Jump to content
Forum Śląskich Motocyklistów

MikiZ75

Użytkownicy
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

MikiZ75 last won the day on December 19 2020

MikiZ75 had the most liked content!

Community Reputation

24 Wspaniała

About MikiZ75

  • Rank
    Wąchacz spalin
  • Birthday 03/14/1975

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • From:
    Wrocław

Recent Profile Visitors

599 profile views
  1. A widzisz, nie zauważyłem, że w zasadzie pyta o to co już zrobił poprawnie
  2. Po szlifie silnika na pewno musisz na początku go "oszczędzać". Nie obciążać, nie gazować, i wszystko inne z przedrostkiem nie... Zwyczajnie można wówczas wszystko na dzień dobry zatrzeć, bo spuchnie od temperatury. Przede wszystkim pilnuj oleju i temperatury. Po jakiś 2 tyś. km wymień olej i filtr, i po krzyku. Ale ogólnie przy jedno cylindrowym silniku szybko można skrócić jego żywotność gdy się chce być Valentino Rossi
  3. Jeszcze mi się przypomniało odnośnie kręcenia silnika, że najlepszym moim przykładem była Jawa TS, którą bezawaryjnie zrobiłem coś koło 50 k a odkupiłem ją od kolegi z 19k więc przy sprzedaży miała prawie 70 tyś. km i kręciła jak szalona do końca. Jednak to trochę inna historia bo wiadomo, że dwusuwowe silniki lubią wysoki obroty. Mieliśmy hasło pożegnalne inspirowane chyba Gwiezdnymi Wojnami: "- Niech Mixol będzie z Wami" No i mądrość ludową: "Jak smarujesz to jedziesz, jak dobrze smarujesz to daleko zajedziesz".
  4. No i Wicher pozamiatał w temacie Co do dbania o służbowy czy swój to również nie widzę różnicy i to oczywiście był żart ale też znany tekst. Jednak faktem jest, że w przypadku służbowego o wiele rzeczy martwić się nie muszę; m.in. o samodzielną wymianę oleju. Co do stylu jazdy to jeżdżę bardzo dynamicznie i nie najwolniej; uważam, że silnik musi się kręcić i daleko mi do wszelkiego rodzaju "eco drivingu", bo uważam, że w ten sposób najszybciej silnik się niszczy. Co do olejów to ewidentnie słonecznikowy albo walnięta uszczelka głowicy - żart. Oczywiście, że diesel będzie bardzi
  5. Piotrek, przecież Grzesiek mu pięknie wszystko wyjaśnił; lepiej niż w serwisówce. A może to serwis Kawasaki pyta? Fakt, dłubania może być przy tym sporo więc raczej nikt mu tego nie wyjaśni jeśli sam ma o tym nikłą wiedzę, bo może przy składaniu części trochę zostać. Ciekawe ile za taką usługę liczy sobie serwis. No ale też nie wiem co się dzieje, bo np. może to nie świeca tylko przewód, chyba, że chce wymienić "bo tak".
  6. Rozumiem, że to ślady po przetartych bagnetach. Ewidentnie te dwa ciemne to rzepakowy a "żólty" to słonecznikowy A to nie tak, że dwa służbowe to diesle a prywatny benzyna albo LPG ? Być może nie wymienili oleju a być może już silniki mocno wyeksploatowane i dużo brudu w misce. Poza tym jak to się mówi: "służbówka to najlepsza wyścigówka i terenówka". No i oczywiście "nie ma takich krawężników, na który nie wjechał by samochód służbowy" - cholera, mam nadzieję, że mój flotowiec nie jest na tym forum
  7. MikiZ75

    Witam.

    Witaj na forum, wybacz szorstkie przywitanie. Pojawiaj się częściej i nie zwracaj na mnie uwagi; czasem tak mam
  8. Wicher, oddajesz do skupu butelki a miskę na złom i kupujesz Ale Twój patent dużo "lepszejszy", bo o ile miską się nie bawiłem to kiedyś z przerażeniem widziałem jak robił to kolega i olej podczas zlewania był wszędzie; ogólnie prościej było by bez miski bezpośrednio na podłogę Korzystałem z wyciętej bańki po płynie i sprawdza się rewelacyjnie; rączka w gratisie No ale człowiek się w końcu wzbogacił, dorobił i chciał być bardziej prestiżowy więc zaszalałem i kupiłem taką: https://allegro.pl/oferta/miska-wanna-do-zlewania-oleju-okragla-neo-11-550-9592372767 Z perspektyw czasu
  9. Bo ja ogólnie "niesamowicie spokojny człowiek jestem" ale czasem człowiek musi bo inaczej się udusi Sądzę ,że za 1,5h na forum należy się nagroda dzielnego pacjenta Ja sądzę, że pytanie padło dlatego, że mocno obudowany i świec nie widać. - Hassnes, też mam mocno zabudowany ale przed przystąpieniem do skręcania zawsze mam w zapasie przygotowane odpowiednie narzędzia: A jak będziesz dolewać olej to nie rób tak: Ech...nie dobry, nie dobry
  10. MikiZ75

    POKRĘTŁO

    Młode pokolenie jest nie socjalizowane i raczej nie wie co to forum. Jakoś nie potrafię zignorować jak ktoś pyta ale chyba trzeba sobie odpuścić. I tyle ich widzieli bo pewnie po wylogowaniu zapomnieli hasła (a to tylko ostatnie przypadki tych "szybkich forumowiczów" ) :
  11. Witaj, wpadnij się przywitać ( w dziale WITAMY), powiedz coś o sobie. Coraz więcej osób pojawia się i znika. "Mam problem to sobie napiszę a później spadam".
  12. MikiZ75

    POKRĘTŁO

    Do regulacji wolnych obrotów; zdjęcie zbyt daleko ale raczej o ten element pytasz. p.s. Ale jak już wpadłeś "za potrzebą" na to forum to w ramach "savoir vivre" może byś się przywitał, przedstawił w części "WITAMY". Standard, że ktoś się pojawia, zadaje pytanie i po 5 minutach bez odpowiedzi zapomina o forum.
  13. A co do chińskiej instrukcji to jest taka apka na telefon "obiektyw", która sprawnie tłumaczy nawet mandaryński. Trochę może upierdliwe przy dużej instrukcji ale każde "krzaczki" ogarnia. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.ar.lens&hl=pl&gl=US
  14. Do Venture bym tego nie założył ale GL jest bardzo "plastikowy" więc tak nie razi.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.