Jump to content
Szymon@Orzesze

BMW HP4 OFICJALNIE !

Recommended Posts

Kiedys BMW byl moim marzeniem , dzisiaj latam kawa i nie zaluje tego wyboru.

Tez znam sporo eks wlasciceli bmw ktorzy zmienili na japonca wlasnie z tych przyczyn, skrzynia,dyfer,no i elektronika czesto padala.

 

 

A gdzie ten dyfer się psuje? Jakiś konkretny model?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z pewnością R 1200 GS :D

Nawet spotkaliśmy takiego z bracikami, jak byliśmy na rzeźniczym tournee po bieszczadach :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem że chodzi o przekładnię główną a nie o dyferencjał czyli mechanizm różnicowy. Bo ten występuje tylko w moto z napędem na kosz. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tob2.jpg
Bywa i tak:)
p.s. tu wine ponosi producent który nalał alarmujaco mało oleju..
Także sprawdzajcie oliwe w swojej BMW bo element jest trwały.
Natomiast co do skrzyni biegów.. no niestety mogłyby byc "wieksze, solidniejsze"
ears.jpg

zlewka 1szego oleju po fabryce tzn tej "kapki"
537449.jpg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dyfer to jest tylko takie potoczne okreslenie , a wiadomo o co chodzi ,mianowicie ooo 
   ;) .Co do problemow:Przegub krzyzakowy w nie ktorych  nie wytrzymal 30tys.Wyciek oleju w (((Przekladni Glownej)))   nie rzadko w moto z przebiegem ponizej 30tys.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Mojemu znajomemu w K1200S w DE zaczął nawalać ABS podczas wyjazdu. Nagle na parkingu, przy 30 km/h, pompa wspomagająca hamulce podała max. ciśnienie, ABS jej nie odłączył no i było groźnie. Na szczęście nic się nie stało. Pomimo wykupionej przedłużonej gwarancji BMW się wypięło, bo moto miało ponad 100 000 km. Część kosztów musiał ponieść sam. I żeby nie było, moto cały czas serwisowane w BMW.

2. K1200 się złamało na skutek fabrycznego błędu w zawieszeniu tył - było o tym głośno na forach, BMW nabrało wody w usta; ale potem była akcja techniczna wymiany elementu zawieszenia tył.

3. W instrukcji naprawy we wcześniejszych wydaniach BMW przewiduje wymianę oleju w przekładni głównej raz tylko, po chyba 1000 km, a w nowszym wydaniu zaleca co 2 lata :).

4. Każdy na BMW zabiera ze sobą antenę stacyjki (immobilizer), żeby w razie W mieć jak wrócić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie nie ma co uogólniać- wszystko dobre co się nie psuje. Kupując nawet najbardziej wychwaloną i niezawodną markę można mieć pecha i trafić na minę. Od lat jeżdżę na Japonii różnych marek i nie kupię niczego europejskiego przede wszystkim ze względu na cenę. Osiągi, moce a nawet wygląd współczesnych motocykli są bardzo zbliżone więc ze względu na wrodzone skąpstwo żal mi przepłacać. Nie chce mi się wierzyć że części mechaniczne motocykli Włoskich, Niemieckich czy Japońskich zużywają się znacznie szybciej lub dużo wolniej. Technologia budowy i materiały są bardzo do siebie zbliżone u wszystkich producentów. Pozostaje elektronika i gadżety. Niestety, tego jest już wszędzie pełno, ale prym wiodą firmy Europejskie.I tu jest problem, bo raz- postarzanie produktów a dwa- im coś bardziej skomplikowane tym trudniejsze i droższe w naprawie i serwisowaniu. Niestety, ale wygląda na to że tego nie unikniemy i nawet jeśli któryś producent czegoś tam nie wsadzi do danego modelu to w kolejnym nadrabia to podwójnie. 

Podsumowując: niech każdy kupuje co chce, i tak jego maszyna będzie najlepsza i najpiękniejsza. Tak samo niema czego zazdrościć, moto na którym jeździmy jeśli jest tej samej pojemności i klasy niczym nie ustępuje temu którym jeździ kolega, szczególnie jeśli jeździmy po drogach. Znacznie więcej jest ciul..tych motocyklistów niż ciul...tych motocykli... :)  :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

z nieoficjalnych informacji wynika, że BMW planuje wprowadzić karbonowe ramy do motocykli sportowych. Narazie wystapili o opatenotwanie tej technologii. Pewnie niebawem pojawi się taka rama w HP4...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

z nieoficjalnych informacji wynika, że BMW planuje wprowadzić karbonowe ramy do motocykli sportowych. Narazie wystapili o opatenotwanie tej technologii. Pewnie niebawem pojawi się taka rama w HP4...

corniak to już są oficjalne informacje i carbonowe ramy będą nie tylko w ścigach bmw : http://www.moto-opinie.info/?action=newsroom&a2=read&eid=826

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba bmw zjadło hondę,zobaczymy bo niby ma być jakaś premiera hondy v4.W sc59 znajomy w jeden sezon zajechał skrzynie,olej paliła i co to za mit niezawodności.

Czy tą Hondę miał od nowości? Trochę więcej szczegółów napisz na temat tej usterki i motocykla... dzięki:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.