Brosik Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Zapewne w żadnym tak jak napisałem, jest to stara konstrukcja i tyle. Aczkolwiek nie powinieneś z tego powodu ubliżać ludziom że na starszych motocyklach latają. Jest to nieeleganckie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Zapewne w żadnym tak jak napisałem, jest to stara konstrukcja i tyle. Aczkolwiek nie powinieneś z tego powodu ubliżać ludziom że na starszych motocyklach latają. Jest to nieeleganckie.Baaaa, jak prostak się zachowuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 no tosz kurwasz zaskoczenie... tylko pozostaje ytanie w jakim dzisiejszym silniku sie takich rozmiarów uzywa ?KLR 650 `95-`03KLX 650 `93-`01XJ 900 `83-`94roczniki z lat 80-tych Z1000, Z1100, XJ600, XS400, XS750 i jeszcze kilka innychSą jeszcze podkładki o średnicy 25 mmI tutaj masz przykładowo: Diversiony 600 i 900, XJR 1300, CB 900, XVZ 1300, FJ 1200, V-MAX i inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Zapewne w żadnym tak jak napisałem, jest to stara konstrukcja i tyle. Aczkolwiek nie powinieneś z tego powodu ubliżać ludziom że na starszych motocyklach latają. Jest to nieeleganckie.no l wlasni i stad moje braki informacji o uzywaniu takich "płyt" pozatym gdzie w pytaniu "tylko pozostaje ytanie w jakim dzisiejszym silniku sie takich rozmiarów uzywa ?" masz ublizanie ? uwiez za jak chciałbym konkretnie tobie naublizac wiedziałbyś o tym ;D Baaaa, jak prostak się zachowuje. no wiesz tak patrzac po twoim avatarze i sposobach wypowiedzi to wiadc ze lubisz wazeline i te spawy to jak chcesz niebanalnego zachowania i czułosic to odezwij sie do twoich kolegów oni ci pewnie pomogąKLR 650 `95-`03KLX 650 `93-`01XJ 900 `83-`94roczniki z lat 80-tych Z1000, Z1100, XJ600, XS400, XS750 i jeszcze kilka innychSą jeszcze podkładki o średnicy 25 mmI tutaj masz przykładowo: Diversiony 600 i 900, XJR 1300, CB 900, XVZ 1300, FJ 1200, V-MAX i inne. dobra odpowiedz czyli juz jak by na ot nie patrzec dośc wiekowy sprzet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 dobra odpowiedz czyli juz jak by na ot nie patrzec dośc wiekowy sprzetPatrząc na średni wiek maszyn jeżdżących po naszych drogach to tych płytek jednak trochę się sprzedaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Patrząc na średni wiek maszyn jeżdżących po naszych drogach to tych płytek jednak trochę się sprzedaje. nie komentuj dalej prosze cie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 GS 500, XJR 1300 bardzo wiekowe sprzęty. Wciąż w produkcji.Naśmiewasz się z innych, pier*** o zapisywaniu się moich postów w historię, a sam jesteś odporny na wiedzę.Dzisiaj jest dość szczególny dzień, więc życzę Tobie Cross wesołych świąt i udanej reszty dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 nie komentuj dalej prosze cie A co ? Brak Ci rzeczowych argumentów do rozmowy ze mną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 GS 500, XJR 1300 bardzo wiekowe sprzęty. Wciąż w produkcji.Naśmiewasz się z innych, pier*** o zapisywaniu się moich postów w historię, a sam jesteś odporny na wiedzę.Dzisiaj jest dość szczególny dzień, więc życzę Tobie Cross wesołych świąt i udanej reszty dnia.nie nie nie z innych z ciebie a to duża róznica... a oc do mojej wiedzy t ospokona twoja rozczochrana mały bład w histori który defakto nie jest nic znaczacy lepiej sie walnac w rozmiarówce niz w zasadzie działania A co ? Brak Ci rzeczowych argumentów do rozmowy ze mną ?nie nie wręcz przeciwnie w zupełności sie z toba zgadzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Jest nawet więcej rozmiarów płytek Cross o których nie wiesz.. mowa o motocyklach nie samochodach.. takie sprzęty z silnikami z rodziny XJ, GS, czy nawet stare XS je posiadajażeby nie było mistyfikacji karteczke podpisałem niepodważalny argument http://img683.imageshack.us/img683/5365/picture3h.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skora1985 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 DANVIELD widze ze mocne argumenty :-)nie tam zebym sie wymadrzał ale z tego co wiem to stara Xs (bynajmniej 360,400) luzy zaworowe kasuje sie sruba regulacyjna niema tam plytek:)A na temat tej rozmowy co sie tutaj toczy to niech kazdy robi sobie sam tak jak potrafi a jesli niema sprzetu i pojecia o robocie niech odda koledze ktorey sie zna lub do serwisu a gdybanie co by bylo to nie pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 DANVIELD widze ze mocne argumenty :-)nie tam zebym sie wymadrzał ale z tego co wiem to stara Xs (bynajmniej 360,400) luzy zaworowe kasuje sie sruba regulacyjna niema tam plytek:)A na temat tej rozmowy co sie tutaj toczy to niech kazdy robi sobie sam tak jak potrafi a jesli niema sprzetu i pojecia o robocie niech odda koledze ktorey sie zna lub do serwisu a gdybanie co by bylo to nie pomozeXS 400, oznaczenie kodowe 12E, roczniki 82-84 ma płytki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skora1985 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 a to mowisz o tej nowszej,ja pare lat temu mialem ta stara ta kanciasta,nie pamietam oznaczenia silnika ale rocznik byl 77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Jest nawet więcej rozmiarów płytek Cross o których nie wiesz.. mowa o motocyklach nie samochodach.. takie sprzęty z silnikami z rodziny XJ, GS, czy nawet stare XS je posiadajażeby nie było mistyfikacji karteczke podpisałem niepodważalny argument http://img683.imageshack.us/img683/5365/picture3h.jpghuh thanks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thral666 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Nie trzeba kupować całego kompletu do regulacji, ja robiłem w KLX-ie zmierzyłem luz taki jaki miałem i odpowiednio dobrałem płytki jakie potrzebowałem i wystarczy zamówić 4szt co do szlifowania to nie do końca można bo faktycznie jak płytki są utwardzone powierzchniowo to lipa ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grasshopper Opublikowano 26 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 No i poświęciłem chwilę na zdjęcie pokrywy zaworowej i dobranie się do płytek, tylko napotkałem na jeden problem - nie potrafię ich wyciągnąć . Czy jest jakiś uniwersalny sposób na odklejenie ich od szklanek? PS. Nie będę na szczęście musiał ustawiać rozrządu, bo wałki z założonym łańcuszkiem da się podnieść na tyle, że dostęp do płytek jest wystarczający Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 spróbuj z magnesem neodymowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 No i poświęciłem chwilę na zdjęcie pokrywy zaworowej i dobranie się do płytek, tylko napotkałem na jeden problem - nie potrafię ich wyciągnąć . Czy jest jakiś uniwersalny sposób na odklejenie ich od szklanek? PS. Nie będę na szczęście musiał ustawiać rozrządu, bo wałki z założonym łańcuszkiem da się podnieść na tyle, że dostęp do płytek jest wystarczający Ale i tak,dla pewnosci ,po zlozeniu pokrec na "sucho " . A z tym rozrzadem tez nie ma jakiegos wiekszego problemu . Liczysz sobie dokladnie ( przed rozebraniem ) liosc sworzni lancucha miedziy znakami walu i kol rozrzadu, i po sprawie Co do Twojego pytania , to tak jak przedmowca -magnes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grasshopper Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 No to w takim razie zabieram się za poszukiwania magnesu A co do rozrządu to sposób jego ustawiania jest opisany w serwisówce bardzo przystępnie, ale problem polaga na tym, że znaki na kołach są po ich zewnętrznej stronie i ni jak nie da się ich zobaczyć bez wyjęcia silnika . No może jakieś małe lusterko by pomogło, ale dojście jest okropne...Dzięki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabuster Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Syla,z jedną rzeczą się nie zgodzę.Zużyty łańcuch lepiej skrócić o jedno ogniwo niż wymienić na zestaw do Wigry Stary,masz tam raptem kilka płytek do wymiany.Jeśli chcesz to robić samemu,koszt tych płytek masz 4 razy tańszy niż robocizna na serwisie.Po ch*j tu się w ogóle zastanawiać nad jakimś szlifowaniem płytek?Wyliczasz sobie grubości płytek które potrzebujesz,zamawiasz w sklepie i montujesz.Jak człowiek czyta niektóre posty o wspaniałych polskich sposobach oszczędności na motocyklu,to się zastanawia czy ich pomysłodawcy leją do silnika Kujawski czy może wyciąg z oliwek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Łańcuch skraca się o 2 ogniwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grasshopper Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Stary,masz tam raptem kilka płytek do wymiany.Jeśli chcesz to robić samemu,koszt tych płytek masz 4 razy tańszy niż robocizna na serwisie.Po ch*j tu się w ogóle zastanawiać nad jakimś szlifowaniem płytek?Do kogo kierujesz te słowa? Z tego, co widzę to jedyna osoba, która wypowiada się w tym temacie i jest przed regulacją to ja, a póki co szlifować czegokolwiek nie mam zamiaru.Lewy, rufus dzięki za wszystkie rady jeszcze raz. Magnes dał radę i płytki wyciągnąłem. Niestety wałek musiałem zdjąć, bo skrajnej szklanki nie mogłem wydobyć i ustawianie rozrządu jednak przede mną. Teraz tylko muszę znaleźć jakiś serwis, który się zamieni, albo sprzeda mi nowe płytki w rozsądnej cenie i do tego kupić jakiś mniejszy klucz dynamometryczny, bo nie chcę pozrywać gwintów w głowicy Osoby wypowiadające się w tym temacie nazbyt emocjonalnie (chociaż to chyba za łagodne słowo) prosiłbym o poskromienie swoich zapędów i skupienie się na meritum. Lewa w górze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Do kogo kierujesz te słowa? Z tego, co widzę to jedyna osoba, która wypowiada się w tym temacie i jest przed regulacją to ja, a póki co szlifować czegokolwiek nie mam zamiaru.Lewy, rufus dzięki za wszystkie rady jeszcze raz. Magnes dał radę i płytki wyciągnąłem. Niestety wałek musiałem zdjąć, bo skrajnej szklanki nie mogłem wydobyć i ustawianie rozrządu jednak przede mną. Teraz tylko muszę znaleźć jakiś serwis, który się zamieni, albo sprzeda mi nowe płytki w rozsądnej cenie i do tego kupić jakiś mniejszy klucz dynamometryczny, bo nie chcę pozrywać gwintów w głowicy Osoby wypowiadające się w tym temacie nazbyt emocjonalnie (chociaż to chyba za łagodne słowo) prosiłbym o poskromienie swoich zapędów i skupienie się na meritum. Lewa w górze! Widzisz , trzeba bylo sobie zrobic swoje znaki na kolach ( np farba ) przed rozebraniem , policzyc sworznie miedzy znakami , i zmontowal bys rozrzad w 10 minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Widzisz , trzeba bylo sobie zrobic swoje znaki na kolach ( np farba ) przed rozebraniem , policzyc sworznie miedzy znakami , i zmontowal bys rozrzad w 10 minut hmmm... a nie powinny byc czasen na wale silnika i deklu oraz rozrzadznie i kole rozrzadu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 logiczne ze pierw ustawiasz sobie wał i góra powinna pokrywac sie ze znakami, lub wąłki maja ustawienie tak jak podaje manual. Czasem nie ma widocznych oznaczen, a łatwiej "laikowi" zrobic kreske farbą, rysikiem etc.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.