thomas2312 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 witam mam mały problem i potrzebuje pomocy przy wrzucaniu jedynki słyszę jak mi grzechocze a słyszałem od kogoś ze jak bieg się wrzuca np. jedynkę to powinno się czuć jak wchodzi a nie jak słychać ją.proszę o pomoc z góry dziękuje.zapomniałem napisać ze mam yamahe xj600 diversion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Czym czyścić lekko skorodowane czy tam przepalone kolektory wydechowe?Jo zawsze używom automaxa.Kiedyś zielony , teroz niebieski.Jak mosz cienki chrom, lub nikiel , to raczej nie polecom bo bydzie rdzewieć.W tym wypadku lepiej użyć czegoś innego np.drobnej pasty polerskiej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Czy cos sie stanie jak silnik bedzie stac około tygodnia bez cieczy chlodzacej i ze zdjeta chlodnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baart Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 jeśli stać w sensie że nie będzie odpalany to nic mu nie bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Mam dość spory problem,po zimie w łańcuchu niektóre ogniwa się zastały,tzn,. bardzo ciężko chodzą,konsekwencją tego jest to,że łańcuch przy obracaniu kołem robi się raz za luźny po czym momentalnie napręża się za bardzo,czy to może mi coś uszkodzić w motocyklu? Czy da sie ten łańcuch uratować? Dodam,że łańcuch czyściłem już naftą i smarowałem, troszkę to pomogło ale nie w stopniu zadawalającym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Różne łańcuchy-różne specyfiki.Generalnie ino pucowanie, oczywiście jeśli godosz jak jest , bo może po prostu keta jest wyciągnięto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Istnieje jakaś możliwość,ze ten łańcuch coś mi uszkodzi w motocyklu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 można by przypuścić taką możliwość, że jak łańcuch będzie generował wibracje to po pewnym czasie, zależnie od stopnia drgań, może się uszczelniacz na ośce zdawczej (ta napędowa, na której jest przykręcona przednia zębatka) wyrobić i zacznie cieknąć oliwa. ale to są takie moje przypuszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 W niektórych moplikach nawet urywo wałek zdawczy.Nie mówiąc o tym że teroz keta(i zębatki) bydzie zużywać się w przyspieszonym tempie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Teraz się tak zastanawiam,czy go WD40 nie potraktować a później jeszcze raz nasmarować,tylko się boje czy mi uszczelek nie wpier... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Teraz się tak zastanawiam,czy go WD40 nie potraktować a później jeszcze raz nasmarować,tylko się boje czy mi uszczelek nie wpier...osobiście nie polecam wódy 40. Tez miałem pare ogniw co opornie sie zginały i czuć było stukupuku. szczoteczka do zymbów (89gr w carrefurze ) nafta i dużo cierpliwości. dodatkowo wyginanie w palcach sąsiednich ogniw. Po pary smarowaniach śmiga. Moze nie perfekt ale jest gut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Może nie pytanie techniczne ale szybkie pytanie: CZY JEDZIE KTOŚ W NAJBLIŻSZYM CZASIE W OKOLICE POZNANIA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Może nie pytanie techniczne ale szybkie pytanie: CZY JEDZIE KTOŚ W NAJBLIŻSZYM CZASIE W OKOLICE POZNANIA?Może w weekend majowy. Pewnie idzie o motocykl. Jak Swarzędz to bez wychodzenia z domu powiem Ci czy warto jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Może w weekend majowy. Pewnie idzie o motocykl. Jak Swarzędz to bez wychodzenia z domu powiem Ci czy warto jechać.Nie, chodzi o Wrześnie. Trochę późno ale jak się przeciagnie do maja to się odezwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalsuzi Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 WYMIANA PŁYNU HAMULCOWEGOPytanie: Czy pojemnik do którego będzie spływał stary płyn musi być szczelnie zamknięty? - jak na zdjęciuhttp://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publ...g_0209.jpg.htmlCzy po prostu mogę go spuścić do otwartej butelki ??Dzięki za odpowiedz - teraz mogę iść sobie pogrzebać w garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mu-H Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 WYMIANA PŁYNU HAMULCOWEGOPytanie: Czy pojemnik do którego będzie spływał stary płyn musi być szczelnie zamknięty? - jak na zdjęciuhttp://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publ...g_0209.jpg.htmlCzy po prostu mogę go spuścić do otwartej butelki ??Mozesz do butelki tylko uwazaj zeby nie prysnal Ci w oko czy na skore bo jest żrący Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 WYMIANA PŁYNU HAMULCOWEGOPytanie: Czy pojemnik do którego będzie spływał stary płyn musi być szczelnie zamknięty? - jak na zdjęciuhttp://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publ...g_0209.jpg.htmlCzy po prostu mogę go spuścić do otwartej butelki ??jak będzie szczelnie zamknięty to jak ma sam tam spłynąć? a powietrze to gdzie ujdzie z butelki? może być np. koniecznie pusta flaszka po trunku wysoko skokowym, bo jak tylko po piwie to nie będzie widać koloru starego płynu. A żrący to jest głównie dla lakieru jak sie od razu nie wyczyści. Ja jakoś paluchy miałem całe w płynie i jeszcze działają Choć dla bezpieczeństwa odzież ochronna zalecana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalsuzi Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 WYMIANA PŁYNU HAMULCOWEGO - ponownie Pytanie: Płyn wymieniłem - zbiorniczek zalałem - wszystko zakręciłem - zadowolony posprzątałem... i problem W "OKIENKU" OD ZBIORNICZKA NIE WIDAĆ POZIOMU PŁYNU?!Czy to zmieni się "po jakimś czasie"? (jakim?), Czy może zalałem za mało płynu? A może ten nowy jest aż tak czysty? A zapomniałem dodać, że: (1) gdy otworzyłem zbiornik poziom płynu był niższy niż teraz gdy zalałem. (2) Zalewałem przy zaciśniętym hamulcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylaD-Team Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 WYMIANA PŁYNU HAMULCOWEGO - ponownie Pytanie: Płyn wymieniłem - zbiorniczek zalałem - wszystko zakręciłem - zadowolony posprzątałem... i problem W "OKIENKU" OD ZBIORNICZKA NIE WIDAĆ POZIOMU PŁYNU?!Czy to zmieni się "po jakimś czasie"? (jakim?), Czy może zalałem za mało płynu? A może ten nowy jest aż tak czysty? A zapomniałem dodać, że: (1) gdy otworzyłem zbiornik poziom płynu był niższy niż teraz gdy zalałem. (2) Zalewałem przy zaciśniętym hamulcuA przy wymianie płynu odpowietrzyłes dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalsuzi Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Wydaje mi się że tak - przejechałem kilka km i wszystko w porządku (poza tym że nadal w okienku nic )(odpowietrzenie - zakręciłem zawór - popompowałem kilka razy - zacisnąłem na maxa - popuściłem zawór... i tak kilka razy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 jest płyn a go nie ma jeżeli masz 100% pewności ze odpowietrzyłeś układ i okienko masz drożne, to ustawiasz kiere w pozycji takiej aby zbiorniczek był w poziomie. wewnątrz powinien być taki znacznik, charakterystyczne przetłoczenie, które sugeruje do jakiego poziomu należy nalać płyn. nie ma sie co szczypać, nie wolno nalewać do pełna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroxxx7 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 nie chce zakładać nowego tematu... czy jest na forum użytkownik opon continental sport attack ? chodzi konkretnie o przednią gume... podejrzewam ze strzałka kierunkowa jest w drugą strone niż powinna być na logikę biorąc to v-ka na bieżniku powinna być w dół jeśli patrzymy z przodu aby wode odprowadzało na boki (wygląda w ten sposób \/ ) a u mnie po założeniu przedniej opony zgodnie ze strzałką kierunkową wybitą na oponie strzała jest w górę ( /\ ) i podczas jazdy woda która zbierze się w boki podczas jazdy bedzie się przemieszczała na środek gumy co może wywoływać niepewne prowadzenie w deszczu... widziałem wczoraj conti road attack i Vka jest w drugą stronę niż moja, a obie gumy założone zgodnie ze strzałką kierunkową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ByczQ Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Elo Daroxxx7właśnie mylisz się jeśli masz zdjęte koło to przystaw do moto i zobacz (jakby od tylu moto) na przednia oponę jak będzie coś takiego " /\ to znaczy od środka na zewnątrz, to będzie git ;)jak nie zrozumiesz to dodam zdjęcia ^_^ByQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroxxx7 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 no gdyby była /\ od tyłu to bybyło ok, ale nie jest, a kierunki są poprawnie założone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mu-H Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Problem oznaczenia kierunku bieznika w tych oponach wraca jak bumerang chyba na wszystkich forach internetowych W skrocie - nie nalezy sie kierowac mala strzalka przy krawedzi bieznika, obok scianki opony bo byl w pewnej serii jakis blad produkcyjny, bieznik powinien byc z tylu /\ z przodu \/Oryginalny cytat producenta "European plants outside of Germany have a tread mould with small arrows at the edge of the tread near the sidewall, these arrows should be ignored"Link do calego topicu na innym forum w tym temacie: kierunek bieżnika continental sport attack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.