Erniok Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Da się to może jakoś wyklepać: A to pomalować lub jakoś wypolerować ? Jeśli tak to jaki to koszt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flavius Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Przepraszam za offtop ale na zdjęciu nr 2 to jest brud czy to są odpryski ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erniok Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Przepraszam za offtop ale na zdjęciu nr 2 to jest brud czy to są odpryski ?To zdjęcia motocykla który zamierzam kupić. Na żywo jeszcze go nie widziałem, bo będę oglądał dopiero w sobotę.Ale to ponoć utlenione aluminium.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flavius Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Sam jestem użytkownikiem FJRki z 2001r i po prostu zaskoczyło mnie to co zobaczyłem Polecam zabranie jakiegoś fachowca na oględziny powodzenia i zadowolenia z maszyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rave Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 blacharz to nie wiem, ale blacharę może i jakoś się znajdzie jak dobrze poszukasz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erniok Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 blacharz to nie wiem, ale blacharę może i jakoś się znajdzie jak dobrze poszukasz Może, tylko że blachary nie dopuścił bym do motocykla A tak poważnie to da się coś z tym zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 nie jestem fachowcem ale IMHO można by przekładnie razem z kardanem wyszkiełkować. Nie znam ceny tej usługi ale widziałem szkiełkowane elementy odrestaurowywanych motocykli i wyglądają zajefajnie.a tutaj możesz obejrzeć efekty :http://www.piaskowanie.szczecin.pl/szkielkowanie.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnich Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Mam namiary na zajebistego lakiernika, ale nie wiem czy jest forum . Jakby co to na pw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Jak jesteś cierpliwy i dokładny to sam to zrobisz zamykając się w kwocie 30zł.Ja bym się bardziej martwił o stan techniczny czy dwójka nie wylatuje itp.Takie drobne rzeczy ogarniesz przez zimę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erniok Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Jak jesteś cierpliwy i dokładny to sam to zrobisz zamykając się w kwocie 30zł.Ja bym się bardziej martwił o stan techniczny czy dwójka nie wylatuje itp.Takie drobne rzeczy ogarniesz przez zimę.Mówisz że dam radę to sam ogarnąć, to jak by można to zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Szczota druciana i lecisz, a jak wyciągnąć wgniotke to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Mówisz że dam radę to sam ogarnąć, to jak by można to zrobić ?Najlepiej zdemontować kardan co nie zajmuje za wiele roboty.Potem papier ścierny wodny o odpowiedniej gradacji ( trzy rodzaje wystarczą)i trzeba to matować.Przy czym jest to robota z tych które nie trawię,wymaga dokładności i dużo cierpliwości.Jak się to robi to trzeba zobaczyć bo-za dużo pisania.Moim zdaniem zmatuje się to i nie będzie dziur po utlenieniu aluminium.Wystarczy podkład a na to lakier samochodowy z utwardzaczem.Można poprosić o nabicie w spreyu.Podstawa to max. dobrze przygotować i będzie mucha nie siada.Żadnych szczotek bo rysy będą widoczne i ciężkie do usunięcia,narobisz się jak głupi.Drobny papier,cierpliwość i dokładność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Jak NFS pisze najpierw papierem sciernym wodnym o ziarnistosci 280 zeszlifowac stara powiezchnie,a nastepnie popraw papieremsciernym wod. 400.Przed naniesieniem podkladu (na Alu) przemyj powierzchie dynaturatem.Do calkowitego wyschniecia podkladu wystarczy okolo 15 godz. Do takich robot nie uzywaj szybko schnacych podkladow i lakierow.Nanies cienka warstwe lakieru np.(srebrny) po przez pruszenie do momentu calkowitego zakrycia podkladu a nastepnie zostaw na okolo 30-40min.Na zakonczenie bezbarwnym lakierem cienko 2x i zostaw docalkowitego wyschniecia 24 godz.Cala operacja przeprowadzil bym w pomieszczeniu o temp.nie ponizej 15°C.Ps.Po wygladzie na fotkach tego moto ciezko mi uwierzyc w tak niski przebieg.Znam modele starsze z przebiegem sporo ponad 200.000km ale zaden tak przakro nie wyglada,no ale to jest tylko takie moje skromne zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Lakier do felg - MOTIP,a fajny kolor bo fest podobny do alu. lakiery do felg maja inna wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne ( sa bardziej elastyczne) i nie trzeba sie pierdzielic a clarem. Jak tego nigdy niy robił to nawiyszo gardin i bardzij to spier.. niz poprawi. Szczota druciana tyz bych do alu niy podłaził bo sie robia błebokie rysy, jak juz to abo mosieżna abo plastik ze scierniwym na wiertarka. Np tako http://allegro.pl/kreator-szczotka-doczolowa-drewna-fi50mm-nylonowa-i4701921294.html Po papiorze 400 widac rysy pod akryl inimum 600 a pod baza metalik 800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Ach sorry zapomnialem o przeszlifowaniu podkladu P.sciernym 600 ale delikatnie zeby na kantach nie poprzecierac do alu.Ps.Wiesz Erniok w blacharstwie i lakiernictwie bardzo czesto trzeba z roznych to powodow improwizowac tak wiec ciezko dokladnie doradzicco i jak w danym przypadku powinno byc wyciagniete,wyklepane itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Żeby dokładnie obrobić powierzchnię niestety trzeba czasem większych rys narobić, potem zmniejszać gradację. Jak facet ma nakupować papierów, potem jeszcze trzeba się kapnąć na co drobnego papier nałożyć żeby w szpary powchodziło, potem podkłady spraye itd to lepiej zapłacić 100zł za malowanie proszkowe z czyszczeniem Sprayami to i tak brzydko wyjdzie i łącznie efekt będzie słaby, czasami lepiej dopłacić.Dajesz kila tys na moto a szkoda 100-200zł na wykończenie.Ja tak jak NFS nie cierpię się z takimi drobniutkimi defektami bawić więc bym to dał na szkiełkowanie + proszek i bym miał o niebo lepiej niż za połowę ceny picówa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Tak jest.Proszkowe malowanie (Lakierowanie) jest leprze ,tylko do tego trzeba cala przekladnie rozebrac i wszystkie uszczelki gumowe,zimeringi itp.wyciagnac , poniewaz proszek dopiero przy temp.210°C rozlewa sie nie wydaje mi sie zeby jakas uszczelka czy inne czesci gumowy przezyja taka torture Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 No właśnie temperatura tu jest problemem.W miarę możliwości mogę pomóc.Naprawdę za 30zł można to porządnie zrobić tyle że się człowiek narobi a w połowie prac już wolał by zapłacić i się do tego nie dotykać Próba zrobienia zwykłym sprayem będzie porażką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 I gwinty zakryć, najlepiej coś wkręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Dobry fachowiec to i sprayem zrobi dobra robote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 No właśnie temperatura tu jest problemem.W miarę możliwości mogę pomóc.Naprawdę za 30zł można to porządnie zrobić tyle że się człowiek narobi a w połowie prac już wolał by zapłacić i się do tego nie dotykać Próba zrobienia zwykłym sprayem będzie porażką.Policzmy, mały spray grunt 12zł, mały spray kolor 12zł, ewentualnie bezbarwny 12zł, papier ścierny około 2-3zł, coś do odtłuszczenia 9zł wychodzi jakieś 47zł. Dolicz do tego parę godzin na robotę, energię elektryczną, ogrzewanie i inne koszty to wyjdzie na to, że taka domowa robota wychodzi ze 2-3 razy tyle ile zapłacisz za profesjonalną renowację elementu. Erniok za 80zł możesz to mieć wyśrutowane i pomalowane proszkowo z gwarancją na powłokę, pod warunkiem, że dostarczysz mi element bez plastików i elementów gumowych.W przeciwieństwie do parogodzinnego szlifowania papierem (i tak wszędzie nie dojdziesz), śrutowanie usunie całą starą farbę i utlenione aluminium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.