Jump to content
Szymon@Orzesze

BMW HP4 OFICJALNIE !

Recommended Posts

"BMW ujawniło nowy motocykl HP4, będący bardziej rozwiniętą wersją HP2, bazującą na modelu S1000RR.

Podstawą dla nowej maszyny BMW było S1000RR. HP4 jest napędzany tym samym 4-cylindrowym silnikiem produkującym 193 KM mocy i posiada cztery tryby jazdy: Rain, Sport, Race oraz Slick. Producent zadbał o bogate wyposażenie tego pojazdu. Nie zabraknie tu ABS-u, dynamicznej kontroli trakcji, kontroli startu, nowego systemu wydechowego Akrapovic oraz hamulców Brembo w standardzie.

Na uwagę zasługuje tu także system dynamicznej kontroli amortyzatorów, który dzięki danym z czujników automatycznie dostosowuje tłumienie do warunków drogowych.

BMW odchudziło nieco model S1000RR. Dzięki wykorzystaniu nowych aluminiowych kół i tytanowego systemu wydechowego maszyna straciła na wadzę ok. 9 kg. HP4 waży na sucho 169 kg, a gotowy do jazdy 199 kg.

Z wyglądu HP4 nie wiele różni się od S1000RR. Zmiany polegały na zastosowaniu dłuższej owiewki silnika oraz przyciemnianej szyby."

b2716774a1c0f8e1cb23624c95a16ed4,21,1.jpg

0595cc6b34ec420a99677aed672bc4ad,21,1.jpg

af43d0a03be938ac73b8de6d4e75c3eb,21,1.jpg

f5b83c32d84c62c699099a3ed8a892aa,21,1.jpg

Więcej zdjęć na : http://moto.onet.pl/328104,12488350,2,zdjecie_specjalne.html?node=41827

Źródło : http://moto.onet.pl/1664618,1,bmw-hp4-oficjalnie,artykul.html?node=41846

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto zaj****ste ale jak na mój gust zbyt wiele elektroniki, tak jak w większości sportów obecnie produkowanych. Gdzie się podziały stare dobre czasy surowych sportowych maszyn?.... Wybaczcie ale widocznie się starzeję ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba bmw zjadło hondę,zobaczymy bo niby ma być jakaś premiera hondy v4.W sc59 znajomy w jeden sezon zajechał skrzynie,olej paliła i co to za mit niezawodności.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba bmw zjadło hondę,zobaczymy bo niby ma być jakaś premiera hondy v4.W sc59 znajomy w jeden sezon zajechał skrzynie,olej paliła i co to za mit niezawodności.

popieram fajny moto ale wywalil bym z niego wszystkie elementy ktore w nazwie zawieraja słowa: "automatyczny" , "czujniki","elektroniczne","dynamiczna kontrola, badz aktywna kontrola".Z doswiadczenia wiem ze to zawsze jest drogie i zawodne.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba bmw zjadło hondę,zobaczymy bo niby ma być jakaś premiera hondy v4.W sc59 znajomy w jeden sezon zajechał skrzynie,olej paliła i co to za mit niezawodności.

Nie byl bym taki pewien.Nie tylko ilosc koni mechanicznych jest wazna. Honda robi sprzet bardzo dopracowany i niezawodny,dobrze jezdzacy. Nawet jak jakas firma wprowadza na rynek cos nowego,innowacyjnego,rewolucyjnego itp. to po jakiejs chwili ahy i ohy lądują w serwisach. Chyba jedyna prawdziwa rewolucja motocyklowa bez wpadek i usterek,wad technologicznych to byla honda CB750. Pierwszy rzedowy czterocylindrowiec, koniec lat 60tych, motocykle z ledwoscia osiagaly 160 na godzine, powszechnie zarły olej, a tu nagle honda wypuszcza szczelny niecieknacy motor jezdzacy 200, do tego trwały,niezawodny,-to było coś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie byl bym taki pewien.Nie tylko ilosc koni mechanicznych jest wazna. Honda robi sprzet bardzo dopracowany i niezawodny,dobrze jezdzacy. Nawet jak jakas firma wprowadza na rynek cos nowego,innowacyjnego,rewolucyjnego itp. to po jakiejs chwili ahy i ohy lądują w serwisach. Chyba jedyna prawdziwa rewolucja motocyklowa bez wpadek i usterek,wad technologicznych to byla honda CB750. Pierwszy rzedowy czterocylindrowiec, koniec lat 60tych, motocykle z ledwoscia osiagaly 160 na godzine, powszechnie zarły olej, a tu nagle honda wypuszcza szczelny niecieknacy motor jezdzacy 200, do tego trwały,niezawodny,-to było coś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

91 400 zeta za HP4 ...193 kucyki i 112Nm, R1 z 2008r 189 kucyków i 118Nm i 56 tys w roku produkcji. ...Za co więc Helmuty tyle sobie życzą? Za markę? A może za te 4 kucyki więcej które można z łatwością dołożyć Japonii zmieniając tylko wydech na sportowy ...

Wydaje mi się że podobnie jak za Włoskie wynalazki cena, serwis i części są zbyt wysokie. Owszem, jeśli komuś zależy na posiadaniu czegoś wyjątkowego to czemu nie, ale ja pozostanę przy Japończykach. To ma jechać, wygląd nie ma już takiego znaczenia a wydawać takiej góry kasy na coś tylko dla tego że jest Niemieckie dla mnie jest bez sensu.O wiele logiczniejsze wydaje mi się kupno następnego mocniejszego i szybszego motonga z Japonii i zmieszczenie się w cenie jednego BMW. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

marian ale masz tez problem, że się tak wyrażę...ekhm kto bogatemu zabroni? Jak ktoś ma kase to niech kupuje jak mu się tylko podoba :) ...bardzo zajebisty motocykl i bardzo oryginalny. Co drugi duży ścig na ulicy to właśnie R1 więc co w tym złego ze się chce coś oryginalnego ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

marian ale masz tez problem, że się tak wyrażę...ekhm kto bogatemu zabroni? Jak ktoś ma kase to niech kupuje jak mu się tylko podoba :) ...bardzo zajebisty motocykl i bardzo oryginalny. Co drugi duży ścig na ulicy to właśnie R1 więc co w tym złego ze się chce coś oryginalnego ?

 

Tiaa, zależy po co kto kupuje moto. Jeden dla osiągów i samej jazdy a drugi by mieć np czerwone i konkretnej mark,i by być zauważalnym na drodze. Niemniej wśród motocykli czy samochodów wszystko już było, czasem tylko zmienia trochę kształt więc żeby być na prawdę niepowtarzalnym i żeby wszyscy widzieli że mnie stać najlepiej zainwestować w motocykl Batmana lub z napędem rakietowym, koniecznie z migającymi diodami wokół chłodnicy...To dopiero byłby szpan, nie to co makaroniarz czy Helmut za marne 100 tys.    ;):lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannibalus dobrze pisze,kto bogatemu zabroni.Jeden Gosciu  kupi taka BMWke bo jest ladna i nie powtarzalna , znowu inny Rolls Royca bo akurat nie  ma czym pola zaorac :D

wszystko od tempeanentu Goscia , a czy to im  bedzie sie sypac po drodze czy nie  wydaje mi sie ze  dla takich  B) to najmniejszy problem.

Ja powiem tak , BMWka jest bardzo ladne moto, ale jak bym mial cos wziasc z tej polki wzial bym raczej Aprilia RSV4 R albo Honda CBR1000RR ;)
no ale to jest tylko takie moje skromne zdanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Cannibalus dobrze pisze,kto bogatemu zabroni.Jeden Gosciu  kupi taka BMWke bo jest ladna i nie powtarzalna , znowu inny Rolls Royca bo akurat nie  ma czym pola zaorac :D

wszystko od tempeanentu Goscia , a czy to im  bedzie sie sypac po drodze czy nie  wydaje mi sie ze  dla takich  B) to najmniejszy problem.

Ja powiem tak , BMWka jest bardzo ladne moto, ale jak bym mial cos wziasc z tej polki wzial bym raczej Aprilia RSV4 R albo Honda CBR1000RR ;)
no ale to jest tylko takie moje skromne zdanie.

 

Tiaa, tu się właśnie kłania grubość portfela od której zależy szpan. Blady może ciut słabszy ale słynny z precyzji wykonania, niezawodny i o wiele tańszy jeśli chodzi o zakup części i serwis kosztuje tylko ok 55 tys. , ,Aprilka 67 tys a  BMW 94 tys . Trzy maszyny o różnym charakterze i porównywalnej mocy a jakie różnice w cenie. O ile wziąć pod uwagę niezawodność i koszt części to poczciwa Honda bije na łeb konkurencję, niemniej gro ludzi wybierze ze względu na szpan Aprilkę która w razie W może puścić z torbami przeciętnego motocyklistę i której wielu mechaniorów nie chce naprawiać lub paskudnie drogie w serwisowaniu BMW... Ich zdaniem TO MA WYGLĄDAĆ i KOSZTOWAĆ... Rzecz jasna zastanawiam się nad cenami nowych motocykli i ich nabywcami, nie nad tymi starszymi i kupionymi po okazyjnej cenie, chociaż i tu daje do myślenia ekonomia związana z naprawami i serwisem czegoś co ma prawo z racji wieku czy przebiegu już się psuć...

Piszesz  że bogatego stać. Hmm, a po kiego mu w ogóle motocykl? Lepiej można przyszpanować np helikopterem, a jeśli ma zamiar jeździć to są przecież szybsze, mocniejsze maszyny za mniejszy pieniądz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Cannibalus dobrze pisze,kto bogatemu zabroni.Jeden Gosciu  kupi taka BMWke bo jest ladna i nie powtarzalna , znowu inny Rolls Royca bo akurat nie  ma czym pola zaorac :D

wszystko  od tempeanentu Goscia , a czy to im  bedzie sie sypac po drodze czy nie  wydaje mi sie ze  dla takich  B) to najmniejszy problem.

Ja powiem tak , BMWka jest bardzo ladne moto, ale jak bym mial cos wziasc z tej polki wzial bym raczej Aprilia RSV4 R albo Honda CBR1000RR ;)
no ale to jest tylko takie moje skromne zdanie.

 

 

Piszesz  że bogatego stać. Hmm, a po kiego mu w ogóle motocykl? Lepiej można przyszpanować np helikopterem, a jeśli ma zamiar jeździć to są przecież szybsze, mocniejsze maszyny za mniejszy pieniądz...

Nie.Napisalem  kto bogatemu zabroni.(a po kiego mu w ogóle motocykl?) Bo akurat ma takie widzi mi sie i kupi sobie taka BMWke zeby w goscinnem pokoju 

ladniej wygladalo.  ;)

Ps.Jean Claud Van Damme i Tom  Cruise prywatnie  tez lataja motocyklami ,i niby dlaczego mieli by  zrezygnowac z  tej  przyjemnosci ? :blink:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

Cannibalus dobrze pisze,kto bogatemu zabroni.Jeden Gosciu  kupi taka BMWke bo jest ladna i nie powtarzalna , znowu inny Rolls Royca bo akurat nie  ma czym pola zaorac :D

wszystko  od tempeanentu Goscia , a czy to im  bedzie sie sypac po drodze czy nie  wydaje mi sie ze  dla takich  B) to najmniejszy problem.

Ja powiem tak , BMWka jest bardzo ladne moto, ale jak bym mial cos wziasc z tej polki wzial bym raczej Aprilia RSV4 R albo Honda CBR1000RR ;)
no ale to jest tylko takie moje skromne zdanie.

 

 

Piszesz  że bogatego stać. Hmm, a po kiego mu w ogóle motocykl? Lepiej można przyszpanować np helikopterem, a jeśli ma zamiar jeździć to są przecież szybsze, mocniejsze maszyny za mniejszy pieniądz...

Nie.Napisalem  kto bogatemu zabroni.(a po kiego mu w ogóle motocykl?) Bo akurat ma takie widzi mi sie i kupi sobie taka BMWke zeby w goscinnem pokoju 

ladniej wygladalo.  ;)

Ps.Jean Claud Van Damme i Tom  Cruise prywatnie  tez lataja motocyklami ,i niby dlaczego mieli by  zrezygnowac z  tej  przyjemnosci ? :blink:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdybym miał taki dylemat to wybrałbym zamiast tego BMW Ducati Panigale lub MV Agustę F4...

Tez  bardzo dobry wybor  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taurus widziałem w sierpniu na Slovakiaringu MV Agustę F4 pięknie to gada a lata jeszcze lepiej ;) Do tego design kominów... arcydzieło ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taurus widziałem w sierpniu na Slovakiaringu MV Agustę F4 pięknie to gada a lata jeszcze lepiej ;) Do tego design kominów... arcydzieło ;)

Widzialem jak to lata i slyszalem jak to spiewa  :wub: w miejscu  gdzie sia spotykamy wpada  czasem  dwoch kolesi, jeden na F4 Tamburini a drugi na Desmosedici RR ,zajebiste sprzety.

Edited by Taurus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.