Krizi Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Popatrzałem troszkę poczytałem o Z1000SX i powiem tyle że tych maszyn używanych jest mało przynajmniej na allegro no i trzeba będzie troszkę dozbierać kasy . A druga sprawa strasznie dużo tam elektroniki zresztą w większości nowszych maszyn jest to wpychane na moim zdaniem na siłę. Jakieś kontrole trakcji i możliwości ograniczenia mocy w nowym modelu, tak jakby ludzie nie umieli się posługiwać manetka i działał ona tylko w systemie 0 albo 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Generalnie elektronike możesz wyłączyć ;] Jakoś nie jestem specjalnym zwolennikiem, ale regulowane elektornicznie zawieszenie bym przytulił, myśle ze tryb rain by się również przydał, quickshifter ? zawsze można kupić zwykłą Z, dorzucić owiewke i tez kosa moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dloperator Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Wygoda i sport.Suzuki vstrom (DL1000 lub DL650). Najlepiej nowe modele.Motor wygodny, ok 230kg, w zakrętach przy odrobinie wprawy objeżdżasz sporty.Trasy rzędu 1000km nie są problemem.Może Ci brakować stabilności przy 170-200km/h ale tak mają wszystkie turystyczne enduro które potrafią się tyle rozpędzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 No vstorm-y kojarzą mi się głównie z takimi typowymi turystykami do dalszych tras ale też popatrzę i poczytam troszkę o tych maszynach. Dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 To, czy DL objedziesz sporta to kwestia dyskusyjna. DL to turystyk ktory ani na asfalcie, ani tym bardziej w terenie nigdy nie będzie lepszy od maszyn stworzonych do tego środowiska. Dobry kierowca na sporcie wciągnie lewym dolotem każdego DL'a. Tak że bez walenia ściem, DL to dobry szpej, ale teksty o objeżdżaniu sportów między bajki prosze. jak chcesz sportowo i wygodnie to masz, vfr, cbr serii F ( no i poza F4 929 tez jest całkiem wygodna), blackbirda i ze stajni suzi sv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannibalus Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 a ja napisze co innego - BMW R1150R mozes znim przejechać i 600km zsiadasz i zamiast do kręgarza idziesz na browara opić zajebiście udany dzień w siodle.Do tego ma wystarczające sportowe zacięcie i idzie jak wół już od 2000 obrotów na szóstce przyspieszenie coś okolo 4,3 s do 100 więc czego chcieć więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lob2525 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Jedno z pierwszych zdjęć jakie wyszukuje wujek google po wpisaniu BMW R1150R A jeżeli chodzi o DL sam latam w tym sezonie na 650 i motocykl potrafi naprawdę dużo. V-ka ciągnie od najniższych obrotów co daje dużo mocy i elastyczności (wystarczyłby bieg 1 i 6) jednak z objeżdżaniem sportów bym nie przesadzał, no chyba że na drodze szutrowej . Nie mniej motocykl do turystyki genialny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 te bajki w których DL'e objeżdżają sporty tak samo jak SV 650 ciągnie od dołu, miałem okazje się przejechać i coś średnio ciągnie ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannibalus Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Jedno z pierwszych zdjęć jakie wyszukuje wujek google po wpisaniu BMW R1150R A jeżeli chodzi o DL sam latam w tym sezonie na 650 i motocykl potrafi naprawdę dużo. V-ka ciągnie od najniższych obrotów co daje dużo mocy i elastyczności (wystarczyłby bieg 1 i 6) jednak z objeżdżaniem sportów bym nie przesadzał, no chyba że na drodze szutrowej . Nie mniej motocykl do turystyki genialny. Ja tam nie wnikam na jakie strony najczęściej wchodzisz i czego szukasz w Internecie że Google zwraca CI takie foto co do V-stroma cóż... generalnie da się tym nawet jeździć, kumpel - zapalony vstromowiec po przejządzce bokserem BMW juz jeździ dużym GSem i nawet nie jest gejem ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lob2525 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Pogratulować kumplowi wyboru . I nie ma w tym za grosz sarkazmu. Po prostu świetny motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosmantom Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Cześć, jako pierwszy motocykl kupiłem BMW K 1200 RS z 1998 r. Tak szczerze teraz to mój pierwszy sezon kiedy nim jeżdżę, bo kupiłem go w ubiegłym roku w październiku i jechałem od razu od sprzedającego 257 km do domu z bananem na ustach! Maszyna prowadzi się jak rower, (ktoś kiedyś napisał, żeby jej tylko nie przeszkadzać) zawieszenie wzorowo wybiera wszelkie nie równości, brak efektu nurkowania przy gwałtownym hamowaniu no i jak co włącza się ABS (np. jakbyś za mocno depnął tylni hamulec). Moc 130 KM, wg mnie wystarczy --- 270 osiągnąłem na A1, a tak spokojnie sobie jeżdżę, mam kufry oryginalne plastikowe. Pozycja wygodna, możliwość regulacji wyskości setów, położenia kierownicy, szybki. Polecam sprawdzić takie rozwiązanie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dloperator Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Na youtube jest filmik "V-strom 650 vs GSX R1000 on a track"Na prostych oczywiście GSXR odjeżdża, w zakrętach trzeba za nim hamować. Wszystko zależy od kierownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Na youtube jest filmik "V-strom 650 vs GSX R1000 on a track"Na prostych oczywiście GSXR odjeżdża, w zakrętach trzeba za nim hamować. Wszystko zależy od kierownika. Myśle, że nawet pchając tego GIXA, wykręci się lepszy czas Porównując 2 motocykle w domyśle widzę na nich tego samego kierowce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 No zobaczymy co wyjdzie poczytam o maszynach które zaproponowaliście może któraś przypadnie do gustu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.