Rybson Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Od jakiegoś czasu szukam informacji o w/w przypadłości i chciałem zapytać innych posiadaczy tego wyczesanego moto o wasze doświadczenia z tym zjawiskiem. Zastanawiam się nad zakupem akcesoryjnych jak nie znajdę rozwiązania tego problemu bo zaczyna mnie to trosze irytować jak powyżej 100km/h nie jestem w stanie rozpoznać pojazdu za mną. Jak sobie z tym poradziliście o ile ten problem was dotyczył ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjs Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 U mnie w cb600 czasem tez wibruja ale widac co w nich jest. Moze sprobuj dokrecic mocniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybson Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Coś tam widać ale przyjemniej by było jak by nie wibrowały aż tak bardzo o ile opcja wcale nie wchodzi w gre. dokręcone mocniej i słabiej i efekt taki sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Prawe mi wibruje, lewe jest stabilne. Też się czasem zastanawiam co jest tego powodem. Ciężarki mam identyczne na obu końcówkach, lusterka są seryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Z lusterkami nie tylko w gsr są problemy.Ja jedynie w tej drugiej r6 nie miałem zastrzeżeń do widoczności i ich dobrego ustawienia.W fazerze były tragiczne to co najlepiej w nich było widać to własne łokcie.Aż dziwne że nie ma dobrych tuningowych lusterek bo w niektórych modelach te niedoróbki są powszechnie znane i komentowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 W Harleyu dylają sie tuz po uruchomieniu i tak przez cały czas, jak nauczysz się "drgać" oczami i złapiesz synchronizacje to wszystko widac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybson Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 w takim razie muszę iść do okulisty może mają dla takich problemów szkła korekcyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Ciekawe jak to wygląda w MT01 bo na wolnych obrotach zbiornik płynu hamulcowego tak się telepie jak by miał zaraz odlecieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruda zołza Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 O 4 maja 2016 o 19:00, nfs napisał: Z lusterkami nie tylko w gsr są problemy.Ja jedynie w tej drugiej r6 nie miałem zastrzeżeń do widoczności i ich dobrego ustawienia.W fazerze były tragiczne to co najlepiej w nich było widać to własne łokcie.Aż dziwne że nie ma dobrych tuningowych lusterek bo w niektórych modelach te niedoróbki są powszechnie znane i komentowane. Enoooo lusterka w fazerze są cacy, tzn ja mam oryginały i może dlatego spoko w nich widać wszystko (łokcie również ). Odnośnie drżenia lusterek to ostatnio zauważyłam to zjawisko właśnie w efzecie, ale zbytnio nie skupiłam się przy jakiej prędkości, ale zirytowało mnie to że drżą… hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oloos Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 22 godzin temu, nfs napisał: Ciekawe jak to wygląda w MT01 bo na wolnych obrotach zbiornik płynu hamulcowego tak się telepie jak by miał zaraz odlecieć. Grześku, nieciekawie :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peri Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 dzizas to ja tez to mam... moj LC4 tak napiernicza ze nie tylko lusterka wibruja normalnie obraz na wprost rowniez drzy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
becker Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 moze trzeba zasłonic te szybke, taka na kasku jest ruchoma dół góra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shogun_zag Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Jak silnik trzepie, to lusterka to pokazują i z tym trzeba się pogodzić. Ale ... w oryginalnych lusterkach jakoś to nie jest tak dokuczliwe, bo ... wszystko zależy od PROPORCJI ... długości ramienia lusterka i masy końcówki lusterka ... tej "odblaskowej". Jeśli zostaną zachowane jakieś tam proporcje, to lusterko stoi w miejscu, jeśli nie, drży. Przekładając na z życia wzięte ... weźmy kij np. od szczotki, dla naszych potrzeb niech ma dł. ok. 3-4 m. Jeśli nim pomachamy, to ... zachowuje sie jak kij od szczotki Ale jeśli na tym samym kiju, na jego końcu umieścimy ... np. puszkę piwa i w dodatku pełną, pomachamy w taki sam sposób tym kijkiem,, to ... jego środkowa część będzie się giąć - "pływać", co w efekcie na zasadzie "fali" dociera do puszki z piwem, a ta zaczynie wibrować. Wystarczy wypić piwo (zmniejszyć masę na końcu kija) lub skrócić kij (zmniejszyć ramię) i kij od szczotki nadal jest sztywny, jak ... kij od szczotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.