Skocz do zawartości

victoryMP

Użytkownicy
  • Zawartość

    2386
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    24

Ostatnia wygrana victoryMP w Rankingu w dniu 5 Sierpień

victoryMP posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

87 Wspaniała

O victoryMP

  • Tytuł
    Szlifierz kolan
  • Urodziny 20 Czerwiec

Profile Information

  • Płeć
    Brak informacji
  • Skąd
    Radzionkow

Ostatnie wizyty

8273 wyświetleń profilu
  1. W najblizsza niedziele . Jakby ktos mial ochote pojechac
  2. [S] Oddam moją kobyłę w dobre ręce - CBF1000FA

    No to powodzenia przy wyborze. Pozdrawiam
  3. [S] Oddam moją kobyłę w dobre ręce - CBF1000FA

    I co bedzie, jak sprzedaz?
  4. Gdzie regenerować szczęki hamulcowe?

    Jak mialem SYRENE to sam sobie nitowalem szczeki a nawet tarcze na sprzegle ,ale to byla kosmoczna technologia. Dzisiaj ? nie slyszalem zeby ktos robil cos takiego.
  5. Śmiertelny na DK94

    JA bym dodal: ....mysl za siebie i innych ,to MOZE bedziesz jezdzil dlugo iszczesliwie.
  6. Niedzielna Rundka Po Okolicy - Reaktywacja

    moze dzis? 10.30 na rynku w Pyskowicach i jedziemy
  7. Niedzielna Rundka Po Okolicy - Reaktywacja

    jutro jest pogoda wiec trzeba cos wymyslic nie ma zmilu.
  8. Sprzedam Honda Shadow VT600

    cytat: ,, to nie skreca,nie hamuje,nie jedzie,, Nic tylko czyscic ogladac ,
  9. wypad w niedzielę

    o ktorej?
  10. wypad w niedzielę

    w sobote pogoda ladniesza
  11. wheelie / gumowanie

    piniondze mowisz.hm popieram
  12. wheelie / gumowanie

    jeszcze sie zastanawiasz?
  13. Niedzielna Rundka Po Okolicy - Reaktywacja

    100-120 ? to ci emeryt
  14. Honda Legend

    Witam. Znajde na naszym forum warsztat samochodowy ktory wymieni rozrzad w samochodzie Honda Legend? Oczywiscie chcialbym tym samochodem jeszcze jezdzic kilka lat?
×