Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

co wybrać pomóżcie


nicpon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

 

Mam pytanie jako że jestem początkujący chciałem się zwrócić się do waszego zacnego grona o pomoc w wyborze motoru: czy na początek kupić Honde Hornet czy mogę się zainteresować Hondą CBR 600, wiem że jest to duża zmiana z motoru szosowo-turystycznego na ścigacza. Koledzy mówią mi że w ścigaczu jest mniejszy skręt na kierownicy. Pomóżcie podjąć decyzje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja karierę zacząłem od gsxr 600 wcześniej tylko skuter. Moto do ogarnięcia. Skoro miałeś wcześniej jakiegoś turystyka według mnie nie powinno być problemu. Podczas mojej pierwszej jazdy nie potrafiłem zawrócić na raz, na ulicy trochę śmiesznie ale wszystko powoli i do SZODUU :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od upodobań. CBR to albo ciut bardziej sportowa (F4i i wcześniejsze eFki) lub radykalnie sportowa (RR). W tej pierwszej pozycja prawie że idealna, fajna ochrona przed wiatrem a na upartego to kufry i heja w trasę. Hornet to golizna. Super w mieście gorzej w trasie chociaż znam ludzi co na nakedzie połowę europy zjeździli. Jak pierwsze moto to od razu montuj crashpady lub racebara. Nawet delikatny paciak potrafi narobić tornado w portfelu i na koncie o psychice właściciela nie wspominając :( )

 

A co do skręcania to ja R6 na stopce obracam bo zawracanie na dziesiąt razy jest idiotyczne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach