Jump to content
pianim

Problem po zimie...

Recommended Posts

I pisania cały tydzień a świeca 20 zł. Ja stawiam że jest zalany w pizdu aż olej z silnika benzyną śmierdzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A paliwo kilkumiesięczne to nie problem.

Nie bylbym tego taki pewny.Ja mialem podobny problem jak zalozyciel tematu tylko ze w nieco przyspieszonym tempie..Zatankowalem do pelna na Halembie i bylo wszystko cacy do przejazdu na Chudow.Po okolo 4h. byl czas w droge powrotna ,ale niestety rozrusznik kreci jak diabli  jednak silnik nawet nie zakaszlal.Prawie na ostatnich wypocinach akusa zaskoczyl raz na 1 garnek ,co jakis czas na trzy i tak w kolo.Po dokaszlaniu sie do domu spuscilem ten caly syf z zbiornika i nalalem zakupionego paliwa na Orlen (Kochlowice).Po okola 15sek.krecenia odpalil normalnie na trzy gary,sprint st 955i.Od tego czasu tankuje tylko na stacjach Orlen i od tego czasu nie mialem takich problemow..

Ps.Nie robie tu reklamy Orlen tylko pisze jak mialem i jak jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem, nie oddawać od razu motorek do fachowca. Poprostu próbuj i jak nie wiesz to kombinuj ptaj. Jak już nie będziesz miał efektów wtedy pozostaje fachowiec. Skoro ma motorek to jak przy nim nie będzie majstrować to niczego się nie nauczy i nie dowie i każda pierdoła będzie go odstraszać!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie to po kolei: świecę wymieniłem i dopiero potem sprawdzałem iskrę.

Moto nie był zalany - przynajmniej starałem się go nie zalać. Co do pisania cały tydzień, no to chyba po to są fora, żeby pytać jak ma się problem...

Wracając do tematu, dziękuję wszystkim za pomoc, dzisiaj moto ODPALIŁ :D !!!

Rację mieli koledzy, którzy stawiali na paliwo! Zlanie starego i zatankowanie nowego rozwiązało problem. Brak mi słów na to guwno co lejemy do naszych baków i to nie tylko do moto...

Jeszcze raz dzięki za pomoc. Warto było pogrzebać samemu, znowu czegoś się nauczyłem. W 100% zgadzam się z kolegą "grejan", trzeba samemu próbować sobie poradzić bo coś trzeba wiedzieć o swoim sprzęcie a nie od razu do mechanika z byle pierdołą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A moim zdaniem nie było to paliwo.Normalny zbieg okoliczności.Zalaleś świece kręcąc mozliwe ze padła,następnie wymiana świecy moto postało dłuższy czas benzyna odparowała z cylindra i zapalił.W dodatku dzisiaj mamy ciepły dzień a wcześniej były chlodne.Postaw sobie motocykl koło nagrzewnicy jak sie nagrzeje całe to zmarźniete zelaztwo to po zimie pali od strzała a w wilgotnym garażu nie zawsze.W dodatku na pewno zapalil jeszcze na otwartym gazie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żaden zbieg okoliczniści... Świece wymieniłem 3 dni temu, dzień po tym jak nie umiałem odpalić. Na nowej świecy też nie palił. Potem sprawdzałem iskre a potem dopiero wymieniłem paliwo i problem od razu sie rozwiązał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żaden zbieg okoliczniści... Świece wymieniłem 3 dni temu, dzień po tym jak nie umiałem odpalić. Na nowej świecy też nie palił. Potem sprawdzałem iskre a potem dopiero wymieniłem paliwo i problem od razu sie rozwiązał.

Dokladnie tak jak w moim przypadku  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatankowalem do pelna na Halembie i bylo wszystko cacy do przejazdu na Chudow.

Kiedyś to było bp.Osobiście nigdy nie miałem problemów z paliwem choć nigdy nie tankuje na zimę do pełna.

Jednak wiele razy mam sprawdzone że u nas na bp auto przejeżdża mi mniej km na ich ON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja osobiście zawsze tankowałem moją F4i do prawie pełna i jak zostawiałem moto na początku grudnia to z początkiem marca nie miałem problemów z odpaleniem. Jedynie przez alarm co zime musiałem nowe aku wstawiać.. bo wyjmujac aku caly czas wył alarm.. albo trefne aku trafiałem nie wiem ;) Bo raz zdarzyło się, że po zimie wymieniłem a w lipcu po jeździe zaparkowałem a po ok godzine totalne zero prądu heh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego ja zawsze tankuje na normalnych stacjach a nie jakiś "no name" gdzie to mieszają a tym bardziej na zime kiedy moto stoi nie ruszane :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale dlaczego ładować jakiś syf do plastików zamiast tzw. Samostart, super start czy inny....

No i jak ta świeca wyglada?

Czemu plak to syf?co że może pózniej 'śmierdzi" wanilią czy innym owocem? :lol: Samostarty itd sa za mocne do moto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym paliwem, to na "no name"-ach nie tankuję nigdy, a to co miałem zalane na zime to jak dobrze pamiętam był Lukoil bo zazwyczaj tam tankuję... Cóż widać i takie stacje obniżają liczbę oktanów :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja myślałem że jak ruskie to bolsze i pójdzie nawet przez bagno. można się domyślać w takim razie, dlaczego na lukoil zawsze taniej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czemu plak to syf?co że może pózniej 'śmierdzi" wanilią czy innym owocem? :lol: Samostarty itd sa za mocne do moto...

jak psikniesz plakiem to zostaje takie lepiące cuś... które zostaje Ci na filtrze (jeśli w niego psikasz)

dedykowane środki raczej tego nie mają. Jak chłopak miał kupować plaka specjalnie, żeby psikać na start, to lepiej już dedykowany środek.

Ale nie chcę się tu wymądrzać, bo ważne, że w końcu moto odpaliło i żadnych specyfików nie wymagało, a doktoratów w kierunku plakologii nie robiłem ;-)

Pozdrawiam,

T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.