Jump to content
Forum Śląskich Motocyklistów

mototurysta

Użytkownicy
  • Posts

    74
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

mototurysta last won the day on April 14

mototurysta had the most liked content!

About mototurysta

  • Birthday 09/03/1976

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • From:
    Ruda Śląska

Recent Profile Visitors

466 profile views

mototurysta's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • One Year In Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

16

Reputation

  1. Ja lubię takie nocne wypady . Dziś trochę za późno wyjechałem i właściwie mógłbym napisać że nie wszystko poszło zgodnie z planem . Ale to nie tak . Nocna jazda po okolicy hmm nazwijmy to słabo zamieszkanej ma swój urok , przynajmniej dla mnie . Niby znasz te miejsca , ale w nocy widzisz tylko kawałek drogi przed sobą . Upał już nie dokucza a i ruch sporo mniejszy . Trzeba uważać by jakiś zwierz nie przerwał podróży więc prędkości rzędu 80 to już bardzo szybko a na jurze to czasem nie ma jak 60 pojechać . Nie mam konkretnego celu wycieczki więc nawigacja zbędna i skutek taki że ciągle odkrywam nowe miejsca , nowe drogi . Jednym słowem przygoda .
  2. Czekamy 😃 Mnie już tak dobija brak czasu popołudniowa zmiana , że dziś po robocie wybiorę się na nocne polatanie po jurze 😎
  3. Siemka Owocnych poszukiwań 😉
  4. O i to jest konkret . daj znać jak będzie cewka .
  5. Najgorsze awarie to pojawiam się i znikam . Uczepiłem się tego paliwa bo... zazwyczaj w elektronice jest tak że jak padnie to nie mają znaczenia obroty . Nie wiem jak masz z miejscem pod gaźnikami , jak już namierzyłeś że to lewy to przełóż zaworki w gaźnikach ? Albo jeszcze: jak wystąpi problem i zostawisz na wolnych obrotach to się uspokaja i można jechać dalej ? ( ew po jakim czasie ) Jak zgasisz na parę min to problem ustępuje ? Czy zawsze jest problem na wysokich obrotach , czy tylko przy mocy max , jak się rozpędzisz spokojnie czy utrzyma wysokie obroty , jak pałujesz to czy na niskich biegach czy dopiero na wyższych ? Jak na razie z tego co piszesz to ewidentnie nie dostaje paliwa , lewe powietrze to też brak paliwa . Napisałeś że prycha , hmmm a to znaczy że strzela w gaźnik czy z wydechu ? Tu znów jak w gaźnik to mało paliwa lub się przegrzewa ( za uboga mieszanka ) jak w wydech to może tracić iskrę lub nieszczelność na kolanku .
  6. Ja bym postawił na zaworek w gaźniku . Sprawdził bym też kranik.
  7. Witaj na forum
  8. Zrobione ok 2 tysiaki to może być opinia 🙂 Wygoda do starego 400% różnicy , żona też chwali . Materiał mimo że czarny to nie nagrzewa się tak w słońcu jak fabryczny . Bardzo przyczepny , do tego stopnia że jak chcę poprawić pozycję to muszę wstać na podnóżkach . Na razie rewelka , zobaczymy na koniec sezonu czy nie ma śladów eksploatacji .
  9. Napisz coś więcej , np jaki ma przebieg. Inne biegi wchodzą normalnie ? 2 wrzucasz szybko czy na wysokich obrotach ?
  10. No faktycznie . Te opinie .... i tyle zachodu by zarejestrować się na forum 🙈🙉🙊
  11. Witaj na forum 😀
  12. Ten który miałeś też by się nadawał . Widocznie już się wyeksploatował . Fajnie że się udało i nie trzeba było szukać po instalacji.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.