Sonic Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Z tym przejechaniem sie na kilku motocyklach to nie jest taka prosta sprawa, mało kto da sie przejechać. Inna sprawa jeśli ktoś z rodziny albo jakiś mega dobry znajomy ma. Z drugiej strony jeździć z kasą do osób które sprzedają tylko po to żeby się przejechać to troche łyso. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Smaczne Opublikowano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Sonic masz rację mam zamiar pojeździź z kasą w łapie do jakiegoś komisu typu motofrajda lub po osobach prywatnych o ile bedzie taka możliwość ale nie widze innej możliwośći kupna motocykla bo nie chce wydać tych 14tys, na motocykl tylko dlatego, że dobrze mi sie na nim siedzi..a poźniej żałować swojego wyboru ;/ po krótkim 5minutowym lataniu może i też nie "poczuje" motocykle ale myśle, że da to mi już nieco inny punkt widzenia niż samo siedzenie ;D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannibalus Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Ale żeś se upatrzył tego Buella. Wybierając takie rodzynki weź pod uwagę to co będziesz robił jak cos się spier.. lub nie daj Boże zaliczysz dzwona/szlifa i bedziesz chcial naprawiać. Niby H-D i części kupisz, tylko nowe pewnie kosmicznie drogie u naszych lichwiarzy z HD a uzywek to chyba praktycznie brak. Pół biedy silnik, bo to zdajesie w Twoim przypadku jeszcze stara dobra dwuzaworowa konstrukcja ale reszta to chyba bezie jakiś kosmos. Niemniej to unikatowe moto za którym niejeden się obejrzy więc jeśli stać Cię na ewentualne koszta i czekanie tygodnie na byle część zza Atlantyku czy skąd tam to kupuj. Moto fajne ale jak juz ktoś ma jedną dobrą i niezawodną maszynę i szuka czegoś oryginalnego do pary Na przejażdżkę Buellem raczej nie liczyłbym. Który zdroworozsądkowy motocyklista pożyczy sprzęt nieznajomemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Smaczne Opublikowano 15 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Oczywiscie jestem tego świadom, że Buell nie bedzie tanim motocyklem jesli chodzi o części naprawy itd. ale z tą przejażdżką chyba nie będzie tak źle (mowa tu o wszystkich maszynach) mając gotówke w dłoni i dając ją osobie, która chce sprzedać dany motocykl licze na jakąś przejażdzkę a czy ja sie na niej wywróće ;D to już moj kłopot najwyżej kasa za moto zostanie u jego właściciela ;D, tylko co do maszyn jak już jestem w 90% procentach przekonany co do finałowej trójki - gsr 600, hornet, fz6, to te 10 % dalej siedzi w głowie i daje osobie znać rozkładająć się na er6n/xj6 oraz Buell'a ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Mysle ze w przyszlym sezonie powinienes wyrwac jakas porzadna http://www.motorradwallpaper.de/enzyklopaedie/Hersteller/images/Yamaha/XJ6-allg/XJ6/yamaha-xj6-2009-1.jpg w tej kasie ,z Buellem dalbym sie ................. no ale to Twoj wybor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Smaczne Opublikowano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Dokładnie Taurus poczekam do przyszłego sezonu z przymiarkami itd. jak już bedzie hajs w dłoni ..a co do Buell'a zostawie go sobie 'na kiedyś" bo teraz to chyba jednak faktycznie za wcześnie dzięki wszystkim za rady puki co pozostaje dalej kisić hajs..i czekać do kolejnego sezonu bo w tym już raczej nie uzbieram ;D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harmonista Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 A może VFR? Sam miałem podobny dylemat tyle, że przesiadka z xj i jak na razie jest gites Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Smaczne Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 harmonista nie dzięki, ja only Nakedy ale co do vfr daj info na pw bo kumpel sie rogląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 z750-jak chcesz zobaczyć,przymierzyć się(jazda wykluczona,haha),to wal do mnie jak w dym.Jak masz 14 tysi,to kobla dozbierasz,a już coś znajdziesz konkretnego w tej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZOHA Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 To może ja się też udzielę - co do sv, lekki wdzięczny motocykl prowadzi się bardzo lekko. Jest bardzo zwrotny co przy jeździe w mieście to zdecydowany +. Co do Twojego doświadczenia, jak mówisz znikomego, sv jest moim pierwszym motocyklem na który wsiadłam po rocznej przerwie od egzaminu, gdzie wcześniej jako kierowca jeździłam tylko na cbf 250 na jazdach. Nie ukrywam, że jak po raz pierwszy miałam jechać vką byłam delikatnie mówiąc przerażona, ale suma sumarum nie wyobrażam sobie teraz przesiadki na rzędówkę. Tyle z mojej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Smaczne Opublikowano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 dzieki za kolejne rady, c do SV pewnie również się przymierzę a i może przejadę Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZOHA Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Jeśli będziesz miał okazję się przejechać to taka rada ode mnie (nie taką jaką dawali mi wszyscy - Ostrożnie z manetką) delikatnie ze sprzęgłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Smaczne Opublikowano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 postaram się pamietać bo ostatnio coś często za szybko z niego "strzelam" co przy moim gs'ie naszczęscie nie robi to wrażenia a pewnie przy innym moto było by nie zbyt przyjemne ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZOHA Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 w sv przy redukcji może zblokować Ci koło, ale kwestia przyzwyczajenia, z dzikuską trzeba delikatnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Smaczne Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 nie jedną dzikuskę już opanowałem więc z sv myśle, że nie było by tak źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 [...] ale suma sumarum nie wyobrażam sobie teraz przesiadki na rzędówkę. Tyle z mojej strony Ja sobie teraz nie wyobrażam powrotu na SVkę każdy z nas lubi co innego; mi akurat zupełnie nie pasował brak łagodnego zakresu pracy. Wiecznie był ogień, szarpnięcie, skok do przodu. Na dłuższą metę mnie to męczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość *magik* Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 ja podpowiem coś nietypowego ale fajnego jest to litr ale dużej mocy nie ma stylistycznie super wyglada a ową propozycja jest bulldog Poczytaj na prawde fajna maszynka silnik niewysilony dzięki czemu mało awaryjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Dodam tylko do postu Magika.Zaj..i..tym Plusem tej maszyny ( NIGDY WIECEJ ..... Z LANCUCHEM , KARDAN WITA!!! )Ten sprzet jest godny uwagi Marcinie , no ale............................ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość *magik* Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Dodam tylko do postu Magika.Zaj..i..tym Plusem tej maszyny ( NIGDY WIECEJ ..... Z LANCUCHEM , KARDAN WITA!!! )Ten sprzet jest godny uwagi , no ale............................ Ja to wiem dlatego proponuje sam bym kupił gdyby nie fakt, że nie ma owiewek a owiewki dają komfort. Po za tym trochę mało mocy jak dla mnie, ale.... nie każdy ma takie wymagania jak ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Ja to wiem dlatego proponuje sam bym kupił gdyby nie fakt, że nie ma owiewek a owiewki dają komfort. Po za tym trochę mało mocy jak dla mnie, ale.... nie każdy ma takie wymagania jak ja.Ja przypuszczalem ze Ty to wiesz , ale nie bylem pewien czy Marcin wie dlatego wspomnialem o kardamie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mamamadzi Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 jak przesiadziesz sie z GSa na rzedowke ok 80 koni do tego z niska pojemnoscia to prawdopodobnie nowy sprzet bedzie slabszy.GS jednak nadrabia momentem obrotowym.Jezdzilem na GSie a teraz mam rzedowke 1140 pojemnosci. Malymi rzedowymi 4kami mozesz byc zawiedziony jak zleziesz z GSa, nie maja momentu,mocy od dolu i musisz je wkrecać na obroty, choc silniki nieporownywalnie elastyczniejsze niz w GS, w GS stale zmienia sie biegi, w rzedowce silnik nie protestuje jak na 5tce zjedziesz do 40 na godzine. jak funduszy starczy to szukaj czegos wiekszego i mocniejszego tak zebys mial satysfakcje ze zamieniles GSa na cos fajnego. Luknij na Yamahe XJR1300. Mocy nie ma sie co bać, rzedowce sa fajne, to nie sa nerwowe silniki, zeby dostal kopa musisz go odpowiednio potraktować.Tak jak pisali wczesniej koledzy, kardan to luksus,jak kupisz cos na lancuchu to wtedy docenisz co miałeś Keta jest upierdliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Smaczne Opublikowano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Witam!, zdaje sobie sprawę z tego, że te motocykle naprawde są godne uwagi Yamahe XJR1300, bulldog czy bwm R1150R a te ostatnie przy fajnej kwocie ma abs, ale w moim przypadku teraz w końcu chciałbym również coś co opanuje a zarazem będzie mi sie podobać, a te 3 motocykle no nie są brzydkie..ale jakoś nie mój typ ;D tak jak przy gs lałem na wygląd chodziło tylko o nauke i żeby byłsprawny to teraz chce coś na co moge popatrzeć w garażu po skończonym lataniu i śmiało stwierdzić, że mi sie podoba, dlatego chyba pozostaje mi gsr 600, hornet, fz6, no i może z750?, ale naprawde wielkie dzięki za kolejne propozycje, że pomagacie wybrać cośz tych, które ja podałem a zarazem proponujecie motocykle, o któych prawie nic nie wiedziałem i jest już jakaś rożnorodność! naprawde dzięki Wszystkim za porady ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mamamadzi Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Co do XJR zobacz sprzet na zywo i powrownaj z gsr czy hornetem.Moim zdaniem nie ma porownania.XJR jest bardzo solidnie i starannie wykonany sprzet niemalze wszystko z metalu,fajnie sie to oglada,piekny silnik i wogole.Pojezdzij troche na Chudow tam znajdziesz wszystko co Cie ineteresuje jak i inne motorki.Przy 175 cm opanujesz kazden motor.Mam tyle samo wzrostu i jezdze na cb1100 to sprzet identycznych rozmiarow co XJR i moge powiedziec ze jezdzi sie łatwo lekko i przyjemnie,zero problemow. Wieksza pojemnosc silnika daje Ci to ze np. jedziesz setką na 3000 obrotach a nie na 5-6tys obrotach.Silnik mniej wytezony,trwalszy,ma przyjemniejszy gang i zeby bylo smieszniej potrafi mniej spalic. Minus-oczywiscie drozszy w zakupie.Tym niemniej co kto lubi, tak wiec udanych "łowow" na przyszly sezon.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 [...] Malymi rzedowymi 4kami mozesz byc zawiedziony jak zleziesz z GSa, nie maja momentu,mocy od dolu i musisz je wkrecać na obroty, [...] Marcinie, z całym szacunkiem do opinii mamymadzi - rzędowymi 600 można cały dzień przejeździć poniżej 5 tysięcy, nie musisz ich wkręcać na obroty. MM pisze o mocach 80 koni a Ty celujesz w sprzęty 100-konne a to jest niemała różnica i stawiam piwo jeżeli nie będziesz zadowolony z osiągów nawet w dolnej skali obrotów @mamamadzi - masz tą nową CB1100? kurde, zazdroszczę, piękna maszynka, kiedyś będzie moja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mamamadzi Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Marcinie, z całym szacunkiem do opinii mamymadzi - rzędowymi 600 można cały dzień przejeździć poniżej 5 tysięcy, nie musisz ich wkręcać na obroty. MM pisze o mocach 80 koni a Ty celujesz w sprzęty 100-konne a to jest niemała różnica i stawiam piwo jeżeli nie będziesz zadowolony z osiągów nawet w dolnej skali obrotów @mamamadzi - masz tą nową CB1100? kurde, zazdroszczę, piękna maszynka, kiedyś będzie moja no,mam nowa CB, jesli o tym moto myslisz to moge polecić, to najlepsze co w zyciu kupilem. Wyglada przecietnie ale jezdzi sie rewelacyjnie,wygodne,oszczedne,niezle przyspiesza, i swietnie zachowuje sie na winklach.Bardzo fajny silnik ktoren daje rade w pelnym zakresie obrotow i sie nie meczy.Co do 600tek masz racje, to bardzo elastyczne silniki i w dolnym zakresie obrotow mozna smialo smigac, mi raczej chodzilo o sytuacje ze aby miec te parametry np predkosci i przyspieszenia co z wiekszej pojemnosci musisz je wyzej krecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.