Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Fazerowcy


Sławek_Czeladź

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 439
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

bardzo Cię przepraszam Lewy - fakt - zapamiętałem 2szt FZ1 i jedną FZS600 czerwoną. Akurat Twojej niebieskiej nie. Może w mojej wypowiedzi bardziej mi chodziło o FZ6 (bo tym akurat jeżdżę i tych jest chyba najwięcej na naszym forum) a nie widziałem żadnego (ja byłem autem) a te 3szt które wpadły mi w oko, nie skojarzyłem z Wami z tego forum. Jeżeli więc Ty byłeś i jeszcze ktoś z Was to sorki. Fakt jest że FZ6 nie było żadnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany kaj mogę się dowiedzieć co oznacza sytuacja w FZS600 gdy wskazówka obrotomierza podczas nie dotykania manetki gazu, sobie wędruje tak oto: 0 > 3tyś > aktualne obroty > 0....itd. . Domyślam się, że jest to sygnalizacja czegoś. w manualu coś nie mogę tego znaleźć. Mam nadzieje ze jest to powiązane z tym, że przejechane mam 39750 km i pora na wymianę łańcuszka i regulację zaworów. Dobrze myślę?po chwili: jednak słabo szukałem:) wklejam teksta z manuala odnośnie tego co napisałem wyżej dla potomnych. zatem trzeba wziąć i to sprawdzić1 The throttle position sensor (IPS) ismounted on the outside of the right-handcarburettor and is keyed to the throttle shaft.The sensor provides the ignition control unitwith information on throttle position and rateof opening or closing.2 When the ignition is first switched on, orwhile the engine is running, the throttleposition sensor performs its own selfdiagnosisin the event of failure or faultywiring. When a fault occurs, the tachometerwill be seen to display zero rpm for 3 seconds,then 3000 rpm for 2.5 seconds, then theactual engine speed for 3 seconds,whereupon it will repeat the cycle until theengine is switched off.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

o spalaniu juz było dużo pisane pare storn wcześniej, a co do rezerwy to 50km spokojnie, ja zrobiłem 60 i "mi stanął" i nie sugeruj sie tym ze w baku słuchac paliwo jak poruszasz motorem bo nigdy do samego końca nie da sie opróżnić baku, ja tak zrobiłem i dlatego stanołem hehe... ale 50 to jest bezpieczny dystans

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o spalaniu juz było dużo pisane pare storn wcześniej, a co do rezerwy to 50km spokojnie, ja zrobiłem 60 i "mi stanął" i nie sugeruj sie tym ze w baku słuchac paliwo jak poruszasz motorem bo nigdy do samego końca nie da sie opróżnić baku, ja tak zrobiłem i dlatego stanołem hehe... ale 50 to jest bezpieczny dystans
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Od 2 miesięcy posiadam pięknego fazera 600 2003 przebieg początkowy 19 123km. Jestem drugim jego posiadaczem w Polsce motor został sprowadzony z Włoch. Poprzedni właściciel jak mówił zrobił na nim 3tys km i jak mówił nic w nim nie robił żadnych regulacji żadnych wymian płynów nic. Jest to mój pierwszy motor obecnie zrobiłem już na nim 1,5 tys km z tym ze po przejechaniu 1000 wymieniłem olej na castrol 10w40 Regulacje postanowiłem zostawić na początek nowego sezonu ponieważ motor chodzi żyleta jak powiedział znajomy mechanik od motocykli. Jednak mój pierwszy problem zobaczyłem niedawno gdyż przybyło mi ok. 0,5cm oleju w silniku jedno czego jestem pewien że to na koszt paliwa gdyż korek wlewu ewidentnie czuć paliwem a płynu w zbiorniczku wyrównawczym chłodnicy nie ubywa. Czym to może być spowodowane czy ktoś spotka się kiedyś z taką sytuacją?? Aha pali też na wszystkie gary i spalanie w okolicach 5 litrów bez ściemy z tym że śmigam nim jak na razie dość delikatnie. Pomocyyy...Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę dziwne, że to niby jest benzyna ale mechanikiem nie jestem - jedyne co Ci radzę, to dokładnie poobserwuj stan oleju na równym podłożu i na zimnym silniku po każdej jeździe - po kilku cyklach upewnisz się, czy aby na pewno przybywa oleju a płynu chłodzącego nie ubywa. Daj mu też trochę w kość (ale bez przesady) - wtedy efekt (jeżeli faktycznie występuje) będzie większy. Może ktoś z forum miał taki przypadek, a i tak pogadaj ze sprawdzonym mechanikiem.A jeżeli jesteś pewien tego co piszesz, to lepiej od razu goń do specjalisty, bo sprawa nie jest błaha. Tak czy owak gratuluję zakupu i życzę szczęśliwego nawijania km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

czytałem chyba na ogólnopolskim 4um o ustawianiu tylnego koła w fz6, podobno nie ustawia się symetrycznie (np 2 kreski od tyłu prawa i lewa strona). Ja w swoim spr i na niby równych kreskach po obu stronach koło nie jest idealnie pośrodku wahacza, jest bliżej jego prawej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.