DawidF4 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Witam wszystkich, chciałbym poznać opinię ludzi którzy mają za sobą już parę lat na moto. Mianowicie, obecnie przejeździłem 2 sezon na CBR F4 bez jakiś większych złych przygód (nie licząc rowerzysty który we mnie wjechał, no ale to nie było z mojej winy ), ale wracając do tematu w okolicach września 2012 chciałem przesiąść się na 954rr lub GSX-R 1000 K2, jeżeli pozwolą mi na to fundusze. Jakie jest wasze zdanie na temat przesiadki z 600cc na 1000cc po 2 sezonach. Wydaje mi się że jestem gotowy i sobie poradzę ale wiadomo sami często przeceniamy swoje możliwości dlatego zasięgam opinii u motocyklistów z dłuższym stażem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcperson Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Jesli dales rade na 600 to i 1000 ogarniesz.. Podstawa to miec zdrowy rozsadek i wiedziec kiedy mozna "dac po garach" Nowosci nie napisalem ale tak to juz jest ze kazdy zna swoje mozliwosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidF4 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 No myślę że na tyle już ogarniam że dam radę na 1000, ale niektórzy znajomi mówią mi że się na tym zabiję. I dla tego się zacząłem nad tym zastanawiać czy faktycznie to nie będzie głupi pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Myślę że sam sobie odpowiedzialeś na to pytanie:-)Jeśli ty sądzisz że będziesz gotowy , a masz poukładane w głowie to bez problemu dasz rade.Jeśli chodzi o taką przesiadkę to pamiętaj tylko że zabawa zaczyna się po 6 tysiącach obrotów i tu będzie zasadnicza różnica, a uderzenie prędkości i przyspieszenia powyżej 180/h zmiecie cię z siedzenia W dolnym zakresie obrotów mało co się zmienia....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 a ja zadam Ci inne pytanie..czy wykozystywałes w 100% mozliwości 600ccm?.. zrowo-rozsądkowo patrząc to 1000ccm i nasze przepisy ruchu drogowego powodują że jazda litrem zupełnie jest nieopłacalna:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylaD-Team Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Na pewno najważniejszy jest zdrowy rozsądek i respekt przed maszyną .Trudno doradzać komuś kogo się nie zna , ja mam prawko na moto już kilka lat i jak dotąd troche polatałam na F4 mojego męża , potem mąż kupił VFR800 więc już nie wsiadałam na to , miałam swoje GS500 a w tej chwili latam na maxiskuterze Yamaha Majesty 400 .Również planuję się przesiąść na coś mocniejszego pod koniec 2012 , ale bez fajerwerkow - Kawasaki ER6n lub ER6f , ewentualnie znów F4 Jak widzisz ja miałam zawiłe przygody z motocyklami , ale myślę że jak będziesz miał oleju w głowie na tyle by nie przeceniać swoich możliwości - spróbuj litra P.S: chociaż przy rosnących cenach paliwa ... zastanowiłabym się 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTEK Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Wszystko już zostało napisane wyżej przez innych użytkowników i się podpinam do tego. Czujesz ze dasz rade to czemu nie, skoro masz taką okazje to kupuj i będziesz wiedział czy to był dobry wybór Co do tekstów że sie zabijesz to czy nie było takich samych jak kupowałeś cbr f4 ? moge sie założyć że tak, tez Ci wszyscy pewnie mówili że za mocne na pierwszy motor.Od siebie dodam że po niecałych 3 sezonach kupiłem Hayabuse a wcześniej miałem dwie 600-tki i żyje Jeśli byś sie zdecydował polecam 954 zajefajny motocykl ale ciężko trafić dobry egzemplarz do 12 tys, za to K2 za 11 tys. spokojnie wychaczysz w bardzo dobrym stanie. Wszystko zależy ile będziesz miał do wydania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidF4 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 No to chyba się zdecyduję na przesiadkę. Planuję wydać tak w granicach 11-12tyś, a co z tego wyjdzie to zobaczymy, dzięki za odpowiedzi, i odezwę się jak wrażenia jak coś kupię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oliwer74 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 a ja zadam Ci inne pytanie..czy wykozystywałes w 100% mozliwości 600ccm?.. zroworozsądkowo patrząc to 1000ccm i nasze przepisy ruchu rogowego powodują ż jaza litrem zupełnie jest nieopłacalna:)Raczej nie Jeśli jest to w miarę przemyślana decyzja to ja bym brał, może i mniej opłacalne ale za to jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 zroworozsądkowo patrząc to 1000ccm i nasze przepisy ruchu rogowego powodują ż jaza litrem zupełnie jest nieopłacalna:)Prawdziwszej prawdy bym nie wymyslil Szczerze, to z tym twierdzeniem moge sie zgodzic w 100%ach.Liter owszem, jak do celu mamy autostrade, goni nas czas i mamy swiadomosc ewentualnych kosztow/konsekwencji, wtedy tak naprawde widac roznice miedzy 600 a 1000. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidF4 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Ja od czasu do czasu lubię się wybrać na autostradę, a mam do niej z 4km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abaddon Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Od Ciebie zależy co masz w głowie, bo jeśli masz nawalone jak cyganka w tobołku, to skuterek z Tesco jest dla Ciebie śmiertelnym zagrożeniem.Jest na prawdę fajna 954 do sprzedania- mojego kumpla.Co to spalania litrów, to nie tak hop siup, więc nie demonizujcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 wszystko w sumie w temacie zostało napisane ale za 11-12 tys nie kupuj 954, bo kupisz złoma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Z motocyklem jak z wódką, poniżej litra nie opłaca się kupować A gixa jak najbardziej polecam, po przesiadce z 954 na K4 powiedziałem po krótkiej przejażdzce tylko woooooooooow Litr (rzędowy) pali praktycznie tyle samo co 600cc ale to chyba najmniej istotna kwestia, ma być fun, jest fun są koszty, niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidF4 Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 No to chyba będę szukał Gixa K2, z tego co wyczytałem to jeden z lepszych motocykli w tym przedziale wiekowym Ok, dzięki wszystkim za wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Co to spalania litrów, to nie tak hop siup, więc nie demonizujcie.No tak, ale ja mam litrowa 2cylindrowa Vke, tak wiec z tym spalaniem to prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajda Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 a ja zadam Ci inne pytanie..czy wykozystywałes w 100% mozliwości 600ccm?.. zroworozsądkowo patrząc to 1000ccm i nasze przepisy ruchu rogowego powodują ż jaza litrem zupełnie jest nieopłacalna:)Raczej nie Jeśli jest to w miarę przemyślana decyzja to ja bym brał, może i mniej opłacalne ale za to jak to wygląda Prawdziwszej prawdy bym nie wymyslil Szczerze, to z tym twierdzeniem moge sie zgodzic w 100%ach.Liter owszem, jak do celu mamy autostrade, goni nas czas i mamy swiadomosc ewentualnych kosztow/konsekwencji, wtedy tak naprawde widac roznice miedzy 600 a 1000.Ja się tutaj nie zgodzę z kolegami - bierz Pan litra. Ja bym się nie zastanwiał będąc w takiej sytuacji aczkolwiek Danvieldowi albo Radziowi (mając na myśi ich tok rozumowania) polecam zakupić MALUCHA ponieważ w mieście i tak jest ograniczenie 50 kmh to po szybsze jeździdełko kupować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Ja się tutaj nie zgodzę z kolegami - bierz Pan litra. Ja bym się nie zastanwiał będąc w takiej sytuacji aczkolwiek Danvieldowi albo Radziowi (mając na myśi ich tok rozumowania) polecam zakupić MALUCHA ponieważ w mieście i tak jest ograniczenie 50 kmh to po szybsze jeździdełko kupować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Nie wszyscy jeżdżą tylko dla przyjemności.Kupa luda śmiga do pracy na moto do pracy!Oszczędzając czas i pieniądze.Bałbym się litra w sporcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Nie wszyscy jeżdżą tylko dla przyjemności.Kupa luda śmiga do pracy na moto do pracy!Oszczędzając czas i pieniądze.Tak, ale znowu, z ekonomicznego punktu widzenia powinni dojezdzac do pracy skuterami.Moja SVka lyka srednio 9litrow paliwa, nie oplacalo by mi sie smigac nia do roboty zwazywszy, ze wiele samochodow pali mniej, albo mozna je przerobic na gaz i smigac jeszcze taniej.Przecietny liter potrzebuje srednio 5-6 litrow na 100km i jest to jazda bardzo ekonomiczna, ja tak nie potrafie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Bezsensu kupować litra na drogę. Bezsensu kupować litra jeśli jeździsz tylko na tory kartingowe.Ot, moich pięć groszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 temat mocno sie rozwinał.. raczej dywaguje nad wykozystaniem osiągów 600.. czy w pelni okręcasz,.. zamykasz opony etc.. bo róznice ekonomiczne miedzy 600 a litrem sa wiadome. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oliwer74 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Ja się tutaj nie zgodzę z kolegami - bierz Pan litra.A gdzież ja to napisałem że odradzam w tym przypadku litrowe moto Samemu mi się marzy taki skromny Z1000.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syku Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Ja przesiadłem się ze 125 na 1250. Przez dwa tygodnie jeździłem z takim cykorem w gatkach, że chyba było widać jak się trzęsły. Po pewnym czasie się poprawiło. Mam świadomość że GSX-R to zupełnie inne moce niż GSX-F - ale większa pojemność to z reguły większe momenty - a wtedy miło się jeździ jak człowiek nie musi wkręcać się na obroty i redukować.O prawie do mocy powinien decytować pozytywny wynik badania głowy. Jak masz z nią problem - wystarczy ci do zrobienia sobie krzywdy 400cm3 jak masz zdrowo pod sufitem to i takie moce okiełznasz (a w zasadzie nie będziesz musiał ich okiełznać bo nie będziesz ich wykorzystywać). Każdy szuka czegoś innego - dwa sezony na 600 raczej pozwolą ci samemu poprawnie się spozycjonować (ze 125 bym ci odradzał). Oby tylko dobry egzemplarz ci się trafił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidF4 Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 No zobaczymy jak to będzie ale w planach mam GSX-R 750 lub 954rr bo na 1000 K2 jestem za niski Ale podjąłem już decyzję że zmieniam sprzęt na większy, bo F4 jest dla mnie za mało sportowa. A co do spalania litrów to jestem przyzwyczajony bo moja F4 pali co najmniej jak 900cc Bo jest troszkę podrasowana i pije te 1-2l więcej ale za to osiągi jak na F4 super bo 270km/h już nią zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.