Jump to content

LosKurczakos

Użytkownicy
  • Content Count

    868
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

LosKurczakos last won the day on July 28 2014

LosKurczakos had the most liked content!

Community Reputation

20 Wspaniała

About LosKurczakos

  • Rank
    Easy Rider
  • Birthday 02/28/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=1671723

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • From:
    Katowice

Recent Profile Visitors

1,225 profile views
  1. Nie byłem już na forum sporo czasu a Ty nadal tu działasz :D

    Pozdrawiam

    1. DANVIELD

      DANVIELD

      Podobno dobrze płaca a pieniądz czyni cuda ;)

  2. Wszystko ok i nie działa . Zaczynam skłaniać się jednak ku gaźnikom . Jak ustwię wg serwisówki to moto nie działa jak pokombinuje zaczyna się coś pozytywnego dziać . Nie wiem tylko jakie niestandardowe ustawienia tam zastosować ?
  3. Jak już wcześniej wspomniałem to co piszesz Dawidzie było 3 razy sprawdzane . Zastanawiam się czy może to być wina impulsatora lub modułu bo choć wygląda dobrze to może procesor padł
  4. Witam wszystkich Nie ukrywam iż jestem na skraju mojej cierpliwości i mordercze myśli względem motocykla za często pojawiają się w mojej głowie . Mam powyższy motocykl i mam z nim spory problem a mianowicie : Motocykl gdy schodzi na niższe obroty niż 2,2k GAŚNIE . Gdy ustawię obroty na tym zakresie lub powyżej chodzi jak złoto i wkęca się płynnie .Oczywiście aby było ciekawiej motocykl gaśnie po dojściu do optymalnej temperatury ( jak się nagrzeje ) Na zimnym wszystko działa jak należy . Co ciekawe po nagrzaniu się silnika motocykl traci moc jakby nie dostawał paliwa a na zimnym wszystko cacy . Moim pierwszym zamysłem było - regulacja zaworów , czyszczenie oraz regulacja gaźników potem wymiana świec , wymiana przewodów paliwowych , wyczyszczenie wszystkich styków , kostek motocykla . Przy okazji wymiany świec oczywiście kontrola kompresji itp . Napięcie regulatora OK . Oczywiście test z podpiętym alternatorem oraz bez - praca taka sama . Nowy akumulator również nic nie pomógł . Paliwo z zbiornika - zero zmian Paliwo z innego zbiornika ( do testów motocykli ) zero zmian Ponowne rozłożenie gaźników - sprawdzenie zaworków iglicowych , poziom pływaków , dysze wolnych obrotów OK Moduł zapłonowy nie grzeje się a po otwarciu wygląda OK Mnie się już osobiście skończyły pomysły .... Mam nadzieję że ktoś się już z Was spotkał z takim problemem lub będzie miał jakiś nowy świeży pomysł .
  5. Sądząc po statystykach jestem w grupie wysokiego ryzyka
  6. O tym gadaliśmy na imprezie więc się nie odzywam
  7. Arczi_hanys zajmuje się oponami zawodowo . Z nim pogadaj
  8. Może ... a na pewno lecz chyba jestem ciemny ale nie potrafię w tym artykule odnaleźć jednoznacznej odpowiedzi
  9. Zapewne znajdzie się tutaj jakiś specjalista w tych sprawach a ja niestety nie potrafię odnaleźć odpowiedzi na może proste pytanie . Mój klient dokonał zakupu przedmiotu ( wielkogabarytowego ) wraz z zapłatą .Ja zapłaciłem prowizję od sprzedaży .Zgodnie z umową wysłałem do klienta przedmiot . Klient w trakcie gdy przesyłka szła do niego dokonał zakupu u innego sprzedawcy o 5 zł taniej gdzie wartość transakcji to ponad 400 zł . Finalnie mój niedoszły klient nie odebrał pomimo ponownego awizowania przesyłki i paczka na mój koszt powróciła do firmy . Klient żąda zwrotu dokonanej wpłaty wraz z kosztem przesyłki . Teraz moje pytanie - czy w związku z faktem nieodebrania przesyłki , ( pomijam fakt że droga powrotna została opłacona przez moją firmę ) w świetle obowiązujących przepisów przysługuje klientowi zwrot pełnej kwoty wraz z przesyłką ? Proszę o informację osób zorientowanych wraz z jakimś adekwatnym artykułem . Dzięki za pomoc
  10. Jako instruktor powinienieś wiedzieć że przekazać wiedzę , dokonać oceny można na wiele sposobów ... Twój sposób nie koreluje z tym czego mnie uczono
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.