.:BadMan:. Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Od jakiegoś czasu takie tematy widze na działach technicznych na różnych forach i sie sprawdzaja. Przede wszystkim jest mniej spamu w tematach o konkretnej rzeczy.... bo gdy ktos sie o cos pyta "podpinajac sie" pod czyiś temat to się to wrzuca do tego tematu. Sens tematu polega na tym... można tu pisać jeśli się potrzebuje szybkiej konkretnej odpowiedzi o mechanice i wszystkich rzeczach związanych z obsługa i serwisem, nie zakładając nowego tematu. JeśliModeratorowi się spodoba, to możne podwiesić jestem zdania ze się sprawdzija zacznę taki mam problem z motocyklem, http://www.wrzuta.pl/film/4ateIe344R/20090301wał się nie przekręca i to nie sa zawory czy tak powinien wyglądać prawidłowo naciągnięty łańcuszek ? http://img4.imageshack.us/img4/8854/lancuch.th.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 niebardzo.pomysł jak najbardziej dobry, ale nie do końca, bo urodzi sie kolejny tasiemiec z milionem stron i ktoś zamiast dotrzec do sedna bedzie musiał szukać po stronach.. chyba że ktoś wymyśli spis treści na który sie klika i przenosi nas na wybraną strone (wątek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 chodzi raczej o to, że jeśli ktoś chce na szybko jakąś prostą informację to pisze tu a nie zakłada kolejnego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Co to za motong ? Bo na xx-a mi to nie wyglądo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 dominator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 acha rozumiem, czyli tzw szybka piłka, to jestem jak najbardziej ZA!nawet jeżeli pytania bedą sie powtarzac to nie zaśmieci sie forum tylko jedno miejsce. Do dzieła;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Na moje oko łancuch i/lub zębata do wymiany.Ale jo ślepy już jest .Co do hałasu , to w tym sprzęcie wszystko jest na łożyskach tocznych (o ile dobrze pamiętom) , więc może coś się rozklekotało/przesunęło.Próbowołeś kręcić wysprzęglony?Słychać na tłok ,ale kto wie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Mam nadzieje że to jednak nie tłok, bo jest to 3 szlif - tak mi zrobili szlif z 1 -go bo mechanik stwierdził, że może być owal i bezpiecznie zrobić na 3 ci szlif. Teraz wiem że gdyby co to wpakował mnie w niezle gówno bo 3 szlif to koniec silnika. Pozostaje jedynie wymiana cylindra a do 500 cm koszt 2500 zł lub tulejowanie ale nie wiem jak to sie sprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Nie chodziło mi o to że tłok jest spaprany.Jo słysza jak tłok o coś klupie.np.zawór.Ale może to być np odkręcono śruba , kero obijo się kajś o klapa , karter...Trza po lekku rozkręcać .Zaczołbych od prawej klapy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 To ja podsunę nastepne pytanie: jakie cisnienie ma być w ogumieniu zx6r?? i jeszcze jedno pytanie czy zna ktoś rozstaw osi w tymże modelu z 96r.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Od jakiegoś czasu takie tematy widze na działach technicznych na różnych forach i sie sprawdzaja. Przede wszystkim jest mniej spamu w tematach o konkretnej rzeczy.... bo gdy ktos sie o cos pyta "podpinajac sie" pod czyiś temat to się to wrzuca do tego tematu. Sens tematu polega na tym... można tu pisać jeśli się potrzebuje szybkiej konkretnej odpowiedzi o mechanice i wszystkich rzeczach związanych z obsługa i serwisem, nie zakładając nowego tematu. JeśliModeratorowi się spodoba, to możne podwiesić jestem zdania ze się sprawdzija zacznę taki mam problem z motocyklem, http://www.wrzuta.pl/film/4ateIe344R/20090301wał się nie przekręca i to nie sa zawory czy tak powinien wyglądać prawidłowo naciągnięty łańcuszek ? http://img4.imageshack.us/img4/8854/lancuch.th.jpgSprawa się wyjaśniła. Po błędnej regulacji zaworów tłok uderzył w zawór wydechowy i rozpadła się prowadnica zaworu. Kawałki zostały na tłoku i blokowały w GMP. Teraz czeka mnie naprawa głowicy. Czy takie uszkodzenia naprawiają warsztaty które regenerują głowice ? Czy jest to operacja na tyle skuteczna, że po naprawie będzie można przejechać tym motocyklem kilka tysiecy km czy lepiej szukać używanej głowicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabuster Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Sprawa się wyjaśniła. Po błędnej regulacji zaworów tłok uderzył w zawór wydechowy i rozpadła się prowadnica zaworu.Rozsypało się gniazdo a nie prowadnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Rozsypało się gniazdo a nie prowadnica oki mój błąd, przepraszam gniazdo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rat-Med5 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 hej w ktura strone odkreca sie sruba trzymajaca sprzeglo w hondzie cb 400 czyli siostrze 500 i hornety lata 99 nie wiem czy w strone tak jak skazowki zegara czy przeciwna bo nie chce drgnac ani w prawo ani lewo pomocy!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amenofis3 Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Motul Chain LubeRoadchopy, przyda sie? do motóra czy rowera?polecicie cos lepszego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
<=RAFI=> Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 szczerze mowiac nie jestem pewnien czy taki smar w sprayu dociera "do srodka lancucha" mialem to u siebie ale jakos super zadowolony nie jestem;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek_cross Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 To i ja mam pytanie->moto Husqvarna CH Racing(cross)->tylni zacisk hamulcowy-czy pomiedzy tłoczkami a klockami obowiązkowo muszą być aluminiowe przekładki?(blaszki)Pytam gdyż mam tylko jedną,i nie wiem czy lepiej drugą dorobić czy nie zakładać wcale?Okazało się że kupilem moto z konczacymi sie klockami,jeden z kolockow starł się całkowicie do zera,potem przyszła kolej na ową blaszkę i na końcu zmieliło połowę tłoczka hamulcowego.Jakoś tego nie zauważyłem,jakimś cudem hamował,z tym że przy ostatniej jeżdzie co nacisnięcie hamulca było coraz słabiej i coś zaczęło ocierać w zacisku,i wtedy postanowiłem zobaczyć co to się tam dzieje,no i niestety widok nie był przyjemny......niedługo przyjdzie paczka z częściami więc potrzebuje szybko uzyskać odpowiedź odnosnie blaszek pomiędzy tłoczkiem a klockiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Witajcie potrzebuje info o cbx 750 (silnik bardzo zblizony do seven fifty) czy mozna z czegoś innego dopasować rozrusznik??? czy ktos sie orientuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadas Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 do jakiej temp. najlepiej rozgrzać silnik przed wymianą oleju? <+- oczywiście> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 do jakiej temp. najlepiej rozgrzać silnik przed wymianą oleju? <+- oczywiście>62 koma 7 stopnia Celsiusza przy ciśnieniu 996 hpa i księżycu w fazie nów. a tak poważniej... to wydaje mi się, że jak zrobisz dobrą rundkę na swoje rozgrzanie to i silnik się dobrze rozgrzeje, a co za tym idzie i olej zrzadzieje.chyba nikt nie robił badań na temat zależności jakości wymiany oleju od temperatury rozgrzania silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Szukam HYLOMAR - płynna uszczelka.Najlepiej okolice (mogą być szerokie) Zabrza/Gliwic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Sprawa się wyjaśniła. Po błędnej regulacji zaworów tłok uderzył w zawór wydechowy i rozpadła się prowadnica zaworu. Kawałki zostały na tłoku i blokowały w GMP. Teraz czeka mnie naprawa głowicy. Czy takie uszkodzenia naprawiają warsztaty które regenerują głowice ? Czy jest to operacja na tyle skuteczna, że po naprawie będzie można przejechać tym motocyklem kilka tysiecy km czy lepiej szukać używanej głowicy ?Jeżeli naprawa głowicy to polecam warsztat w Tychach ul. Długa 43 FHU REGALMOT tel. 604 537 521 e-mail : [email protected]ą głowice do wszystkiego, dorabiają uszczelki do każdej/ trzeba mieć starą na wzór/pozdro Romek "Cypis" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Życzliwy Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 To i ja mam pytanie->moto Husqvarna CH Racing(cross)->tylni zacisk hamulcowy-czy pomiedzy tłoczkami a klockami obowiązkowo muszą być aluminiowe przekładki?(blaszki)Pytam gdyż mam tylko jedną,i nie wiem czy lepiej drugą dorobić czy nie zakładać wcale?Okazało się że kupilem moto z konczacymi sie klockami,jeden z kolockow starł się całkowicie do zera,potem przyszła kolej na ową blaszkę i na końcu zmieliło połowę tłoczka hamulcowego.Jakoś tego nie zauważyłem,jakimś cudem hamował,z tym że przy ostatniej jeżdzie co nacisnięcie hamulca było coraz słabiej i coś zaczęło ocierać w zacisku,i wtedy postanowiłem zobaczyć co to się tam dzieje,no i niestety widok nie był przyjemny......niedługo przyjdzie paczka z częściami więc potrzebuje szybko uzyskać odpowiedź odnosnie blaszek pomiędzy tłoczkiem a klockiem.Te blaszki są po to, żeby odizolować termicznie klocek od tłoczka, żeby ci sie płyn nie gotował zbyt szybko. Jak masz 1 to załóż 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Czym czyścić lekko skorodowane czy tam przepalone kolektory wydechowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomas2312 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 witam mam mały problem i potrzebuje pomocy przy wrzucaniu jedynki słyszę jak mi grzechocze a słyszałem od kogoś ze jak bieg się wrzuca np. jedynkę to powinno się czuć jak wchodzi a nie jak słychać ją.proszę o pomoc z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.