Jump to content
Forum Śląskich Motocyklistów

dloperator

Użytkownicy
  • Posts

    94
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dloperator last won the day on August 16 2016

dloperator had the most liked content!

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • From:
    Piekary

Recent Profile Visitors

965 profile views

dloperator's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

5

Reputation

  1. Faktycznie nawet odkręcając na full pali 2,5 litra/100km. Prawo jazdy jednak da się stracić, spokojnie rozpędza się do ponad 100km/h. Jak ktoś jeździ dużymi, pełnolitrażowymi motocyklami to mocy na każdej 125 będzie brakować.
  2. Macie doświadczenia z motocyklami zontes/kiden 125? Taka klasa premium z chin. 15KM, ABS, full LED, 6 biegów, dobre opony i zawieszenie. Świetny wygląd. W cenie droższych junaków które ani abs, ani mocy nie mają. Ja jak na razie mogę o moim mówić w samych superlatywach, dynamiczny, bezawaryjny. Duży jak na 125, niektóre 300-500 są mniejsze.
  3. Uczestnicząc w jakiejkolwiek kolizji narażasz się na pokrycie wszystkich strat materialnych i innych z własnej kieszeni. Na przykład przytarcie jakiegoś porsche może cię kosztować np. 50.000 PLN, a przyhaczenie pieszego dożywotnią rentę.
  4. Hej, a co myślicie o wycieczce na zachód Europy w przyszłym roku? Przejechać przez Alpy aż do Portugalii. Sporo serpentyn jest po drodze. Omijać po drodze pandemiczne ogniska, spać w hotelach, z rozsądnymi prędkościami, bez niepotrzebnego zwiedzania starych miast. Tak normalnie ile km/dzień robicie? Bo mi zawsze wychodzi sporo... Bywa, że i ponad 1000.
  5. Niestety w traktorkach też nie jest tak różowo. Na przykład w ok 60% motocykli system bezkluczykowy unieruchamiał pojazd. Pompy paliwowe do teraz potrafią obsikać kierowcę benzyną.
  6. Co do GS-a to modele od 2014r są znacznie lepsze. Jet ogromna różnica w porównaniu do poprzednich traktorów. Niestety pierwsze roczniki, a w zasadzie do połowy 2017 cechują się licznymi chorobami wieku dziecięcego. Cenowo znacznie poza założonym budżetem.
  7. Co do wysokości R1200GS. To jest zwykły i wyższy adventure. Zwykły dostępny jest w wersji normalnej i obniżonej. Prócz tego dostępne są siedzenia niższe i wyższe. http://www.bmw-motorrad.com/com/en/equipment/seathight_conf/seats_config.html
  8. a ja -1. Choć z żalem, bo to bardzo dobry motocykl.
  9. W tym roczniku to ideału już nie znajdziesz. Poszukaj nieco nowszego vstroma (nie do zajechania) albo giętkiej-ramy-transalpa (tańsza, choć gorsza opcja)
  10. Przymierz się do vstroma 650. Mocy co prawda ok 70KM ale V2 z dobrym momentem od dołu. Sporo niskich ludzi na nich daje radę. Dostępne są tanie łączniki obniżające tylne zawieszenie, przód można na lagach opuścić kilka cm. Węższych i niższych siedzeń też sporo się znajdzie. Kobieta doceni wygodne miejsce pasażera. Jak spróbujesz szutrów, to już nie wrócisz tylko na asfalt.
  11. A tak w ogóle co z poszkodowanym? Myślę o fizycznej stronie, umysłową widzieliśmy.
  12. Zwróćcie uwagę, że nakłady na R&D, inwestycyjne muszą się zwrócić przy znacznie mniejszej liczbie sprzedanych egzemplarzy.
  13. http://www.dziennikzachodni.pl/wiadomosci/a/smiertelny-wypadek-motocyklisty-w-swierklancu-zginal-policjant-z-kmp-katowice,12334984/ Uważajcie...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.