. Ale pomyśl o późniejszych kosztach, jeżeli wolisz po prostu wydawać tylko na paliwo i sezonowe wymiany oleju itd. To pomyśl poważnie nad cbr, bo po prostu przyszłościowo wyjdzie Ci najtaniej, a rzadkie wizyty na warsztatach pewnie Cie zadowolą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Za 8tys to się szuka moto byle jakie max sprawne.Akurat tunderca to bardziej turystyk a zx6r też 2 leciało.Jak coś w kierunku sport to ja bym się nastawiał na cbr,hornet,sv,fazer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Za 8tys to się szuka moto byle jakie max sprawne.Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem, ale że straszy rocznik to nie znaczy że jest byle jaki to jest tak jak byś powiedział komuś kto kupił MZ czy Junaka M10 że kupił byl jaki sprzęt bo stary. Oczywiście chciał bym coś nowszego no ale ze swoimi zarobkami to ciężko uzbierać jakaś porządną sumkę a lepszą pracę też ciężko znaleźć teraz.Ale wracając do tematu zastanowię się nad tymi propozycjami poczytam jeszcze w necia. Troszkę czasu zostało jeszcze do sezonu może uda mi się trochę gotówki jeszcze przygarnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Piszesz że chcesz sporta a za 8 to sporta cięzko.Zauważ że skoro moto popierdala to po zakupie musisz szybko jego stan doprowadzić do stanu bdb.Kolega ma do sprzedania kawe zephyr1000 w takiej cenie,choć wolał aby jej nie sprzedawał.Wiele jest w super stanie starszych moto ale sportów to garstka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Rozumiem. Lecz moż uda się trafić coś w dobrym stanie, albo coś co wymaga nie za dużego wkładu by doprowadzić to do dobrego stanu. Jeszcze troche czasu zostało więc będę szukał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Jak mawia stare indiańskie porzekadło(sprawdza się szczególnie w przypadku motocykli), "Nie stać biednego na tanie zakupy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Powiem że cos w tym jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maru Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 w thundercatach padaja dwójki i trzeba ostrożnie ze skrzynia. Moto wygodne i dosyc szybki myśle ze na poczatek wystarczajaco szybkie. Dobrze sie prowadzi w miare dobrze hamuje jest troche ciężki ale da się wytrzymać. Forum thundercata jest dobrze rozbudowane wiec informacji o tym moto jest pod dostatkiem. Sam takiego miałem i bardzo fajnie sie na nim śmigało. To taki sportowy turystyk. he he thundercat turystyk to fazer chyba już jest czoperem a ja myślałem, że każdy motocykl obudowany plastikiem z wymuszoną przez nisko umieszconą kierownice, pochyloną sportowo pozycją kierowcy jest motocyklem sportowym potocznie zwanym ścigaczem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Przeglądałem sobie ogłoszenia i trafiłem na taką Hondę ( http://moto.allegro.pl/honda-vfr-800-i2941219480.html ) może to nie jest sport ale fajnie obudowana jest no i w zasięgu możliwości finansowych. Tylok czytałem że silniki w układzie V w niektórych modelach były hmm może nie tyle awaryjne co nie za bardzo trafnym pomysłem. Co sądzicie o takiej maszynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert79 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 he he thundercat turystyk to fazer chyba już jest czoperem a ja myślałem, że każdy motocykl obudowany plastikiem z wymuszoną przez nisko umieszconą kierownice, pochyloną sportowo pozycją kierowcy jest motocyklem sportowym potocznie zwanym ścigaczem jak dla ciebie thundercat jest potocznie nazywając ścigaczem to żeś chłopie chyba ścigacza nie widział na oczy. Nie kazdy obudowany plastikiem jest ścigaczem. Poczytaj o thundercatcie to zobaczysz że tak to moto kwalifikują ludzie bo to ani w 1000%turystyk ani w 100% sport. I gdzie ty masz sportową sylwetkę na tym moto haha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Motocykl kultowy,bdb wybór,jeśli przebieg był by prawdziwy to jeżdżenia jest na wiele sezonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Przeglądałem sobie dane techniczne. Wagę ma podobną do Jajka wiec nie muszę sie bać ze będzie za ciężki no i mocy wiecej a o silniku wszędzie dobrze się wypowiadają. Musze to dobrze przemyślec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterTwister Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Ten rocznik z takim przebiegiem...daje trochę do myślenia... Właściciel jest w stanie udokumentować ten przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Właściciel jest w stanie udokumentować ten przebieg?Hmm... pewnie nie za bardzo. Widziałem też inne tylko przebieg w nich wahał sie w granicach 40-80 tys. Moim zdaniem 80 tys to troszkę dużo jak na moto przynajmniej w sportach tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.