Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Luzy Zaworowe


Grasshopper

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no tosz kurwasz zaskoczenie... tylko pozostaje ytanie w jakim dzisiejszym silniku sie takich rozmiarów uzywa ?
KLR 650 `95-`03KLX 650 `93-`01XJ 900 `83-`94roczniki z lat 80-tych Z1000, Z1100, XJ600, XS400, XS750 i jeszcze kilka innychSą jeszcze podkładki o średnicy 25 mmI tutaj masz przykładowo: Diversiony 600 i 900, XJR 1300, CB 900, XVZ 1300, FJ 1200, V-MAX i inne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne w żadnym tak jak napisałem, jest to stara konstrukcja i tyle. Aczkolwiek nie powinieneś z tego powodu ubliżać ludziom że na starszych motocyklach latają. Jest to nieeleganckie.
no l wlasni i stad moje braki informacji o uzywaniu takich "płyt" pozatym gdzie w pytaniu "tylko pozostaje ytanie w jakim dzisiejszym silniku sie takich rozmiarów uzywa ?" masz ublizanie ? uwiez za jak chciałbym konkretnie tobie naublizac wiedziałbyś o tym ;D 
Baaaa, jak prostak się zachowuje.
no wiesz tak patrzac po twoim avatarze i sposobach wypowiedzi to wiadc ze lubisz wazeline i te spawy to jak chcesz niebanalnego zachowania i czułosic to odezwij sie do twoich kolegów oni ci pewnie pomogą
KLR 650 `95-`03KLX 650 `93-`01XJ 900 `83-`94roczniki z lat 80-tych Z1000, Z1100, XJ600, XS400, XS750 i jeszcze kilka innychSą jeszcze podkładki o średnicy 25 mmI tutaj masz przykładowo: Diversiony 600 i 900, XJR 1300, CB 900, XVZ 1300, FJ 1200, V-MAX i inne.
dobra odpowiedz ;) czyli juz jak by na ot nie patrzec dośc wiekowy sprzet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GS 500, XJR 1300 bardzo wiekowe sprzęty. Wciąż w produkcji.Naśmiewasz się z innych, pier*** o zapisywaniu się moich postów w historię, a sam jesteś odporny na wiedzę.Dzisiaj jest dość szczególny dzień, więc życzę Tobie Cross wesołych świąt i udanej reszty dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GS 500, XJR 1300 bardzo wiekowe sprzęty. Wciąż w produkcji.Naśmiewasz się z innych, pier*** o zapisywaniu się moich postów w historię, a sam jesteś odporny na wiedzę.Dzisiaj jest dość szczególny dzień, więc życzę Tobie Cross wesołych świąt i udanej reszty dnia.
nie nie nie z innych z ciebie  a to duża róznica... a oc do mojej wiedzy t ospokona twoja rozczochrana mały bład w histori który defakto nie jest nic znaczacy lepiej sie walnac w rozmiarówce niz w zasadzie działania 
A co ? Brak Ci rzeczowych argumentów do rozmowy ze mną ?
nie nie wręcz przeciwnie w zupełności sie z toba zgadzam ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest nawet więcej rozmiarów płytek Cross o których nie wiesz.. mowa o motocyklach nie samochodach.. takie sprzęty z silnikami z rodziny XJ, GS, czy nawet stare XS je posiadajażeby nie było mistyfikacji karteczke podpisałem niepodważalny argument http://img683.imageshack.us/img683/5365/picture3h.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DANVIELD widze ze mocne argumenty :-)nie tam zebym sie wymadrzał ale z tego co wiem to stara Xs (bynajmniej 360,400) luzy zaworowe kasuje sie sruba regulacyjna niema tam plytek:)A na temat tej rozmowy co sie tutaj toczy to niech kazdy robi sobie sam tak jak potrafi a jesli niema sprzetu i pojecia o robocie niech odda koledze ktorey sie zna lub do serwisu a gdybanie co by bylo to nie pomoze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DANVIELD widze ze mocne argumenty :-)nie tam zebym sie wymadrzał ale z tego co wiem to stara Xs (bynajmniej 360,400) luzy zaworowe kasuje sie sruba regulacyjna niema tam plytek:)A na temat tej rozmowy co sie tutaj toczy to niech kazdy robi sobie sam tak jak potrafi a jesli niema sprzetu i pojecia o robocie niech odda koledze ktorey sie zna lub do serwisu a gdybanie co by bylo to nie pomoze
XS 400, oznaczenie kodowe 12E, roczniki 82-84 ma płytki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest nawet więcej rozmiarów płytek Cross o których nie wiesz.. mowa o motocyklach nie samochodach.. takie sprzęty z silnikami z rodziny XJ, GS, czy nawet stare XS je posiadajażeby nie było mistyfikacji karteczke podpisałem niepodważalny argument http://img683.imageshack.us/img683/5365/picture3h.jpg
huh thanks 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i poświęciłem chwilę na zdjęcie pokrywy zaworowej i dobranie się do płytek, tylko napotkałem na jeden problem - nie potrafię ich wyciągnąć . Czy jest jakiś uniwersalny sposób na odklejenie ich od szklanek? PS. Nie będę na szczęście musiał ustawiać rozrządu, bo wałki z założonym łańcuszkiem da się podnieść na tyle, że dostęp do płytek jest wystarczający

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i poświęciłem chwilę na zdjęcie pokrywy zaworowej i dobranie się do płytek, tylko napotkałem na jeden problem - nie potrafię ich wyciągnąć . Czy jest jakiś uniwersalny sposób na odklejenie ich od szklanek? PS. Nie będę na szczęście musiał ustawiać rozrządu, bo wałki z założonym łańcuszkiem da się podnieść na tyle, że dostęp do płytek jest wystarczający
Ale i tak,dla pewnosci ,po zlozeniu pokrec na "sucho " . A z tym rozrzadem tez nie ma jakiegos wiekszego problemu . Liczysz sobie dokladnie ( przed rozebraniem ) liosc sworzni lancucha miedziy znakami walu i kol rozrzadu, i po sprawie Co do Twojego pytania , to tak jak przedmowca -magnes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w takim razie zabieram się za poszukiwania magnesu A co do rozrządu to sposób jego ustawiania jest opisany w serwisówce bardzo przystępnie, ale problem polaga na tym, że znaki na kołach są po ich zewnętrznej stronie i ni jak nie da się ich zobaczyć bez wyjęcia silnika . No może jakieś małe lusterko by pomogło, ale dojście jest okropne...Dzięki za rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syla,z jedną rzeczą się nie zgodzę.Zużyty łańcuch lepiej skrócić o jedno ogniwo niż wymienić na zestaw do Wigry Stary,masz tam raptem kilka płytek do wymiany.Jeśli chcesz to robić samemu,koszt tych płytek masz 4 razy tańszy niż robocizna na serwisie.Po ch*j tu się w ogóle zastanawiać nad jakimś szlifowaniem płytek?Wyliczasz sobie grubości płytek które potrzebujesz,zamawiasz w sklepie i montujesz.Jak człowiek czyta niektóre posty o wspaniałych polskich sposobach oszczędności na motocyklu,to się zastanawia czy ich pomysłodawcy leją do silnika Kujawski czy może wyciąg z oliwek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary,masz tam raptem kilka płytek do wymiany.Jeśli chcesz to robić samemu,koszt tych płytek masz 4 razy tańszy niż robocizna na serwisie.Po ch*j tu się w ogóle zastanawiać nad jakimś szlifowaniem płytek?
Do kogo kierujesz te słowa? Z tego, co widzę to jedyna osoba, która wypowiada się w tym temacie i jest przed regulacją to ja, a póki co szlifować czegokolwiek nie mam zamiaru.Lewy, rufus dzięki za wszystkie rady jeszcze raz. Magnes dał radę i płytki wyciągnąłem. Niestety wałek musiałem zdjąć, bo skrajnej szklanki nie mogłem wydobyć i ustawianie rozrządu jednak przede mną. Teraz tylko muszę znaleźć jakiś serwis, który się zamieni, albo sprzeda mi nowe płytki w rozsądnej cenie i do tego kupić jakiś mniejszy klucz dynamometryczny, bo nie chcę pozrywać gwintów w głowicy Osoby wypowiadające się w tym temacie nazbyt emocjonalnie (chociaż to chyba za łagodne słowo) prosiłbym o poskromienie swoich zapędów i skupienie się na meritum. Lewa w górze!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kogo kierujesz te słowa? Z tego, co widzę to jedyna osoba, która wypowiada się w tym temacie i jest przed regulacją to ja, a póki co szlifować czegokolwiek nie mam zamiaru.Lewy, rufus dzięki za wszystkie rady jeszcze raz. Magnes dał radę i płytki wyciągnąłem. Niestety wałek musiałem zdjąć, bo skrajnej szklanki nie mogłem wydobyć i ustawianie rozrządu jednak przede mną. Teraz tylko muszę znaleźć jakiś serwis, który się zamieni, albo sprzeda mi nowe płytki w rozsądnej cenie i do tego kupić jakiś mniejszy klucz dynamometryczny, bo nie chcę pozrywać gwintów w głowicy Osoby wypowiadające się w tym temacie nazbyt emocjonalnie (chociaż to chyba za łagodne słowo) prosiłbym o poskromienie swoich zapędów i skupienie się na meritum. Lewa w górze!
Widzisz , trzeba bylo sobie zrobic swoje znaki na kolach ( np farba ) przed rozebraniem , policzyc sworznie miedzy znakami , i zmontowal bys rozrzad w 10 minut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.