-
Postów
48 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Grasshopper
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
Ja jechałem tam, kiedy sanitariusze opatrywali rannych. Widziałem 2 osoby leżące na pasie zieleni (podejrzewam, że motonita i pasażer(ka?)). Trudno mi powiedzieć na ile poważnie byli potłuczeni - oboje na deskach ortopedycznych i z tego co widziałem przytomni. Nie znam zbyt dobrze starszych modeli motocykli, ale wyglądało to na Hondę Fireblade w czerwonym malowaniu. Od razu mi się odechciało odkręcania w drodze do domu...Oby wrócili jak najszybciej do zdrowia...
-
W wielu źródłach można przeczytać, że benzyna ekstrakcyjna działa szkodliwie na lakier. Jeżeli masz lakierowane felgi to najlepsza jest nafta
-
Jako, że jestem z tych, którzy kontrolują swoje wydatki (ach.... to zboczenie zawodowe:) ) powiem tylko, że przejechanie 100 km moim wehikułem kosztuje 177 zł. Pewnie w najbliższym czasie będzie trochę mniej, bo dużo w tej kwocie jest pierwszych "ubraniowych" zakupów, ale póki co tak to wygląda Lewa w górze!
-
Taka moja mała podpowiedź Jeżeli te rady mają się komuś na prawdę przydać to warto byłoby te wszystkie czynności w porządku chronologicznym ułożyć i wrzucić w jednego posta. Wiadomo, że pewnych rzeczy nie da się sprawdzić kiedy moto jest rozgrzane i vice versa, no i wtedy też nie byłoby problemu z przebijaniem się przez kilkadziesiąt stron rosnącego tematu. Pzdr.
-
Czyli rozumiem, że masz boczne v35, tak? Nigdzie wprost tego nie napisałeś Jak będziesz wrzucał fotki to byłbym wdzięczny za jakąś z samymi stelażami założonymi - ocenię estetykę wehikułu wtedy Dzięki za garść informacji - na pewno się przydadzą.
-
seldon, jakie kufry kupiłeś? Jakie wrażenia? Też noszę się z zamiarem wyjechania gdzieś dalej i zastanawiam się nad bocznymi Givi v35 i centralnym v46...
-
Ja co prawda zdecydowałem się nie kupować owiewki, ale był czas, w którym mocno się rozglądałem. Moim zdaniem Ermax produkuje najlepszą stylistycznie szybę do GSR 600. Oto link: klik.
-
Co takie zapytanie zwróci prócz kwerendy z polami: Marka, Model, Rocznik, Nr VIN, Rejestracja, Kolor?Wszystkie pola nie są obligatoryjne (np rejestracja nie jest), więc w zasadzie dla potencjalnego złodzieja to żadna informacja. Więcej dowiedziałby się z Bikepics
-
Każdemu wpadki się zdarzają, ale niestety trzeba przygotować się na konsekwencje z nich płynące. Skoro jesteś zawodowo odpowiedzialny za kontakt z klientem to wniosek jest jeden - są klienci, których wyrozumiałość kończy się tam, gdzie zaczyna się niepoważne traktowanie. Z tego, co widzę to nie jestem osamotniony w tym osądzie. W takim razie po co im ta strona i nieaktualizowana wywieszka z godzinami otwarcia w sklepie? Takie rzeczy chyba każdy rozsądny pracodawca planuje? Ja przynajmniej do takich metod przywykłem... Tą sytuację odnoszę wprost do Prawa Pracy - parafrazując: przedsiębiorca jest odpowiedzialny wobec konsumenta za błędy swoich pracowników. Podejrzewam, że gdybym zadzwonił do jakiegokolwiek szanującego się sklepu na zachodzie z pytaniem, czy jest on otwarty w godzinach otwarcia to rozmówca mógłby zejść śmiertelnie. Ze śmiechu. Sądząc po ilości głosów w tej dyskusji prezentujących stanowisko zbieżne z moim śmiem twierdzić, że ktoś tu robi z wideł igły...
-
antonnio, insynuacje co do moich umiejętności korzystania z szarych komórek zostaw sobie razem z zabawkami w przydomowej piaskownicy. Rozumiem, że dzwonienie do sklepu, żeby się dowiedzieć, czy jest czynny w godzinach otwarcia jest dla Ciebie jak najbardziej normalne i w ogóle nie wymagające poświęcenia czasu ani bądź co bądź pieniędzy - cóż jedni lubią cywilizację, a inni kulturę nie otwartą na erę zegarka i dbałości o klienta. Szkoda.W miejscu, gdzie pracuję ludzie liczą się z moim czasem i nie potrzeba tutaj żadnej wyrozumiałości, tylko prostego szacunku do człowieka. Tylko tyle. Dla niektórych widać aż tyle...
-
Wygląda na to, że Wasze doświadczenia z innymi sklepami nie odbiegają od moich . Najwyraźniej trzeba się modlić, żeby na rynku pojawiła się większa konkurencja
-
"antyposlizg"
Grasshopper odpowiedział(a) na ralfązo temat w Ubiór, akcesoria, kamery, nawigacje, itp - opinie użytkowników
Ten sprzedawca na ebay.de oferuje antypoślizgi dedykowane do konkretnych modeli motocykli. Może uda Ci się znaleźć pasujący -
Miałem okazję być w środku i zgadzam się - jeżeli chodzi o obsługę klienta to nie mam zastrzeżeń. Niestety takie wpadki jak zamknięty sklep w godzinach otwarcia mogą zrazić klienta . Może następnym razem będę miał więcej szczęścia
-
Jeżeli nie widzicie nic nienormalnego w tym, że mimo wyraźnie podanych godzin otwarcia sklep jest zamknięty to pozostaje mi tylko ubolewać nad tym w jakim kraju żyję. Gdziekolwiek w cywilizowanym świecie taka sytuacja jest nie do przyjęcia, bo firmy nie pozwalają sobie na lekceważenie klienta. Mój czas niestety ma swoją wartość i nie mam zamiaru poświęcać go na bezmyślność właścicieli i pracowników sklepów. Jeżeli chodzi zaś o skrócenie godzin otwarcia sklepu w martwym sezonie to rozumiem jak najbardziej, tylko warto by było poinformować klientów o takim fakcie.
-
Dzisiaj przyjechałem o godzinie 17:20 przed sklep, bo do sklepu to zbyt wiele powiedziane. Mimo, że wcześniej sprawdziłem na stronie internetowej godziny otwarcia, a na drzwiach wejściowych było wyraźnie napisane, że sklep jest czynny do 18:00, pocałowałem klamkę oddając hołd temu nieliczącemu się z czasem klientów miejscu. Pozdrawiam całą załogę i szefa - organizacji na afrykańskim poziomie oczekuję na Czarnym Kontynencie, a nie w Polsce.