Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Kierowca auta puścił motocyklistę.


Toomek

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry

Sezon dobiega końcowi niestety. Ja mam jedno pytanie do Was:

Ile razy podczas tego sezonu kierowca samochodu WYRAŹNIE zjechał na prawo, aby Was przepuścić ? (oby pokiwał ręką.)

Mnie osobiście ku mojemu zdziwieniu podczas tego sezonu zdarzyło się to może z 3 razy ??? Dziś wracałem z pracy koło SCC i młody człowiek w samochodzie (miał milutką pasażerkę) zjechał ciut na prawo i przez okno pomachał mi żebym jechał. Szczena mi opadła. Jedno jest pewne: człowiek na 100 procent miał/ma styczność z motocyklami. Jednak statystyki są okrutne. Nie często się to zdarza :/

Jeśli to czyta, pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ja tez mialem kilka razy podobne przyjemne spotkania z kierowcami puszek.

jestem kierowca juz bardzo dlugo jednakze na motocykl wrocilem po dlugiej przerwie i jezdze od 6 lat .

mimo tego ze jestem do swiata i ludzi nastawiony pozytywnie,to teraz inaczej na to patrze.

ktos kto nigdy nie jezdzil motocyklem tego nie zrozumie.

pozdrawiam wszystkich uczestnikow drog

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt że przejechałem niewiele, ale praktycznie zawsze gdy wracam z TG to minimum 1 kierowca mignie i zjedzie, ogólnie bardo wiele życzliwości spotkałem na drodze. Raz facet nawet prawie wjechał na krawężnik bo z przeciwka leciał sznur aut o on był moją jedyną przeszkodą. Zawsze oczywiście staram się jakoś wyrazić uznanie w takim wypadku czy to ręką czy awaryjnymi, żeby nie było że nie doceniam :D. Jednak zdarzało się również tak że jadąc w korku facet np specjalnie zajechał mi drogę.

Ogólnie jestem bardziej pozytywnie niż negatywnie zaskoczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach