Skocz do zawartości

Witamy !

Forum dla nowo przybyłych. Jesteś nowy ?
Napisz kilka słów o sobie i zapoznaj się z REGULAMINEM FORUM.


Regulamin forum

REGULAMIN FORUM ŚLĄSKICH MOTOCYKLISTÓW

1. Forum Śląskich Motocyklistów

(FŚM) to społeczność, która zrzesza miłośników, użytkowników i posiadaczy motocykli. Celem FŚM jest między innymi poznawanie nowych użytkowników, nawiązywanie kontaktów, wymiana doświadczeń, wzajemna pomoc w sprawach technicznych i nie tylko. Wspólna jazda motocyklem i spędzanie wolnego czasu, oraz szeroko pojęta integracja, to jedno z głównych założeń FŚM.

2. Proces rejestracji

Aby zostać użytkownikiem FŚM należy wypełnić formularz rejestracyjny. Należy wypełnić wszystkie wymagane pola, wpisać swój login i wyświetlaną nazwę użytkownika, po której będziemy rozpoznawani przez innych użytkowników forum. Nazwa użytkownika musi mieścić się w granicach dobrego smaku.

3. Aktywacja konta i zatwierdzenie

Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego użytkownik potwierdza swoje dane i oczekuje na aktywację swojego konta za pomocą linku przesyłanego na podany adres mailowy. Po aktywacji konta przez podany link, nowy użytkownik czeka na zatwierdzenie jego konta przez Administratora/Moderatora. Do czasu zatwierdzenia konta nowy użytkownik otrzymuje status „Oczekującego” i jego prawa na forum podlegają ograniczeniom. Po zatwierdzeniu konta użytkownik staje się pełnoprawnym członkiem FŚM.

4. Akceptacja regulaminu i dane osobowe

Wypełniając formularz rejestracyjny i dokonując aktywacji konta, użytkownik wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podawanych w formularzu dla potrzeb forum oraz dobrowolnie akceptuje regulamin i zasady uczestnictwa w życiu FŚM.

ZASADY UCZESTNICTWA W FORUM

1. Pisanie postów - zasady

- Wypowiadaj się kulturalnie, bo FŚM to forum publiczne, unikaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych użytkowników, nawet jeżeli mają odmienne poglądy.

- Pisz w taki sposób, aby czytający nie głowił się nad zrozumieniem tekstu. Dłuższe partie oddzielaj, podziel na akapity (klawisz ENTER). Pamiętaj o interpunkcji i ortografii. „Loozatski stajl” pisania, wszelkie „jush”, „tesh”, „xD” itp.; nie jest tutaj mile widziane.

Nagminne używanie i częste powtarzanie się tej bzdury przeszkadza w odbiorze treści konkretnego wątku. - Pisanie WIELKIMI LITERAMI oznacza krzyk lub podniesiony głos. Nie lubimy tutaj krzykaczy, więc takie zachowania będą piętnowane.

- Zanim utworzysz nowy wątek, upewnij się czy taki sam lub podobny już istnieje. Przy tworzeniu nowego tematu pamiętaj, żeby nadać mu odpowiedni tytuł. Postaraj się w tytule krótko i zwięźle przedstawić dany problem czy zagadnienie.

- Zabronione jest umieszczanie wiadomości „jedna pod drugą”. Jeżeli coś ci umknęło przy wcześniejszej wypowiedzi, proszę korzystać z funkcji edytowania postów.

- Posty bezsensowne, nic nie wnoszące do dyskusji, odbiegające od tematu, powtarzające się w kilku wątkach, naruszające zasady forum – będą usuwane, a ich autorzy otrzymają ostrzeżenie. Stawiamy na jakość, a nie na ilość.

- Zabronione jest prowadzenie prywatnych wojen i pyskówek przeciwko innym użytkownikom czy Administracji forum. Posty obraźliwe, godzące w dobro osobiste użytkowników, czy wyśmiewające wyznawane przez nich zasady zostaną usunięte.

Autorzy takich postów będą nagradzani ostrzeżeniami, a w przypadkach ekstremalnych usuwani z forum.

- Zabronione jest umieszczanie w postach reklam, odnośników do stron pornograficznych, stron propagujących przemoc, alkohol i narkotyki, nawołujących do nienawiści na tle religijnym, rasowym, etnicznym, szerzących brak tolerancji, popierające łamanie prawa, łamiących ogólno przyjęte normy życia społecznego, czy obrażające symbole religijne czy godzące w osoby zaufania publicznego. Autorzy takich postów będą usuwani z forum.

- Zabronione jest publikowanie materiałów, jeśli ich zamieszczenie narusza prawa autorskie osób trzecich. Aby zacytować taki tekst należy mieć zgodę autora lub wydawcy na jego publikacje.

- Administrator i Moderatorzy zastrzegają sobie nieograniczone prawo do przenoszenia, edycji, usuwania postów oraz otwierania/zamykania całych wątków tematycznych bez podawania ich przyczyny.

Forum jest publiczne, ale stanowi własność prywatną. Oznacza to, że choć niektóre decyzje Administratorów/Moderatorów mogą być dla części forumowiczów kontrowersyjne, to do Administratora/Moderatora należy ostateczna decyzja, co do rozstrzygnięcia różnych spraw wynikających z konieczności codziennego prowadzenia forum, a także związane z jego zawartością.

- Wszystkie wypowiedzi uczestników forum mają charakter prywatny, dlatego Administratorzy/Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treść zamieszczonych postów.

SYGNATURY, AVATARY – zasady

Podpis, zwany także sygnaturką może być tekstowy, graficzny lub flashowy. Łączna wysokość jego wszystkich elementów nie może przekraczać 100 pikseli, a szerokość 500 pikseli. Sygnaturka flashowa nie może posiadać elementów dźwiękowych wywoływanych inną akcją niż onclick wykonaną przez forumowicza. Łączna objętość wszystkich elementów podpisu nie może przekraczać 100 kilobajtów. Niedopuszczalne jest również wykorzystywanie symboli religijnych oraz godła państwowego jako avataru.

Moderatorzy mają nieograniczone prawo zmiany/usuwania sygnatur, avatarów, zdjęć, komentarzy sprzecznych z postanowieniami niniejszego regulaminu.

ZARZĄDZANIE FORUM

1. Administratorzy i Moderatorzy

FORUM ŚLĄSKICH MOTOCYKLISTÓW jest zarządzane przez Administratorów i Moderatorów, którzy stanowią najwyższą instancję na forum i odpowiedzialni są za prawidłowe funkcjonowanie forum zarówno pod względem technicznym jak i relacji między uczestnikami.

W sprawach dotyczących forum Administratorzy i Moderatorzy podejmują decyzje wiążące dla wszystkich użytkowników.

2. Ograniczenia i wykluczenia

Administratorzy i Moderatorzy w przypadku stwierdzenia naruszenia regulaminu, bądź innych niepisanych zasad kultywowanych na forum, mogą nawet bez poprzedzającego upomnienia zamykać poszczególne wątki i usuwać sporne posty. Użytkownicy działający na szkodę samego forum lub jego użytkowników będą ograniczani w prawach lub usuwani bez ostrzeżenia.

Każdy użytkownik może uzbierać maksymalnie 5 ostrzeżeń. Po przekroczeniu tej wartości zostaje usunięty z forum.

3. Korzystanie z zasobów forum

Korzystanie z zasobów FŚM jest bezpłatne. Niedopuszczalne jest jednak udostępnianie, powielanie, sprzedaż i publikowanie zamieszczonych materiałów bez wyraźnej zgody Administratorów forum. Zabrania się także jakiegokolwiek wykorzystania nazwy i logo forum bez wyraźnej zgody Administratorów lub Moderatorów.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Administratorzy forum mają nieograniczone prawo do wprowadzania zmian, dodawania i usuwania zapisów w regulaminie. W rozstrzyganiu spraw nie objętych niniejszym regulaminem decydujący głos mają Administratorzy i Moderatorzy.

3370 tematów w tym forum

    • 0 odpowiedzi
    • 2996 wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 95 wyświetleń
  1. Cześć

    • 10 odpowiedzi
    • 106 wyświetleń
  2. Witam

    • 8 odpowiedzi
    • 80 wyświetleń
    • 10 odpowiedzi
    • 204 wyświetleń
  3. Cześć ;)

    • 6 odpowiedzi
    • 62 wyświetleń
    • 13 odpowiedzi
    • 205 wyświetleń
  4. Witam

    • 6 odpowiedzi
    • 82 wyświetleń
  5. Cześć

    • 8 odpowiedzi
    • 83 wyświetleń
  6. Witam

    • 6 odpowiedzi
    • 91 wyświetleń
  7. Witam

    • 5 odpowiedzi
    • 122 wyświetleń
  8. Cześć!!!

    • 8 odpowiedzi
    • 104 wyświetleń
  9. Witam Serdecznie

    • 8 odpowiedzi
    • 111 wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 227 wyświetleń
  10. Witam

    • 8 odpowiedzi
    • 191 wyświetleń
  11. Hej

    • 8 odpowiedzi
    • 205 wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 188 wyświetleń
  12. Powrót po latach.

    • 6 odpowiedzi
    • 156 wyświetleń
  13. Witam,

    • 4 odpowiedzi
    • 91 wyświetleń
  14. pozdrowienie

    • 5 odpowiedzi
    • 91 wyświetleń
  15. Wtam

    • 4 odpowiedzi
    • 83 wyświetleń
  16. Przywianie

    • 6 odpowiedzi
    • 102 wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 126 wyświetleń
  17. Witam :)

    • 6 odpowiedzi
    • 110 wyświetleń
    • 15 odpowiedzi
    • 555 wyświetleń
×